تاریخ بازگشایی فروشگاه های اپل در چین همچنان مشخص نیست!

تاریخ بازگشایی فروشگاه های اپل در چین همچنان مشخص نیست!

توسط : تیم خبری
1,078

در حالی که چین همچنان با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می کند، اپل در حال برنامه ریزی برای بازگشایی دفاتر و فروشگاه های خرده در این کشور می باشد. اپل به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های فناوری دنیا، پیشگام تعطیلی شعبات خودش در چین به دلیل گسترش بیماری کرونا بود.

معاون ارشد خرده فروشی اپل در یادداشتی که در سایت خود منتشر کرد، اینطور گفت: ما در تلاش هستیم تا طی هفته آتی شعبات و دفاتر خودمان را در چین باز کنیم. البته ما متوجه هستیم که برخی مشکلات و محدودیت ها همچنان وجود داردبه نحوی که بسیاری از مدارس، فروشگاه ها و نهاد ها همچنان تعطیل هستند. به زودی اطلاعات بیشتری را در خصوص این برنامه منتشر خواهیم کرد.

وی همچنین ادامه داد: فروشگاه های خرده فروشی اپل به طور فعال در حال کار برای بازگشایی مجدد در تاریخی مشخص هستند که به صورت دقیق تر طی هفته آتی مشخص می شود. در حال حاضر برخی فعالیت ها مانند نظافت، ضد عفونی کردن، رعایت پروتکل های بهداشتی و همینطور محدودیت های محلی باعث به تاخیر افتادن بازگشایی فروشگاه های اپل شده است. به هر حال تمام جزئیات و اقدامات به مدیران منطقه ای بازگو خواهد شد.

همانطور که قبلا هم عنوان کردیم، گسترش کرونا باعث شده بود اپل تا 9 فوریه دفاتر و فروشگاه های خود در سراسر چین را ببندد. این غول فناوری اینطور گفته که این تصمیم با احتیاط فراوان و بر اساس آخرین مشاوره از متخصصان مربوطه اتخاذ شده است. 

شرکت مادر متسقر در کالیفرنیا سفر های تجاری به چین را نیز فقط در شرایط فوق العاده یا بسیار مهم صورت می دهد. اپل همچنین در گزارش های قبلی خود اینطور گفته است که اقدامات بهداشتی دیگری نیز به کار گرفته شده و کارگران خرده فروشی های اپل در چین در بهترین حالت سلامتی حاضر هستند.

همچنین اپل در خصوص گزارش 3 ماهه خود در چین نیز عنوان کرد که مطمئن نیست چگونه ویروس کرونا می تواند بر روی عملکرد و گزارش اپل تاثیر بذارد.

منبع: PYMNTS

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد