تغییر آدرس ایمیل پی پال

تغییر آدرس ایمیل پی پال

توسط : تیم محتوا
1,564

شما به آسانی می توانید در چند مرحله ایمیل جدیدی را به عنوان آدرس ایمیل اصلی خود در PayPal تغییر دهید یا اضافه کنید. در این جا نحوه تغییر آدرس ایمیل پی پال یا افزودن و تأیید ایمیل جدید برای استفاده به عنوان اصلی را ارائه کرده ایم. 

می توانید از طریق تنظیمات، به سرعت ایمیل اصلی خود را در PayPal تغییر دهید، به شرطی که حداقل دو آدرس ایمیل به حساب خود اضافه کرده باشید. توجه داشته باشید که باید آدرس ایمیل جدید را تأیید کنید تا بتوانید آن را ایمیل اصلی خود در PayPal قرار دهید. در اینجا کارهایی که شما باید برای تغییر آدرس ایمیل اصلی خود در PayPal انجام دهید را شرح خواهیم داد. برای کسب اطلاعات بیشتر از 20پیمنت یاری بگیرید.

ضرورت ایجاد تغییر در آدرس ایمیل 

هنگامی که می خواهید یک کیف پول الکترونیکی در پی پال ایجاد کنید، لازم است که آدرس ایمیلی داشته باشید که همواره در دسترس بوده و دارای اعتبار بالایی باشد. به جهت آن که این آدرس ایمیل، تراکنش های مالی حساب پی پال شما را برایتان ارسال خواهد کرد. 

دریافت و بررسی این ایمیل ها می تواند اطمینان شما را از صحت درخواست تراکنش ها ایجاد کرده و مورد تایید شما واقع شود. از همین روست که گاهی ممکن است در شرایطی قرار گیرید که لازم باشد، برای تغییر آدرس ایمیل پی پال خود اقدام کرده و آدرس دیگری را به عنوان ایمیل اصلی در پی پال ثبت نمایید. در این جا روش تغییر آدرس ایمیل Paypal را شرح می دهیم.

پیشنهاد مطالعهآزمون دولینگو Duolingo زبان آموزی دولینگو

مراحل تغییر آدرس ایمیل پی پال

اگر لازم است ایمیل اصلی خود را در PayPal تغییر دهید، در واقع یک فرایند آسان است. فقط کافی است مطابق با مراحل ذیل عمل کنید.

1. به PayPal.com بروید و از طریق Mac یا PC وارد حساب خود شوید.

2. روی نماد چرخ دنده، واقع در گوشه بالا سمت راست صفحه، در کنار «خروج از سیستم» را کلیک کنید.

تغییر آدرس ایمیل پی پال

3. در بخش "ایمیل" در سمت راست، روی گزینه "به روزرسانی" واقع در کنار آدرس ایمیلی که می خواهید ایمیل اصلی و جدید شما باشد، کلیک کنید.

تغییر آدرس ایمیل پی پال

4- کادر کنار «این ایمیل اصلی من را برای دریافت اعلان ها قرار دهید» را علامت بزنید و روی «تغییر ایمیل» کلیک کنید.

تغییر آدرس ایمیل پی پال

سپس آدرس ایمیل جدید شما در لیست اصلی نشان داده می شود و در صورت تمایل می توانید ایمیل اصلی خود را از این صفحه حذف کنید.

نحوه افزودن و تأیید ایمیل جدید در PayPal

اگر قبلاً آدرس ایمیل اصلی مورد نظرتان را به حساب خود اضافه نکرده اید، باید این کار را بعد از مرحله بالا انجام دهید.

1. برای انجام این کار، علامت بعلاوه کنار "Email" را کلیک کنید.  این بخش در سمت راست صفحه قرار دارد. سپس آدرس ایمیل جدید خود را وارد کرده و "Add" را کلیک کنید. روی نماد "+" در سمت راست کلیک کنید. 

تغییر آدرس ایمیل پی پال

2. اگر این مسیر را طی کردید، به خاطر داشته باشید که باید آدرس جدید را تأیید کنید تا بتوانید آن را به عنوان اصلی جدید خود قرار دهید. برای انجام این کار، روی آن آدرس کلیک کنید و "تأیید" را انتخاب کنید. سپس، وارد ایمیل خود شوید، روی پیوند تأیید کلیک کنید و وارد حساب خود شوید.

پیشنهاد مطالعهکارمزد پی پال برای انجام انواع تراکنش ها

افزودن آدرس جدید و حذف آدرس ایمیل قبلی 

در جهت تغییر آدرس ایمیل پی پال، برای افزودن آدرس ایمیل جدید، روی نماد "+" در جعبه آدرس ایمیل کلیک کنید. پس از تأیید آدرس ایمیل جدید ، بر روی نماد "مداد" کلیک کنید تا آدرس ایمیل تازه تأیید شده خود را ویرایش کنید. با این کار صفحه جدیدی باز می شود که می توانید بر روی جعبه "ساخت اولیه" کلیک کرده و سپس روی دکمه آبی "تغییر" کلیک کنید.

اگر می خواهید آدرس ایمیل قدیمی را حذف کنید، روی نماد "سطل آشغال" کنار آن آدرس ایمیل کلیک کنید. بهتر است آدرس ایمیل قدیمی را از حساب PayPal خود حذف نکنید تا زمانی که کاملاً مطمئن باشید که دیگر برای هیچ سرویسی مانند قبول پرداخت برای eBay استفاده نمی شود. همچنین برای به روزرسانی آدرس ایمیل، باید حداقل دو آدرس ایمیل در پرونده داشته باشید.

یکی از نکات مهمی که می توانید در خصوص تغییر آدرس ایمیل پی پال، به آن توجه کنید این است که هنگامی که آدرس ایمیلی را به حساب پی پال خود می افزایید، باعث می شوید که در حساب شما، گردش افزایش یابد. 

بنابراین می توان گفت، در جهت ایجاد بالابردن گردش حساب خود در پی پال نیز می توانید از این روش استفاده نمایید، حتی اگر تصمیم ندارید آدرس ایمیل خود را در Paypal تغییر دهید. می توانید برای این کار از کارشناسان مجرب و با سابقه 20پیمنت یاری بگیرید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد