اوبر برای سود بیشتر اکوسیستم خودش را گسترش می دهد!

اوبر برای سود بیشتر اکوسیستم خودش را گسترش می دهد!

توسط : تیم خبری
802

اکوسیستم اوبر هرچند همواره دچار مشکلات و موانع متعددی شده اما در حال رشد و توسعه است. (در بخش های اقتصادی، نظارتی یا دیگر بخش ها) توجه ویژه به هر مرحله یا بخش برای رشد و توسعه می تواند نکات قابل توجهی را در آینده به وجود بیاورد به همین ترتیب رقبا اوبر نیز برای فعالیت یا شروع نگرانی هایی دارند و خواهند داشت.

به همین دلیل ما در 20 پیمنت مطابق گزارش سایت PYMNTS آخرین فعالیت های اوبر را گزارش می دهیم.

بر اساس بیانیه ای شرکت گاراژ ارکانیگ اعلام کرده است که همکاری با شرکت کُرنرشاپ را برای استفاده از برنامه دیجیتال یا وب سایت برای سفارش آنلاین و تحویل فروشگاه های مواد غذایی از تمام مراکز خرده فروشی گاراژ ایجاد کرده است.

مدیر عامل این شرکت گفت: پس از تحقیقات گسترده در خصوص آنچه که خرده فروشان دیگر برای فروش آنلاین و امکان توسعه یک برنامه  داخلی انجام می دهند، احساس می کنیم بهترین و اقتصادی ترین مسیر استفاده از پتانسیل های شرکت ثالتی مانند کُرنرشاپ است. همچنین وی ادامه داد که ما از ارائه خدمات فوق العاده نه تنها به مشتریان موجود، بلکه به ویژه برای مشتریان جدید که در حال حاضردر نزدیکی مراکز گاراژ ارگانیک نیستند، استقبال می کنیم.

اوبر در ماه اکتبر سال گذشته شرکت کرنرشاپ را خریداری نمود. همچنین برنامه اقتصادی مواد غذایی اوبر هم مورد نیاز در سال 2015 در شیلی و مکزیک راه اندازی شد و اخیرا در کانادا و پرو گسترش یافته است. همکاری جدید اوبر هم با گاراژ های اورگانیک که خود را یکی از پیشرو ترین مجموعه های مواد غذایی ارگانیک کانادا معرفی می کنند، اقدام قابل تحسینی برای رشد بشمار می رود. قرارداد اجرایی این مجموعه ها با کرنرشاپ در روز پنجشنبه (29 ژانویه) به طور رسمی اجرا شد. این قرارداد باعث می شود گاراژ ارکانیک پس از این قرارداد دومین شرکت بزرگ همکاری با کرنرشاپ پس از والمارت محسوب می شود.

این اقدام اوبر نشان دهنده اهمیت روز افزون تامین مواد غذایی برای مصرف کنندگان می باشد. فارق از آن این پروسه نشان دهنده رشد قابل توجه اکوسیستم اوبر می باشد.

منبع: PYMNTS
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد