معرفی سایت Asset store

معرفی سایت Asset store

توسط : تیم محتوا
2,343

سایت Asset Store میزبان هزاران اجزای بازی رایگان با قیمت مناسب است که باعث صرفه جویی در وقت و تلاش سازندگان Unity می شود. در این جا در خواهید یافت که چگونه این جزئیات بازی ها را بیابید و در فروشگاه پیمایش کنید و به شما نشان خواهیم داد که چگونه آن ها را در Unity بارگیری و نصب کنید. برای آنکه بتوانید اطلاعاتی کامل تر از این سایت دریافت کنید، می توانید با کارشناسان 20پیمنت مشورت نمایید.

معرفی سایت Asset store

فروشگاه Asset Store چیست؟

در این فروشگاه اینترنتی، محتواها توسط ارائه دهنده شخص ثالث میزبانی می شود که بدون پذیرش کوکی های هدف، قرار دادن نمایش ویدیو را مجاز نمی کند. اگر می خواهید فیلم های این ارائه دهندگان را مشاهده کنید، لازم است که تنظیمات کوکی خود را برای هدف قرار دادن آن تنظیم کنید.

Unity Asset Store یک کتابخانه در حال رشد بازی است. هم Unity Technologies و هم اعضای جامعه این بازی ها را ایجاد می کنند و در فروشگاه منتشر می کنند. انواع مختلفی از بازی در فروشگاه وجود دارد، از انیمیشن و مدل گرفته تا کل نمونه های پروژه، آموزش ها و افزونه های ویرایشگر را می توانید در این فروشگاه مشاهده کنید.  ترکیبی از بازی های رایگان و مقرون به صرفه وجود دارد که می توانید مستقیماً در پروژه Unity خود بارگیری کنید. شما می توانید ناشر فروشگاه سایت Asset Store شوید و آثار Unity خود را بفروشید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت SendOwl فروش محصولات دیجیتال

استفاده از خدمات سایت

به چند روش می توانید به فروشگاه Unity مراجعه کنید. یا به وب سایت مراجعه کنید یا از طریق Unity Game Engine به این فروشگاه وارد شده و برای دسترسی به فروشگاه از طریق Game Engine ، پروژه خود را باز کرده و به Asset Store بروید.

توجه داشته باشید که بارگیری و وارد کردن اجزای بازی ها از طریق Unity Engine سریعتر و آسان تر است. با این حال، بازی های بیشتری در نسخه وب سایت موجود است.

از محتواهای سایت Asset Store می توانید در بازی یا پروژه خود استفاده کنید. دارایی ممکن است از فایلی ایجاد شود که خارج از Unity ایجاد شده است، مانند یک مدل سه بعدی، یک فایل صوتی، یک تصویر یا هر نوع فایل دیگر که Unity پشتیبانی می کند. همچنین برخی از دارایی ها وجود دارد که می توانید در Asset Store ایجاد کنید که می توان به Animator ، Audio Mixer یا Render Texture اشاره نمود.

معرفی سایت Asset store

انواع دسته بندی امکانات در Asset Store

فروشگاه  Asset Store به انواع دارایی های موجود طبقه بندی می شود که در اینجا جزئیات هر نوع از آن ها شرح داده شده است:

دارایی های سه بعدی : 

بخش دارایی های سه بعدی سایت Asset Store شامل وسایل نقلیه، شخصیت ها، لوازم جانبی، پوشش گیاهی و انیمیشن ها است. هدفگذاری مجدد انیمیشن انسان نمای Unity به این معنی است که شما می توانید شخصیت ها و انیمیشن ها را از منابع مختلف ترکیب و مطابقت دهید.

دارایی های سه بعدی دارای امتیاز بالا :

Nature Starter Kit 2 : این شامل درختان و بوته های سازگار با سازنده داخلی درخت است، بنابراین به راحتی می توانید انواع مختلفی را مطابق با نظر خود ایجاد کنید و اشکال و رنگ های گیاهان را درست در داخل Unity ویرایش نمایید.

 دارایی های کارتونی ساده : همچنین دارایی های کارتونی سایت Asset Store مجموعه ای از مطالب است که برای تقریباً هر هدف قابل تصور مناسب است. این امکانات، آن چیزی است که شما برای نمونه سازی اولیه نیاز دارید و می تواند برای هر نوع ژانر بازی مورد استفاده قرار گیرد.

FPS Weapons : مجموعه ای با کیفیت بالا از سلاح های اول شخص متحرک است. بیش از 34 نوع سلاح برای انتخاب وجود دارد که هر کدام دارای انیمیشن های آتش، بارگیری مجدد، پنهان و آماده، به همراه جلوه های صوتی متناسب هستند. همچنین شامل دو شخصیت با انیمیشن های 3 نفره است و یک صحنه نمایشی ساده برای آزمایش سلاح های خارج از آن تنظیم شده است.

پیشنهاد مطالعهثبت نام در آزمون SAT و پرداخت هزینه آن

دارایی های دو بعدی

بخش دارایی های دو بعدی شامل روح، بافت، شخصیت، محیط، قلم، مواد و عناصر UI است. این بخش نیز دارای دو دسته بندی متفاوت در سایت Asset Store است.

Skybox Volume 2 : بسته ای از سحابی های متنوع و زیبا با رنگها و سیارات مختلف است که برای هر پروژه ژانر فضایی مناسب خواهد بود.

2D Fantasy Character Pack : یک پروژه شامل 6 شخصیت با انیمیشن های Unity است و بسیاری از لباس ها و سلاح ها برای شخصی سازی و ایجاد شخصیت های جدید در آن تعبیه شده است.

2D Forest Pack : یک صحنه جنگلی زیبا و با کیفیت است که با 120 روح تجمیعی، 37 پیش ساخته، 4 پیش تنظیم ذره و یک صحنه آزمایشی همراه است. این دارایی صحنه های شما را شگفت انگیز نشان می دهد.

افزودنیها

افزودنی ها ویژگی های پیشرفته تری هستند که می توانید در پروژه خود وارد کنید. در اینجا به دنبال ویژگی هایی مانند Unity Ads ، تجزیه و تحلیل و خریدهای درون برنامه ای سایت Asset Store باشید.

معرفی سایت Asset store

سمعی

طراحی صدا یک مولفه مهم برای ایجاد یک تجربه بازی غوطه وری و پر از احساس است. یافتن موسیقی بی نقص برای بازی آسان نیست، اما لازم نیست که آن را از ابتدا بسازید. Audio دارای کتابخانه ای از پرونده های صوتی است که می توانید از آن برای غنی سازی تجربه کاربری پروژه خود استفاده کنید.

سایت Asset Store دارای دارایی های صوتی رایگان و مقرون به صرفه متنوعی است، از جمله جلوه های محیطی، موسیقی و جلوه های صوتی، بنابراین یافتن دقیقاً همان چیزی که به دنبال آن هستید، آسان است.
صوتی با بالاترین امتیاز :

Casual Game SFX Pack : مجموعه ای از جلوه های صوتی یک شات دست ساز رایگان و اصلی است. این شامل مواد صوتی ضروری است که بیشتر رویدادهای هر بازی را پوشش می دهد، از تلنگرهای کوتاه برای پاداش ها ، صداهای انفجار ، کلیک های سریع برای حذف ، تیک تیک ساعت ها برای نشان دادن تمام شدن سطح و غیره را در این قابلیت این سایت خواهید دید.

پیشنهاد مطالعهنحوه کسب درآمد ارزی از Codeable

 Universal Sound FX : دارای بیش از 5000 جلوه صوتی است که می توانید از هر ژانر بازی استفاده کنید.

Absolutely Free Music : مجموعه ای رایگان از موسیقی در سبک های مختلف است که می توانید از آن در همه پروژه های خود استفاده کنید. این بسته شامل هر چیزی از ترنس، ارکسترال، ساز، راک ، سیمفوراک و دیگر موارد است. 

برای استفاده از سایت Asset Store و دسترسی بیشتر به امکانات آن می توانید با پرداخت هزینه های آن، امکانات بیشتری را در اختیار داشته باشید. برای این کار می توانید از خدمات 20پیمنت استفاده کنید. 

برچسـب هـا : سایر ، Asset store ، Unity
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
7 ماه قبل

آیا با یونیتی کرک شده (دور زدن و عدم خرید) میتوان پکیج گذاشت و کسب درآمد کرد؟

avatar

سلام حامد عزیز، ما در خصوص نحوه عملکرد این سایت اطلاع دقیق نداریم. باتشکر