کارمزد پی پال برای انجام انواع تراکنش ها

کارمزد پی پال برای انجام انواع تراکنش ها

توسط : تیم محتوا
1,579

پرداخت آنلاین پی پال ، یک روش ایمن و مطمئن در خصوص انتقال پول و خرید از سایت های خارجی می باشد که برای انجام خدمات خود کارمزد دریافت می نماید. کارمزد پی پال برای انجام انواع تراکنش ها متفاوت بوده و در مقایسه با دیگر رقبای خود، رقمی بالاتر را به خود اختصاص داده است. 

شاید بتوان گفت که رقبای پی پال، از همین موضوع استفاده کرده و تمرکز خود را بر روی کارمزد گذاشته و با ارائه خدمات با کارمزدهای کم، تصمیم دارند که بتوانند با پی پال رقابت نمایند. اما به حتم پرداخت آنلاین پی پال و خدماتی که توسط این کمپانی ارائه می شود، گسترده بوده و همین امر باعث می شود که رقبای دیگر فاصله زیادی با این روش پرداخت داشته باشند.

پیشنهاد مطالعهاستفاده از پی پال برای پرداخت در اپل آیدی

لازم است بدانید که این روش پرداخت، جهت افتتاح حساب، هزینه ای را مطالبه نخواهد کرد و این موضوع باعث شده است تا پی پال بتواند افراد زیادی را به سوی خود جذب نماید. برای استفاده از حساب پی پال، لازم است که در پی پال حساب باز کرده و آن را شارژ نمایید. 

درصورتی که برای افتتاح حساب پی پال و شارژ آن مساله دارید می توانید از خدمات 20پیمنت استفاده کنید. به خاطر داشته باید که برای استفاده از پرداخت آنلاین پی پال، لازم است که کارمزد پرداخت نمایید که برای هر تراکنش در این حساب، کارمزدهای متفاوتی منظور می گردد.

کارمزد پی پال برای انجام انواع تراکنش ها

کارمزد انتقال وجه در پی پال 

در صورتی که در ایالات متحده آمریکا زندگی می کنید، لازم است که برای انتقال وجه از مبلغ کل ۲٫۹ درصد را به عنوان کارمزد پرداخت نمایید. اما اگر در کشور دیگری زندگی می کنید، این مبلغ کارمزد، بین ۰٫۳ تا ۳٫۹ درصد می باشد. البته در نظر داشته باشید که این موضوع کاملا به نوع ارز و میزان مبلغی که می خواهید انتقال دهید، بستگی خواهد داشت.

پیشنهاد مطالعهریفاند پی پال چیست

کارمزد خرید آنلاین در پی پال

برخی از افراد برای خرید آنلاین از فروشگاه های خارجی و یا سایت های آموزشی از پی پال استفاده می کنند. اما این نکته مهم است که بدانید، برای تمامی خریدها، ملزم به پرداخت کارمزد در سیستم پی پال نخواهید بود و تنها در صورتی که ارزی که در حساب شما وجود دارد با ارز مقصد یکسان نباشد، کارمزدی از حساب شما کسر خواهد شد که رقم آن چندان هم زیاد نیست.

اما درصورتی که شما صاحب کسب و کاری هستید و با دیگر کشورها تجارت می کنید، بهترین حالت حساب بیزینسی پی پال و یا حساب پرایمر است که در این نوع از حساب ها از بیست و پنچ کشور توسط پی پال پشتیبانی می شود. از سویی دیگر، خریداران نیز این امکان را دارند که بدون داشتن حساب پی پال از فروشگاه شما خرید نماید. 

همچنین در صورتی که فریلنسر هستید و از طریق حساب پی پال، حقوق خود را دریافت می کنید، می توانید نوع حساب پرایمر را انتخاب کنید تا با توجه به ویژگی هایی که این نوع از حساب دارد، کمترین میزان کارمزد را بپردازید.

کارمزد پی پال برای انجام انواع تراکنش ها

روش محاسبه کارمزد حساب Paypal 

برای ارسال یا دریافت پول از حساب پی پال در آمریکا، دو روش خواهید داشت که نوع بیزنس و نوع خانواده و دوستان می باشد. بنابر این مقصد پول می تواند یکی از دو روش ذکر شده باشد. در صورتی که دوستان و خانواده شما در کشور دیگری زندگی می کنند و تصمیم دارید برای آن ها پولی را از طریق پی پال انتقال دهید، به عواملی همچون روش پرداخت شما، میزان تراکنش، کشور گیرنده ، وکارمزی که مربوط به تبدیل ارز بوده و کارمزد ارسال وجه بستگی دارد.

همچنین لازم به ذکر است که برای انتقال پول به دیگر حساب ها، می توانید از موجود حساب پی پال خود به حساب بانکی انتقال داده و یا از کردیت کار و یا اعتبار حساب پی پال استفاده نمایید. به کار گیری روش اول برای شما رایگان بوده و شامل کارمزد نخواهد شد اما برای استفاده از روش دوم نیاز است که کارمزد 2.9 درصدی را پرداخت نمایید.

پیشنهاد مطالعهMoney Pool سیستم جمع آوری پول در پی پال

تاثیر مبلغ تراکنش در کارمزد پی پال

لازم به ذکر است که برای تراکنش هایی که میزان آن ها کمتر از پنجاه دلار باشد و کشور مقصد، کانادا یا یکی از کشورهای اروپایی باشد، کارمزد تراکنش 0.99 دلار آمریکا خواهد بود. اما در صورتی که میزان تراکنش بین پنجاه تا یکصد دلار باشد، کارمزد انتقال برای دیگر کشورها شامل 2.99 دلار آمریکا می شود. 

البته اگر مقصد کانادا و یا کشورهای اروپایی باشد کارمزد همان رقم 2.99 دلار می باشد. برای دیگر کشورها این کارمزد به 4.99 دلار خواهد رسید.

کارمزد پی پال برای انجام انواع تراکنش ها

کارمزد پی پال برای تبدیل ارز

در صورتی که گیرنده قادر باشد از دلار استفاده نماید، بابت تبدیل ارز خدماتی ارائه نشده و شامل کارمزد اضافه ای نخواهد بود. اما در صورتی که در کشور دیگری ساکن بوده و ارز رایج آن کشور نیز دلار آمریکا باشد، کارمزدی منظور نمی شود. برای محاسبه کارمزد پی پال، می توانید در سایت پی پال، کشوری که حساب پی پال دارید را مشخص کرده و نوع تراکنش خود را برگزینید. سپس مقدار مبلغی را که قرار است برایتان واریز شود را وارد کرده و بدین ترتیب کارمزد محاسبه شده و مبلغ دریافتی شما نمایش داده می شود. 

پیشنهاد مطالعهانتقال پول از پی پال به ایران

در صورتی که برای افتتاح حساب پی پال و یا محاسبه کارمزد این حساب، نیاز به مشاوره دارید، می توانید از خدمات کارشناسان 20پیمنت بهره بگیرید. ضمن آن که 20پیمنت می تواند برای تبدیل درآمد ارزی شما به ریال، خدمات لازم را ارائه نماید.

برچسـب هـا : پی‌پال ، کارمزد پی پال
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد