خرید از سایت های خارجی با کارت شتاب

خرید از سایت های خارجی با کارت شتاب

توسط : تیم خبری
12,235

بیشتر افراد فکر می کنند که خرید از سایت های خارجی مقرون به صرفه نیست و یا بسیار سخت است. اما در حالی که در اغلب موارد با یک مقایسه متوجه می شویم که خرید از سایت های خارجی به صرفه تر از خرید از فروشگاه های ایرانی است. یکی از مهم ترین دلایلی که بیشتر مردم از خرید از سایت های خارجی صرف نظر می کنند به دلیل نداشتن کارت شتاب بین المللی است، زیرا می دانیم با کارت های اعتباری ایرانی نمی توان از سایت های خارجی خرید کرد. اما 20 پیمنت خرید از سایت های خارجی را کارت شتاب امکان پذیر کرده است. در این مقاله قصد داریم تا درباره خرید از سایت های خارجی با کارت شتاب صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

 

خرید از سایت های خارجی با کارت شتاب


1- خرید از آمازون

سایت آمازون در کشورهای  زیادی مثل آمریکا، انگلیس، آلمان، کانادا، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، ژاپن و چین شعبه دارد که هر کشور آدرس‌ اینترنتی مخصوص به خود را دارد. به طور مثال آدرس اینترنتی برای شعبه انگلیس co.uk و برای شعبه آلمان .de می‌باشد. برای  داشتن یک خرید مناسب از آمازون مراحل زیر را انجام دهید.
•    اولین قدم برای خرید از آمازون مشخص کردن شعبه ای است که قصد خرید از آن را دارید.
•    قدم بعدی ایجاد حساب کاربری است. برای این  کار می‌ توانید وارد سایت آمازون شوید سپس  با کلیک بر روی Account &  list  بقیه مراحل را به این صورت پیش ببرید که در قسمت New customer  روی گزینه Start here  کلیک کنید و آدرس ایمیل و پسورد را وارد کنید.
•    کالای مورد نظر را در سایت جستجو کنید. برای این کار دو روش وجود دارد. روش اول که آسانترین روش است سرچ کردن در نوار جستجو سایت است که در این صورت تمامی کالاهای پیشنهادی برای شما به نمایش گذاشته می‌شود. در روش دوم  محدود کردن جستجو با کلیک بر روی گزینه All است که در این صورت فقط در مجموعه مورد نظر جستجو کالا انجام می‌گیرد. 

پیشنهاد مطالعه: آموزش خرید از علی اکسپرس

 

خرید از سایت های خارجی با کارت شتاب


2- خرید از ebay

 فروشگاه ebay یک فروشگاه بزرگ است که شما با رعایت برخی از نکات می‌توانید وسایل مورد نظر خود را با یک قیمت بسیار مناسب و باور نکردنی خریداری کنید. در بسیاری از حراجی ها، فروشنده ناشناخته است و خود سایت مسئول نیست. توجه به این نکته لازم است که روند خرید از ebay  شبیه خرید از دیگر وبسایت‌های فروشگاهی نیست و کمی متفاوت است. در هنگام خرید از یک وب‌سایتی مثل Amazon کافی است کالای مورد نظر را جستجو کنید و در صورت موجود بودن در انباری با قیمت ثابت ذکر شده آن را خریداری کنید، حال اینکه خرید از ebay به این ترتیب نمی‌باشد.
برای خرید از ebay به نکات زیر حتما توجه کنید تا بتوانید یک خرید خوب با قیمت مناسب داشته باشید.
•    نکته مهم در مورد خرید از این وب‌سایت این است که در حراجی و مزایده هر کالایی شرکت نکنید.
•    برای خرید از ebay دو گزینه وجود دارد. گزینه Buy It Now  که در اینجا کالای مورد نظر با قیمت ثابت را می‌توانید سفارش دهید و نیازی به انجام تحقیقات زیاد درباره فروشنده نیست. گزینه بعدی Auction است که کالای مرد نظرتان را می‌توانید با قیمت مناسب و به صرفه خریداری کنید. البته برای خرید از حراجی نباید زیاد عجله داشته باشید.
•    برای اطلاع پیدا کردن از موجودی کالای که قصد خرید آن را دارید، می‌توانید در وب‌سایت روی گزینه Follow this search کلیک کنید تا به محض موجود شدن کالای مورد نظر شما اطلاع پیدا کنید. این روش برای کسانی که کلکسیونر هستند مناسب است. ولی استفاده از فیلتر کردن نمایش ها با گزینهTime: ending soonest مناسبترین روش برای افراد تازه کاری است که می‌خواهند کالای مورد نظر خود را با  ارزانترین قیمت خریداری کنند.
•    اطلاع داشتن از ساعات طلایی در شبانه روز برای خریدار بسیار مهم است. زیرا در این ساعات کالاها کمترین میزان قیمت را دارند و به خریدار این امکان را می‌دهدکه کالای مورد نظر خود را با نازلترین قیمت خریداری کند. برای فروشنده هم ساعات طلایی وجود دارد که در آن زمان کالای خود را با بیشترین قیمت برای فروش عرضه می‌کند. برای پیدا کردن ساعات طلایی کافی است کمی بیشتر دقت کنید. به طور مثال در زمانی که برنامه تلویزیونی مهمی پخش می‌شود و همه در حال دیدن این برنامه هستند شما می‌توانید با پیشنهاد قیمت پایین کالای مورد نظر خود را با کمترین رقیب خریداری کنید. 
•    به زمان پایان حراجی ها دقت کنید و براساس پایان زمان حراجی محصولات را مرتب کنید. از محصولی که کمترین زمان به پایان حراجی آن باقی است شروع کنید و قیمت خود را ثبت کنید. بهتر است محصول انتخابی شما حداقل 15 دقیقه تا پایان مزایده زمان داشته باشد تا شما فرصت داشته باشید بقیه تحقیقات خود را  مثل تحقیق درباره فروشنده و کالا را با دقت انجام دهید. 

پیشنهاد مطالعه:  انواع کارت اعتباری برای خرید از آمازون


•    قدم بعدی برای داشتن یک خرید مناسب این است که بعد از پیدا کردن کالای مورد نظر قبل از شرکت در مزایده درباره فروشنده آن تحقیق وجستجو کنید. برای این کار در صفحه محصول  در قسمت Time left: مشخصات فروشنده را با دقت مطالعه کنید و به بازخوردهای مربوط به فروشنده با کلیک بر روی عدد کناری نام فروشنده دسترسی پیدا کنید. فروشنده ای را انتخاب کنید که در 12 ماه گذشته بازخورد رتبه بندی 100 درصدی داشته باشد. در حالی که این انتخاب ممکن است گزینه های شما را محدود کند ولی باعث می‌شود شما انتخاب مناسبی داشته باشید و از انتخاب خود پشیمان نشوید. 
•    بعد از مطمئن شدن از فروشنده، درباره مشخصات درج شده درباره کالا تحقیق کنید. دقت کنید که مشخصات کالاها با نیازهای شما همخوانی داشته باشند. این دقت درباره خرید محصول دست دوم باید بیشتر لحاظ شود.
•    روش ارسال را چک کنید زیرا هر فروشنده ای روش ارسال متفاوتی دارد. 
•     نکته بعدی هزینه ارسال است که می‌تواند به صورت رایگان یا با پرداخت هزینه همراه باشد. زمان رسیدن محصول به دست شما هم مهم است که باید به آن دقت شود. 
•    بعد از انجام همه نکات، حال زمان خریدن کالا رسیده است. اول برای اینکه اتفاق پیش بینی نشده ای رخ ندهد در حساب ebay خود لاگین کنید تا در لحظات آخر با خیال راحت قیمت خود را پیشنهاد دهید. برای وارد کردن قیمت شما باید قیمتی را پیشنهاد بدهید که از آخرین پیشنهاد موجود بالاتر باشد. برای پیشگیری از اینکه  در لحظات آخر مزایده شخص دیگری پیشنهاد کمی بالاتری از قیمت شما ندهد بهتر است به آخر رقم پیشنهادی خود مقداری عدد خرد اضافه کنید تا شانس برنده شدن را به شخص دیگر ندهید. به طور مثال می‌توانید به جای 160 دلار 160.01 دلار پیشنهاد دهید.
•    برای پرداخت هزینه کافی است شما از خدمات پرداخت های اینترنتی با پی پل  گروه 20 پیمنت استفاده کنید. پی پل یک سرویس مالی برای انتقال وجه الکترونیکی و خریدهای آنلاین است. شما کافی است تا مشخصات مورد نیاز را در فرم پرداخت پی پل پر کنید تا پرداخت شما توسط گروه 20 پیمنت در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود. 

 

خرید از سایت های خارجی با کارت شتاب


3-خرید از علی اکسپرس

علی اکسپرس از سال 2010 شروع بکار کرده است و یکی از بخش‌های شرکت بزرگ Alibaba Group است. این فروشگاه چینی فروشندگان عمدتا چینی دارد که کالاها را به خریدان بین المللی ارائه می‌دهند. در این فروشگاه شما با فروشنده های طرف سوم  معامله می‌کنید. این را در نظر داشته باشید که تعداد فروشندهای متفرفه در این فروشگاه زیاد است و ممکن است کالاهای مشابه کالای اصل را با قیمت پایین عرضه کنند و باعث هیجان زدگی مشتری شوند. به همین دلیل قبل از اقدام به خرید درباره فروشنده و شرایط ارسال تحقیق کنید. در این سایت تنوع کالا بالا است و شما می‌توانید کالای مورد نظر خود را با قیمت و شرایط تحویل مناسب بصورت تکی یا عمده فروشی پیدا کنید. از مزایای  دیگر این فروشگاه می‌توان به:
•     تنوع بسیار زیادی از کالاها که شامل بیش از 100 میلیون قلم کالا با 40 دسته‌بندی کلی می‌باشد.
•    امکان ارسال  به بیش از 200 کشور دنیا  
•    قیمت‌های مناسب 
•    هزینه‌ پستی کم و یا رایگان 
•    تضمین بازگشت پول در صورت عدم دریافت و یا نارضایتی مشتری برای خریداران وجود دارد. 
برای خرید از این سایت به روش زیر عمل کنید:
•    ابتدا بعد از ورود به سایت برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید.
•    بعد از ورود به اکانت خود، محصول مورد نظر خود را جستجو کنید. برای این کار دو روش وجود دارد. در صورتی که قصد خرید یک کالای خاصی را دارید در نوار جستجو اسم کالا را وارد کنید. ولی در غیر این صورت می‌توانید از بخش طبقه بندی محصولات نوع کالای خود را انتخاب کرده و جست جو را انجام دهید. 
•    بعد از انتخاب کالای مورد نظر روی گزینه Add To Card کلیک کنید.
•     کشور مقصد برای ارسال محصول را مشخص کنید. به این نکته توجه کنید که سایت علی اکسپرس با اینکه اسم ایران در بین گزینه های آن وجود دارد ولی ارسال به ایران ندارد. 
•    در مرحله بعدی روی گزینه Buy From This Seller کلیک نمایید.
•    آدرس کامل گیرنده محصول را وارد کنید و سپس گزینه Save And Shipرا انتخاب نمایید.
•    در این مرحله اگر آدرس وارد شده اشتباه باشد امکان اصلاح وجود دارد.
•    در نهایت محصولی را که انتخاب کرده اید تایید کنید و هزینه محصول را پرداخت کنید.

پیشنهاد مطالعه: نحوه خرید آنلاین بلیط کشتی های کروز


 برخی از نکات مهم درباره خرید از علی اکسپرس که باید به آن توجه کنید عبارتند از:

-   به دلیل اینکه در این فروشگاه تعداد زیادی فروشنده مشغول به فعالیت هستند، بهتر است قبل از اقدام به خرید درباره اعتبار فروشنده تحقیق کنید. برای این کار نیاز به صرف انرژی و تلاش زیاد ندارید. کافی است فقط روی نام فروشنده کلیک کنید و در صفحه اختصاصی فروشنده به تمام جزیئات از جمله درجه رضایتمندی مشتریان قبلی، رده‌بندی فروش و مدت‌زمان فعالیت در این وب سایت دسترسی پیدا کنید.
–    سعی کنید در انتخاب محصول مورد نظر معقول عمل کنید. زیرا با وجود اینکه کالاهای برند و اصلی در این فروشگاه وجود دارد، اما در بعضی از مواقع کالاهای مشابه کالاهای برند با قیمت بسیار ارزان توسط سازندگان تجهیزات ارزان قیمت چینی عرضه می‌شود. به طور مثال ممکن است شما در این فروشگاه یک گوشی 2 میلیونی را با قیمت 300 تومن پیدا کنید. در این صورت مطمئن باشید که این گوشی اصل نیست. برای اطمینان به صفحه فروشنده مراجعه کنید و اگر مشاهده کردید که فروشنده تنها 2 ستاره از 5 ستاره  دارد، یعنی مشتریان زیادی از این انتخاب ناراضی بودند. پس این انتخاب مناسبی برای شما نیست.    
–  در این سایت بخش‌های دیگری مثل بخش پرفروش‌ها یا Bestselling و نوآوری‌های فناوری (که به شما مجموعه کالاهای با ویژگی خاص یا جدید را معرفی می‌کند) وجود دارد. همچنین برای بازدید از کالاهای که دارای تخفیف هستند و به شما امکان خرید کالا با بیشترین تخفیف را می‌دهد و کالاهای چینی Chinese Brands به قسمت پایین صفحه اصلی مراجعه کنید. 
–   در هنگام خرید محصول مشخصات کالا را به طور کامل و با دقت مطالعه کنید. ممکن است فروشنده بسیاری از توضیحات اضافی درباره کالا را در قسمت توضیحات ذکر کرده باشد که نظر شما را در رابطه با خرید آن محصول عوض کند. برای خریدهای که به صورت عمده هستند بهتر است با خود فروشنده تماس بگیرید و درباره شرایط کالا و فروش آن به طور مستقیم اطلاعات کسب کنید.    
–    بهتر است در هنگام خرید کالای گران قیمت از پست رایگان استفاده نکنید. زیرا ارسال رایگان  ممکن است شامل گارانتی سالم رسیدن محصول نباشد و در بیشتر مواقع با تاخیر زیاد کالا به دست شما برسد. در این مواقع از سرویس های پستی با شرایط بهتر استفاده کنید تا رضایت کامل از خرید برای شما حاصل شود.

 

خرید از سایت های خارجی با کارت شتاب


4-خرید از بنگ گود

نحوه خرید از بنگ گود بسیار مشابه با سایر فروشگاه های آنلاین می باشد. در فروشگاه آنلاین طیف وسیعی از کالاها وجود دارد که افراد می توانند کالای مورد نظر خود را به راحتی از میان آن ها انتخاب کنند. دفتر مرکزی فروشگاه بنگ گود در چین قرار دارد. در زمان نگارش این مقاله امکان ارسال کالا از بنگ گود به ایران با کمترین قیمت امکان پذیر است. 
برای خرید از فروشگاه اینترنتی بنگ گود شما نیاز به یک حساب کاربری دارید. بنابراین ابتدا باید وارد این سایت شده و فرم ایجاد حساب را پر کنید. پس از تکمیل فرم ثبت نام می توانید وارد سایت بنگ گود شده و کالای مورد نظر خود را از قسمت جستجو انتخاب کنید و سپس به سبد خرید خود اضافه کنید. 
پس از تکمیل سبد خرید خود باید هزینه خرید را پرداخت کنید. از مهم ترین مزایای فروشگاه اینترنتی بنگ گود امکان پرداخت ارزی به شیوه های گوناگون است. یکی از روش های خرید از سایت بنگ گود استفاده از کردیت کارت ها مانند ویزا کارت یا مسترکارت می باشد.
 روش دیگر پرداخت با پی پل می باشد. برای استفاده از این روش می توانید به سایت 20 پیمنت مراجعه کنید و فرم پرداخت پی پل را تکمیل کنید. پس از تکمیل فرم، پرداخت شما توسط گروه 20 پیمنت در اسرع وقت انجام خواهد شد. اما توجه به این نکته حائز اهمیت است که نباید در پرداخت های شما هیچ نام و نشانی از ایران وجود داشته باشد. زیرا این کار باعث لیمیت شدن اکانت پی پال می شود. 

 

خرید از سایت های خارجی با کارت شتاب


5-خرید از علی بابا

یکی از بهترین سایت های خارجی برای خرید سایت علی بابا می باشد. علی بابا در حال حاضر بزرگترین شرکت تجارت الکترونیک جهان است. بدون اغراق است اگر بگوییم این فروشگاه اینترنتی جامع ترین فهرست کالا را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. شما هر چیزی را که لازم دارید می توانید در فروشگاه اینترنتی علی بابا پیدا کنید. برای خرید از این سایت ابتدا باید وارد صفحه نخست سایت شده و ساین آپ کنید. سپس یک اکانت برای خود ایجاد کنید تا در دفعات بعدی تنها با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد سایت شوید. پس از وارد شدن به حساب کاربری خود می توانید محصولات مورد نیاز خود را جستجو کنید. برای پیدا کردن کالای مورد نظر روش های متفاوتی وجود دارد. به عنوان مثال می توانید کلمات کلیدی مرتبط با محصول را وارد کنید. 
یکی از ویژگی های فروشگاه اینترنتی علی بابا فراهم کردن امکان فیلتر برای محصولات است. شما می توانید با فیلتر کردن،  کالای مورد نظر خود را به راحتی از میان هزارن محصول موجود در فروشگاه پیدا کنید. این فیلتر می تواند بر اساس قیمت، نوع کالا و یا قیمت باشد. همچنین می توانید محصول خود را بر اساس نام تولید کنندگان محصول نیز پیدا کنید. اغلب افراد فکر می کنند پیدا کردن محصول از فروشگاه های اینترنتی خارجی کاری سخت است. در حالی که کار چندان دشواری نیست و تنها پس از دو یا سه بار جستجو به خوبی زیر و بم کار را فرا خواهید گرفت.
برای اطمینان از خرید خود می توانید بررسی کنید که آیا تولید کننده مورد نظر شما تا به امروز شاکی داشته است یا خیر. سپس موجوی انبار تولید کننده را بررسی کنید. زیرا در برخی موارد ممکن است کالای مورد نظر شما در انبار موجود نباشد. سپس شما باید با شرکت تولید کننده محصول از طریق تکمیل فرم ارسال پیام، ارتباط برقرار کنید. بعد از آن می توانید در مورد حداقل میزان سفارش با تولید کننده صحبت کنید و به توافق برسید. در نهایت بعد از تایید هزینه پست باید در مورد قیمت و نحوه پرداخت محصول خریداری شده به توافق برسید. همچنین شما می توانید از تولید کننده بخواهید تا یک نمونه از محصول را به شما نشان دهد. این کار باعث خواهد شد تا با آگاهی بیشتری اقدام به خرید کنید. برای تکمیل خرید خود باید یک درگاه معتبر پرداخت مانند پی پال را انتخاب کنید. شما می توانید در سایت علی بابا حساب پی پل برای خود باز کنید اما ما به شما توصیه می کنیم در صورتی که به صورت روزانه نیاز به استفاده از حساب پی پل خود ندارید سفارش های خرید خود را به گروه 20 پیمنت بسپارید. خرید شما توسط گروه 20 پیمنت در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. 

پیشنهاد مطالعه: چگونه بلیط ارزان هواپیما بخریم؟

 

خرید از سایت های خارجی با کارت شتاب


6-خرید از اتسی

این فروشگاه اینترنتی چند سال است که شروع به فعالیت کرده است و توانسته است در مدت زمان بسیار کوتاه موفقیت های بسیار زیادی را نیز به دست آورد. در صفحه اول وب سایت فروشگاه اینترنتی اتسی نوشته شده است:
شما در این جا چیزهایی را کشف خواهید کرد که در هیچ کجای دنیا نمی توانید بیابید.
یکی از مهم ترین تفاوت های این فروشگاه اینترنتی با سایر فروشگاه ها مانند آمازون و یا علی بابا در این است که این شرکت آمریکایی سبک منحصر به فردی دارد. در این فروشگاه انواع لباس های دست دوز، جواهرات، کتاب، وسایل قدیمی، انواع صنایع دستی و حتی لباس عروس و دیگر آثار هنری به فروش می رسد. در این سایت یک بخش برای فروش کالای وینتیج یا قدیمی وجود دارد که شما می توانید وسایل شناسنامه دار و اصیل را از آن جا بیابید. البته یکی از ویژگی های مهم فروشگاه اینترنتی اتسی ایجاد ارتباط بین خریداران و فروشندگان آثار هنری است. 
برای پیدا کردن محصولات در سایت ETSY روش های متفاوتی وجود دارد. یکی از روش های رایج استفاده از فهرست پیشنهادی سردبیر است. البته بیشتر افراد نیز ترجیح می دهند که نظرات کاربران حرفه ای و هنرمندان شاخص را درباره محصولات بخوانند و سپس اقدام به خرید کنند. اگر جزو علاقه مندان به اشیا آنتیک و قدیمی باشید می توانید آیتم های تک ساز شرکتی را در این فروشگاه بیابید. 
برای خرید از فروشگاه اینترنتی ابتدا باید وارد سایت شوید. آدرس سایت فروشگاه اینترنتی اتسی در زیر آمده است:
www.etsy.com 
پس از وارد شدن در سایت ابتدا باید برای خود حساب کاربری ایجاد کنید. سپس می توانید وارد سایت شوید و محصول مورد نظر خود را از میان میلیون ها محصول متنوع پیدا کنید. یکی از بهترین روش ها برای پیدا کردن سریع محصولات جستجو در قسمت Search Bar  می باشد. البته می توانید قبل از اقدام به خرید نهایی سری به کالاهای مشابه بزنید. به عنوان مثال اگر شما برای خرید گردنبند وارد سایت شده اید می توانید سری به ست های جواهرات، گردن بند و گوشواره ها و ... بزنید. 
در کنار محصولات یک کادر وجود دارد که در آن اطلاعات مربوط به نام کالا، نام و محل فروشنده، قیمت کالا و تعداد باقی مانده از کالا قابل مشاهده است. حتما پیش از آن که خرید خود را نهایی کنید به این قسمت دقت کنید. در قسمت پایین تصویر هر کالا نیز توضیحات مربوط به خصوصیات کالا مانند وزن درج شده است. در صورت علاقه مندی می توانید وارد صفحه فروشنده کالا شوید و از میزان رضایت سایر کاربران در مورد فروشنده اطلاع پیدا کنید. در نهایت می توانید پرداخت خود را از طریق پی پال انجام دهید. 
گروه 20 پیمنت کلیه پرداخت های پی پال وب سایت اتسی را انجام می دهد و شما می توانید پرداخت های پی پال خود را با اکانت های معتبر گروه بیست پیمنت انجام دهید. برای این کار کافی است در سایت 20 پیمنت اطلاعات پرداخت پی پال را تکمیل کنید تا در سریع ترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهید.  
یکی از نکات مهمی که در ارتباط با خرید از فروشگاه ETSY  باید به آن توجه کنید انتخاب فروشنده های نزدیک به ایران می باشد. زیرا هزینه های پستی شما در این صورت کاهش پیدا خواهد کرد. بنابراین در صورتی که کالای مورد نظر خود را در جایی پیدا کردید بهتر است کالای مشابه را در فروشنده های نزدیک به ایران نیز جستجو کنید. 


حرف آخر :

در این مقاله درباره روش های خرید از سایت های خارجی با کارت شتاب توضیح دادیم. آیا شما سابقه خرید از فروشگاه های اینترنتی آمازون، علی بابا، اتسی و ... را داشته اید؟ آیا در زمان خرید به مشکل خاصی برخورد کرده اید؟ تجربه های خود را در ارتباط با خرید از سایت های خارجی با ما در میان بگذارید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد