گیفت کارت اپل موزیک

گیفت کارت اپل موزیک

توسط : تیم محتوا
1,660

امروزه بسیاری از کاربران، برای خرید از سایت های مختلف، اقدام به تهیه گیفت کارت می کنند. یکی از این کارت های هدیه که بسیار کاربردی است، گیفت کارت اپل موزیک است که در فصل تعطیلات، بیش از همیشه طرفدار دارد. اما نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که هنگام خرید یا استفاده از کارت های هدیه مراقب باشید تا گرفتار کلاهبرداران نشوید. این گونه کارتها، به آنها راه های متعدد و تقریبا غیرقابل ردیابی برای سرقت می دهد.

گیفت کارت های اپل را می توان برای خرید هر چیزی که زیر پوشش اپل فروخته می شود، بازخرید کرد. این شامل محتوایی از App Store، Apple TV، Apple Music، iTunes، Apple Arcade، برنامه Apple Store، Apple.com و Apple Store است. اعتبار تقریباً به طور نامحدود در حساب گیرنده باقی می ماند تا زمانی که تمام آن استفاده شود.

گیفت کارت اپل موزیک

هدیه دادن گیفت کارت اپل موزیک

شما می توانید اپل موزیک را از طریق وب سایت اپل هدیه دهید. گیفت کارت اپل موزیک برای هر چیزی که از طریق اپ استور قابل پرداخت است، از جمله برنامه‌ها، موسیقی، کتاب‌ها، بازی‌ها و اشتراک‌های دیجیتال مرتبط و همچنین محصولات موجود در فروشگاه اپل، کار می‌کنند. این امکان فراهم است که به وب سایت Apple Gift Cards بروید و خرید را انتخاب کنید. این صفحه شامل پیوندی برای بررسی موجودی کارت هدیه شما نیز می باشد.

خرید گیفت کارت اپل

برای خرید کارت هدیه اپل، ایمیل را به عنوان روش تحویل ترجیحی انتخاب کنید. طرح کارت و مبلغ کارت هدیه را انتخاب کنید. اگر ایمیل را به عنوان پیام تحویل خود انتخاب کرده اید، باید جزئیات گیرنده و فرستنده را نیز وارد کنید. روی دکمه افزودن هدیه، در سمت راست صفحه گیفت کارت اپل موزیک کلیک کنید. 

در صفحه پرداخت، Check Out را انتخاب کنید تا خرید نهایی انجام شود. در صورت داشتن Apple ID از شما خواسته می شود که وارد شوید، در این صورت هزینه خرید به حساب شما اعمال می شود. اگر اپل آیدی ندارید، گزینه Continue as Guest را انتخاب کنید و سپس اطلاعات پرداخت را در فیلدهای ارائه شده وارد کنید. اپل یک ایمیل با کارت هدیه شما به آدرس ایمیل ارائه شده ارسال می کند. 

پیشنهاد مطالعه: همه چیز درباره کیف پول Payeer

درباره سرویس Apple Music

Apple Music بر اساس یک مدل اشتراک ماهانه مشابه سایر خدمات پخش موسیقی ممتاز عمل می کند. فرقی نمی‌کند ماهانه یک آلبوم گوش دهید یا صدها آلبوم را انتخاب کنید، برای دسترسی به ویژگی‌های آن باید ماهانه مبلغ ثابتی بپردازید.

Apple Music بیش از 45 میلیون آهنگ، ایستگاه های رادیویی و لیست پخش ارائه می دهد. گیفت کارت اپل موزیک ممکن است در iTunes، iBooks، App Store، یا Mac App Store، علاوه بر تخفیف به اشتراک Apple Music، بازخرید شود.

اقدامات محافظتی 

پولی که روی کارت های هدیه می گذارید مانند پول نقد است. کلاهبرداران دو روش متمایز را برای سوء استفاده از این کارتهای هدیه ایجاد کرده اند که شامل کلاهبرداری پرداخت گیفت کارت اپل موزیک و سرقت واقعی از آن می شود. شما می توانید کارت هدیه را با iPhone، iPad یا iPod touch خود بازخرید کنید. 

کد 16 رقمی پشت کارت را پیدا کنید. برای برخی از کارت‌ های هدیه ، ممکن است لازم باشد برچسب را جدا کرده یا به آرامی خراش دهید تا کد را ببینید. سپس در گوشی خود، برنامه App Store را باز کنید. در بالای صفحه، روی دکمه ورود به سیستم یا عکس خود ضربه بزنید.

روی Code ضربه بزنید. اگر Code را نمی‌بینید، با Apple ID خود وارد شوید. آیفون دکمه Redeem a Gift Card یا Code را نشان می دهد. روی استفاده از دوربین ضربه بزنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید. اگر در بازخرید گیفت کارت اپل موزیک مشکل دارید، روی گزینه ورود دستی ضربه بزنید، سپس دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کرده و روی Done ضربه بزنید.

گیفت کارت اپل موزیک

بازخرید کارت هدیه در مک 

برای آن که بتوانید این کارت هدیه را در مک فعال کنید، کد 16 رقمی پشت کارت را پیدا کنید. در مک خود، App Store را باز کنید. روی نام خود یا دکمه ورود به سیستم در نوار کناری کلیک کنید. سپس روی بازخرید کارت هدیه کلیک کنید و از گیفت کارت اپل موزیک استفاده نمایید. 

کلاهبرداری با پرداخت کارت هدیه

کلاهبرداران معمولاً از Walmart، iTunes، eBay و سایر کارت های هدیه محبوب به عنوان مجرای پول نقد در کلاهبرداری تلفنی استفاده می کنند. تماس با شما در پوشش شخص دیگری، به عنوان یک کارشناس پشتیبانی فنی و بسیاری موارد دیگر است که کلاهبرداران ادعا می کنند که شما بدهی دارید یا به خدمات نیاز دارید. آنها اصرار دارند که کارت هدیه بخرید و شماره سریال و شماره شناسایی شخصی (PIN) پشت آن را بخوانید تا سریع پرداخت کنید.

در نظر داشته باشید که کسب و کارهای واقعی هرگز از طریق کارت هدیه مانند گیفت کارت اپل موزیک درخواست پرداخت نمی کنند. چنین درخواستی نشانه قطعی تقلب است. کلاهبرداران همچنین راه هایی را برای تخلیه مستقیم پول نقدی که مصرف کنندگان روی کارت های هدیه ای که به طور قانونی برای خود یا دیگران خریداری کرده اند، ایجاد کرده اند. جای تعجب نیست که این کلاهبرداری ها در تعطیلات افزایش می یابد.

پیشنهاد مطالعه: خرید دامنه رایگان از Freenom

گیفت کارت اپل موزیک چگونه کار می کند؟

پس از ثبت سفارش، گیفت کارت اپل موزیک شما، بر اساس روش تحویل انتخابی برای شما ارسال می شود. برای فعال کردن یا بازخرید، دستورالعمل های فعال سازی چاپ شده روی کارت را دنبال کنید. وقتی گیفت کارت اپل یا گیفت کارت اپ استور را خرید می کنید، می توانید با موجودی Apple ID خود خرید نمایید. 

این خریدها می تواند شامل برنامه ها، بازی ها، اشتراک هایی مانند Apple Music یا iCloud+ و موارد دیگر باشد. اما برای برخی از خریدها، موجودی Apple ID قابل استفاده نیست. در جایی که گیفت کارت اپل موزیک در دسترس است، می توانید از موجودی Apple ID خود برای خرید محصولات و لوازم جانبی در apple.com یا در برنامه Apple Store نیز استفاده کنید. 

در نظر داشته باشید که در دستگاه اندرویدی، می‌توانید از کارت هدیه خود برای خرید اشتراک Apple Music استفاده کنید. برای خرید از App Store، Apple Books یا برنامه Apple TV، از دستگاه Apple استفاده کنید.

گیفت کارت اپل موزیک

ارسال هدیه برای دیگران

گیرنده گیفت کارت اپل موزیک شما باید Apple ID در کشور یا منطقه شما را داشته باشد. در برخی مناطق، نمی توانید هدیه بفرستید. نمی‌توانید آهنگ‌های فردی را در iPhone، iPad یا iPod touch هدیه دهید. برای هدیه دادن آهنگ، از مک یا رایانه شخصی خود استفاده کنید.

از سویی دیگر، نمی‌توانید برنامه‌ها، برنامه‌های تلویزیونی یا فیلم‌ها را در مک یا رایانه شخصی هدیه دهید. برای هدیه دادن به این موارد، از iPhone، iPad یا iPod touch بایستی استفاده کنید. شما نمی توانید یک برنامه یا آیتم رایگان هدیه دهید. اما می‌توانید روی دکمه اشتراک‌گذاری یا دکمه پیکان ضربه بزنید تا پیوندی به برنامه یا مورد به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد مطالعه:خرید از آمازون دبی و تحویل در ایران

لغو کارت هدیه اپل موزیک

اگر می‌خواهید گیفت کارت اپل موزیک را لغو کنید، می‌توانید حداکثر دو روز قبل از تحویل برنامه ‌ریزی شده با پشتیبانی اپل تماس بگیرید. گیرنده شما می‌تواند یک کارت هدیه اپل یا گیفت کارت App Store و iTunes را به موجودی Apple ID خود بازخرید کند. سپس می‌توانند از آن موجودی برای خرید اشتراک‌هایی مانند Apple Music، Apple Arcade یا Apple TV+ استفاده کنند. یا می توانند برنامه ها، فیلم ها، کتاب ها و موارد دیگر را از اپل بخرند. برای تهیه گیفت کارت اپل موزیک ، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد