بررسی ویزا کارت الکترون

بررسی ویزا کارت الکترون

توسط : تیم محتوا
2,523

ویزا یکی از بزرگترین برندهای کارت در جهان است که پرداخت آنلاین را در بیش از دویست کشور تسهیل می کند. این بانک که از ابتکار بانک آمریکا برای معرفی یک ابزار مالی یکپارچه جدید برای مصرف کنندگان در سال 1958 سرچشمه می گیرد، اکنون بیش از سه میلیارد کارت در سراسر جهان صادر کرده است. در همین راستا، ویزا کارت الکترون ، یکی از کارت های اعتباری در خانواده ویزا کارت است.

Visa Debit کارت نقدی اصلی ویزا می باشد که در سطح جهانی در دسترس است. کارت های Visa Debit به حساب های بانکی مصرف کنندگان مرتبط هستند. در بسیاری از کشورها عملکرد این کارت و همچنین امکان دسترسی به ATM و شبکه های داخلی را فراهم می کند.

پیشنهاد مطالعهبرترین سایت های کلیکی برای کسب درآمد ارزی

ویزا کارت الکترون چیست

Visa Electron یا ویزا کارت الکترون، یک کارت نقدی است که در اکثر نقاط جهان موجود است. این کارت در سال 1985 معرفی شد. تفاوت بین Visa Electron و Visa Debit این است که کارت ویزا الکترون اجازه اضافه برداشت را نمی دهد.

کارت‌های نقدی مانند کارت اعتباری، قابلیت دسترسی را برای شما فراهم می‌کنند. اما امکان خرج بی رویه در اینجا وجود ندارد. زیرا این کارت ها مشتریان را ملزم می کنند که از قبل پول نقد را به حساب بانکی خود واریز کنند و شما فقط می توانید آنچه را که پس انداز کرده اید، خرج کنید.

بررسی ویزا کارت الکترون

کارت های نقدی ویزا الکترون

اکثر کارت‌های نقدی پیش‌پرداخت نیازی به کاربرد خاصی ندارند و معمولاً هیچ هزینه‌ای وجود ندارد و حتی اگر وجود داشته باشد، کاملاً اسمی است. تعداد زیادی از مؤسسات مالی و بانکی معتبر کارت‌های نقدی ارائه می‌دهند که با کدهای محافظتی مشتری مشابهی ارائه می‌شوند. کارت نقدی ویزا کارت الکترون مانند چک عمل می کند، بلکه حتی بهتر است.

وقتی چیزی را به صورت آنلاین یا از فروشگاه ها خریداری می کنید، پول مستقیماً از حساب شما کم می شود. اما شما همچنین می توانید از امکانات اضافی و گزینه های پرداخت امن استفاده کنید. بانک ها و سازمان های مالی زیادی وجود دارند که کارت های Visa Electron Debit را برای مشتریان خود صادر می کنند و استفاده از حساب های بانکی را تسهیل می کنند. 

تقریباً همه کشورها به ویزا کارت الکترون ، اجازه داده اند که روی همان کارت پلاستیکی اعمال شود که به شما امکان دسترسی به دستگاه های خودپرداز، فروش و سایر درگاه های پرداخت داخلی را می دهد.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت Skillshare

ویژگی ها و مزایا ویزای کارت الکترون

در حالی که بسیاری از مردم قادر به راه اندازی یا حفظ حساب جاری نیستند، کارت های نقدی بر اساس هیچ اعتباری صادر نمی شوند. حتی برای کسانی که اعتباری پایین دارند، مزایای یک حساب جاری به راحتی قابل دسترسی است. کارت‌های نقدی ویزا الکترون به شما امکان می‌دهند پول را فقط در صورتی خرج کنید که قبلاً در حساب واریز شده باشد. همچنین، از آنجایی که هیچ بدهی وجود ندارد، هیچ هزینه بهره ای ندارد و نمی توانید پول نقد را برداشت کنید. 

برای هر فردی که برای کنترل عادات یا نیازهای خرج کردن خود مشکل دارد، می‌تواند بودجه دقیقی برای هزینه‌ها کنار بگذارد. می توانید EMI های ماهانه ، پول جیبی برای فرزندان ، حوادث غیرمنتظره و موارد دیگر را می توان در صورتی که بر این اساس بودجه بندی کنید، مدیریت کنید.

از آنجایی که ویزا کارت الکترون به حفظ ارتباط بین سارقان هویت و جزئیات مالی کمک می کند، این کارت گزینه ایمن تر از کارت های نقدی سنتی است. برای دریافت کارت نقدی Visa Electron نیازی به کسب امتیاز اعتباری خاصی ندارید. شما فقط به یک حساب جاری واجد شرایط نیاز دارید. 

مزایای کلیدی ویزا کارت الکترون

ویزا کارت الکترون ، پرداخت های کارتی تجارت الکترونیک را با پاسخ تایید یا رد کردن مجوز بلادرنگ امکان پذیر می کند و از تحویل سریع تر کالاها و خدمات به مصرف کننده پشتیبانی می کند. در این نوع از کارت، دارای پرداخت های امن بوده و از چرخه تسویه سریع و پذیرش بین المللی برخوردار هستید.

همچنین می توانید از هزینه های اضافه برداشت خودداری کنید. ضمن آن که این امکان را دارید که به طور خودکار موجودی حساب شما را برای هر تراکنش بررسی کند. همچنین این یک کارت نقدی مناسب برای افراد زیر 18 سال است که برای سال اول، کاملا رایگان بوده و برداشته ها بدون کارمزد است.

بررسی ویزا کارت الکترون

محدودیت های برداشت و پرداخت انعطاف پذیر

ویزا کارت الکترون محدودیت های استانداردی را ارائه می دهد. اینها را می‌توان با توجه به شرایط شخصی شما و اینکه آیا به صورت آنلاین یا در شعبه بانکی می‌کنید، تنظیم کرد. هنگام درخواست، محدودیت‌های فردی خود را در شرایط شخصی‌شده دریافت خواهید کرد.

در خصوص برداشت ها، 1200 یورو هر 7 روز در دستگاه های خودپرداز ممکن است و در مبلغ پرداختی 2000 یورو هر 30 روز برای هزینه ها امکان پذیر است. ویزا کارت الکترون ،  سالانه 35 یورو هزینه دارد. در نظر داشته باشید که برای پرداخت با کارت و برداشت نقدی، ارز با نرخ اعمال شده توسط ویزا در روز پردازش تراکنش تبدیل می شود.

همچنین لازم به ذکر است که اگر کارت خود را به صورت آنلاین کنسل کنید، می توانید بلافاصله پس از تکمیل گزارش خود، تعویض آن را سفارش دهید. به خاطر داشته باشید که شما مسئول هر گونه بدهی ناشی از ابطال دیرهنگام، سهل انگاری یا کلاهبرداری از کارت خود هستید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت Boomy

برتری ویزا کارت الکترون 

ویزا الکترون کارت محبوب ویزا است. چیزی که ویزا کارت الکترون را منحصر به فرد می کند این است که اگر موجودی حساب بانکی مرتبط برای پوشش پرداخت کافی نباشد، پرداخت رد می شود. این باعث می شود که این کارت در کشورهایی با مقررات سختگیرانه برای کارت های نقدی محبوب شود.

Visa Electron همچنین در بین دانشجویان، شرکت های نوپا و مصرف کنندگان با بودجه محدود محبوب است. ضمن آنکه تعرفه های هر تراکنش از 1.5٪ + 0.15 یورو است که تعرفه های هر تراکنش ممکن است به تعداد تراکنش هایی که در ماه پردازش می کنید، بستگی داشته باشد. برای اطلاع از آخرین قیمت ها به 20پیمنت مراجعه کنید. شما می توانید در خصوص تهیه انواع کارت های اعتباری ویزا و مسترکارت، از طریق 20پیمنت اقدام نمایید.

برچسـب هـا : سایر ، ویزا کارت الکترون
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد