هزینه ثبت نام آزمون انگلیسی Duolingo

هزینه ثبت نام آزمون انگلیسی Duolingo

توسط : تیم محتوا
1,515

دانش آموزانی که برای تحصیل در کانادا، ایالات متحده یا بریتانیا درخواست می کنند معمولاً باید در آزمون مهارت زبان انگلیسی به عنوان بخشی از روند پذیرش شرکت کنند. علاوه بر آزمون های معروف تافل و آیلتس که مهارت زبان انگلیسی متقاضیان غیر بومی را ارزیابی می کند، دانش آموزان می توانند در آزمون انگلیسی Duolingo نیز شرکت کنند. هزینه های آزمون دولینگو به دلیل الگوی تست منحصر به فرد آن به طور قابل توجهی کمتر از آیلتس و تافل است. آزمون آنلاین امکان کاهش هزینه های خارجی مانند اجاره یک مرکز آزمایش و سایر تدارکات مرتبط با آزمون حضوری را فراهم می کند. 

هزینه های برنامه ریزی آزمون  Duolingo

هزینه این آزمون 49 دلار آمریکا می باشد. پس از پرداخت، متقاضی می تواند در هر زمان در 21 روز آینده در آزمون شرکت کند. در این بازه زمانی، داوطلب می تواند آزمون خود را در زمان مناسب خود برنامه ریزی کند. در صورتی که داوطلب در مدت 21 روز در آزمون شرکت نکند، آزمون لغو می شود. 

علاوه بر این، در صورت انصراف یا عدم شرکت در آزمون  Duolingo، هیچ بازپرداختی صادر نخواهد شد. فرض کنید به دلایلی Duolingo حساب یک داوطلب را به حالت تعلیق درآورد یا آن را فسخ کند و استفاده از این سرویس را متوقف کند، یا خود متقاضی، داوطلبانه حساب را ببندد، هیچ گونه بازپرداخت یا تعویضی از هر نوع هزینه های آزمون دولینگو ، از جمله آزمایش‌های جدید، ارائه نخواهد شد.

اگر داوطلبی با مشکلی در آزمون یا نتایج خود مواجه شد، می‌تواند با خدمات آزمون تماس گرفته و درخواست بازپرداخت کند. لازم به ذکر است در صورتی که داوطلب هیچ یک از قوانین آزمون را رعایت نکرده باشد، مسترد نخواهد شد.

گزینه های پرداخت دو لینگو

روش های پرداخت آنلاین پذیرفته شده در زیر آورده شده است:

•    پرداخت کارت (بدهی یا اعتباری)

•    پی پال (سکوی منحصر به فرد پرداخت آنلاین)

هنگامی که از حساب خود برای آزمون درخواست دادید، می‌توانید با کلیک روی دکمه «اکنون خرید کنید» هزینه های آزمون دولینگو را پرداخت کنید. هزینه های آزمون Duolingo را می توان با هر کارت اعتباری اصلی یا پی پال پرداخت کرد. توجه داشته باشید که پرداخت باید قبل از حضور در آزمون تکمیل شود.

هزینه ثبت نام آزمون انگلیسی Duolingo

فرآیند ثبت نام آزمون Duolingo 

از آنجایی که Duolingo یک ورودی متفاوت در آزمون مهارت زبان انگلیسی است، ممکن است برای متقاضیان چندین سوال مطرح باشد. در این جا به روند ثبت نام این آزمون زبان انگلیسی می پردازیم. این به شما کمک می کند تا عملکرد  Duolingoرا درک کنید.

ابتدا باید بیان کنیم که ثبت نام در این آزمون بسیار ساده بوده و می توان از هر نقطه ای از جهان به صورت آنلاین آن را کامل کرد. فقط چند دقیقه قبل از شروع آزمون می توانید ثبت نام کنید و آزمون خود را شروع نمایید. تاریخ آزمون خاصی برای آزمون انگلیسی Duolingo تعیین نشده است.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستورالعمل ها را دنبال کنید و قوانین و مقررات آزمون انگلیسی Duolingo را دنبال کرده و برای تکمیل مراحل ثبت نام، هزینه های آزمون دولینگو را در زمان ثبت نام پرداخت کنید. 

برای ثبت نام در آزمون، باید کامپیوتر/لپ تاپ و اینترنت خوب داشته باشید. همچنین مطمئن شوید که می توانید هزینه ثبت نام آزمون انگلیسی Duolingo را به صورت آنلاین پرداخت کنید. برای ثبت نام آنلاین در آزمون Duolingo، باید یک حساب کاربری داشته باشید. اگر ندارید، مراحل ایجاد آن را دنبال کنید.

پیشنهاد مطالعه:آمادگی آزمون آیلتس با کمک ChatGPT

مرحله یک:

به عنوان اولین گام پس از آنکه تصمیم گرفتید در این آزمون شرکت کنید، باید خرید آزمون را در سایت اصلی انتخاب کرده و دانلود برنامه Duolingo را شروع کنید. پس از دانلود  برنامه، اپلیکیشن Duolingo English exam را روی کامپیوتر خود نصب کنید. در نهایت در دولینگو ثبت نام نمایید.

گام دوم:

بعد از اینکه دانلود Duolingo PC را کامل کردید، به حافظه رایانه خود بروید تا روی آن کار کنید. هنگامی که برنامه را باز می کنید، گزینه "Take the Test" ظاهر می شود. این مرحله همچنین تأیید می کند که شما مدرک شناسایی مورد نیاز، مانند گذرنامه، گواهینامه رانندگی، یا هر شناسه دیگر صادر شده توسط دولت را دارید. فراموش نکنید که پیش از هر اقدامی هزینه های آزمون دولینگو را بررسی و پرداخت کنید.

شما باید 50 تا 60 دقیقه برای شرکت در آزمون، اتصال به اینترنت پایدار، دوربین جلو، میکروفون و بلندگو داشته باشید. برنامه Duolingo همچنین تأیید می کند که در اتاقی با نور مناسب هستید و هیچ کس دیگری در آن حضور ندارد.

هزینه ثبت نام آزمون انگلیسی Duolingo

مرحله سوم:

برنامه تست انگلیسی Duolingo از شما می خواهد که میکروفون و بلندگو را برای تست های شنیداری و گفتاری تست کنید. همچنین نامزدها باید برای عکس گرفتن ژست بگیرند.

مرحله چهارم : 

داوطلبان باید کشور خود و مدرک شناسایی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

مرحله پنجم: 

Duolingo از شما می خواهد که شناسه خود را به دوربین ارائه دهید. شناسنامه خود را از صورت خود دور نگه دارید. همچنین کج کردن شناسه مجاز نیست.

مرحله ششم:

سپس Duolingo از شما می خواهد که اطلاعات را از مدرک شناسایی خود وارد کنید. این شامل نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، و اطلاعات جمعیت شناختی مانند زبان و جنسیت است.

مرحله هفتم: 

در این مرحله، باید قوانین خاصی را دنبال کنید و با توافقنامه امنیتی آزمایش موافقت کنید.

مرحله هشتم: 

پس از انجام مراحل قبل، داوطلبان باید هزینه های آزمون دولینگو را که 49 دلار است، پرداخته و آزمون انگلیسی دولینگو را شروع کنند.

پیشنهاد مطالعه:تحصیل در هوش مصنوعی در خارج  از کشور

نکات کلیدی ثبت نام دولینگو

برخی از نکات کلیدی که باید هنگام ثبت نام در آزمون انگلیسی Duolingo به خاطر داشته باشید به شرح زیر است:

1.    پس از پرداخت هزینه های آزمون Duolingo، ثبت نام برای آزمون کامل می شود.

2.    در صورت آماده سازی مداوم، حتماً زمان آزمون را در نظر بگیرید و مهلت را از دست ندهید.

3.    برای داوطلبانی که ظرف 21 روز پس از پرداخت در آزمون شرکت نکنند، هیچ بازپرداختی وجود ندارد.

4.    قبل از ثبت نام، در یک آزمون تمرینی شرکت کنید تا در مورد اینکه در چه مرحله ای آماده می شوید و روی چه چیزی باید کار کنید، ایده بگیرید.

5.    بر اساس الگوی آزمون Duolingo یک برنامه مطالعه ایجاد کنید.

6.    دولینگو را با سایر آزمون های مهارت زبان انگلیسی مقایسه نمایید تا نمره مورد نیاز خود را مشخص کنید.

مراحل آنلاین آزمون

 آزمون انگلیسی Duolingo یکی از انعطاف پذیرترین و مقرون به صرفه ترین آزمون هایی است که به شما کمک می کند تا جایگاه خود را در دانشگاه های انگلیسی زبان تضمین کنید. پرداخت هزینه های آزمون دولینگو و دیگر مراحل این تست، به صورت آنلاین انجام می شود، بنابراین نیازی به سفر به مرکز آزمون در یک زمان خاص نیست. شما می توانید آن را در هر زمان و هر مکانی ببرید.

همچنین توسط بیش از 3500 موسسه آموزشی پذیرفته شده است. این باعث می شود که جایگزینی عالی برای آزمون پیرسون انگلیسی (PTE) یا سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی (IELTS) باشد. همچنین فقط باید حدود 48 ساعت منتظر بمانید تا نتایج خود را دریافت کنید و ارسال آنها به دانشگاه ها ساده است.

هزینه ثبت نام آزمون انگلیسی Duolingo

مناسب بودن هزینه ثبت نام دولینگو

آزمون انگلیسی Duolingo بسیار ارزان تر از رقبای خود است. اما شایان ذکر است که فقط برای مؤسسات آموزشی قابل استفاده است. آزمون IELTS و PTE هر دو برای مقاصد مهاجرتی مناسب هستند. این تست به دلیل ماهیت کاملا آنلاین آن هزینه کمتری نسبت به رقبای خود دارد. 

این بدان معناست که به مراکز آزمایش یا کارکنان اضافی نیاز نیست. همچنین تماماً خودکار و با هوش مصنوعی است. بنابراین، افراد کمتری برای مدیریت فرآیند تست مورد نیاز هستند. اگر برای دانشگاه درخواست می دهید، هزینه های آزمون دولینگو در مقایسه با دیگر آزمون های مهارت زبان انگلیسی، انتخاب مناسب تری است.

پیشنهاد مطالعه:تحصیل در اندونزی

نحوه پرداخت هزینه آزمون انگلیسی Duolingo

پرداخت هزینه آزمون انگلیسی Duolingo ساده است و از طریق وب سایت آزمون قابل انجام است. برای انجام این کار باید یک حساب کاربری با Duolingo ایجاد کنید، که رایگان است و برای دسترسی به تست‌های تمرینی رایگان آنها باید انجام شود.
برای رزرو آزمون انگلیسی Duolingo در سال 2023، می توانید این مراحل را دنبال کنید:

•    به وب سایت آزمون انگلیسی Duolingo (https://englishtest.duolingo.com/) بروید

•    بر روی دکمه "رزرو آزمون" کلیک کنید.

•    با وارد کردن نام، آدرس ایمیل و رمز عبور، یک حساب کاربری ایجاد کنید.

•    مکان خود را انتخاب کنید و تاریخ و ساعت آزمایشی را انتخاب کنید که برای شما مناسب است.

•    برای تکمیل فرآیند رزرو و پرداخت هزینه های آزمون دولینگو ، دستورالعمل ها را دنبال کنید.

•    شما یک ایمیل تأیید با دستورالعمل های بیشتر در مورد نحوه آماده شدن برای آزمون دریافت خواهید کرد.

•    سپس برای خرید تست خود روی گزینه BUY NOW کلیک کنید، که می تواند از طریق تمام کارت های اعتباری اصلی و پی پال انجام شود. مطمئن شوید که می‌توانید در بازه زمانی 21 روز پیش از برگزاری تست، آزمون را انجام دهید.

شایان ذکر است که تاریخ و زمان آزمون ممکن است محدود باشد، بنابراین ایده خوبی است که آزمون خود را در اسرع وقت رزرو کنید تا تاریخ و زمان آزمون مورد نظر خود را تضمین کنید. اگر نیاز به زمان‌بندی مجدد آزمون دارید، ممکن است از شما خواسته شود که هزینه‌ای برای زمان‌بندی مجدد بپردازید.

هزینه ثبت نام آزمون انگلیسی Duolingo

تاریخ های آزمون انگلیسی Duolingo 

ماهیت آنلاین بودن آزمون فقط به این معنا نیست که مقرون به صرفه تر از آزمون های دیگر است. اگر نگران این هستید که به تاریخ امتحان انگلیسی آزمون Duolingo نرسید، باید توصیه کنیم که نگران نباشید. چون تاریخ امتحانی وجود ندارد.

می توانید هر زمان که دوست دارید، هر کجا که دوست دارید، با پرداخت هزینه های آزمون دولینگو، در آزمون انگلیسی Duolingo شرکت کنید. این باعث می شود گزینه ای بسیار انعطاف پذیرتر و همچنین گزینه ای مقرون به صرفه تر باشد. همچنین باعث صرفه جویی در هزینه ای می شود که باید برای سفر به یک مرکز تست خرج می کردید. در این خصوص با کارشناسان 20پیمنت در تماس بوده و برای ثبت نام خود و پرداخت هزینه های آن اقدام کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد