آموزش خرید از فروشگاه سوق دبی

آموزش خرید از فروشگاه سوق دبی

توسط : تیم آموزشی
17,679

یکی از سایت های بزرگ و معتبر در امارات متحده عربی و در شهر دبی ، سایت سوق است که شبیه سایت دیجی کالا در ایران می باشد. دفتر اصلی این سایت فروشگاهی در دبی است و در تمامی کشورهای حاشیه خلیج فارس مانند قطر ، اردن ، کویت ، مصر و عربستان شعباتی را دایر کرده است. یکی از مهمترین ویژگی های این سایت این است که روزانه حراجی های خاصی دارد و تخفیف های ویژه ای را ارائه می نماید.

این سایت فروشگاهی اینترنتی که از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین در تمامی خاورمیانه محسوب می شود ، تقریبا یک دهه است که در زمینه فروش محصولات مصرفی متنوعی مانند ساعت و عطر ، لباس و کفش و دستگاه ها و لوازم دیجیتال فعالیت گسترده ای را دارد. در حال حاضر بیشتر از 400 هزار نوع کالا ، با تنوع بسیار بالا را برای فروش به خریداران عرضه می نماید.

سایت فروشگاهی سوق در امارات در سال دو هزار و پنج تحت عنوان یک سایت مزایده ای ( خرید و فروش) با آدرس www.maktoob.com فعالیت خود را رسما آغاز کرد که در کوتاه ترین زمان یکی از برترین سایت ها در این زمینه به حساب می آمد. در سال 2009 شرکت آمریکایی یاهو Yahoo ، امتیاز سایت  Maktoob را خریداری کرد و همین موضوع باعث شد که سایت فروشگاهی سوق www.souq.com  از گروه خارج شده و دو سال بعد تبدیل به یکی از برترین سایت های فروشگاهی اینترنتی در منطقه خاورمیانه شود.

پیشنهاد مطالعه: خرید از آمازون ترکیه

این فروشگاه اینترنتی از بالاترین رشد نرخ‌ را در میان رقبا و سایر سایت های فروشگاهی  دارد و اکنون دارای بیشتر از بیست و چهار میلیون بازدید از سایت را در ماه دارد و حدود هفتاد و پنج هزار فروشنده در این سایت حضور دارند که یکی از بزرگترین بازار های مجازی را ایجاد کرده اند. برای ایرانیان که تمایل به خرید کالا از سایت های فروشگاهی خارجی دارند ، سایت فروشگاهی سوق یک گزینه بسیار مناسب است. زیرا نیاز نیست کالایی را که از آن سوی جهان خرید کرده اند را از طریق امارات تحویل بگیرند و متحمل هزینه های پستی و ارسال گزافی شوند. ضمن این که سایت فروشگاهی سوق ، کمترین هزینه پستی و ارسال را نسبت به سایر سایت ها دارد و در کوتاه ترین زمان به دلیل کم بودن فاصله جغرافیایی ، کالا به ایران می رسد.

آموزش خرید از فروشگاه سوق دبی

راهنمای نحوه خرید از فروشگاه سوق دبی

این سایت به گونه ای طراحی شده است که در صفحه اصلی سایت می توانید عمدتا تمامی محصولات را ببینید و چیدمان آن تقریبا کاملا است ، همین موضوع باعث می شود که خرید از این فروشگاه آسان باشد. همچنین در نوار جستجویی که در قسمت بالای صفحه اصلی وجود دارد ، می توانید محصول مورد نظر خود را ثبت نمایید و اطلاعات مربوط به آن را رویت کنید.

اگر هم از طریق دسته بندی کالا اقدام نمایید ، می توانید به کالای خود را به سادگی بررسی و رویت نمایید. در این سایت با استفاده از فیلتر های موجود ، می توانید جستجوی دقیق تر و متمرکز تری را برای یافتن کالای خود داشته باشید. این نکته حائز اهمیت است که بدانید در زمان خرید از سایت های فروشگاهی خارجی ، بهتر است به صفحات اختصاصی همان کالا رجوع کنید و مشخصات کامل کالا که شامل میزان تخفیف و قیمت کالا، وزن ، امتیاز فروشنده و نظر کاربران را ببینید و مقایسه کنید .

برای خرید از سایت سوق می توانید لینک کالای انتخابی خود را کپی نموده و برای سایت 20Payment ارسال نمایید. کالای مورد نظر شما توسط کارشناسان ما در 20 پیمنت مورد بررسی قرار خواهد گرفت و سپس صورت حساب شما ارسال خواهد شد که در صورت تایید ، می توانید هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایید. پس از نهایی شدن خرید پیگیری خرید از سوق و ارسال و تحویل در ایران را کارشناسان ما برای شما انجام خواهند داد.

همانند دیگر سایت های فروشگاهی خارجی مانند آمازون و علی اکسپرس ، سایت سوق نیز دارای فروشنده های زیادی است که در این سایت اقدام به فروش می کنند.  با ثبت عبارت Fulfilled By Souq.com در بخش بالای سمت راست کالا ، نشان داده می شود که محصول از طریق خود سایت souq.com بسته‌بندی و اقدام به ارسال شده است و ضمانت نامه کالا اصل است و در کوتاهترین زمان به دست شما می رسد.

اگر تصمیم دارید قطعه یا لوازم الکترونیکی را خرید کنید ، حتما قیمت های اعلام شده در روی سایت سوق را با بازار داخلی ایران مقایسه نمایید. همچنین به امتیازی که کنار اسم فروشنده آمده است توجه کنید ، نظرات خریداران قبل از آن کالا دیده می شود. این نکته قابل ذکراست که قیمت اعلام شده فقط برای خود کالا می باشد و هزینه های ارسال و پست به صورت جداگانه طی یک صورت حساب نشان داده می شود.

چگونگی خرید آسان از وب سایت معتبر سوق (souq) دبی

اگر شما تنها یکبار از سایت های فروشگاهی خارجی خرید کرده باشید می دانید که خرید و پرداخت آنلاین از این گونه سایت ها ، یک امتیاز است. اما چرا اینگونه است ؟ اولین نکته ای که مطرح است صرفه جویی در زمان و وقت شماست. زیرا در هر جایی باشید تنها کافی است به اینترنت وصل باشید و با ورود به سایت فروشگاهی مورد نظر خود ، می توانید کالای خود را انتخاب کرده و بصورت اینترنتی هم خرید خود را کامل کرده و پرداخت را انجام دهید.

پیشنهاد خدمات: افتتاح حساب پی پال

علیرغم امتیازاتی که این خرید اینترنتی نسبت به خرید های سنتی از فروشگاه ها دارد ، همیشه این نکته نیز ذهن خریداران را به خود مشغول می کند که آیا سایتی که قصد خرید از آن را دارند ، اعتبار و امنیت کافی را دارد؟ همچنین نوع پرداخت خرید انجام شده مطرح است. به عنوان مثال کارت اعتباری معتبری در اختیارتان نیست . سایت فروشگاهی سوق یکی از معتبر ترین و امن ترین سایت های فروشگاهی خارجی است که با قیمت هایی استثنایی ، کالاهای خود را به فروش می رساند. برای نحوه خرید از این سایت و پرداخت اینترنتی آن می توانید از کارشناسان 20 پیمنت مشاوره های لازم را داشته باشید.

پروسه خرید اینترنتی از سایت سوق (souq)

نخستین مرحله است که وارد آدرس اینترنتی https://uae.souq.com شوید و در بالای صفحه در قسمت جستجو ، محصول خود را جستجو نمایید. هنگام جستجو لیستی از کالاهای مشابه آنچه شما انتخاب کرده اید نیز به نمایش در می آید. در این مرحله نیاز است که کالای خود را انتخاب نموده و وارد مرحله بعد شوید.

در مرحله بعدی ، ازمیان محصولاتی نمایش داده شده ، کالایی که انتظارات شما را برآورده می سازد را انتخاب کنید. شما می توانید مشخصات و ویژگی محصول را با تمامی جزئیات ملاحظه کنید. پیشنهاد می شود با حوصله تمامی مشخصات ارائه شده را مطالعه کنید. در قسمت ضمانت و تخفیف های منظور شده نیز مطالعه داشته باشید. درنهایت چنانچه مطمئن شدید همه موارد را بررسی کرده و انتخاب شما کامل است ، گزینه add to card را انتخاب کنید.

در مرحله سوم جهت ادامه یافتن پروسه ی خرید کالا ، لازم است گزینه ی "procced to checkout" را انتخاب کنید.

مرحله بعد اگر قبلا در سایت سوق اکانت ساخته باشید ، تنها نیاز است که ساین این کنید و به اکانت خود وارد شوید. اما اگر قبلا اکانت ندارید ابتدا گزینه ساین آپ را انتخاب کنید. سپس از شما می خواهد که اطلاعات و مشخصات خود را وارد نمایید.

در مرحله آخر پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی ، به مرحله آخر و تکمیلی رسیده اید. در این مرحله با ظاهر شدن آیتم place order ، انرا انتخاب کرده و وارد مرحله پرداخت شوید.

خرید از فروشگاه سوق دبی

خرید  اینترنتی از وب سایت سوق (souq)

تعداد زیادی از ایرانیان تا این مراحل را تا حدودی می توانند و انجام می دهند اما برای پرداخت خریدشان از سایت فروشگاهی سوق (souq) دچار استرس می شوند و نمی توانند آنرا انجام دهند. این نوید را به شما می دهیم که کارشناسان ما در 20 پیمنت ، به عنوان افرادی مجرب و حرفه ای به جای شما می توانند این کار را انجام دهند. فقط کافیست لینک پرداخت را برای کارشناسان ارسال کنید تا بدون دردسر و در کوتاه ترین زمان ، خریدتان در امنیت کامل انجام شود.

سایت فروشگاهی سوق ، از برترین و محبوب ترین سایت های خرید اینترنتی در تمامی خاورمیانه می باشد. دلیل این اعتبار این است که این فروشگاه آنلاین ، محصولاتی با تنوع بسیار بالا را با دسته بندی های زیادی ایجاد کرده است و توانسته است نیاز های گوناگون افراد را با هر سلیقه ای پاسخگو باشد. این سایت عملکردی مشابه سایت قدرتمند آمازون دارد و در ایران ، دیجی کالا با این روند کار می کند.

البته این نکته نیز مطرح است که سایت فروشگاهی سوق چندین سال است که همکاری تنگاتنگی را با سایت آمازون آغاز کرده است و دیگر از زیر مجموعه های آمازون محسوب می شود. یک تفاوت روشن سایت سوق این است که در جهت قیاس با سایت های فروشگاهی دیگر ، هزینه ارسال خیلی کمی را از خریداران دریافت می نماید. همین گزینه ، دلیل خوبی است که ایرانیان جهت خرید محصولات سایت سوق را برمی گزینند.

سایت های بزرگ فروشگاهی اینترنتی درحال حاضر شرایطی را ایجاد کرده اند که بتوان از تمامی نقاط دنیا ، هرگونه کالا و محصولی که نیاز باشد ، تهیه کرد. سایت های معتبر و جهانی مانند سایت فروشگاهی آمازون ، سایت علی بابا ، سایت علی اکسپرس و سایت eBay، همگی از برترین و معتبرترین سایت های فروشگاهی آنلاین در دنیا هستند. با این وجود به دلیل دوری مراکز و دفاتر این فروشگاه ها از ایران ، هزینه های سفارش و ارسال برای ساکنین ایران زیاد خواهد بود.

از همین رو سایت فروشگاهی سوق که در امارات مستقر است ، و بزرگ ترین فروشگاه خاورمیانه به حساب می آید ،  در کنار داشتن مزایای بی شماری که به عنوان یک فروشگاه غول پیکر دارد ، به جهت نزدیک بودن به ایران و هزینه های اندک ارسال و پست ، مورد استقبال و علاقه گروه کثیری از ایرانیان قرار گرفته است.

یک نکته بسیار مهم برای کسانی که ساکن ایران هستند وجود دارد که بدانند سایت سوق همانند سایت های فروشگاهی آمازون amazon ، ای بی ebay  ، علی اکسپرس ، و دیگر سایت های خارجی به دلیل تحریم ها ،  کالایی به ایران ارسال نمی کنند. بنابر این اگر قصد خرید از سایت سوق دارید ، نیاز است که یک آدرس در کشور امارات و دیگر کشورهای همسایه اعلام کنید تا کالای شما به آن آدرس ارسال شود.

در سایت سوق پس از وارد کردن آدرس و تلفنی در کشور امارات و یا کشورهای اطراف ، به مرحله ارسال کالا وارد شوید. فقط دقت داشته باشید که شماره تلفنی که وارد می کنید بایستی یک شماره حقیقی باشد به دلیل اینکه پس از این قسمت ، سایت فروشگاهی سوق Souq جهت تایید شماره تلفن ثبت شده ، کد تاییدی را می فرستد که نیاز است آن را وارد کنید. بعد از این که کد را وارد نمودید و تایید شد ، می توانید با انتخاب Continue وارد مرحله بعد یعنی پرداخت آنلاین می شوید. دراین بخش می بایست با اطلاعات حساب خود برای پرداخت اقدام نمایید.

برای مثال و راهنمایی کامل تر ، تصور کنید که تصمیم دارید یک گوشی iPhone از سایت فروشگاهی سوق خریداری نماییم.

در نوار جستجویی که در بالای صفحه اصلی واقع شده است ، عبارت گوشی iPhone را تایپ نمایید. با وارد کردن عبارت iPhone  شما  لیست کاملی از انواع دسته بندی ‌های محصولات مرتبط با این ‌واژه را مشاهده خواهید کرد.

اگر تصمیم دارید دسته کاملی از کالا را مشاهده کنید ، مثلا همه مدل های گوشی آیفون را در فروشگاه سوق رویت کنید ، این امکان وجود دارد که با دکمه Shop All Categories به سهولت  فهرست کاملی از گروه‌های موجود کالا در سایت سوق را به شما نمایش می دهد. اکنون جهت خرید گوشی آیفون ، و برای دسترسی به همه مدل های این برند وارد بخش Mobiles & Tablets می شویم. در این موقعیت لیست کاملی از بهترین کالاها با قیمت های مقایسه ای و تخفیف دار را برای شما به نمایش می گذارد. 

سایت فروشگاهی سوق Souq  امارات  برای شما دو روش پرداخت را ایجاد می کند.

1. پرداخت از راه کارت های ارزی اعتباری (مستر کارت و یا ویزا کارت) به روش آنلاین

چنانچه پرداخت با کارت های ارزی اعتباری مانند مستر کارت و یا ویزا کارت را انتخاب کرده اید ، بایستی خود یکی از این کارت ها را داشته باشید. در این خصوص می توانید از سایت 20 پیمنت برای کارت های اعتباری کمک بگیرید. خرید کارت های اعتباری مانند ویزا یا مستر کارت از سایت 20 پیمنت امکان پذیراست و یا اگر بار اولی است که از یک سایت خارجی خرید می کنید و نگران انجام دادنش هستید می توانید کل پروسه خرید را به کارشناسان ما در 20 پیمنت بسپارید و اطمینان داشته باشید که در کوتاه ترین زمان انجام خواهد شد.

پیشنهاد خدمات: خرید با زاکولا از فروشگاه سوق امارات

به دلیل وجود طرفداران بسیار زیاد سایت فروشگاهی سوق در ایران ، راه های پرداخت آنلاین در سایت 20 پیمنت در اختیار ایرانیان عزیز قرار گرفته است. کافی است زمانی که تصمیم به خرید از سایت های فروشگاهی بزرگی مانند سوق را داشتید ، برای تهیه کارت اعتباری ارزی ( مستر کارت – ویزا کارت ) یا ایجاد کردن حساب های ارزی مانند pay pal با همکاران ما در 20 پیمنت تماس بگیرید.

2. پرداخت در آدرس اعلام شده 

نحوه دیگر پرداختی که می توان انتخاب کرد این است که در محل آدرسی که ثبت کرده اید و کالا قرار است تحویل شود پرداخت انجام شود. این مورد برای ساکنین ایران امکان پذیر نیست. اگر می خواهید در آدرس حقیقی که در امارات داده اید از طریق دوستانتان در دبی پرداخت شود ، احتمالا نیاز به پرداخت به ایشان را خواهید داشت که مجدد نیاز به یک حساب ارزی است. برای پرداخت به این شیوه نیز می توانید با کمک کارشناسان ما و با پرداخت آنلاین و یا پی پال اقدام کنید. البته برای ارسال کالا به ایران نیز امکانات لازم برای هماهنگی در 20 پیمنت وجود دارد.

آیا خرید از سایت فروشگاهی سوق مراحل خاصی دارد؟

خرید کردن از سایت فروشگاهی سوق امارات کار بسیار آسانی است. به جهت آن که صفحه اصلی این سایت طوری طراحی شده است که تمامی دسته بندی اصلی محصولات ، در آن به نمایش در آمده اند. این مدل طراحی را شما در طراحی سایت های معتبر داخلی نیز دیده اید. 

این را بایستی بدانید که برای رویت محصولات سایت سوق ، کافی است در روی صفحه اصلی سایت ، محصول انتخابی خود را مشخص کنید و روی آن کلیک نمایید. به محض انتخاب محصول ، سایت پیشنهادات خاص و تخفیف ها را نیز برای شما به نمایش می گذارد.

بنابر این در ابتدا در مورد هر کالایی که انتخاب می کنید ، مشخصات کلی را خواهید داشت که نیاز است به خوبی آن را مطالعه کنید. برای آن که انتخاب صحیح تری داشته باشید و در مورد تمامی جزئیات نیز در جریان قرار بگیرید بهتر است از فیلتر هایی که در کنار صفحه جستجو قرار داده شده است ، استفاده نمایید. بدین ترتیب تمامی شرایط مربوط به خرید آن کالا را خواهید دید و با اطمینال بیشتری انتخاب می کنید.

صفحه اختصاصی محصول ، برای معرفی کامل و دقیق کالا ایجاد شده است. شما در این صفحه می توانید در مورد کالای مورد نظر خود ، قیمت و تخفیف های ویژه ، نام و مشخصات فروشنده و امتیاز هایی را که خریداران داده اند ، و شرایط فروش و ارسال را به صورت کامل و با جزئیات داشته باشید.

در این شرایط با کپی کردن لینک محصول خود و ارسال به 20 پیمنت ، برای کالای درخواستی شما یک صورت حساب صادر می شود و به شما اعلام خواهد شد. اگر تایید شود ، ثبت سفارش شده و لینک مورد نظر در لینک خرید وارد می شود. کارشناسان 20 پیمنت پس از بررسی سفارش داده شده در زمانی کوتاه ، برای پرداخت آنلاین خریدتان هماهنگ خواهند شد و ارسال کالا را برای تحویل در درب منزل پیگیر خواهند شد.

در سایت فروشگاهی سوق Souq  ، تعداد زیادی فروشنده هستند که  اقدام به فروش  محصولات و کالاها می کنند. بنابر این نیاز است که حتما در صفحه اصلی کالا در سایت ، شرایط و نحوه فروش را نیز مطالعه کنید. در اکثر مواقع کار بسته بندی و ارسال توسط سایت فروشگاهی سوق انجام می شود. گارانتی بودن کالای انتخاب می تواند در اصل بودن کالا موثر باشد لذا هنگام مطالعه مشخصات به این نکته و داشتن گارانتی کالا نیز توجه داشته باشید. داشتن گارانتی و وارانتی برای یک کالا ، آنهم در شرایطی که شرکت سازنده کالا آن را ضمانت کند نکته بسیار مهمی محسوب می شود. نکته دیگری که نیاز است در صفحه اصلی کالا بررسی شود ، مدت زمان ارسال کالا می باشد. بخصوص برای ایرانیان که ارسال به صورت مستقیم انجام نمی شود.

اگر می خواهید بدانید که اعتبار فروشنده ای که تصمیم دارید کالایی را از آن خرید کنید ، چقدر است ، باید بدانید که درکنار نام فروشندگان ، امتیاز فروشنده را می توانید رویت کنید. به دلیل اینکه نظر و بازخورد خریداران پیشین ، در همین قسمت نمایش داده می‌شود. بدیهی است که هر میزان عدد در کنار عبارت Positive Rating به صد نزدیک تر باشد ، این اطمینان بیشتر است که بتوان خرید مناسبی را داشت و احتمال ارسال کالایی که اصل نباشد از سوی آن فروشنده کمتر است.

دقت داشته باشید که سایت فروشگاهی سوق به دلیل تحریم ها ، به صورت مستقیم ، خدماتش را ارائه نمی نماید و ارسال کالا به ایران را ندارد. ارسال از دبی به ایران ، پس از مراحل گمرکی ، حدود سه روز کاری زمان نیاز است ، بنابر این به هیچ وجه کالا را نمی توان مسترد نمود. بنابر این توجه داشته باشید که هنگام انتخاب کالا ، با صرف وقت کافی و مطالعه دقیق آن ، انتخاب خود را انجام دهید. این موضوع اغلب اوقات در مورد کالاهایی مانند کتاب ، آلبوم های موسیقی ، لباس زیر و نرم افزار ها محسوس تر است. و همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره شد ، شما در صفحه اصلی کالا تنها قیمت خود کالا را خواهید دید. این موضوع در تمامی سایت های فروشگاهی اینترنتی صادق است . بنابر این هزینه های مربوط به پست و ارسال در صورت حساب جدا گانه صادر می شود. برای دریافت اطلاعات حدود قیمتی این هزینه ها می توانید از کارشناسان ما در 20 پیمنت سوال بفرمایید.

خرید از فروشگاه سوق دبی

سایت فروشگاهی سوق Souq امارات و ارتباطش با آمازون امارات

سایت سوق امارات Souq  در گذشته سایت کوچکتری بعنوان سایت معروف و معتبر بین المللی مکتوب بوده است. با ورود سایت yahoo ، اقدام به استقلال می کند و به عنوان فروشگاه اینترنتی جهت خرده فروشی شروع به فعالیت در امارات می کند.

اما دیری نمی پاید که با پیشرفت چشمگیری مواجه می شود تا جایی که در کشورهای عربی دیگر در خاورمیانه نیز نمایندگی های بزرگی از سایت فروشگاهی سوق ایجاد می شود. عواملی مانند شمار بازدید بیش از بیست میلیون بازدیدکننده از سایت و برخورداری از پانصد نوع محصول متنوع و همکاری حدود یکصد هزار فروشنده معتبر و اصیل ، باعث شد که یکی از بزرگترین و معتبر ترین برندهای جهان در زمینه خرده فروشی ، یعنی برند جهانی آمازون ، تصمیم به خرید امتیاز سایت سوق بگیرد. از زمان خرید سایت سوق توسط سایت آمازون ، سایت سوق یکی از زیر مجموعه های آمازون به حساب آمده و همکاری تنگاتنگی را با سایت آمازون امارات دارد.

سایت فروشگاهی سوق و اعتبار مالی آن از زمان شروع فعالیت سایت فروشگاهی سوق از سال 2014 ، سایت سوق توانسته است یکصد و پنجاه میلیون دلار را به عنوان سرمایه به دست آورد. این مبلغ بیشترین مبلغی است که یک بیزینس اینترنتی در خاورمیانه تا کنون به دست آورده است.

شرکت سوق در کشور امارات و در دبی با حمایت های Tiger Global Management و Naspers Ltd درسال 2015 به صورت رسمی تاسیس شد. در ماه اکتبر همان سال ، طبق گزارش های اعلام شده ، در مقطع زمانی که کمک های مالی جمع آوری می شد ، ارزش سایت سوق حدود یک میلیارد دلار بود. در آن زمان سایت فروشگاهی سوق حدود ده میلیون بازدید کننده در یک ماه داشت.

در سال 2017 یکی از بزرگترین مراکز خرید در دبی به نام امار مال ، به شرکت سوق پیشنهاد خرید هشتصد میلیون دلار را داد. در همان زمان نیز شرکت آمازون اعلام کرد که می تواند Souq.com را با مبلغی که مد نظر دارد خرید نماید. به استناد یک منبع معتبر در آن زمان سایت سوق هفتصد میلیون دلار ارزش داشت. در منابع خبری جهانی همچون بی بی سی و فایننشال تایمز ، این ارزش را ششصد و پنجاه دلار اعلام کردند.

در نهایت پیروز این میدان شرکت آمازون بود و سایت فروشگاهی سوق Souq.com اکنون به عنوان یک شرکت تابعه آمازون فعالیت می کند و به عبارتی یک بازوی قوی آمازون در منطقه پر رونق خاورمیانه شده است. آمار فروش سالانه سایت فروشگاهی سوق و افزایش روز افزون آن ، این سایت فروشگاهی خرده فروشی آنلاین را به یک غول منطقه تبدیل کرده است.

خرید از بازار بزرگ دبی با استفاده  از سایت فروشگاهی سوق امارات

سایت معتبر سوق Souq این امکان را ایجاد کرده است که بتوان در امارات و شهر دبی ، خرید نمود. از طرفی نزدیکی امارات با ایران برای ساکنین در ایران یک امتیاز محسوب می شود. به سادگی می توان با هزینه ای بسیار کم و بدون نگران و دغدغه از دبی کالا را خرید نمود و در ایران و در آدرس خود تحویل گرفت. این فاصله کم جغرافیایی باعث شده است تا مدت زمان تحویل محصول نیز بسیار کوتاه باشد و کالا با مرغوبیت مناسبی در ایران به دست خریدار برسد. در مقایسه با خرید از سایت های فروشگاهی دیگر ، زمان ارسال کالا به ایران از دبی ، تقریبا نصف شده است و این موضوع برای ایرانیان گزینه مهمی است.

کالاهای ویژه سایت فروشگاهی سوق امارات

همانگونه که می دانید در حال حاضر و با توجه به شرایط موجود در ایران ، بسیاری از برند های بزرگ و معتبر جهانی در زمینه پوشاک و یا کیف و کفش ، مستقیما در ایران فعال نیستند. به همین دلیل کشور امارات و شهر دبی به مرکز و قطبی بزرگ در منطقه برای ایرانیان ایجاد شده است. برای ایرانیانی که طالب برندهای معروف جهانی هستند این موضوع دارای اهمیت است به خصوص که در امارات به طور معمول ، قیمت های کالاها نسبت به ایران ارزان تر است. از همین رو یکی از دلایل جذاب سایت سوق امارات برای ایرانیان ، داشتن گروه های متنوعی از برند های پوشاک و کیف و کفش است که به صورت اورجینال و اصل ارائه می شود. همچنین می توان برای تهیه ادکلن و ساعت های لاکچری از برندهای معروف نیز از سایت فروشگاهی سوق استفاده نمود.

به طور معمول این گروه بندی ها ، تخفیف ها و حراجی های خوبی را هم به همراه دارد. به عبارتی جهت خرید به صورت مستقیم پوشاک از برند های معروف ، سایت فروشگاهی سوق در دبی ، بهترین گزینه به حساب می آید.

در زمینه دیجیتال نیز به همین گونه است و شما می توانید به روزترین گوشی های موبایل را در سایت سوق امارات بیابید و با خیالی راحت از اصل بودن آن ها ، خریدتان را انجام دهید و در زمانی کوتاه و به سلامت در ایران تحویل بگیرید.

جمع بندی

همان گونه که در این مقاله شرح داده شد ، سایت فروشگاهی سوق در امارات دارای امتیازات بی شماری است که برای ایرانیان که ساکن ایران هستند ، جذاب و مناسب بوده و می توانند با خاطری آسوده از اصل بودن آن ها ، مدت زمان کوتاه رسیدن کالا و به سلامت رسیدن آن ها برای خرید از سایت سوق امارات اقدام نمایند. تنها با ایجاد یک حساب کاربری در سایت سوق این امکان برای شما ایجاد می شود. اگر قبلا در سایت آمازون اکانت ایجاد کرده اید با همان اکانت می توانید وارد سایت فروشگاهی سوق شوید. توجه داشته باشید نیاز است که تلفن حقیقی غیر از ایران را ثبت نمایید تا بتوانید اطلاعات ورود و تاییدیه ها را دریافت کنید.

اگر تصمیم به خرید از سایت سوق امارات را دارید و فکر می کنید نمی توانید تمام مراحل آن را از ورود گرفته ، تا پرداخت آنلاین و تحویل در ایران ، به خوبی به انجام برسانید ، پیشنهاد می شود از تجربه کارشناسان ما و امکاناتی که در 20 پیمنت ایجاد شده است ، استفاده نمایید. 
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد