خدمات پرداخت ارزی به افغانستانی ها

خدمات پرداخت ارزی به افغانستانی ها

توسط : تیم خبری
1,167

سال های زیادی است که شاهد ورود مهاجران افغانستانی به ایران هستیم که با مقاصد کار، تحصیل یا تفریح وارد ایران شده و اقامت دریافت کرده اند. حتی بسیاری از این افراد، در اینجا مشغول کسب درآمد هستند. اما از آنجایی که کشورمان با موانع و تحریم های مالی مواجه است، امکان ارائه خدمات پرداخت ارزی به افغان ها میسر نیست. این باعث می شود تا آنها هنگام ارسال پول به کشورشان، دچار چالش شوند.

اکنون این سوال مطرح خواهد بود که مهاجران این کشور، برای ارسال پول از ایران به افغانستان چه راهی دارند؟ اگر از اتباع کشور افغانستان هستید، در اینجا سعی داریم راه حل های مناسب، برای انتقال پول به کشور افغانستان را بیان کنیم تا بدون دغدغه بتوانید برای امور تجاری یا پرداخت به خانواده، از آن ها استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه:نحوه تغییر اشتراک در Spotify

چگونگی ارسال پول از ایران به کشورافغانستان

شما می توانید برای ارسال پول از ایران به کشورتان، از خدمات پرداخت ارزی 20پیمنت استفاده کنید. این یک روش ایمن و کاربردی برای اتباع افغان است که می خواهند برای اهداف مختلف، از ایران به افغانستان پول انتقال دهند. در 20payment می توانید در کمترین زمان و با احتساب کارمزدهای اندک، حواله خود را انجام دهید.

البته باید اشاره کنیم که انتقال پول از ایران، با کمک حساب های ارزی مانند پی پال یا کارت های اعتباری بین المللی مانند مسترکارت یا ویزا انجام خواهد شد. این روش پرداخت ارزی، اعتبار جهانی داشته و امکان ارسال پول از ایران به افغانستان را بدون هیچ گونه محدودیتی میسر می کند. 

از دیگر روش هایی که می توانیم در این خصوص به شما پیشنهاد دهیم، روش های پرداخت پرفکت مانی یا وب مانی است که انتقال پول و حواله ارزی به کشور افغانستان را ممکن کرده است. بنابراین، اگر برای پرداخت هزینه های خود یا مخارج زندگی، نیاز به ارسال پول به افغانستان را دارید، یا آنکه تصمیم دارید از افغانستان کالایی را خریداری کنید، پرداخت ارزی پول برای شما الزامی خواهد بود. 

ضمن آنکه برای مقاصد مهاجرتی مانند تعیین وقت سفارت، پرداخت هزینه هایی مانند رزرو هتل نیز نیازمند حواله پول به افغانستان خواهید بود. 

خدمات پرداخت ارزی به افغانستانی ها

حواله پول به افغانستان 

برای آنکه بتوانید انتقال پول به صورت حواله را انجام دهید، باید از فردی که تصمیم دارید برایش پول حواله کنید، آدرس ایمیل پی پال را دریافت نمایید. جهت پرداخت ارزی از پی پال باید حساب خود را شارژ کنید. اگر از قبل حساب Paypal ندارید، می توانید برای افتتاح حساب پی پال، از کارشناسان 20پیمنت کمک بگیرید و پس از ایجاد حساب پی پال، آن را شارژ کنید.

پیشنهاد مطالعه:کاربرد هوش مصنوعی Forefront

این روش پرداخت آنلاین و بین المللی، از سوی بسیاری از مراکز، دانشگاه ها و فروشگاه ها پذیرفته می شود. بنابراین می توانید با خیالی آسوده برای انتقال پول خود از ایران به کشورتان اقدام نمایید. پیشنهاد می شود برای جلوگیری از هر گونه خطایی در راه اندازی حساب خود و انتقال پول، با 20پیمنت مشورت کنید.

از آنجایی که تمامی افراد با روش حواله پول از ایران به افغانستان آشنا نیستند، ممکن است نتوانند به درستی از عهده این کار بر بیایند. استفاده از تخصص و تجربه کارشناسان 20payment این فرصت را به شما می دهد تا به عنوان تبعه افغان، به راحتی انتقال پول خود را برای اهداف مختلف انجام دهید.

خدمات پرداخت ارزی به افغانستانی ها

ارسال پول از افغانستان به ایران

یکی از نکات مهم در حواله ارزی برای مهاجران افغانستانی که در ایران اقامت دارند، ارسال پول از افغانستان به ایران است. به ویژه کسانی که در حال تجارت با کشور ایران هستند. می توانید با استفاده از روش های پرداخت ایمنی که در اینجا به آن اشاره شد، برای حواله ارزی از افغانستان به ایران نیز اقدام کنید.

ممکن است تصمیم داشته باشید برای ثبت نام در همایش یا سمینار اقدام کرده یا برای خانواده خود در ایران، پول منتقل کنید. ضمن آنکه این امکان وجود دارد که برای معاملات بین المللی خود با ایران یا خرید و فروش کالا یا حق الزحمه کاری که انجام شده است، به ارسال پول از افغانستان به ایران نیاز داشته باشید. 
در چنین مواقعی، بهترین کار آن است که کار را به کاردان سپرده و اجازه دهید کارشناسان 20پیمنت بر اساس تجربه و تخصص خود، این مسیر را برای شما ساده تر کنند.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد