پی پال درخواست ورود به پاکستان را رد کرد!

پی پال درخواست ورود به پاکستان را رد کرد!

توسط : تیم خبری
3,143

پی پال یک شرکت آمریکایی است که به‌عنوان یک سیستم پرداخت آنلاین مشغول به فعالیت بوده و تمامی خدمات پرداخت‌های آنلاین را پشتیبانی می‌کند. این شرکت به‌عنوان یک جایگزین برای دادوستد سنتی پول نقد به‌صورت کاغذی محسوب شده و تمامی مراودات مالی را بر اساس رمزنگاری‌های دیجیتالی و بر بستر اینترنت انجام می‌دهد.

از امکانات مختلف این سرویس‌دهنده بزرگ می‌توان به‌حساب بانکی اینترنتی، پرداخت با پی پال، خرید با پی پال و غیره اشاره نمود! البته این شرکت در بسیار از کشورها فعالیت خود را محدود نموده و حاضر به فعالیت نیست. اگر شما بخواهید در ایران این خدمات را در اختیار داشته باشید قطعاً با محدودیت مواجه شده و برای این کار می‌توانید از وب‌سایت 20 پیمنت استفاده کنید! تمامی خدمات ارزی مبتنی بر پی پال در 20 پیمنت قابل پشتیبانی است!

با توجه به تجربه چندین ساله شرکت 20 پیمنت در زمینه فعالیت‌های ارزی و بانکی می‌توانید با اطمینان نسبت به انجام معاملات اقدام نمایید و از خدمات ما استفاده کنید!

درخواست پاکستان برای ورود پی پال به این کشور

با وجود تلاش‌های بسیار جدی و شدید دولت کشور پاکستان برای ورود پی پال به این کشور، این شرکت آمریکایی که به‌عنوان غول پرداخت‌های الکترونیکی و آنلاین محسوب می‌شود تمامی این درخواست‌ها را نادیده گرفته و از ارائه خدمات در پاکستان سر باز زد و امتناع ورزید!

وزیر فناوری اطلاعات پاکستان، معروف افضل در مورد این موضوع صراحتاً اعلام داشته است که دلیل امتناع پی پال برای ارائه خدمات در پاکستان نبود مقرراتی برای محافظت از منافع آن است!

کمیته بین‌المللی سنا حین دیدار با صندوق فناوری اطلاعات ملقب به USF جلسه‌ای انحصاری را برگزار نمود تا در این مورد به بحث و گفتگو بپردازند! ازآنجایی‌که دولت پاکستان به‌شدت به دنبال ارائه خدمات مالی بر بستر پی پال در این کشور بود کاملاً واضح است که هدف این دولت استفاده از قابلیت نیروی کار خارجی و غیرحضوری تحت عنوان فریلنسر است.

باوجود پاسخ منفی این شرکت آمریکایی برای ارائه خدمات در پاکستان، دولت این کشور هم چنان به دنبال راهی است تا با مدیران پی پال ارتباط برقرار کرده تا به دنبال گزینه‌های دیگری باشند تا بتوانند رضایت این غول تراکنش‌های مالی دنیا را جلب نمایند.

شاید دلیل این پاسخ منفی پول‌شویی‌های موجود در دولت و کشور پاکستان باشد که موجب خواهد شد منافع پی پال در این کشور به خطر بیفتد! از طرف دیگر دقیقاً هدف دیگر دولت پاکستان برای استفاده از خدمات مالی این شرکت آمریکایی جلوگیری از فساد مالی و پول‌شویی است تا علاوه بر حفظ منافع کشور بتواند منافع پی پال را نیز حفظ نمایند.

اگر چه در لیست امور دولت پاکستان و وزارت فناوری اطلاعات این کشور همچنان درخواست از پی پال جز اولین گزینه‌ها محسوب می‌شود اما تاکنون قوانینی برای از بین بردن پول‌شویی و مبارزه با آن وضع نشده است، شاید اگر قبل از درخواست‌های متعدد دولت این کشور ابتدا قوانینی را برای جلوگیری از پول‌شویی ایجاد نموده تا امنیت فعالیت این نوع شرکت‌های فناوری اطلاعات در پاکستان برقرار شود و سپس درخواست خود را با ارائه مستندات قوانین جدید ارائه نماید هیچ‌گاه پاسخ این شرکت منفی نبوده و قطعاً برای گسترش دامنه فعالیت خود نیز راهکارهای مفیدی ارائه خواهند داد.

منبع: سایت techjuice.pk با عنوان PayPal refuses to come to Pakistan, IT secretary

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد