آمازون ناوگان باربری هواپیمایی خودش را متحول می کند!

آمازون ناوگان باربری هواپیمایی خودش را متحول می کند!

توسط : تیم خبری
943

بر اساس گزارش CNBC آمازون به صورت متداول در تلاش برای بهبود و کنترل بیشتر حمل و نقل لجستیک خودش است، به همین دلیل با یکی از بزرگترین هواپیمایی های آمریکا جهت استفاده از ناوگان در راستای باربری قرارداد منعقد نموده است.

کمپانی "سان کانتری" یک کمپانی حمل و نقل کوچک مستقر در مینیاپولیس می باشد. قرارداد آمازون با این شرکت بخشی از برنامه این غول بزرگ خرده فروشی برای گسترش خدمات رسانی آمازون بشمار می رود.

هم اکنون واحد هواپیمایی آمازون از شرکت های اطلس ایر و ATSG برای حمل بسته ها استفاده می کند. آمازون از طرف هر دو کمپانی نام برده محدودیت های قابل توجهی را در لجستیک دارد اما هر سه شرکت در حال حاضر  در تلاش برای بهبود خدمات و وضعیت صعودی می باشند.

به گفته مدیر عامل سان کانتری؛ شرکت هواپیمایی مذکور صرفا پرواز های فصلی دارد. همکاری با آمازون نه تنها کمک شایانی به خدمات رسانی می کند بلکه در وضعیت تجاری این مجموعه ینز تاثیر بسزایی دارد.وی همچنین عنوان کرد: پرواز های فصلی یکی از بزرگترین چالش های موجود برای رشد و توسعه کسب و کار ما بوده است. علاوه بر آن تقضای آمازون سودآور ترین نوع استفاده از ناوگان ما می باشد.

کمپانی هواپیمایی می بایست برای تامین نیاز تقاضا آمازون تعداد خلبانان خود را اضافه کند از همین رو قصد دارد در نیم سال دوم تعداد خلبانان خودش را 150 عدد بیشتر کند و به عدد 500 نفر برساند.

این خلبانان هم در راستای مسافر بری و هم در راستای باربری مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

سان کانتری یازدهمین هواپیمایی بزرگ آمریکا بشمار می رود با این حال یک کمپانی کوچک و ارزان قیمت است.

منبع: PYMNTS

 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد