گیفت کارت توییچ Twitch

گیفت کارت توییچ Twitch

توسط : تیم محتوا
1,924

Twitch یک سرویس پخش مستقیم ویدئو است که توسط Twitch Interactive ، زیرمجموعه آمازون اداره می شود. می توانید فیلم های بازی و هرگونه پخش IRL را در دستگاه اندروید خود پخش کنید. این برنامه به شما امکان پخش زنده و چت گیمر را می دهد. بنابراین می توانید برای استفاده از این امکانات، گیفت کارت توییچ Twitch خود را از طریق 20پیمنت خرید کنید.

می توانید هنگام تماشای گیمرها ، گپ مستقیم داشته باشید. تماشای مسابقات PUBG ، جلسات Minecraft ، مسابقات Hearthstone و دیگر موارد را تجربه نمایید. هر محتوای IRL را که فکر می کنید، از نمایش هنری گرفته تا فیلم های حیوانات، به صورت زنده پخش کنید.

گیفت کارت توییچ Twitch

خرید کارت هدیه TWITCH 

هنگامی که کارت هدیه خود را دریافت کردید به سایت اصلی آن رفته و وارد حساب Twitch خود شوید. هنگامی که وارد سیستم شدید، حساب شما را نشان می دهد که باید کد گیفت کارت توییچ خود را وارد کنید و مبلغ به صورت خودکار به موجودی گیفت کارت در کیف پول شما اضافه می شود.

شرایط و ضوابط Twitch

کارتهای هدیه فقط برای خرید کالاها و خدمات واجد شرایط ارائه شده توسط twitch.tv و شرکت های وابسته به آن در www.twitch.tv یا برخی از فروشگاه های وابسته به آن قابل استفاده است. کالاها و خدمات واجد شرایط به صلاحدید این سایت تغییر می کنند. 

موجودی کارت هدیه Twitch شما نمی تواند برای خرید سایر گیفت کارت ها یا کارت های هدیه شخص ثالث استفاده شود. ضمن آنکه کارت های هدیه شارژ نمی شوند. فروش مجدد برای پرداخت خارج از www.twitch.tv یا ویژگیهای وابسته به آن استفاده می شود. 

گیفت کارت توییچ برای بازاریابی ، قرعه کشی ، اهداف تبلیغاتی یا تجاری استفاده می شود. هیچ بخشی از موجودی کارت هدیه Twitch شما نمی تواند به شخص دیگری ، Twitch Wallet یا حساب توییچ منتقل شود. ضمن آنکه کارتهای هدیه فقط برای افراد 13 سال به بالا قابل استفاده است.

پیشنهاد مطالعهخدمات ایمیل مارکتینگ با AWeber

Twitch چیست؟

Twitch.tv بستری برای پخش مستقیم و تماشای ویدئو است. شما می توانید گزینه های زیادی برای بازی یا سایر سبک ها با محتوای مربوط به هنر ، موسیقی یا آشپزی پیدا کنید. تمام محتوا به ویژه برای جامعه Twitch.tv و توسط جامعه این برنامه ساخته شده است. علاوه بر این ، توییچ به همه پخش کننده های خلاق این فرصت را می دهد که کانال خود را بسازند، کاری را که دوست دارند انجام دهند و برای آن پاداش دریافت کنند.

Twitch Streamers چیست؟

پخش کنندگان Twitch سرگرمی ها و علایق خود را با به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش خود با بینندگان و مشترکین پخش می کنند. این بدان معناست که می توانید در حالی که پخش کننده بازی می کند، صفحه را تماشا کنید، می توانید فعالیت های آنها را به طور مستقیم بشنوید و تماشا کنید. 

پخش زنده بازی های ویدئویی و پخش مسابقه ورزشی، یکی از محبوب ترین محتواها در Twitch است. گیم پلی زنده در مسابقات آنلاین Call of Duty یا FIFA FUT از محبوبیت خاصی در بینندگان برخوردار است و اغلب پاداش های درون بازی نیز ارائه می دهد. اما لازم نیست که تنها بازی باشد ، می تواند هر نوع فعالیتی مانند موسیقی ، آشپزی یا هنر و صنایع دستی باشد. که می توانید با گیفت کارت توییچ آن را در اختیار داشته باشید.

برخی از معروف ترین پخش کننده هایی که ممکن است در مورد آنها شنیده باشید Pokimane ، Dr Disrespect ، Ninja و Disguised Toast هستند. با این حال ، به دلیل اینکه پلت فرم Twitch.tv به طور وسیع در حال گسترش است، می تواند محبوب ترین پخش کننده باشد.

با گیفت کارت توییچ چکار می توان انجام داد؟

با استفاده از یک گیفت کارت توییچ می توانید یک اشتراک کانال یا اشتراک هدیه خریداری کنید تا پخش کننده های مورد علاقه خود را دنبال و پشتیبانی کنید. به این ترتیب می توانید محصولات Twitch رایگان مانند Emotes ، Badges و Cheers یا حتی مزایای اضافی مانند محتوای پاداش را دریافت کنید. بسیاری از پخش کننده ها دوست دارند کمی بیشتر با بینندگان خود صحبت کنند. 

گیفت کارت توییچ Twitch

راه های استفاده از گیفت کارت Twitch 

برای استفاده از این گیفت کارت، راه های دیگری نیز وجود دارد که بشرح ذیل آمده است.

اشتراک ها

مشترک شدن در یک کانال از پخش کننده پشتیبانی می کند تا محتوای مورد علاقه شما را بیشتر کند. اما در کنار آن، هرچه بیشتر در یک کانال مشترک شوید، پاداش، هدیه یا محتوای مشترک بیشتری دریافت خواهید کرد. به این ترتیب ، پخش کننده از وفاداری شما به عنوان مشترک قدردانی می کند.

بیت هایی برای تشویق 

این کمی شبیه راهنمایی مجازی به پخش کننده هایی است که دوست دارید. این یک روش سرگرم کننده برای تعامل در جامعه Twitch با باز کردن قفل احساسات خاص و ایجاد و جشن گرفتن لحظات خاص در این پلت فرم است.

هدیه اشتراک

وقتی واقعاً از یک جریان خاص لذت می برید، تمایل خواهید یافت که دوستانتان به شما ملحق شوند. با سرویس Twitch Sub-Gifting می توانید علاقه خود را با بینندگان دیگر به اشتراک بگذارید و دوستان خود را متقاعد کنید که به جامعه فوق العاده Twitch بپیوندند و برای تهیه گیفت کارت توییچ اقدام کنند.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از 2Captcha

Twitch Turbo

این یک برنامه اشتراک ماهانه است که منحصراً در Twitch.tv ارائه می شود و چندین مزیت مانند تماشای بدون آگهی و فضای ذخیره سازی طولانی به شما می دهد.

Prime Gaming

اگر عضو آمازون پرایم هستید، می توانید حساب Amazon Prime و Twitch خود را برای دسترسی به Prime Gaming پیوند دهید. این مزایای اضافی مانند یک اشتراک رایگان Twitch در هر ماه به شما می دهد. در صورتی که عضویت Prime ندارید، گیفت کارت توییچ به شما دسترسی Amazon Prime نمی دهد.

مدت اعتبار گیفت کارت توییچ

پس از خرید Twitch Git Card می توانید هر زمان که دوست دارید آن را پس انداز کنید. سپس مبلغ موجود در کارت هدیه به کیف پول Twitch شما اضافه می شود. به این ترتیب می توانید آن را هرطور که دوست دارید در بستر Twitch.tv خرج کنید. همچنین می توانید برای بررسی موجودی و مشاهده صورتحساب های خود می توانید در هر زمان از کیف پول Twitch خود دیدن کنید.

گیفت کارت توییچ Twitch

چگونه می توان Twitch را تماشا کرد؟

می توانید Twitch را در هر دستگاهی که ترجیح می دهید تماشا کنید. در پلتفرم Twitch.tv  یا Smart-tv یا ارسال آن به صفحه دلخواه شما ممکن است. اگر ترجیح می دهید از رایانه شخصی ، Mac ، Xbox ، PlayStation یا تلفن همراه خود پخش کنید، می توانید آنها را به سایر نقاط جهان پخش کنید. دسترسی آسان در سراسر جهان از هر دستگاه ممکن است که می توانید با خرید گیفت کارت توییچ آن را گسترش دهید.

نحوه دریافت کدهای توییچ 

می توانید با خرید گیفت کارت Twitch به انتخاب خود در Startselect ، کدهای Twitch خود را دریافت کنید. هنگامی که سفارش شما به پایان رسید، کد Twitch منحصر به فرد خود را مستقیماً در صفحه و ایمیل خود دریافت خواهید کرد. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که کد را در Twitch.tv/redeem پس انداز کنید و مبلغ آن به گیفت کارت توییچ شما اضافه می شود تا هرطور که دوست دارید هزینه کنید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت 4shared فورشیرد

پس انداز کدهای Twitch 

پس از خرید یا دریافت گیفت کارت Twitch به Twitch.tv/redeem مراجعه کرده و وارد حساب Twitch خود شوید. سپس به سادگی کد کارت هدیه خود را وارد کنید و مبلغ به طور خودکار به موجودی گیفت کارت در کیف پول شما اضافه می شود.  می توانید برای تهیه گیفت کارت توییچ از کارشناسان 20پیمنت یاری بگیرید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد