سوپر شنبه؛ آخرین شنبه سال میلادی با فروش 34.3 میلیارد دلاری رکورد شکست!

سوپر شنبه؛ آخرین شنبه سال میلادی با فروش 34.3 میلیارد دلاری رکورد شکست!

توسط : تیم خبری
811

فراتر از پیش بینی ها 21 دستامبر آخرین روز شنبه سال 2019 میلادی به عنوان بزرگترین و پر فروش ترین روز خرده فروشی در تاریخ ایالات متحده آمریکا ثبت شد!

بر اساس اعلام شرکت تحقیق و توسعه خرده فروشی های آمریکا (Customer Growth Partner) کاربران در این تاریخ رکورد های خرید از خرده فروشی های آمریکا را شکستند و اصلاحا سوپر شنبه را رقم زدند. این روز شاهد 34.3 میلیارد دلار خرید بود و رشد 10 درصدی را نسبت به جمعه سیاه ایجاد نمود. کریگ جانسون رئیس شرکت تحقیقاتی خرده فروشان آمریکا روز دو شنبه به بلومبرگ گفت: در ردیف فروشندگان برتر روز شنبه چهار خرده فروش برجسته آمریکا یعنی والمارت، آمازون، تارگت و کاستکو نه تنها حضور داشتند بلکه رشد قابل توجهی را در ترافیک خود تجربه نمودند.

پیشنهاد مطالعه: آموزش خرید از آمازون ترکیه

جانسون منابع مالی کامل، نیروی انسانی آماده به کار و ترافیک قابل توجه این روز را به عنوان اصلی ترین دلایل این فروش قابل توجه ذکر کرد. فارق از همه این موارد مشتریان زیادی نسبت به سال و سال های گذشته به صورت اینترنتی خرید می کنند چرا که منابع آنلاین و فرهنگ آن در تمام این مدت رو به رشد بوده اند. (رشد فروش در سال 2019 نسبت به سال 2018 بالغ بر 58 درصد بوده است.)

بد نیست بدانید که با توجه به تعطیلات پس از این روز، تا کنون و در سال های گذشته آخرین شنبه سال رکورد فروش 28 میلیارد دلاری و جمعه سیاه رکورد فروش 30 میلیارد دلاری را ثبت کرده بودند.

جانسون اعلام کرد هر چند حجم خرید های سنتی نسبت به سال های گذشته کاهش یافته و افراد کمتری به صورت حضوری برای خرید می روند اما در این روز تعداد خرید کنندگان حضوری نیز قابل توجه بوده است و به عبارتی اکثر خرده فروشان بهترین فروش آخر فصل خودشان را تجربه کرده اند.

جمعه سیاه تا قبل از سوپر شنبه رکورد پر فروش ترین روز خرده فروشی های آنلاین ایالات متحده آمریکا را شکسته بود. هر چند عمده صاحب نظرین متعقد هستند که فروش قابل توجه جمعه سیاه و فرهنگ سازی آن منجر به رکورد شکنی در آخرین شنبه سال شد.

باید دید چه روز هایی در سال 2020 در انتظار خرده فروشان آمریکایی می باشد.

منبع: PYMNTS

برچسـب هـا : سایر ، سوپر شنبه
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد