گیفت کارت بازی Free Fire

گیفت کارت بازی Free Fire

توسط : تیم محتوا
1,874

بازی Free Fire   به جهت برخورداری از گرافیک جالب و سبک بازی که دارد، طرفداران زیادی در تمامی دنیا دارد. این بازی که دارای پول مجازی است امکان خرید ابزارهایی مانند کلاه، ماشین، اسلحه و ... را به پلیرها می دهد. می توانید برای بازی، گیفت کارت فری فایر را خریداری کنید و پول مجازی دریافت کنید. به دلیل تحریم ها علیه ایران، برای خرید این گیفت کارت، به صورت مستقیم نمی توانید اقدام کنید و باید از شرکت های واسطه مانند 20پیمنت در این خصوص کمک بگیرید. 

نحوه ارسال هدیه در فری فایر: راهنمای گام به گام

ارسال هدایای رایگان راهی عالی برای غافلگیری هم تیمی ها، آشنایان و دوستان نزدیک در Free Fire است. همه دوست دارند که چیزهای رایگان دریافت کنند و هدیه دادن به دوستان در Free Fire می تواند در حفظ روابط اجتماعی مفید باشد.

بسیاری از گیمرهای  Free Fire، به خصوص آنهایی که به تازگی به این گروه پیوسته اند، از مراحل لازم برای ارسال هدایای رایگان در بازی اطلاعی ندارند. Free Fire  به گیمرها امکان ارسال دو نوع هدیه، الماس و آیتم های درون بازی را می دهد. ارسال هر یک از این هدایا و گیفت کارت فری فایر نیاز به روال جداگانه ای دارد و گیمرها باید آنها را به دقت دنبال کنند.

آیتم های درون بازی را می توان با انجام چند مرحله ساده برای گیمرهای موجود در لیست دوستان ارسال کرد. این مراحل به راحتی قابل یادآوری هستند و گیمرها نباید در اجرای آن ها مشکل زیادی داشته باشند.

پیشنهاد مطالعه:انواع مسترکارت

هدیه دادن آیتم های درون بازی

Free Fire را باز کنید و با کلیک بر روی دکمه Store در منوی سمت چپ به فروشگاه درون بازی بروید. سپس، روی گزینه Gift ضربه بزنید. اقلام هدیه به چند بخش دسته بندی می شوند، یعنی بسته نرم افزاری، شخصیت، مد، آیتم و غیره. گیمرها باید گزینه مورد نظر خود را از این لیست انتخاب کنند.

گیفت کارت فری فایر که باید ارسال شود را انتخاب کنید. دوستی را که هدیه درون بازی دریافت می کند را برگزینید. گیمرها می توانند یک پیام سفارشی شده را در کادر متنی تایپ کنند. برای تایید خرید بر روی دکمه "ارسال" کلیک کنید.

گیمرها باید توجه داشته باشند که آیتم درون بازی قیمت الماس خواهد داشت. گیمرها تنها زمانی می توانند هدایای رایگان ارسال کنند که حساب بازی آنها دارای الماس کافی برای تکمیل تراکنش باشد.

Diamonds in Free Fire را می توان از طریق وب سایت های فعال در این زمینه هدیه داد. گیمرها می توانند مراحل زیر را برای هدیه دادن الماس رایگان به دوستان خود دنبال کنند.

گیفت کارت بازی Free Fire

هدیه دادن الماس

برای شروع این مرحله گیفت کارت فری فایر، روی گوشه سمت راست بالای صفحه لابی ضربه بزنید تا لیست دوستان باز شود. روی نمایه گیمری که الماس را دریافت می کند ضربه بزنید. پروفایل آنها را باز کنید. شناسه منحصر به فرد آنها را کپی کرده و به وب سایت بالا رفته و Free Fire را انتخاب کنید.

شناسه منحصر به فرد کپی شده را Pate کنید. تعداد الماس هایی که باید خریداری شوند را انتخاب کنید. خرید را با استفاده از گزینه پرداخت ترجیحی تکمیل نموده و در صورت نیاز به برگه تراکنش، یک شناسه ایمیل وارد کنید. سپس، برای ادامه تراکنش را تأیید نمایید. مبلغ از حساب مربوطه کسر می شود و دوست شما الماس رایگان دریافت می کند.

اما چه چیزی می توان با گیفت کارت Garena Fire Free دریافت کرد؟ یک گیفت کارت فری فایر به شما این امکان را می دهد که با استفاده از الماس های دریافتی از کارت ها، اسلحه ها، پوست ها، کلیدها را در فروشگاه Garena Free Fire بازی خریداری کنید!

پشتیبانی گیفت کارت Fire Free 

دریافت پشتیبانی این گیفت کارت، یک روند آسان برای شماست! این فری فایر، یک تیم پشتیبانی اختصاصی دارد که تمام وقت در مورد هر گونه مشکلی که ممکن است با ثبت سفارش کارت هدیه داشته باشید، در دسترس شما خواهد بود. 

شما می توانید با استفاده از فرم پشتیبانی یک تیکت پشتیبانی باز کنید و بلافاصله به درخواست شما پاسخ داده خواهد شد. آنچه که برای بازخرید گیفت کارت فری فایر نیاز دارید، پس از تحویل ارائه می شود.

پرداخت هزینه گیفت کارت فری فایر

اما  اگر می خواهید بدانید از چه روش های پرداختی می توان برای خرید گیفت کارت Fire Free استفاده کرد، باید اشاره کنیم که به سادگی می توانید از طریق 20پیمنت برای تهیه این کارت های هدیه اقدام کرده و برای خود و دوستانتان گیفت کارت تهیه کرده و آن را شارژ کنید. 

برای پرداخت هزینه این کارت ها می توانید از کارت اعتباری، پی پال یا کریپتو (بیت کوین، بیت کوین لایتنینگ و لایت کوین) استفاده کنید. گیفت کارت Free Fire شما پس از تکمیل سفارش به صورت دیجیتالی از طریق لینک وب تحویل داده می شود.

در مورد برخی از سفارش‌ها، برای جلوگیری از تقلب در پرداخت، ممکن است لازم باشد درخواستی برای تأیید جزئیات پرداخت شما ارسال شود. اگر این درخواست را دریافت کردید، این یک درخواست یکباره است و ثبت سفارشات بعدی گیفت کارت فری فایر را بسیار سریعتر می کند.

پیشنهاد مطالعه:مسترکارت استاندارد چیست؟

روش هدیه کارت هدیه به دوستان

ارسال یک کارت هدیه به یک دوست، آنی یا برنامه ریزی برای تحویل خاص در آینده، سریع و آسان است. هنگام خرید این کارت، در زیر دکمه افزودن به سبد خرید در بالای صفحه گزینه «برای ارسال به عنوان هدیه اینجا را کلیک کنید» مشاهده خواهید کرد. 

وقتی روی آن کلیک می‌کنید از شما خواسته می‌شود نام و ایمیل گیرنده هدیه را به همراه یک پیام هدیه اختیاری برای تحویل وارد کنید. در اینجا همچنین می توانید انتخاب نمایید که هدیه خود را فوراً ارسال کنید یا آن را به عنوان زمان مشخصی برای تحویل برنامه ریزی کنید.

Free Fire Battleground چیست؟

Garena’s Free Fire Battlegrounds به پرطرفدارترین بازی تیراندازی چندنفره موبایل تبدیل شده است. در بازی، یک بازیکن با رانندگی وسایل نقلیه، مخفی شدن در طبیعت، یا نامرئی شدن با جستجو در زیر شکاف ها یا چمن ها، نقشه عظیم را با یک هدف کاوش می کند. 

برای هر مسابقه جدید، یک بازیکن در مقابل 50 بازیکن دیگر قرار می گیرد که همگی برای زنده ماندن می جنگند. هر بازیکنی این آزادی را دارد که نقطه شروع دلخواه خود را در جایی که با چتر فرود می آید انتخاب کند و باید تا زمانی که ممکن است در منطقه امن بماند. با خرید آنلاین گیفت کارت فری فایر، از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

گیفت کارت بازی Free Fire

نحوه بازی  Free Fire

بازی موبایل Garena’s Free Fire را از گوگل پلی برای اندروید یا اپل استور برای iOS دانلود کنید و یک حساب کاربری بسازید. بازی با فرود آمدن شما در جزیره ای شروع می شود و پس از آن باید به دنبال سلاح ها و منابع دیگر باشید تا از زنده ماندن خود مطمئن شوید. 

در طول مسیر، مطمئن شوید که سطح انرژی خود را بررسی کنید، تا آنها از بین نروند! همانطور که بازی می کنید، شخصیت های مناسب را انتخاب کنید. آنها به شدت بر سبک بازی شما تأثیر می گذارند که ممکن است به شما مزیتی بدهد. 

پیشنهاد مطالعه:خرید گیفت کارت Origin

Free Fire Diamonds  رایگان چیست؟

در گیفت کارت فری فایر  می توانید ارز درون بازی را دریافت کنید. از سویی دیگر، Free Fire Diamonds  ارز درون بازی است که به بازیکن در Free Fire اجازه می دهد اقلام و لوازم آرایشی را در فروشگاه خریداری کند تا تجربه بازی شما را تسریع کند و شانس بقای شما را افزایش دهد. همه بازیکنان باید برای دستیابی به این الماس ها تلاش کنند.

آیا نمی دانید چگونه از این الماس های براق استفاده کنید؟ با Free Fire Diamonds، بازیکنان به طیف وسیعی از مزایا، از جمله سلاح‌ها و پوست حیوانات خانگی دسترسی پیدا می‌کنند که به آواتار شما کمک می‌کند تا در میدان‌های نبرد جدید بجنگد و به رقابت بپردازد. 

علاوه بر این، بازیکنان Free Fire می‌توانند در Luck Royale و Diamond Spin شرکت کنند تا طیفی از پوسته‌های شخصیت منحصر به فرد، پوسته‌های اسلحه، ارتقاء سلاح و شخصیت‌های نمادین مانند Misha، Nikita، Kelly و Kapella را به دست آورند.

گیفت کارت بازی Free Fire

نحوه شارژ کارت هدیه Free Fire 

می‌توانید با خرید گیفت کارت فری فایر در فروشگاه های معتبری همچون آمازون، آنرا شارژ کنید. اطلاعات خود را پر کنید یا برای راحتی بیشتر برای خریدهای تکراری ثبت نام کنید. در نهایت، یک گزینه پرداخت محلی محبوب را انتخاب کنید. لطفا مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا گیفت کارت Free Fire را که می خواهید بخرید انتخاب کنید. آدرس ایمیل خود را در جایی که درخواست شده است وارد کرده یک روش پرداخت را انتخاب کنید، سپس از آن برای انجام تراکنش استفاده خواهید کرد.

حساب ایمیل خود را (که در مرحله 2 ارائه کرده اید) برای شماره کارت 16 رقمی بررسی کنید.

با استفاده از شناسه پخش کننده Fire Free ارائه شده وارد شوید. در آخر شماره کارت ۱۶ رقمی ارسال شده به ایمیل خود را وارد کرده و تایید را بزنید. بدین ترتیب گیفت کارت فری فایر شما شارژ شده و می توانید با کمک آن در بازی های هیجان انگیز آن شرکت نمایید و ابزارهای مناسب را برای خود تهیه کنید.

برای خرید و شارژ این گیفت کارت، از خدمات 20پیمنت بهره مند شده و راهنمایی های لازم را از کارشناسان آن دریافت نمایید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد