پرداخت هزینه ثبت دامنه با پی پال

پرداخت هزینه ثبت دامنه با پی پال

توسط : تیم محتوا
2,134

زمانی که می‌خواهید وب سایتی برای کسب و کار خود طراحی کنید. ابتدا باید دامنه‌ای برای آن بخرید.  امروزه بسیاری سایتهای ایرانی و خارجی خدمات ثبت دامنه ارائه می‌دهند. یکی دیگر از کارهایی که با  داشتن یک حساب پی پال میتوانید انجام دهید، خرید و ثبت دامنه است. 

حساب پی پال چیست ؟

پی پال، یک سرویس آنلاین انتقال پول است که کاربران در آن حساب‌های مجازی می‌سازند. از طریق این حسابهای مجازی خریدو فروش، نقل و انتقال پول، تبدیل ارز در شبکه ای با ایمنی و سرعت بالا به صورت آنلاین، انجام میگیرد.
علیرغم  وجود تحریم در این روزها، ایران نیز از مدتها پیش وارد این شبکه شده و از خدمات پی پال استفاده می‌کند. امروزه، حجم بالایی از تراکنش‌های مالی ایرانیان در اینترنت از طریق پی پال انجام می‌شود.
فرض کنید، برای فردی در آن سوی کره زمین می‌خواهید مبلغی ارسال کنید. کافی است با استفاده از آدرس ایمیل، در سایت پی پال یک اکانت بسازید و با استفاده از آن پول را ارسال کنید. در کسری از ثانیه و بدون دردسر، مبلغ به حساب فرد موردنظر  واریز می‌گردد. هیچ گونه وقتی از شما تلف نمی‌شود.

پیشنهاد مطالعه:  آموزش خرید از آمازون امارات

چگونه می‌توان از حساب پی پال استفاده کرد؟

ابتدا با ایمیل خود یک اکانت در سایت www.paypal.com می‌سازید. paypal در این مرحله کنترل خاصی روی راستی آزمایی شما ندارد. 
در مرحله بعد، برای فعال سازی اکانت خود باید اکانت پی پال خود را به یک حساب بانکی یا کارت اعتباری یا نقدی مانند مستر کارت یا ویزا کارت، وصل کرده و اکانت خود را وریفای (Verify) کنید.
پس از وریفای شدن، شما میتوانید مبالغ ارزی یا موجودی ارزی کارت اعتباری یا نقدی خود را به پی پال انتقال دهید. یا از طریق اکانت paypal موجودی حساب خود را به یک حساب paypal دیگر انتقال دهید. یا از سایتهای خارجی اقدام به خرید کنید.

پول موجود در کارت در داخل شبکه های پی پال به گردش درمیاید. شما میتوانید به نقل و انتقال پول بپردازید یا از طریق درگاه‌های پی پال خرید کنید. تمامی حسابها در داخل بانکهای مختلف به صورت یکپارچه شده و تمام تراکنش‌ها  به صورت یکپارچه، در داخل شبکه paypal به گردش در می‌آید. این یکپارچکی به پی پال امکان نظارت به تمامی تراکنشها را میدهد و از صحت ارائه خدمات، احتمال سرقت، سواستفاده اطلاع حاصل کند.
بدیهی است صاحبان شرکت ها مایل هستند از چنین شرایط سریع و امنی استفاده کنند و کارمزد 2 الی 4 درصدی بپردازند تا اینکه درگیر قوانین دست و پا گیر بانک‌ها شوند. از سوی دیگر با استفاده از این حساب، درآمدهایشان بسیار سریع و دقیق مدیریت میشود.

ثبت دامنه با پی پال

ثبت دامنه با پی پال 8 مرحله دارد. اگر قصد ثبت دامنه پی پال را دارید ما همراه شوید تا مراحل آن را با شما دنبال کنیم.

1- ثبت یک حساب پی پال

در مرحله اول، شما باید یک حساب PayPal ثبت کنید. در صورتی که حسابی دارید و در آن موجودی دارید، از این مرحله صرف‌نظر کنید. اگر با حساب PayPal خود مشغول تجارت و تراکنش هستید، می‌توانید ادامه دهید وگرنه باید کارت اعتباری خود را درPayPal ثبت ( وریفای)کنید.

پرداخت هزینه ثبت دامنه با پی پال

2- ورود به سایت ثبت کننده دامنه

برای ثبت دامنه ، مرورگر خود را باز کنید. به یکی از وب سایت‌هایی که ثبت دامنه انجام می‌دهد، وارد شوید. برخی از این سایت‌ها عبارتند از: Google Domain، GoDaddy، NameCheap، Domain.com، Hover، Bluehost، HostGator می‌باشند که خرید از هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارد.
 دامنه مدنظر خود را وارد کادر کرده، بررسی کنید که آیا این دامنه در دسترس است یا نه. اگر قبلا کسی آن را نخریده  باشد، در دسترس قابل خرید است. اگر نه، باید نام دیگری را انتخاب کنید.
اگر در دسترس و قابل خرید است، روی کادر "تایید" کلیک کنید و گزینه افزودن به سبد خرید را انتخاب کنید.

پرداخت هزینه ثبت دامنه با پی پال

پیشنهاد مطالعه: صفر تا صد اپلای کانادا

3- ایجاد یک حساب کاربری در سایتی که دامنه را میفروشد

در سایت ثبت دامنه، یک حساب کاربری ایجاد کرده و تمام اطلاعات خود را به درستی وارد کنید. دوبار آن را تأیید کنید. پس از تصمیم گیری در مورد اشتراک در خبرنامه، روی ایجاد حساب کلیک کنید.

پرداخت هزینه ثبت دامنه با پی پال
 
4- ثبت اطلاعات

اطلاعات ثبت نام خود را پیکربندی کنید، سپس به Check Out ضربه بزنید.

پرداخت هزینه ثبت دامنه با پی پال


5- تایید توافق‌نامه

توافق نامه‌های پست الکترونیکی و میزبانی وب  پیش روی شما قرار خواهند گرفت، آنها را بخوانید، در صورت موافقت، روی کادر تأیید ضربه بزنید. در سمت راست بر روی گزینه Next Step کلیک کنید.

پرداخت هزینه ثبت دامنه با پی پال


6- گزینه WhoisGuard

در این مرحله از ثبت دامنه، در صورت تمایل بر روی فعال کردن WhoisGuard کلیک کنید.  به پایین صفحه بروید و ببینید دوست دارید با سرویس دهنده‌های نام خود چه کاری انجام دهید. در مورد ارسال ایمیل، بستگی به این دارد که آیا می خواهید از آن استفاده کنید یا نه.  روی "ذخیره و ادامه" کلیک کنید.

پرداخت هزینه ثبت دامنه با پی پال


7- پرداخت هزینه با پی پال

اطلاعات سفارش خود را بررسی کنید، هنگامی که همه چیز تأیید شد، روی دکمه "پرداخت با پی پال" کلیک کنید. این مرحله آخر ثبت دامنه است.

پرداخت هزینه ثبت دامنه با پی پال


8- اطلاع از موجودی حساب پی پال

 پس از ثبت دامنه، در صورت لزوم، به حساب پی پال خود وارد شوید و از داشتن بودجه کافی اطمینان حاصل کنید. سپس مواردی را پی پال در مورد سفارش گفته است، دنبال کنید.

پرداخت هزینه ثبت دامنه با پی پال
 

پیشنهاد مطالعه:  آموزش خرید از فروشگاه سوق دبی

در ثبت دامنه به چه نکاتی باید دقت کنید ؟

مراحل ثبت دامنه با پی پال را توضیح دادیم. شاید برای شما سوال باشد که نام دامنه را چگونه باید انتخاب کنیم.

1. نام دامنه ‌تان را متناسب با کسب و کارتان انتخاب کنید.

2. از کلمه کلیدی خودتان در نام دامنه استفاده کنید.

3. نام‌های فارسی در دامنه  تاثیر خوبی ندارند. پس سعی کنید اصلا از آن‌ها استفاده نکنینام دامنه را کوتاه انتخاب کنید تا در یادها بماند ولی دقت کنید که مخفف نباشد.

4. نام دامنه باید طوری باشد که راحت تایپ شود و از انتخاب نامهایی که چند مدل تایپ میشوند خودداری کنید.

5. نام منحصر به فردی برای دامنه خود انتخاب کنید.

6. از خط تیره در نام دامنه خود استفاده نکنید.

7. در هنگام انتخاب نام دامنه خود دید وسیعی داشته باشید و آینده کسب و کارتان را هم در نظر داشته باشید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد