تغییر حساب بیزینسی پی پال به حساب پرسونال

تغییر حساب بیزینسی پی پال به حساب پرسونال

توسط : تیم محتوا
3,008

احتمالا در جستجوی راهی هستید که بتوانید به عنوان یک فروشنده راه هایی برای توسعه و رشد کسب و کار خود پیدا کنید. این که چگونه یک روش سریع، بدون دردسر و مقرون به صرفه دریافت کنید یکی از مهمترین مسائل و چالش های مشاغل است که باید حل شود. یکی از مواردی که مطرح است پردازش پرداخت آنلاین است که در فروشگاه های اینترنتی بسیار اهمیت داشته و حیاتی است. از همین روست که برخی از مشاغل برای تبدیل حساب بیزنسی پی پال به پرسونال یا عکس آن اقدام می کنند.

همانطور که تجارت الکترونیکی انقلابی در نحوه خرید و فروش کالاها و خدمات توسط مردم ایجاد کرده است، و تجارت آنلاین افراد را برای همیشه تغییر داده است، همچنین همراه با راه حل های جدید پذیرش و پردازش پرداخت های آسان تر و بدون اصطکاک، بیش از هر زمان دیگری بوده است. پی پال یکی از پیشگامان در این محیط است. به احتمال زیاد، شما پی پال به عنوان ارائه دهنده پرداخت آنلاین برای خرید و فروش خود استفاده کرده اید.

پیشنهاد مطالعهآزمون دولینگو

فرم های بستر های نرم افزاری تجارت پی پال

بسترهای نرم افزاری تجارت پی پال یک راه حل پرداخت و تجارت را برای مشاغلی که به دنبال ساده سازی پردازش، ارائه گزینه های پرداخت بیشتر و ایمن نگه داشتن داده های پرداخت هستند، ارائه می دهد. برای شروع از طریق وب سایت پی پال، بدون هیچ گونه هزینه اضافی و بدون نیاز به حساب بیزینس PayPal ، فرم پرداخت و سفارش فرم خود را ایجاد کنید و برای تغییر حساب بیزنسی پی پال به پرسونال خود اقدام نمایید.

جالب است بدانید که این سازمان در اوایل دهه 2000 یک شاخه خدمات بازرگانی را راه اندازی کرد که نه تنها به صاحبان مشاغل در هر اندازه قدرت امکان پرداخت سریع و آسان تر را می دهد، بلکه به رشد و گسترش شرکت های بزرگ و کوچک نیز کمک می کند. 

تغییر حساب بیزینسی پی پال به حساب پرسونال

استفاده از انواع حساب پی پال 

نمی توان انکار کرد که جهان به سرعت در حال حرکت به سوی روشی الکترونیکی برای مقابله با پول است، این در مقایسه با گذشته است که مردم با پول نقد کار می کردند. PayPal یکی از کیف پول هایی است که در کنار دیگر رقبای خود، بر دوره الکترونیکی حاکم است.

پی پال دو نوع حساب شخصی و تجاری به مشتریان خود ارائه می دهد. در این جا نحوه تغییر PayPal از بیزینس به شخصی را خواهیم گفت. به طور کلی،  پایگاه مشتری پی پال متشکل از افرادی است که از این برنامه برای ارسال یا دریافت پرداخت شخصی و هزینه های مشترک مانند پرداخت صورتحساب، ارسال هدیه تولد، خرید گاه به گاه استفاده می کنند.

پیشنهاد مطالعهچگونه از هک شدن اکانت پی پال PayPal جلوگیری کنیم

دو نوع حساب پی پال 

انواع دیگر مشتریان، افراد مرتبط با تجارت و بازرگانانی هستند که تحت یک شرکت یا گروه فعالیت می کنند. بنابراین با در نظر گرفتن انواع مشتری PayPal دو نوع حساب ارائه می دهد که برای تغییر حساب بیزنسی پی پال به پرسونال، آن ها را شرح می دهیم.

حساب شخصی یا پرسونال  Paypal: این برنامه برای افرادی طراحی شده است که از PayPal برای خرید آنلاین یا ارسال پول به خانواده یا دوستان خود استفاده می کنند. اگر فروشنده معمولی هستید، می توانید از این حساب استفاده کنید. بسیاری از محدودیت ها با یک حساب شخصی همراه است. یکی از آنها این است که شما قادر به پرداخت با ارزهای مختلف نخواهید بود.

حساب تجاری PayPal : هر کسی می تواند از این نوع حساب استفاده کند. حساب Business در مقایسه با حساب شخصی بسیار ایمن تر است. همچنین طیف وسیعی از محصولات را فراهم می کند که از مشاغل آسان تر کار و افزایش بهره وری آنها پشتیبانی می کند. برای استفاده از حساب کاربری هزینه اضافی پرداخت نمی شود.

از نظر هزینه هیچ تفاوتی بین شخصی و تجاری وجود ندارد. تنها تفاوت در ویژگی های موجود است. هنگامی که برای یک حساب تجاری ثبت نام کردید، پایین آوردن آن به یک حساب شخصی کار چندان ساده ای نیست. از آنجا که هیچ هزینه اضافی برای استفاده از حساب کسب و کار وجود ندارد، توصیه می کنم حساب خود را پایین نیاورید. اگر حساب کسب و کار خود را حفظ کنید، می توانید از مجموعه مزایایی که پی پال ارائه می دهد بهره مند شوید.

 تغییر حساب بیزینسی پی پال به حساب پرسونال

چگونگی تغییر PayPal از کسب و کار به شخصی

در اینجا ما نحوه تغییر حساب بیزنسی پی پال به پرسونال ، را با یک راهنمای گام به گام که به شما در روند کار کمک می کند، شرح خواهیم داد.

با توجه به تغییرات ایجاد شده توسط PayPal در رابط کاربری، تماس با خدمات مشتری آنها کمی دشوار شده است. مدتی قبل، با حداقل مراحل می توان به این مهم دست یافت. تنها راهی که می توانید حساب PayPal خود را درجه پایین یا ارتقا دهید تماس با تیم پشتیبانی مشتری آنها است. 

پیشنهاد مطالعهآموزش غیر فعال کردن پرداخت خودکار پی پال

راه حل 1 : نحوه تغییر PayPal از کسب و کار به شخصی

این راه حل ارتباط با تیم پشتیبانی PayPal از طریق دستیار گفتگوی آنها Chatbot  را ارائه می دهد، می توانید از طریق chatbot با یک عامل پشتیبانی تماس بگیرید. بنابراین به وب سایت پی پال بروید و پیوند صفحه را انتخاب کنید. شما را به مرکز راهنمایی هدایت می کند. به پایین بروید تا  گزینه پیام به ما را ببینید. روی دکمه Message Us کلیک کنید.

اکنون از شما می خواهد وارد شوید. اطمینان حاصل کنید که با استفاده از اعتبارنامه معتبر وارد سیستم می شوید. برای برقراری ارتباط با نماینده از بخش به ما پیام دهید، استفاده کنید. دستیار PayPal ، که بات چت است، سعی می کند سوال شما را حل کند. 

فقط سوالات خود را مطرح کنید تا سوال شود که آیا می خواهید این مکالمه را به یک نماینده منتقل کنید؟ بله را کلیک کنید. اگر نماینده در دسترس باشد ، او به سوالات شما پاسخ می دهد.

این روش در مقایسه با راه حل دو که در ادامه بررسی خواهیم کرد، سریعتر است. راه حل 2 شما نیاز به برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی PayPal از طریق ایمیل دارید.

تغییر حساب بیزینسی پی پال به حساب پرسونال

راه حل 2 : نحوه تغییر پی پال از بیزنس به شخصی

این راه حل برای حل پرسش شما در مورد چگونگی تغییر PayPal با ارسال ایمیل به تیم پشتیبانی است. این روش در مقایسه با روش اول کندتر است اما پیاده سازی آن آسان تر است. با استفاده از اعتبارنامه وارد حساب PayPal خود شوید. پس از ورود به سیستم، در صفحه خلاصه حساب قرار خواهید گرفت. در پایین صفحه، پایین سمت چپ کلیک کنید. روی لینک تماس، کلیک کنید و به صفحه تماس با ما هدایت خواهید شد.

اکنون در صفحه مرکز راهنما قرار خواهید گرفت. در اینجا باید نمایه حساب و راه اندازی را انتخاب کنید و سپس حساب خود را ارتقا یا تنزل دهید.

به پایین بروید تا گزینه ایمیل با ما را ببینید. به صفحه خدمات مشتری ایمیل هدایت می شود. پس از این، شما باید پیام یا دلیل خود را برای کاهش رتبه حساب وارد کنید. آنها در عرض 24 ساعت به شما پاسخ می دهند. این زمان تخمینی آنها برای پاسخ دادن است. در کادر توضیحات می توانید پیامی زیر را تایپ کنید که دلیل شما برای تغییر حساب بیزنسی پی پال به پرسونال است.

برای دریافت اطلاعاتی جامع تر در این باره می توانید با کارشناسان 20پیمنت تماس بگیرید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد