انتقال پول از پی پال به ایران

انتقال پول از پی پال به ایران

توسط : تیم محتوا
2,393

اگر به عنوان فریلنسر فعالیت دارید و یا آن که کالا و خدماتی را با دیگر کشورها مبادله می کنید، لازم است که از یک حساب ارزی مطمئن و ایمن استفاده کنید. بسیاری از افراد پی پال را به جهت امنیت زیادی که دارد و سهولت در دسترسی به آن، انتخاب کرده اند. از همین رو به انتقال پول از پی پال به ایران نیاز خواهند داشت.

امروزه پی پال توانسته است در دنیا جایگاه مناسبی را از آن خود کند و در مقایسه با دیگر درگاه های پرداخت آنلاین، شناخته شده تر و کارآمدتر ظاهر شده است. بسیاری از کاربران ایرانی نیز برای خرید از سایت های خارجی، انتقال درآمدهای دلاری یا ثبت نام در دوره های آموزشی یا دانشگاهی از این درگاه استفاده می کنند. 

در صورتی که حساب پی پال ندارید و می خواهید انتقال وجه به یکی از دیگر کشورها داشته باشید، می توانید با 20پیمنت تماس گرفته و از خدمات این مجموعه بهره بگیرید. 

انتقال پول از پی پال به ایران

روش انتقال پول از paypal

به دلیل وجود اینترنت در تمامی دنیا، ارتباط بین کشورها و افراد به سادگی ایجاد شده و مبادلات مالی بسیار ساده تر و امن تر شده است. در این میان روش های پرداخت آنلاین، توانسته اند کمک زیادی به تجارت جهانی کرده و سرعت و امنیت تراکنش های مالی را افزایش داده اند. 

پی پال نیز به عنوان یکی از روش های پرداخت آنلاین، توانسته است سیستمی یکنواخت ایجاد کرده تا به کمک آن بتوان دریافت و یا پرداخت های ارزی خود را در هر کشوری انجام داد. از همین روست که حتی در کشور ایران که به دلیل تحریم ها، امکان خرید مستقیم ایرانیان از سایت های خارجی وجود ندارد، کاربران با کمک پرداخت پی پال، سفارشات خود را پرداخت کرده و تحویل می گیرند.

پیشنهاد مطالعهتبدیل دلار پی پال به ریال

اگر تصمیم دارید انتقال وجه ارزی انجام دهید و راهی جهت انتقال پول از پی پال به ایران را جستجو می کنید، می توانید با کمک کارشناسان 20پیمنت، حساب پی پال خود را افتتاح نمایید و برای انتقال وجه خود به یکی از حساب های بانکی ایران، از 20پیمنت یاری بگیرید.

الزام تایید حساب پی پال برای انتقال پول 

لازم به ذکر است که برای آن که بتوانید از خدمات پرداخت آنلاین paypal استفاده کنید، لازم است که پس از افتتاح حساب خود، تایید یا وریفای آن را نیز انجام دهید. زیرا تحریم ها مانع ارائه خدمات این درگاه بوده و مانع انتقال پول از پی پال به ایران خواهد بود. از طرفی این کار باعث می شود که از سوی پی پال حساب شما ایمن باشد.

حساب paypal خود را برای انتقال پول از پی پال به ایران، می توانید استفاده نموده و برای ارسال کننده پولتان ، آنرا بفرستید. سپس برای تبدیل درآمد ارزی خود به ریال ایران، از کارشناسان 20پیمنت کمک بگیرید.

انتقال پول از پی پال به ایران

تبدیل ارز دریافتی در پی پال به ریال ایران 

همان گونه که پیش تر اشاره شد، برای تبدیل کردن دلار و دیگر ارزها به ریال، می توانید از خدمات 20پیمنت استفاده نمایید. کارشناسان 20پیمنت، درآمد دلاری شما را به ریال تبدیل کرده و در یکی از حساب های بانکی شما در ایران واریز خواهند کرد. برای این کار با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 نحوه انتقال پول با پرداخت آنلاین پی پال

هنگامی که صحبت از روش های انتقال ارز می شود، هزینه های کارمزد آن ها نیز مطرح است. در میان روش های متعدد انتقال، مانند وسترن یونیون، پرداخت آنلاین پی پال دارای کارمزد پایین تری می باشد. 

در صورتی که برای انتقال ارز، حساب پی پال را برگزیده اید، و حساب پی پال دارید، می توانید مراحل ذیل را انجام دهید:

در مرحله اول بایستی وارد سایت پی پال شده و در صفحه اصلی سایت، در قسمت بالای صفحه، Log In را انتخاب نمایید. سپس لازم است که به بخش Send & Request رفته و Send را کلیک کنید. پس از مشخص کردن مسئول پرداخت کارمزد، آن را انتخاب نمایید که گیرنده یا ارسال کننده باید آن را بپردازد.

پیشنهاد مطالعهروش انتقال پی پال به صورت friends and family

در مرحله بعدی میزان ارزی که می خواهید انتقال دهید و نوع آن را مشخص کنید و به دنبال آن میزان و نوع ارزی را نیز که دریافت کننده ارز خواهد داشت، تعیین نمایید. توجه کنید که در هیچ کدام از این مراحل به دلیل تحریم ها، آدرس، نام یا تلفنی از ایران را ثبت نکنید. در صورتی که به این موضوع توجهی نداشته باشید، احتمال مسدود شدن حساب شما وجود خواهد داشت. 

انتقال پول از پی پال به ایران

کارت های اعتباری ارزی متصل به حساب پی پال 

اکنون لازم است که مشخص نمایید چه میزان پول، از حساب پی پال شما و یا کارت های اعتباری ارزی که به این حساب متصل است، کسر شود. سپس با انتخاب Send ، انتقال پول درحساب paypal انجام می شود. تایید انتقال پول را دریافت کرده و گزارشی از تراکنش برای شما فرستاده خواهد شد.

در صورتی که حساب پی پال ندارید و یا به کارت های اعتباری همچون مسترکارت یا ویزا کارت نیاز دارید، پیشنهاد می شود تا با 20پیمنت تماس گرفته و با کمک کارشناسان این مجموعه برای ایجاد حساب یا خرید کارت اقدام نمایید. همانگونه که پیش از این نیز اشاره شد، ایران در لیست تحریم قرار گرفته است و لازم است که برای استفاده از درگاه پی پال و بهره گیری از خدمات این پرداخت آنلاین، از آدرس و آی پی ایران استفاده ننمایید.

پیشنهاد مطالعهشارژ حساب Paypal

می توانید از دوستان خود در خارج از کشور کمک گرفته و آدرس کشور دیگری را ثبت نمایید. چنانچه می خواهید درآمد ارزی خود را به صورت پیوسته از پی پال به حسابی در ایران انتقال داده و به ریال تبدیل نمایید، با 20پیمنت تماس بگیرید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد