بررسی نحوه پرداخت تایید مدرک EPIC‎

بررسی نحوه پرداخت تایید مدرک EPIC‎

توسط : تیم محتوا
1,042

Epic نام بزرگترین و پرکاربردترین EHR سوابق الکترونیکی سلامت در ایالات متحده است. بیشتر بیمارستان های بزرگ از آن استفاده می کنند. متخصصان فناوری اطلاعات که در مراقبت های بهداشتی کار می کنند، معمولاً مجوز Epic دریافت می کنند. اگر شما علاقه مند به دریافت Epic Certified هستید، و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد روند کار کسب کنید، در اینجا توضیحات لازم را دریافت خواهید نمود. می توانید در این خصوص با کارشناسان 20پیمنت تماس گرفته و مشاوره های لازم را دریافت نموده و برای گواهی نامه EPIC اقدام کنید.

گواهی نامه Epic چیست؟

این گواهی نامه برای متخصصان فناوری اطلاعات در صنعت بهداشت است که با نرم افزار Epic کار می کنند. برای دریافت این گواهی نامه ، داوطلبان باید یک دوره آموزشی را بگذرانند و سپس یک آزمون گواهینامه را داده و قبول شوند. در بسیاری از موارد، برای پذیرش در یک برنامه آموزشی Epic ، باید از یک کارفرما حمایت مالی دریافت کنید. چندین ماژول وجود دارد که می توانید برای صدور گواهی نامه Epic استفاده نمایید. بخش های خاصی از نرم افزار Epic وجود دارد که عملکردهای ویژه ای برای مناطق خاصی از بیمارستان یا مرکز بهداشت دارد. 

ماژول های Epic مختلفی وجود دارد و مکان های کار شما ممکن است تعیین کند که در کدام ماژول ها گواهینامه کسب کنید. برخی از ماژول های معمول شامل  ASAP(ماژول اتاق اضطراری) ،Beacon (ماژول سرطان شناسی) ،  Beaker(ماژول تست های آزمایشگاهی) ، Cadence ( ماژول برنامه ریزی)، Cupid ( ماژول قلب شناسی)، Kaleidoscope ( ماژول چشم پزشکی)،  Prelude( ماژول ثبت نام بیمار در Epic) می باشد.

بررسی نحوه پرداخت تایید مدرک EPIC‎

راه های کسب مجوز Epic

در ابتدا، شما باید توسط یک کارفرما حمایت مالی شوید تا واجد شرایط برنامه گواهی Epic باشید. Epic خاص است و اجازه نمی دهد هر کسی در استفاده از نرم افزار خود گواهی کسب کند. در صورت کار در سیستم مراقبت های بهداشتی که قبلاً پیاده سازی شده یا در حال پیاده سازی سیستم نرم افزاری Epic است، معمولاً دریافت گواهی نامه آسان تر است.

اگر در خود شرکت Epic کار کنید نیز می توانید گواهی نامه بگیرید. بنابراین، فقط دو راه برای گرفتن گواهی نامه Epic وجود دارد که شامل کار برای Epic ، یا کار برای سازمانی که از این نرم افزار استفاده می کند، می باشد.

افرادی که با سیستم Epic کار می کنند باید گواهی شود، بنابراین اعضای کارکنان اغلب حمایت مالی می شوند و برای صدور گواهینامه فرستاده می شوند. برنامه صدور گواهینامه در مقر Epic در ویسکانسین برگزار می شود و شامل آموزش عملی و سیستمی است. پس از پایان دوره آموزش، داوطلبان باید آزمون گواهینامه را پشت سر بگذارند.

پیشنهاد مطالعهتفاوت های آزمون دولینگو و آیلتس

کسب مهارت در Epic

برای کسب مهارت در Epic دقیقاً همانطور که به نظر می رسد، باید در استفاده از سیستم مهارت داشته باشید. پس از خودآموزی کافی، می توان در استفاده از نرم افزار مهارت کسب نمود، اما بدون گذراندن آموزش حضوری و قبولی در آزمون، نمی توان گواهی نامهEpic  را دریافت کرد.

آیا آزمون مجوز Epic سخت است؟

آزمون صدور گواهی Epic بسیار چالش برانگیز است. با این حال، مطالب آموزشی و مربیان بسیار مفید هستند. به یاد داشته باشید، آنها می خواهند شما سیستم را به صورت کامل بشناسید، ضمن آنکه سعی دارند شما تمام اطلاعات لازم برای موفقیت را داشته باشید.

لازم است که درآزمون به نکات مهمی توجه داشته باشید. از هیچ بخشی از امتحان صرف نظر نکنید و تمام قسمت های تمرینات را با دقت بخوانید. پروژه خود را قبل از امتحان به پایان برسانید و هنگامی که تمرین کامل می شود، به جای مطالعه کتاب، بیشتر وقت خود را صرف تمرین با استفاده از سیستم کنید.

بررسی نحوه پرداخت تایید مدرک EPIC‎

هزینه صدور گواهینامه Epic

هزینه صدور گواهی نامه Epic چیزی در حدود 500 تا 10 هزار دلار است که متوسط هزینه آن برای برنامه کامل 5000 دلار است. اما به یاد داشته باشید، افراد هزینه های گواهینامه را پرداخت نمی کنند. آنها توسط شرکت های خود حمایت مالی می شوند.

ضمن آنکه حقوق افرادی که توسط Epic آموزش دیده و گواهینامه گرفته اند بسیار زیاد است. به عنوان مثال حقوق برای حرفه های آموزش دیده Epic ، مانند هماهنگ کننده برنامهEpic ، 12000 دلار خواهد بود. هماهنگ کنندگان اپلیکیشن Epic برنامه های مختلف سیستم Epic را ایجاد، آزمایش و پشتیبانی مداوم می کنند. این موقعیت به مهارت های فنی و دانش عمیق نرم افزار Epic نیاز دارد.

همچنین مدیر پروژه 102،00 دلار دریافت می نماید که مدیران پروژه Epic بر پروژه های مربوط به نرم افزار Epic ، از جمله نظارت و نگهداری جدول زمانی، بودجه و موارد قابل تحویل نظارت می کنند. همچنین تحلیل گر مبلغ 97،000 دلار دریافت می نماید که تحلیلگران Epic دانش فنی عمیق خود را در مورد سیستم در مراکز درمانی که در آن کار می کنند بکار می برند. تحلیل گران از دانش و تجربه برخوردارند، بنابراین اغلب تحلیل گران ارشد وجود دارند.

باید اشاره کنیم که همه حقوق ها، بسیار بالاتر از آن است که همتایان غیرآموزش دیده آنها می توانند کسب کنند. به عنوان مثال، مدیران پروژه های بهداشت و درمان 66000 دلار در سال و تحلیلگران مراقبت های بهداشتی 65،000 دلار در سال درآمد دارند.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت SendOwl فروش محصولات دیجیتال

به طور کلی می توان گفت که دریافت گواهی نامه Epic ارزش زیادی را دارد و کسب این مجوز فرصت های زیادی را برای موقعیت های بیشتر و حقوق بالاتر باز می کند. برای بسیاری از بیمارستان ها و مراکز درمانی که قبلاً از Epic استفاده کرده اند، در واقع ممکن است مجوز Epic معتبر و به روز شده مورد نیاز باشد. در این بیمارستان ها، کارمندان دارای گواهی نامه Epic تقاضای زیادی دارند. بنابراین اگرگواهینامه داشته باشید، در صورت تصمیم به تغییر شغل، برای سایر سیستم های بهداشتی بسیار مطلوب خواهید بود.

با چندین گواهی Epic ، که نشان دهنده علاقه و تعهد شما نسبت به سیستم است، حتی بیشتر تقاضای کار خواهید داشت. شما باید به روز رسانی و تمدید این گواهینامه ها را ادامه دهید و این به معنای سفرهای متعدد به مرکز آموزش و گذراندن دوره های عادی است. اما به طور کلی، گواهی نامه Epic به معنای فرصت های شغلی بیشتر برای شما است.

اگر فرصتی برای دریافت مجوز Epic دارید و توسط شرکت خود حمایت مالی می شوید، مطمئناً این گواهی نامه ارزشمند است. اگر راهی جایگزین برای ورود به برنامه پیدا کرده و با استفاده از سیستم Epic کار جدیدی را شروع کردید، احتمالاً گواهی نامه برای آینده شما نیز مفید خواهد بود. ضمن آنکه شما می توانید برای پرداخت هزینه مدرک Epic از طریق 20پیمنت اقدام نمایید.

برچسـب هـا : سایر ، گواهی نامه EPIC ، EPIC
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد