مقایسه پی پال و کردیت کارت

مقایسه پی پال و کردیت کارت

توسط : تیم محتوا
1,386

ورود فناوری و اینترنت پرسرعت در زندگی انسان، باعث شده است که بسیاری از فرآیندهای خرید و نقل و انتقال پول در میان کاربران تغییراتی اساسی داشته باشد. سایت های فروشگاهی اینترنتی و بسیاری از روش های فروش سنتی، روند فعالیت شان با ورود این فناوری سرعت بیشتری یافته است. در این سال های اخیر، شاهد ظهور سرویس های پرداخت آنلاینی همچون پی پال، وب مانی و یا کارت های اعتباری بوده ایم. در این جا می خواهیم مقایسه پی پال و کردیت کارت را داشته باشیم و خدمات این سیستم ها را بررسی کنیم.

امروزه PayPal ، مسترکارت و ویزاکارت، از جمله سیستم های پرداخت الکترونیکی معتبر و با سابقه ای هستند که کاربردهای بسیاری داشته و در بسیاری از فروشگاه ها و شرکت های تجاری بین المللی از این ابزارهای پرداخت آنلاین استفاده می شود. سایت هایی که از درگاه های پی پال  و یا کردیت کارت ها برای دریافت مبالغ از کاربران استفاده می کنند، هر روزه رو به افزایش است. 

سرعت و امنیتی که در این سرویس ها ارائه می شود و کاربر پسند بودن آن ها به دلیل سادگی، باعث جذابیت و توجه مشتریان و کاربران بوده است. سرویس های پی پال و کردیت کارت های مسترکارت و ویزاکارت، امروزه در بسیاری از کشورهای جهان گسترش یافته و همه گیر شده است. این روش ایمن و مطمئن همواره در جهت شناسایی تقاضاهای کاربران خود عمل کرده و بهترین خدمات را ارائه داده اند.

پیشنهاد مطالعهکارمزد پی پال برای انجام انواع تراکنش ها

ایجاد اکانت در paypal پی پال

یکی از محدودیت هایی که برای کاربران ایرانی وجود دارد این است که نمی توانند اطلاعات داخلی ایران را وارد کرده و حساب پی پال وریفای شده نخواهند داشت. در صورتی که قصد ایجاد اکانت در پی پال داشته باشید، لازم است که از مشخصاتی که خارج از ایران باشد استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که مشخصات وارد شده بایستی مستندات لازم را نیز داشته باشد. در صورتی که پی پال صحت آدرس و مشخصات را دریابد، اکانت شما را لیمیت می کند. 

در صورتی که برای ایجاد اکانت پی پال، مساله دارید، می توانید از خدمات 20پیمنت استفاده کنید. کارشناسان 20پیمنت با استفاده از آدرس خارج از کشور، حساب پی پالی را که وریفای شده است برای شما افتتاح خواهند کرد.

مقایسه پی پال و کردیت کارت

تهیه کردیت کارت ها

در صورتی که تصمیم دارید برای خرید کردیت کارت های معتبری همچون مسترکارت و یا ویزاکارت اقدام کنید، بایستی یک حساب بین المللی داشته باشید که نشان از اقامت شما در خارج از ایران باشد. برای خرید کردیت کارت، از خدمات 20پیمنت استفاده کنید.

هنگامی که کردیت کارت شما صادر می شود، نام شما به عنوان مالک حساب، روی کارت ثبت خواهد شد بنابراین این کارت ها می تواند در جهت احراز هویت نیز استفاده شود. از دیگر کارت های اعتباری ارزی که از موسسات متفاوتی صادر می شود، می توان به امریکن اکسپرس و مسترو نیز نام برد.
پرداخت های ارزی با پی پال و کردیت کارت

اگر قصد دارید کالا یا خدماتی را در سایت های خارجی انجام دهید، برای پرداخت با روش paypal بایستی درگاه پرداخت پی پال در آن سایت قرار گرفته باشد. سایت های فروشگاهی، بسیاری از دانشگاه ها، هتل ها و یا خریدهای پروازهای خارجی، روش پرداخت پی پال داشته و آن را استفاده می کنند.

اما می توانید از کردیت کارت نیز در خرید استفاده کنید. در صورتی که کارت های اعتباری داشته باشید، می توانید از سایت های خارجی خرید کرده و حواله های ارزی خود را انجام دهید. البته این کردیت کارت ها دارای سقف های انتقال پول هستند.

پیشنهاد مطالعهاستفاده از پی پال برای پرداخت در اپل آیدی

شارژ پی پال و کارت های اعتباری ارزی

برای آن که بتوانید به حساب پی پال خود پول واریز کنید و آن را شارژ نمایید، اولین نکته آن است که به سقف تراکنشی که در هفته تعیین شده است، توجه داشته باشید. همچنین لازم است که از حساب معتبری حساب paypal خود را شارژ نمایید. 

برای آن که پول به حساب گیرنده در پی پال واریز شود، آدرس ایمیل نیاز است و تراکنش های این سیستم پرداخت، بین یک الی سه روز طول خواهد کشید. همچنین کارمزدهای آن بین سه الی پنج درصد می باشد که گیرنده موظف به پرداخت آن است. 

اما برای واریز پول به کردیت کارت ها و شارژ آن ها می توانید از روش حواله سوئیفت استفاده کنید که به حساب بانکی انجام خواهد شد که به کارت اعتباری ارزی متصل است. توجه داشته باشید که این روش، دارای کارمزد خواهد بود. در صورتی که برای شارژ حساب پی پال و یا کارت اعتباری ارزی خود نیاز به کمک دارید از خدمات 20پیمنت استفاده کنید. 

مقایسه پی پال و کردیت کارت

استفاده از درگاه پرداخت آنلاین

اگر برای کسب و کار خود به دنبال روشی مناسب و درگاه پرداخت آنلاین مطمئنی هستید، باید گفت که دریافت درگاه کردیت کارت ها دارای فرآیندی طولانی است. در مقایسه با آن ها، درگاه paypal آسان تر بوده و بسیاری از فروشگاه های خرده فروشی از آن استفاده می کنند.

این نکته را نیز باید متذکر شویم که برخی از سازمان ها به دلیل آن که نیاز به مدیریت حساب بانکی رسمی هستند، به طور معمول از درگاه های کارت های اعتباری مانند مسترکارت یا ویزاکارت استفاده می کنند. این موضوع را هم وجود دارد که کسانی که دارای مسترکارت و ویزاکارت هستند، می توانند از درگاه های پی پال استفاده کنند. 

پیشنهاد مطالعهریفاند پی پال چیست

انتقال ارز به شکل کارت به کارت

برای کسانی که فروشگاه ها و تجارت های کوچکی دارند و یا به صورت فریلنسری فعالیت می کنند، استفاده از روش کارت به کارت می تواند موثرتر باشد. اما در کردیت کارت ها این امکان وجود ندارد و آن ها اغلب در خرید ها کاربردی هستند.

این درحالی است که با روش پی‌پال می توانید میان دو اکانت، پول را انتقال دهید. از روش پرداخت آنلاین PayPal می توان برای خرید استفاده نمود و انتقال و حواله های پول را به صورت آنلاین انجام داد.

برچسـب هـا : پی‌پال ، پی پال ، کردیت کارت
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد