معرفی جاذبه های گردشگری کشور زیبای سنگاپور

معرفی جاذبه های گردشگری کشور زیبای سنگاپور

توسط : تیم محتوا
1,714

سنگاپور در جنوب شرقی آسیا قرار داشته و مجمع الجزایر کوچک آن در حدود 140 کیلومتری شمال استوا و درست در جنوب نوک شبه جزیره مالایا واقع شده است که توسط تنگه های جوهور جدا شده است. سنگاپور در یکی از شلوغ ترین خطوط حمل و نقل جهان در امتداد تنگه مالاکا و دریای چین جنوبی قرار دارد. تنگه سنگاپور جزایر این کشور را از مجمع الجزایر ریائو اندونزی در جنوب جدا می کند. شما می توانید با جاذبه های گردشگری سنگاپور در این جا به خوبی آشنا شده و برای سفر به این کشور، اطلاعات لازم را کسب نمایید.

درباره کشور سنگاپور 

جمهوری سنگاپور ، شامل جزیره اصلی و حدود 64 جزیره کوچک دریایی است، که از آن جمله می توان به  سنتوزا  به عنوان بزرگترین جزیره دریایی، پولا اوبین، جزیره سنت جان و جزایر دو پل اشاره نمود که سنگاپور را به مالزی و آسیای قاره متصل می کند. لازم به ذکر است که سنگاپور با مالزی و اندونزی مرزهای دریایی دارد. جمعیت سنگاپور حدود 5/7 میلیون نفر است و زبان های گفتاری انگلیسی، سینگیلیش، مالایی، چینی و تامیل است.

معرفی جاذبه های گردشگری کشور زیبای سنگاپور

سنگاپور به چه چیزی معروف است؟

سنگاپور به دلیل داشتن یک مرکز مالی جهانی، برخورداری از یک فرودگاه شهری در کلاس جهانی با یک آبشار و یک باغ گیاه شناسی که یک میراث جهانی است، مشهور است. جاذبه های گردشگری سنگاپور ، آن را به عنوان یک مقصد توریستی تبدیل کرده است و به دلیل آب و هوای گرم و مرطوب و بسیار تمیز و به دلیل زمین های احیا شده در منطقه، شناخته شده است.

این کشور، می تواند بهشت خریداران باشد، علاوه بر مارک های لوکس معمول که در مراکز خرید مجلل با تهویه مطبوع مناسب فروخته می شوند، تقریباً همه چیز را می توان خریداری کرد. سنگاپور با نام آسیای فوری نیز شناخته می شود زیرا نگاهی گذرا به فرهنگ های آسیایی که مهاجران از اقصی نقاط قاره آورده اند، به بازدید کنندگان ارائه می دهد.

پیشنهاد مطالعهاجاره خانه در سایت AirBNB

تاریخچه سنگاپور 

لازم به ذکر است که جاذبه های گردشگری سنگاپور ، باعث شده است که توریست های زیادی از سرتاسر دنیا به این کشور سفر کنند. این جزیره در نوک جنوبی شبه جزیره مالایا، در تاریخ خود حاکمان زیادی را دیده است. در قرون 15 و 16 بخشی از سلطنت جوهور بود و توسط نیروهای پرتغالی در سال 1617 سوزانده شد. در آغاز قرن نوزدهم، سنگاپور به یک پست تجاری و استقرار شرکت هند شرقی مربوط به کشور انگلیس تبدیل شد.

سنگاپور امروز پرجمعیت ترین کشور مستقل در جهان است. موقعیت استراتژیک آن در تنگه مالاکا و دریای چین جنوبی، همراه با یک دولت فاقد فساد، یک نیروی کار ماهر، سرمایه گذاری خارجی و صادرات محور، منجر به رونق اقتصاد بازار آزاد شده است که صندوق های سرمایه گذاری بین المللی را در مقیاس بزرگ با وجود فضای عملیاتی نسبتاً گران آن ایجاد کرده است.

معرفی جاذبه های گردشگری کشور زیبای سنگاپور

جاذبه های گردشگری سنگاپور 

Marina Bay Sands

مجتمع مجلل Marina Bay Sands شامل یک هتل لوکس سطح بالا ، یک مرکز خرید که کانال از آن عبور می کند، موزه ArtScience و عرشه مشاهده اسکایپارک است که آن را یک مکان دیدنی برای تماشای کل شهر کرده است. استخر بزرگ Skypark در کشتی که در بالای هتل قرار دارد، زیبایی فوق العاده ای دارد. فقط مهمانان هتل مجاز به استفاده از استخر هستند، اما هر کسی می تواند از عرشه بازدید کند.

از Skypark می توانید پل ابتکاری مارپیچ، بندر و باغ های کنار خلیج  که شامل 101 هکتار زمین از باغ های کنار آب است و چشم انداز چشمگیری دارد، را مشاهده کنید. مهمانان می توانند یک میان وعده یا یک قهوه را در رستوران پشت بام بخورند یا برای خرید سوغاتی اقدام کنند.

می توانید عکسی از خود در مقابل هتل عظیم که در شب روشن است را با صفحه سبز خریداری کنید، اما هزینه آن بسیار زیاد است و 50 دلار سنگاپور است. بهتر است در صورت امکان از یک گردشگر دیگر بخواهید که عکس شما را بگیرد. تجمل و ظرافت Marina Bay Sands نمونه سنگ و سنگاپور به عنوان یک شهر بزرگ بین المللی در جنوب شرقی آسیا است.

باغ های کنار خلیج

هنگامی که نگاهی اجمالی به این فضای سبز که به زیبایی طراحی شده است، می اندازید،  نمی توانید از آن دور بمانید. در باغ گشت بزنید، این محل برای لذت بردن از طراوت و آرامش گیاهان و فرار از لحظه شلوغی شهر بسیار ایده آل است.

شما نخواهید Supertree Grove را از دست بدهید، جایی که مجموعه ای از ساختارهای نمادین و آینده نگرانه را پیدا می کنید که برای انجام عملکردهای پایدار با محیط زیست طراحی شده اند. سپس، به گنبد جنگل ابر بروید تا بلندترین آبشار داخلی جهان را ببینید و کمی درباره تنوع زیستی آن بیاموزید. 

پیشنهاد مطالعهرزرو سوئیت ارزان قیمت در استانبول

باغ های گیاه شناسی

این یکی از جاذبه های گردشگری سنگاپور است که نباید با باغ های خلیج اشتباه شود. باغ گیاه شناسی نیز برای بازدید بسیار مناسب است. سنگاپور نامزد میراث جهانی یونسکو به دلیل باغ های گیاه شناسی است. این شهر گاهی می تواند مانند یک جنگل بتونی احساس شود، البته تمیز و راحت است، اما باغ های گیاهان، قطعاتی از میراث وحشی سنگاپور را حفظ می کنند.

در اینجا ، یک مسیر پیاده روی به درختان قدیمی باغ ها منتهی می شود که از گونه های درخت قدیمی شهر حفاظت می شود. حتما از باغ ملی چشمگیر ارکیده نیز دیدن کنید. بازدید از باغ بوم گردی، دریاچه بوم گردی، باغ بونسای، مجسمه ها و چندین باغ رسمی دیگر از دیگر جاذبه های محبوب است.

معرفی جاذبه های گردشگری کشور زیبای سنگاپور

باغ وحش سنگاپور

باغ وحش سنگاپور که خود را به عنوان بهترین باغ وحش جنگل های بارانی جهان معرفی می کند، که به عنوان یکی از جاذبه های سنگاپور و مکانی بسیار چشمگیر است. این مرکز تمیز و جذاب است و به نظر می رسد حیوانات با پوشش گیاهی و فضای زیستگاهی فراوان به خوبی ایجاد شده اند.

اورانگوتان ها به ویژه چشمگیر هستند و بازدیدکنندگان می توانند ببینند که آنها در هر سنی به یک اندازه از سکوهای خود بالا می روند و میوه می خورند. همچنین یک خانواده بزرگ شامپانزه، گورخر، میرکات، ببر سفید، کانگورو و موجودات دیگر وجود دارد. میهمانان می توانند تغذیه برخی از حیوانات را مشاهده کنند. لازم است که حداقل سه ساعت وقت بگذارید تا در تمام باغ وحش حرکت کنید.

اگر باغ وحش نیاز شما برای نزدیک شدن به حیات وحش را برآورده نمی کند ، Night Safari ، River Safari شامل یک جنگل غول پیکر پاندا است و پارک پرندگان Jurong نیز وجود دارد. برای یک تجربه بی نظیر و شخصی از حیات وحش، صبحانه باغ وحش سنگاپور را با اورانگوتان ها امتحان کنید. 

پیشنهاد مطالعهچگونه بلیط ارزان هواپیما بخریم؟

جاده باغ

می توان از آمدن به سنگاپور و انجام کاری غیر از خرید چشم پوشی کرد، زیرا این یک شهر کلاس جهانی برای شیک پوشان است. منطقه Orchard Road مکانی عالی برای خرید است، زیرا فروشگاه های سطح بالا وجود دارد. این جا به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری سنگاپور ، محله ای است که دارای 22 مرکز خرید و شش فروشگاه بزرگ است. همچنین چهار سینما از جمله سینمای IMAX و مرکز کارائوکه KTV وجود دارد. همچنین غذای زیادی در محله وجود دارد که غذای بین المللی سرو می کنند.

شما می توانید برای سفر به سنگاپور و دیدن جاذبه های گردشگری بی نظیر این کشور اقدام کرده و از دیگر فضاهای جذاب این کشور مانند هتل رافلز سنگاپور، محله چینی ها، جزیره سنتوسا و اسکله کلارک دیدن کرده و سفری دلپذیر را برای خود فراهم کنید. برای این کار می توانید از خدمات فوق العاده 20پیمنت بهره مند شوید. 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد