بهترین دانشگاه های هنر جهان

بهترین دانشگاه های هنر جهان

توسط : تیم محتوا
3,662

اگر به هنر علاقه دارید، چند گزینه عالی برای شما وجود دارد. دانشگاه های هنر می توانند ابزارهایی را در اختیار شما بگذارند که برای توسعه مهارت های خود و ایجاد شغل اقدام کنید. در این جا ، فهرستی از بهترین دانشگاه های هنر در جهان را آورده ایم. بدین ترتیب، درخواهید یافت که هر یک از برنامه ‌های آن‌ها چگونه است و نکاتی را در مورد نحوه انتخاب مناسب برای خود به شما ارائه می شود.

چه چیزی یک دانشگاه هنری عالی را می سازد؟

بهترین مدارس هنری مؤسساتی هستند که به دانش‌آموزان می‌آموزند که خلاقانه بین رشته ‌ها فکر کنند و دستورالعمل‌ها و منابعی را در اختیار آنها می گذارند که آنها را قادر می‌سازد تا پتانسیل هنری خود را به‌کار گیرند. همه مدارس این فهرست، کالج ‌هایی آینده‌نگر و قابل احترام با برنامه‌های درسی هستند که دائماً در حال تغییر بوده و همیشه با تغییرات در دنیای هنر همگام هستند. بهترین دانشگاه های هنر در جهان در نتیجه موفقیت های فارغ التحصیلان خود، نام بین المللی و شهرت قوی دارند.

این دانشگاه‌ها رشته‌های مختلفی را در رشته‌های هنری ارائه می‌دهند که منجر به موفقیت‌های شغلی می‌شود. آنها همچنین دارای امکانات پیشرفته ای هستند که به دانش آموزان اجازه می دهد تا دیدگاه های خود را به واقعیت تبدیل کنند، چه شامل جوش دادن یک مجسمه فلزی غول پیکر یا ایجاد انیمیشن های سه بعدی باشد. 

برنامه‌های هنرهای دیجیتال از ویژگی‌های برجسته اکثر این کالج‌ها هستند، زیرا دانش برنامه‌های طراحی و سایر نرم‌افزارهای هنرسازی در چشم‌انداز هنری کنونی برای دانشجویانی که امیدوارند تمرین خود را به یک حرفه تبدیل کنند، بسیار مهم است.

اینکه چگونه بهترین دانشگاه های هنر در جهان به زندگی شما بعد از کالج کمک می کنند نیز مهم است. دانشگاه های موجود در این لیست خدمات مشاوره شغلی عالی ارائه می دهند تا انتقال از دانش آموزی به حرفه ای را تا حد امکان برای دانشجویان خود آسان کنند. بسیاری از آنها فرصت کار در دوره های کارآموزی یا سایر زمینه های توسعه حرفه ای را در حالی که هنوز در مراکز آموزشی هستند به دانش آموزان می دهند تا بتوانند تجربه خود را ایجاد کنند و برای ورود به دنیای شغل آماده شوند.

در یک مدرسه هنری عالی، شما به طور مداوم از طریق تعامل با برخی از جالب‌ترین و خلاق‌ترین افرادی که تا به حال ملاقات کرده‌اید، الهام خواهید گرفت. اگر عاشق هنر هستید، این بهترین دانشگاه های هنر در جهان به شما کمک می‌کنند اشتیاق خود را توسعه دهید و آن را به سطوحی ببرید که حتی فکرش را هم نمی‌کردید

پیشنهاد مطالعه:آزمون آکادمیک PTE چیست؟

برترین دانشگاه های هنر در جهان

در اینجا لیستی از دوازده دانشگاه هنری برتر در جهان است که بر اساس شهرت و کیفیت رتبه بندی شده اند.

دانشگاه طراحی رود آیلند - پراویدنس، رود آیلند (ایالات متحده)

RISD از نظر بسیاری بهترین دانشگاه هنر و طراحی موجود است. این که از بهترین دانشگاه های هنر در جهان است، با اعضای هیئت علمی برجسته، منابع گسترده برای دانشجویان و یک بخش خدمات حرفه ای قوی همراه می باشد که تقریباً هر چیزی را که می توانید در آموزش هنر و طراحی بخواهید ارائه می دهد. RISD همچنین دارای یک موزه مرتبط با هزاران اثر در مجموعه خود است که دوره‌های زمانی، فرهنگ‌ها و رسانه‌های مختلف را در بر می‌گیرد.

بهترین دانشگاه های هنر جهان

مؤسسه هنر شیکاگو-شیکاگو، ایلینوی (ایالات متحده)

موسسه هنر شیکاگو دارای شهرت جهانی قوی است. فارغ التحصیلان آن عبارتند از جورجیا اوکیف، دیوید سداریس، و ادوارد گوری است که شهرت جهانی دارد. SAIC یک برنامه درسی بین رشته‌ای دارد، به این معنی که دانش‌آموزان تشویق می‌شوند تا قبل از تصمیم‌گیری در مورد بهترین رسانه برای ایده‌های خود، به طور گسترده در رشته‌های هنری آزمایش کنند. آموزش در SAIC بسیار قابل تنظیم است و دانش آموزان را به خلاقیت در ترکیب انواع مختلف هنر تشویق می کند.

در بهترین دانشگاه های هنر در جهان ، مطالعه خارج از دانشگاه نیز در SAIC مورد نیاز است. دانشجویان می توانند از طریق یک برنامه کارآموزی، سفر تحصیلی، یا تجربه تحصیل در خارج از کشور این نیاز را برآورده کنند. این یک پلی برای دنیای هنر خارج از کالج ایجاد می کند و به دانش آموزان کمک می کند تا برای مشاغل در هنر آماده شوند.

موسسه هنرهای کالیفرنیا - والنسیا، کالیفرنیا (ایالات متحده)

CalArts یک دانشگاه هنری شناخته شده بین المللی است که دانش آموزان را تشویق می کند تا فراتر از مرزهای رسانه های سنتی بروند. تمرکز زیادی بر توجه فردی برای هر دانش آموز دارد. همچنین به دانش آموزان سطح بالایی از آزادی خلاق و استقلال در تحصیل داده می شود.

CalArts همچنین در Community Arts Partnership شرکت می کند که به دانشجویان این فرصت را می دهد تا در عین کسب تجربه و کسب درآمد، هنر را به جوانان در لس آنجلس آموزش دهند. این مؤسسه به عنوان بهترین دانشگاه های هنر در جهان منابعی مانند دوره های کارآموزی و برنامه های مربیگری را برای دانش آموزان فراهم می کند تا به آنها کمک کند تا مهارت های هنری خود را بعد از کالج به حرفه تبدیل کنند.

کالج هنر و طراحی سنترال سنت مارتینز - لندن، انگلستان

سنترال سنت مارتینز یک کالج تشکیل دهنده دانشگاه هنر در لندن است. این یکی از موسسات پیشرو در جهان در آموزش هنر و طراحی به حساب می آید. این کالج 9 زمینه مختلف تحصیلی از جمله طراحی ارتباطات گرافیکی، هنرهای زیبا و جواهرات و منسوجات را به دانشجویان ارائه می دهد.

دانش آموزان تشویق می شوند تا ایده های خود را فراتر از مرزهای پذیرفته شده هر رشته هنری توسعه دهند و همیشه پذیرای رویکردها و ایده های جدید باشند. این که بهترین دانشگاه های هنر در جهان است، امکانات شامل استودیوهای ساخت دیجیتال، استودیوهای لترپرس، آزمایشگاه رسانه های دیجیتال، آزمایشگاه انیمیشن و غیره است.

پیشنهاد مطالعه:انواع آزمون زبان انگلیسی تافل

دانشگاه طراحی پارسونز - شهر نیویورک، نیویورک (ایالات متحده)

مدرسه جدید بر رویکرد تفکر طراحی برای حل مشکلات در مقیاس جهانی تأکید دارد. پارسونز وقف باقی ماندن در لبه برش آموزش هنر است. در تلاش است تا به طور مستمر از روندهای جدید و رویکردهای میان رشته ای به هنر استقبال کند. 

همچنین بهترین دانشگاه های هنر در جهان ، بر خدمات اجتماعی و عدالت اجتماعی تمرکز دارد و پروژه های طراحی را تشویق می کند که نتایج ملموسی در جهان دارند. پارسونز مشاوره شغلی انفرادی را به دانشجویان و همچنین ارتباط با مشاغل و دوره های کارآموزی از طریق مرکز موفقیت دانشجویان ارائه می دهد.

دانشگاه هنر برلین - برلین، آلمان

دانشگاه هنر برلین بزرگترین مدرسه هنری در اروپا است. هیئت علمی آن شامل برخی از معتبرترین هنرمندان معاصر جهان، از جمله هنرمند و فعال اجتماعی چینی Ai Weiwei است. چهار کالج در سیستم دانشگاه وجود دارد که در هنرهای زیبا، موسیقی، طراحی و هنرهای نمایشی تخصص دارند.

دانشگاه هنر برلین بیش از 170 مشارکت بین المللی با دانشگاه های دیگر دارد. این دانشگاه که بهترین دانشگاه های هنر در جهان است، هر سال میزبان بیش از 500 رویداد است و یک مکان فرهنگی کلیدی در شهر است. دانش‌آموزان آثار خود را در نمایشگاه‌ها، کنسرت‌ها، تولیدات نمایشی، شب‌های آواز، کتابخوانی و سخنرانی به عموم ارائه می‌کنند.

موسسه پرات - شهر نیویورک، نیویورک (ایالات متحده)

پرات در مرکز صحنه هنری نیویورک قرار دارد و همواره در میان برترین کالج‌های هنر و طراحی در جهان قرار دارد. یک هیئت علمی بسیار ممتاز متشکل از رهبران رشته‌های هنری به این معنی است که دانشجویان در طول مدتی که در پرت هستند، با دنیای هنر ارتباط معناداری برقرار می‌کنند. خدمات مشاوره شغلی عالی است و پس از فارغ التحصیلی از نرخ شغلی بالایی برخوردار است. پرات همچنین بهترین دانشگاه های هنر در جهان است و در محوطه‌ای سرپوشیده زیبا برگزار می شود که به دانشجویان پناهگاهی جدا از زندگی شلوغ شهری می‌دهد.

بهترین دانشگاه های هنر جهان

دانشگاه آلتو - اسپو، فنلاند

دانشگاه آلتو یک دانشگاه عمومی نسبتا جدید است. این دانشگاه در سال 2010 پس از ادغام سه دانشگاه (دانشگاه فناوری هلسینکی، دانشکده اقتصاد هلسینکی و دانشگاه هنر و طراحی هلسینکی) در یک دانشگاه واحد ایجاد شد. هدف ایجاد دانشگاهی بود که نوآوری را در تعدادی از رشته ها، از جمله مهندسی و تجارت، تقویت کند.

علیرغم اینکه این بهترین دانشگاه های هنر در جهان ، در مقایسه با دیگر موارد جدید است، 90 برنامه تحصیلی مختلف در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می شود. دانش‌آموزان این فرصت را دارند که تلاقی فناوری، علم و هنر را از طریق برنامه‌های بین‌رشته‌ای مانند محیط‌های زندگی با محوریت انسان و سلامت و رفاه کشف کنند، که علوم اعصاب و طراحی را با هم ترکیب می‌کند. دانشگاه آلتو نیز برنامه هایی را به سه زبان ارائه می دهد که شامل فنلاندی، انگلیسی و سوئدی است.

موسسه هنر گلاسکو-گلاسکو، اسکاتلند

مدرسه هنر گلاسکو تنها مدرسه هنری خودگردان عمومی اسکاتلند است. این دانشگاه به دو پردیس تقسیم شده است که دانشکده هنرهای زیبا و دانشکده طراحی را شامل می شود. GSA با مراکز تحقیقاتی از جمله استودیوی طراحی دیجیتال، مؤسسه نوآوری طراحی، مؤسسه تحقیقات معماری محیطی مکینتاش، و آزمایشگاه شهری گلاسکو، در رأس تحقیقات در رشته‌های خلاق قرار دارد.

مدرسه هنر گلاسکو همچنین به عنوان بهترین دانشگاه های هنر در جهان ، دارای یک برنامه گسترده تبادل دانشجو و کارمند با حدود 75 مدرسه هنر، طراحی و معماری پیشرو در جهان است. بسیاری از فارغ التحصیلان برنده جایزه ترنر، معتبرترین جایزه در صحنه هنر بریتانیا شده اند که هر ساله به یک هنرمند زیر 50 سال داده می شود.

پیشنهاد مطالعه:بهترین دانشگاه های سوئیس

آکادمی مرکزی هنرهای زیبای چین - پکن، چین

آکادمی مرکزی هنرهای زیبای چین یکی از برگزیده ترین مدارس در چین است و معتبرترین آکادمی هنر چین محسوب می شود. این مدرسه از شش مدرسه تخصصی تشکیل شده است. دانشکده هنرهای زیبا، دانشکده نقاشی چینی، دانشکده طراحی، دانشکده معماری، دانشکده علوم انسانی و دانشکده طراحی شهری را می توان نام برد.

مدرسه طراحی به شدت با پروژه های طراحی ملی چین، از جمله طرح های المپیک 2008 پکن درگیر بوده است. آکادمی همچنین خانه یک موزه بزرگ است که شامل بیش از 2000 نقاشی طومار چینی است که قدمت آنها به سلسله مینگ بازمی‌گردد.

دانشگاه ملی هنرهای زیبا - پاریس، فرانسه

مدرسه ملی هنرهای زیبا 450000 مورد را در مجموعه‌های خود در قالب کتاب و آثار هنری نگهداری می‌کند. این یکی از بزرگترین مجموعه های عمومی در فرانسه و بهترین دانشگاه های هنر در جهان است. اساتید و فارغ التحصیلان شامل بسیاری از هنرمندان شناخته شده بین المللی هستند. برنامه درسی پنج ساله از دو "چرخه" متوالی تشکیل شده است که اولی سه سال و دومی دو سال است که در آن دانش آموزان مولفه های اساسی عملی و نظری آفرینش هنری را می آموزند.

دانشگاه هنر توکیو - توکیو، ژاپن

به عنوان تنها دانشگاه هنرهای ملی در ژاپن، دانشگاه هنر توکیو به دنبال توسعه هنر و فرهنگ ژاپن و تأکید بر روحیه آزادی هنری و خلاقیت است. از طریق همکاری با دانشگاه ها و موسسات دیگر، TUA برای ایجاد اشکال جدیدی از بیان هنری و نشان دادن قدرت هنر برای تأثیرگذاری بر روندهای جهانی تلاش می کند. TUA همچنین یک برنامه تبادل با مدرسه موسسه هنر شیکاگو اجرا می کند و بهترین دانشگاه های هنر در جهان محسوب می شود.

بهترین دانشگاه های هنر جهان

کدام دانشگاه هنری برای شما انتخاب مناسبی است؟

زمانی که گزینه های بسیار خوبی وجود دارد، تصمیم گیری در مورد موسسه هنری مناسب دشوار است. یکی از عواملی که بسیاری از این کالج ها را متمایز می کند، سطح تخصص در سراسر برنامه درسی است. به عنوان مثال، مدرسه طراحی رود آیلند برای همه دانشجویان سال اول قبل از تقسیم شدن به رشته‌های هنری مجزا در سال دوم، نیاز به یک دوره تحصیلی پایه دارد. 

اما همه برنامه‌ها در بهترین دانشگاه های هنر در جهان به این شکل نیستند.  برخی از موسسات هنری از شما می‌خواهند که روندی را انتخاب کنید و فوراً فرآیند یادگیری را شروع کنید. مطمئن شوید که به نحوه ساختار مدرک خود توجه می کنید تا برای اهداف شما مناسب باشد.

همچنین بسیار مهم است که در نظر بگیرید که آیا هر موسسه انواع فرصت ها و امکانات مورد نظر شما را ارائه می دهد یا خیر. اگر بیشتر به طراحی گرایش دارید تا هنرهای زیبا، ممکن است کالجی مانند کالج پارسون را در نظر بگیرید. این مدرسه برنامه هایی دارد که بر کاربرد عملی تفکر طراحی برای حل مشکلات در دنیای واقعی تمرکز دارد. برای انتخاب بهترین دانشگاه های هنر در جهان از طریق 20پیمنت اقدام کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد