گوگل جستجو برای خرید پوشاک را آسانتر می کند

گوگل جستجو برای خرید پوشاک را آسانتر می کند

توسط : تیم خبری
779

گوگل طی یک پست وبلاگی اعلام کرد که عملکرد جستجو خودش را بروز نموده تا جستجو وسایل و لوازم جانبی پوشاک را آسان تر کند.

گوگل عنوان کرده اینکه کاربر دنبال چه لباسی است، مفهومی نیست که در این بروز رسانی به دنبال آن بوده چرا که همواره دیدن بسیاری از گزینه ها از طریق فروشگاه های مختلف راهکاری ایده آل و کاربردی بشمار می رود اما همه کاربران در خصوص اینکه بهترین گزینه چیست و چطور می توانند بهترین قیمت ها را پیدا کنند و همینطور آن ها را با یکدیگر مقایسه نمایند، اطلاعاتی ندارند و نمی توانند این پروسه را به بهترین شکل پیگیری نمایند.

جستجو همیشه این امکان را برای شما محقق می کند که دسترسی کامل به تمام سایت های برتر و صفحات محصولات مختلف آن داشته باشید اما پس از این بروز رسانی گوگل شما در صفه نتایج جستجو می توانید فهرستی مقایسه ای از بهترین گزینه های مورد نظر تان را بر اساس شناخت گوگل از شما و همینطور درک مفهوم جستجو تان را مشاهده نمایید. شما با این قابلیت می توانید تعداد زیادی از محصولات فروشگاه های مختلف را به صورت همزمان بررسی کنید. بد نیست بدانید که این قابلیت هم در دسکتاپ و هم در گوشی هوشمند موجود است.

برای استفاده از این قابلیت کافی است در گوگل کلمه مورد نظر تان را (تیشرت، شلوار، کلاه و...) برای خرید محصولات جستجو کنید. گوگل محصولات مرتبط و مشابه را که محبوبیت زیادی دارند و کاربران از آن ها استقبال کرده اند را از تمام وب سایت های موجود پیدا کرده و در یک صفحه برای مقایسه و انتخاب مقابل شما قرار می دهد.

قابلیت فیلتر کردن نتایج نیز برای کاربران بر اساس رنگ، سایز، جنس و... مهیا خواهد شد. فارق از این موارد در صورت نیاز می توانید برای دریافت اطلاعات کامل تر هر محصول به وب سایت آن مراجعه کنید.

گوگل عنوان کرده زمانی که قصد دارید محصولی را بخرید، پیدا کردن محصولات مشابه در فروشگاه های مختلف کار نسبتا سختی است و از همین رو قابلیت مقایسه از بسیاری کاربران گرفته می شود! در این بروز رسانی ما قابلیت مقایسه و انتخاب بهتر را برای همه کاربران مهیا می کنیم. البته این ویژگی یک فرصت عالی برای فروشندگان هم بشمار می رود.

بروز رسانی جدید گوگل نتایج را بر اساس نیاز کاربران از بیش از 1 میلیون وب سایت استخراج می کند و به صورت بهینه و کاربردی در اختیار کاربر قرار میدهد و البته همیشه اطلاعات را بروز می کند. علاوه بر آن گوگل تاکید کرد که برای حضور در این قابلیت وب سایت ها نیازی به پرداخت ماهیانه ندارند و تمام پروسه هم برای کاربران و هم برای فروشندگان به صورت رایگان انجام خواهد شد.

منبع: PYMNTS

برچسـب هـا : سایر
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد