تغییر حساب پرسونال پی پال به حساب بیزینسی

تغییر حساب پرسونال پی پال به حساب بیزینسی

توسط : تیم محتوا
1,707

PayPal یکی از معروف ترین ارائه دهندگان خدمات پرداخت آنلاین  در جهان است که به عنوان یک حساب پردازش پرداخت کارت اعتباری، پرداخت کارت بدهی به شمار آمده و اکنون با بیش از بیست و پنج ارز در دنیا و در میان دویست کشور، فعالیت می نماید و توانسته است جایگاهی ممتاز و برجسته در سطح جهانی ایجاد نماید. بسیاری از افراد هنگامی که می خواهند از این روش پرداخت استفاده نمایند، نوع پرسونال آن را انتخاب می کنند و با افزایش تراکنش های مالی در حساب پی پال خود، اقدام به تغییر حساب پرسونال به حساب بیزنسی می نمایند. 

انواع حساب های تجاری PayPal

یک حساب بیزنسی PayPal شامل دو پردازش پرداخت کلی برای صاحبان کسب و کار است. 

PayPal Payments Standard : 

در این نوع از حساب بیزنسی PayPal هزینه ماهیانه ای منظور نمی شود و به دارندگان حساب اجازه می دهد همه روش های پرداخت PayPal را قبول کنند به جز پرداخت هایی که از طریق تلفن، نمابر یا ترمینال مجازی انجام می شود. همچنین شامل مزایای حساب تجاری PayPal مانند پشتیبانی تلفنی بدون هزینه و عملکرد ساده PCI می باشد.

این نوع از حساب پی پال، برای صاحبان مشاغلی  که به تازگی شروع به کار کرده اند، ایده آل است. مشتریان برای تکمیل پرداخت به سایت PayPal منتقل می شوند و پس از آن به سایت کسب و کار باز می گردند.

پیشنهاد مطالعهتغییر حساب پرسونال پی پال به حساب بیزینسی

PayPal Payments Pro : 

حال اگر تصمیم گرفته اید برای توسعه فعالیت های خود، اقدام به تغییر حساب پرسونال به حساب بیزنسی نمایید، این روش یک گام بالاتر از همتای استاندارد خود بوده و شامل تمام امتیازات، همراه با حساب اصلی و همچنین توانایی پذیرش پرداخت از طریق تلفن، نمابر یا پایانه مجازی است. این حساب همچنین به صاحبان مشاغل امکان کنترل کامل صفحات پرداخت خود را می دهد که این امر را برای کسانی که واقعاً می خواهند سایت تجارت الکترونیکی خود را به سطح بالاتری برسانند، مناسب است. مشتریان به سایت کسب و کاری که از این روش پرداخت استفاده می کند، اعتماد بیشتری دارند. البته لازم به ذکر است که برخلاف PayPal Payments Standard ، این گزینه با هزینه ماهیانه 30 دلار ارائه می شود.

چگونه حساب شخصی PayPal خود را به تجارت ارتقا دهیم ؟

PayPal یک درگاه پرداخت شناخته شده در سطح بین المللی است که به دلیل سادگی، سرعت و ایمنی مورد علاقه صاحبان مشاغل و مشتریان قرار گرفته است. پس از اتصال کارت اعتباری یا بدهی خود به حساب PayPal ، شما می توانید هزینه کالاها و خدمات را به صورت آنلاین با هر فروشنده ای که پی پال را به عنوان روش پرداخت می پذیرد، پرداخت کنید. 

حال اگر می خواهید برای تغییر حساب پرسونال به حساب بیزنسی خود اقدام کنید و تصمیم دارید PayPal را به عنوان روش پرداخت فروشگاه آنلاین خود ارائه دهید، ابتدا باید حساب PayPal خود را به یک حساب کاربری ارتقا دهید. داشتن نوع صحیح حساب بسیار مهم است. زیرا شما قادر نیستید برای حساب آنلاین خود بدون حساب PayPal Business پرداخت کنید.

نحوه ایجاد حساب پی پال بیزنسی

اگر قبلاً یک حساب کاربری شخصی در PayPal دارید، می توانید آن را برای فروشگاه آنلاین خود به نوع بیزنسی تغییر دهید. برای این کار لازم است که ابتدا پی پال را باز کنید. حساب کسب و کار را انتخاب کنید و روی ادامه کلیک کنید. سپس آدرس ایمیل خود را وارد کرده و روی Next کلیک کنید.

تغییر حساب پرسونال پی پال به حساب بیزینسی

تغییر حساب پرسونال پی پال به حساب بیزینسی

در اینجا لازم است که آدرس ایمیل و رمز ورود به حساب PayPal خود را وارد نمایید و مشخصات شخصی خود را ثبت کنید. حتماً روی کادر کنار شرایط و ضوابط کلیک کنید و روی تایید کرده کرده و ادامه را انتخاب نمایید. هنگامی که نوع حساب تجارت را انتخاب می کنید، با وارد کردن اطلاعات طبق درخواست ادامه دهید. بعد از اتمام، روی ادامه کلیک کنید.

تغییر حساب پرسونال پی پال به حساب بیزینسی

تغییر حساب پرسونال پی پال به حساب بیزینسی

تغییر حساب پرسونال پی پال به حساب بیزینسی

اطلاعات شخصی خود را وارد کرده و روی ارسال کلیک کنید. اطلاعات کلیه ذینفعان تجارت خود را که حداقل 25٪ از سهم تجارت شما را در اختیار دارند وارد کنید یا آن که اطلاعات شخصی که تصمیمات اصلی اجرایی را برای کسب و کار شما می گیرد، وارد کرده  و ادامه را کلیک کنید.

تغییر حساب پرسونال پی پال به حساب بیزینسی

تغییر حساب پرسونال پی پال به حساب بیزینسی

در مرحله بعدی ، به سوالات مربوط به سود و درآمد و حق امتیازهای کسب و کار شما می باشد، پاسخ دهید. پس از اتمام این مراحل، حساب کاربری PayPal شما ایجاد می شود. اکنون باید آدرس ایمیل خود را با کلیک بر روی پیوند موجود، تأیید کنید.همچنین باید تنظیمات حساب PayPal خود را نیز انجام دهید. برای دسترسی به تنظیمات حساب کاربری PayPal خود ، روی پیوند زیر کلیک کنید.

کلیک نمایید

تغییر حساب پرسونال پی پال به حساب بیزینسی

در ادامه تغییر حساب پرسونال پی پال به حساب بیزنسی ، لازم است که کارت اعتباری یا نقدی خود را به حساب PayPal خود متصل کنید. اطلاعات کارت اعتباری یا بدهی خود را وارد کرده و روی ادامه کلیک کنید. PayPal برای اطمینان از اعتبار حساب، چند سنت به حساب شما پرداخت می کند. در بیانیه این پرداخت، شما یک کد 4 رقمی خواهید یافت که باید برای تأیید حساب بانکی خود در حساب PayPal وارد کنید. پس از تأیید حساب بانکی خود، چند سنت واریز شده به حساب شما ظرف 24 ساعت به PayPal بازگردانده می شود.

تغییر حساب پرسونال پی پال به حساب بیزینسی

تغییر حساب پرسونال پی پال به حساب بیزینسی

پیشنهاد مطالعهچگونه پسوورد پی پال را تغییر دهیم

پس از تأیید کارت اعتباری یا نقدی، می توانید محدودیت های ماهانه خود را افزایش دهید. روی نمایه کلیک کنید و سپس محدودیت حساب خود را افزایش دهید. محدودیت های ارسال سالانه یا حداکثر برداشت از حساب PayPal خود را انتخاب کنید و روی افزایش محدودیت ها کلیک کنید. اکنون با تغییر حساب پرسونال پی پال به حساب بیزنسی، می توانید PayPal را به عنوان روش پرداخت در فروشگاه آنلاین خود اضافه کنید.

تغییر حساب پرسونال پی پال به حساب بیزینسی

تغییر حساب پرسونال پی پال به حساب بیزینسی

برای کسب اطلاعاتی کامل تر می توانید با کارشناسان 20پیمنت مشورت نمایید. همچنین 20پیمنت می تواند برای افتتاح حساب پی پال و ارتقاء آن اقدامات لازم را برای شما انجام دهد. 

برچسـب هـا : پی‌پال ، personal account ، business account
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد