بهترین ابزارهای بازی هوش مصنوعی

بهترین ابزارهای بازی هوش مصنوعی

توسط : تیم محتوا
1,585

بازی ‌های ویدیویی بر اساس جنبه‌ های بسیاری ساخته شده ‌اند که ابزارهای هوش مصنوعی می ‌توانند به آنها کمک کنند گفت‌ و گوی راحت، انیمیشن با سبک منحصر به‌ فرد و داستان‌گویی غنی را می توان با بهترین ابزارهای بازی هوش مصنوعی بدست آورد. با ابزارهای مولد AI مناسب، می توان در کسری از زمان به تکمیل این عناصر اساسی بازی ویدیویی دست یافت. با رسیدن سریع ‌تر به اولین پیش ‌نویس، زمان بیشتری برای کشف گزینه‌ های خلاقانه مختلف، اصلاح کار و کشف راه‌ح ل‌هایی که ممکن است بدون هوش مصنوعی به آنها دسترسی نداشته باشید، دارید.

هوش مصنوعی مولد چیست؟

هوش مصنوعی مولد نوعی هوش مصنوعی است که می تواند محتوای جدید تولید کند. به همین دلیل است که برنامه‌هایی مانند Midjourney می‌توانند تصاویر پیچیده ایجاد کنند و ربات‌هایی مانند ChatGPT می‌توانند شعر و داستان را از برخی ورودی‌های متن ساده تولید کنند. این خروجی های با کیفیت بالا حتی تا آنجا پیش رفته اند که به ایجاد یک وبلاگ Skippet کمک کرده اند.

در مقایسه، هوش مصنوعی سنتی تنها می‌تواند بر اساس داده‌هایی که روی آن‌ها آموزش دیده است، طبقه‌بندی یا پیش‌بینی کند. اقدامات می تواند از ساده، مانند سازماندهی داده ها تا پیچیده تر، مانند انجام تجزیه و تحلیل رقیب متغیر باشد.

ابزارهای هوش مصنوعی برای توسعه بازی های ویدیویی

در اینجا برخی از بهترین ابزارهای بازی هوش مصنوعی معرفی شده اند:

بهترین ابزارهای بازی هوش مصنوعی

 Charisma AI  برای شخصیت سازی

کاریزما هوش مصنوعی که توسط شرکت‌هایی مانند برادران وارنر، پلی استیشن و بی‌بی‌سی استفاده می‌شود، شخصیت‌های جذاب را از طریق مدل هوش مصنوعی مولد خود زنده می‌کند. این شرکت بر قابلیت‌های داستان‌گویی غنی شخصیت‌های تولیدشده با هوش مصنوعی خود تأکید می‌کند که می‌توانند پاسخ‌های احساسی بدهند، تعاملات گذشته را به خاطر بسپارند و از صداهای پیشرفته برای متمایز کردن شخصیت استفاده کنند.

در میان کارهای اخیرشان، Charisma AI با MetaHumans شرکت Epic Games همکاری کرده است که می تواند به سرعت انسان های دیجیتالی با کیفیت بالا ایجاد کند. با استفاده از پلاگین Unreal Engine Charisma، خلاقان می‌توانند اجراها و اسکریپت‌های شخصیت‌های پویا را در زمان واقعی ویرایش و پیش‌نمایش کنند.

 

 GANimator  برای انیمیشن

این برنامه یکی از بهترین ابزارهای بازی هوش مصنوعی است که پتانسیل بازی های ویدیویی تولید شده توسط هوش مصنوعی GANimator  که رویای یک انیماتور بازی های ویدیویی است، گسترش می یابد. GANimator بر حرکت تولید شده توسط هوش مصنوعی تمرکز دارد، که می تواند حرکاتی را ایجاد کند که شبیه عناصر اصلی حرکت اصلی است در حالی که همزمان حرکات بدیع و متنوع را ترکیب می کند.

فناوری GANimator همچنین برنامه‌هایی مانند شبیه‌سازی جمعیت، ویرایش فریم، انتقال سبک و کنترل تعاملی برای انواع ساختارهای اسکلتی، مانند دوپا، چهارپا، شش‌پا و موارد دیگر را پوشش می‌دهد. این بدان معناست که وقتی اولین ورودی ها را دریافت کردید، پر زحمت ترین جنبه های انیمیشن به هوش مصنوعی مولد سپرده می شود.

این نرم افزار می تواند خروجی هایی با کیفیت بالا با استفاده از کمتر از 1 درصد از داده های ورودی تولید کند. به طور خلاصه، شما از برنامه بسیار بیشتر از آنچه که قرار می دهید بهره می برید که حتی برای پیچیده ترین حرکات مناسب است.

پیشنهاد مطالعه:معرفی ماینرهای سودآور

 Hidden Door برای بازی های متنی

هدف اصلی Hidden Door به عنوان یکی از بهترین ابزارهای بازی هوش مصنوعی است که بتواند هر اثر داستانی را به یک تجربه نقش آفرینی مشترک همه جانبه تبدیل کند. این پلتفرم از هوش مصنوعی مولد برای قدرت بخشیدن به تجربه Dungeons & Dragons استفاده می کند.

این شرکت به طور مداوم تمرکز خود را بر تعدیل محتوا ابراز کرده است و بازیکنان را قادر می سازد از دنیا لذت ببرند و در عین حال از بازی برای بازیکنان جوان محافظت می کنند. به گفته هیلاری میسون، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت، چالش طراحی سیستمی است که بتواند در کنار بازیکنان خلاق بداهه نوازی کند و در عین حال تجربیات داستانی متنوع و ایمن را هدایت کند، و ما معتقدیم که این کار را انجام داده ایم.

Voyage برای بازی های جهانی

Latitude، خالق بازی ماجراجویی مبتنی بر متن AIDungeon، اکنون در حال حرکت به سمت هوش مصنوعی مولد است. با پرش از موفقیت عظیم AIDungeon در سال 2019، این شرکت اکنون تمرکز خود را به ساختن جهانی با هوش مصنوعی با Voyage معطوف کرده است.

Voyage، آخرین تلاش مولد هوش مصنوعی Latitude، یک پلتفرم پویا و یکی از بهترین ابزارهای بازی هوش مصنوعی است است که به ایجاد جهان‌های غوطه‌ور با امکانات بی‌پایان افتخار می‌کند. هدف این شرکت این است که کاربران بارها و بارها بازی های مشابهی را انجام دهند و هر بار یک تجربه کاملاً جدید داشته باشند.

در میان مجموعه گسترده ابزارهای هوش مصنوعی آنها نیز AI Art Studio، یک تولید کننده تصویر هوش مصنوعی است که بسیار شبیه به DALL-E•2 و Midjourney عمل می کند و در پاسخ به یک پیام متنی، تصاویر را ایجاد می کند.

بهترین ابزارهای بازی هوش مصنوعی

 Spellbrush برای تصویرسازی انیمه

برای تصویرگران انیمه، Spellbrush یک پلتفرم تصویرسازی بازی های ویدیویی است که از هوش مصنوعی و یادگیری عمیق برای کمک به هنر خط، رنگ آمیزی خودکار، طرح ها و هنر مفهومی استفاده می کند. هوش مصنوعی این شرکت به تصویرگرها و انیماتورها کمک می‌کند تا قطعات را تا 10 برابر سریع‌تر به پایان برسانند و بخش زیادی از کارهای دستی مربوط به سایه‌زنی، رندر کردن و رنگ‌آمیزی تصاویر را به‌طور خودکار از بین می‌برند.

آخرین تلاش مولد هوش مصنوعی Spellbrush، Niji•Journey است، که همکاری بین Spellbrush و تولید کننده تصویر خانگی Midjourney است. این برنامه یکی از بهترین ابزارهای بازی هوش مصنوعی است  که بر روی تولید تصاویر انیمه تمرکز می کند و می تواند تصاویر بالایی تولید کند

GenAI سناریوی برای تولید هنر اختصاصی

GenAI  سناریو به توسعه دهندگان کمک می کند تا مولدهای هنری سفارشی را طراحی کنند که بر اساس محتوای خودشان آموزش دیده اند. این پلتفرم به کاربران این امکان را می دهد که موتور هوش مصنوعی اختصاصی خود را بسازند و هر گونه مشکل مربوط به مالکیت تصویر را از بین ببرد.

برای آموزش هوش مصنوعی، کاربران فقط باید چند نمونه تصویر از شخصیت ها، وسایل یا محیط ها را وارد کنند. هنگامی که نرم افزار آموزش داده شد، مانند سایر تولیدکنندگان متن به تصویر کار می کند. تصاویر به دست آمده به خود بازی محدود نمی شوند. آنها همچنین می توانند برای مواد تبلیغاتی استفاده شوند.

مدیر عامل شرکت Emmanuel de Maistre بیان کرده است که هوش مصنوعی مولد برای توسعه بازی به همان اندازه که فتوشاپ برای عکاسی دیجیتال بوده است تحول آفرین خواهد بود، اما بدون همان تعهد به ثبات سبک، سهولت استفاده و حقوق هر هنرمند نمی تواند به آنجا برسد.

پیشنهاد مطالعه:خرید انواع مختلف هاب Hub

Hotpot AI

Hotpot Ai راهی بدون دردسر برای ساخت دارایی های بازی شما فراهم می کند. این برنامه یکی از بهترین ابزارهای بازی هوش مصنوعی است  می توانید قالب های از پیش ساخته شده آنها را تغییر دهید یا گرافیک های جدید را از ابتدا طراحی کنید. با استفاده از ویرایشگر کشیدن و رها کردن هات‌پات، دکمه‌ها، نمادها، کاشی‌های کلمه، کارت‌های بازی، تصاویر پس‌زمینه و سایر منابع را ایجاد کنید.

برای استفاده تجاری از آثار خود، باید اعتبار بخرید. متناسب به اعتبار می توانند از 12 تا 420 دلار متغیر باشند.

Sloyd.AI

اگر در حال ساخت یک بازی سه بعدی هستید و به دارایی های بازی نیاز دارید، Sloyd.AI ارزش بررسی را دارد. شما می توانید آنچه را که به دنبال آن هستید با مجموعه در حال رشد ژنراتورها بسازید و از جدیدترین افزوده های جامعه الهام بگیرید. 

مدل‌ها را می‌توان به راحتی با لغزنده‌ها و ضامن‌های ویژه مطابق با سلیقه‌ی شما تغییر داد، یا می‌توانید برای آزمایش به‌ صورت تصادفی ضربه بزنید. به علاوه، در حال حاضر استفاده از آن رایگان است.

Scenario.gg

Scenario.gg  یکی از بهترین ابزارهای بازی هوش مصنوعی است. این  ابزار به شما کمک می کند دارایی های منحصر به فرد و با کیفیت بالا را با سبکی منسجم برای بازی های خود ایجاد کنید. داده‌های خود مانند شخصیت‌ها، وسایل، وسایل نقلیه، سلاح‌ها، پوسته‌ها، ساختمان‌ها، هنر مفهومی، هنر پیکسل، طرح‌ها و غیره را برای استفاده به عنوان مجموعه آموزشی برای الگوریتم‌های یادگیری ماشین انتخاب یا آپلود کنید.

 سپس درخواست خود را بنویسید (توضیحات مبتنی بر متن) تا دارایی بازی مورد نظر خود را ایجاد کنید. Scenario.gg در حال حاضر رایگان است، اما یک لیست انتظار وجود دارد.

بهترین ابزارهای بازی هوش مصنوعی

Midjourney

Midjourney یک پلتفرم محبوب است که از یک الگوریتم هوش مصنوعی و یادگیری ماشین (ML) استفاده می کند که بر روی مجموعه داده عظیمی از تصاویر آموزش داده شده است تا تصاویر منحصر به فردی را از طریق پیام های متنی و پارامترها ایجاد کند. 

در حال حاضر، یکی از بهترین ابزارهای بازی هوش مصنوعی است می‌توانید از طریق ربات رسمی Discord به Midjourney دسترسی پیدا کنید. Midjourney یک آزمایش رایگان برای 25 تصویر اول ارائه می دهد. سپس آنها برنامه های اشتراک ماهانه دارند که از حدود 10 دلار در ماه شروع می شود.

Dall-E 2

DALL-E 2  نیز گزینه ای برای سازندگان بازی است. OpenAI این مولد هنر هوش مصنوعی را توسعه داد. این به کاربران اجازه می دهد تا یک توضیح متنی (یک اعلان) از یک تصویر را وارد کرده و یک تصویر مربوطه را تولید کنند. 

برای مثال، می‌توانید روباتی که سوار بر اسب شاخدار در فضا است را وارد کنید، و هوش مصنوعی تصویری از یک ربات سوار بر اسب شاخدار در فضا ایجاد می‌کند. شما فقط برای چیزی که در DALL-E استفاده می کنید پرداخت می کنید. هر تصویر دانلود شده بر اساس اندازه 16-20 سنت هزینه دارد.

پیشنهاد مطالعه: Upwork در مقابل Fiverr

DreamStudio

DreamStudio یک پلت فرم کاربر پسند و یکی از بهترین ابزارهای بازی هوش مصنوعی است برای تولید تصاویر بصری از طریق آخرین نسخه فرآیند ایجاد تصویر Stable Diffusion ارائه می دهد. تنها با چند کلمه، می توانید تصاویر با کیفیتی از هر مفهومی در چند لحظه ایجاد کنید. یک پیام متنی را تایپ کنید و روی Dream کلیک کنید. 

Deep Dream Generator

Deep Dream که توسط گوگل توسعه داده شده است، یک الگوریتم هوش مصنوعی است که از یک شبکه عصبی کانولوشن برای تولید تصاویر سورئال و رویایی استفاده می کند. می توان از آن برای ایجاد انواع دارایی های بازی، از جمله شخصیت ها، محیط ها و اشیاء استفاده کرد. 

هنگام ثبت نام، 30 امتیاز انرژی رایگان برای ایجاد تصاویر به شما داده می شود. برای ادامه تولید دارایی‌ها، باید در یکی از طرح ‌ها را مشترک شوید که از 19 دلار در ماه شروع می‌شود.

هوش مصنوعی مولد: آینده توسعه بازی های ویدیویی

با ابزارهای انقلابی بهترین ابزارهای بازی هوش مصنوعی است ، هوش مصنوعی مولد به کسانی که در صنعت بازی‌های ویدیویی هستند کمک می‌کند دوره‌های جدید و هیجان‌انگیزی برای بازی ایجاد کنند و مسیرهای جدیدی را برای توسعه‌دهندگان و بازیکنان ایجاد کند.

اما هنوز حوزه‌هایی از کسب‌وکار و فرآیندهایی هستند که با هوش مصنوعی سنتی پیشرفت می‌کنند و به ساده‌سازی نیاز دارند، مانند مدیریت کار، صورت‌حساب، یادداشت‌برداری و موارد دیگر. می توانید برای استفاده از این ابزارهای کارآمد بازی، از مشاوره های کارشناسان 20پیمنت بهره مند شوید.


 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد