بهترین وب سایت های بلیط هواپیما

بهترین وب سایت های بلیط هواپیما

توسط : تیم محتوا
1,146

بهترین موتورهای جستجوی بلیط هواپیما را در نظر گرفته و بهترین وب سایت های بلیط هواپیما در اینجا معرفی شده اند. می توانید با توجه به مقصدی که در نظر دارید، سفری بی نظیر را با قیمتی مناسب برای خود انتخاب کنید.

خرید بلیط هواپیما ارزان

پروازهای ارزان زیادی در سراسر جهان به مکان های مقرون به صرفه و زیبا وجود دارد. در مورد بازدید، مثلاً از کامبوج در آسیا، جایی که می توانید با ۲۵ دلار در روز خوب زندگی کنید، چطور؟ حتی در میان کشورهای گران اروپایی، بسیاری از جواهرات ارزان قیمت پنهان مانند رومانی یا یونان وجود دارد که میانگین هزینه روزانه آنها 30 دلار است. البته آمریکای لاتین بهشتی برای مسافران ارزان قیمت است. کشف زیبایی خیره کننده نیکاراگوئه یا بولیوی می تواند حدود 30 دلار در روز هزینه داشته باشد.

پرواز به اروپا

شاید تصمیم گیری برای بازدید از هر کدام از ۶۵ کشور اروپایی بسیار سخت به نظر برسد. اما باور کنید، شما می توانید از هر کجا شروع کنید! بنابراین نمی توانید از سفر از یک کشور به کشور دیگر و یافتن ویژگی های منحصر به فرد هر یک سیر شوید.

پیشنهاد مطالعه:7 بزرگترین شرکت حمل و نقل بین المللی و لجستیک

ارزان ترین کشورهای اروپا برای پرواز

وقتی به دنبال سفری ارزان قیمت در میان بهترین وب سایت های بلیط هواپیما هستید، از بازدید از کشورهای مقرون به صرفه زیر پشیمان نخواهید شد:

رومانی (30 دلار در روز)

از مکان های مرتبط با دراکولا و کمتر شناخته شده در این کشور جذاب دیدن کنید. بخارست، پایتخت رومانی، قبلا "پاریس کوچک" نامیده می شد. خب، مطمئناً از نظر قیمت، پاریس نیست، زیرا هاستل ها از 7 دلار در هر شب و هتل ها از 21 دلار در هر شب شروع می شوند.

یونان (40 دلار در روز) 

این کشور باستانی و زیبا نیازی به معرفی ندارد. کافی است بروید و از زیبایی شهرها و همچنین جزایر مجاور لذت ببرید. به هر حال، غذا در اینجا می تواند برای هر کسی بسیار مقرون به صرفه باشد، و بخش های آن بزرگ است.

گرجستان (30 دلار در روز)

به محض اینکه در فرودگاه از شما استقبال شد، این کشور را می پرستید. برای اجاره ماشین عجله نکنید: مترو 0.14 دلار و اتوبوس هزینه دارد. اینجا 0.17 دلار هزینه دارد. از طریق یکی از بهترین وب سایت های بلیط هواپیما می توانید به این کشور سفر کنید.

جمهوری چک (40 دلار) 

اگرچه این کشور ، همچنان یکی از مقرون به صرفه ترین کشورهای اروپاست (به عنوان مثال، شبی 12 دلار برای هاستل ها). بنابراین، شما به راحتی می توانید برای کل روز کاملاً لذت ببرید.

کشورهای بالتیک (استونی، لیتوانی و لتونی) 

چه چیزی می تواند تجربه شما را در میدان های رنگارنگ، خیابان های باریک و کانال های پر از قایق بهتر کند؟ هاستل هایی که از 5 دلار شروع می شوند و میانگین چک برای وعده های غذایی مقوی حدود 10 دلار است. با استفاده از بهترین وب سایت های بلیط هواپیما می توانید سفری دلنشین را انتخاب کنید.

بهترین وب سایت های بلیط هواپیما

ارزان ترین ماه برای پرواز به اروپا

معمولاً ارزان ترین ماه ها برای پرواز به اروپا سپتامبر، اکتبر، نوامبر و اوایل دسامبر است. با این حال، توجه داشته باشید که برخی از کشورهای تفریحی مانند پرتغال یا اسپانیا ممکن است در ماه سپتامبر به دلیل فصل مخملی کمی گران باشند. در این مورد، سفر به کشورهای شمالی تر را در نظر بگیرید تا از شلوغی دوری کنید و از آب و هوای معتدل لذت ببرید.

پرواز به آسیا

آسیا می تواند گزینه های زیادی را برای مسافرانی که به دنبال انواع تجربیات هستند ارائه دهد. در اینجا می‌توانید بیابان‌ها، کوه‌ها، جنگل‌های استوایی، سواحل شگفت‌انگیز، باغ‌های ذن و ماجراجویی‌های عجیب و غریب را بیابید. مقصد خود را انتخاب کنید و برای غوطه ور شدن در فرهنگ های دیگر و کشف مناظر غیرعادی آماده شوید. این قسمت از جهان قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد. بهترین وب سایت های بلیط هواپیما امکان سفری فوق العاده را خواهد داد.

نحوه رزرو پرواز ارزان به آسیای جنوب شرقی

این نکات را در نظر بگیرید تا سفر خود به آسیای جنوب شرقی را تا حد امکان ارزان کنید. تقریباً چهار هفته قبل رزرو کنید. رزرو لحظه آخری در آسیا به ندرت به نفع شما عمل می کند. به هر حال، شما می توانید از این بهترین وب سایت های بلیط هواپیما برای یافتن ارزان ترین پروازها استفاده کنید.

اغلب، پرواز به یک فرودگاه بزرگ آسیایی و سپس سوار شدن به اتوبوس یا پرواز داخلی برای رسیدن به مقصد، ارزان‌تر است. برای مثال، می‌توانید به مکان‌های اصلی مانند توکیو، هانوی، بانکوک، کوالالامپور، سئول یا تایپه بروید و سپس مستقیماً به شهر کوچک‌تری مانند پوکت بروید.

پیشنهاد مطالعه:تحصیل در لوکزامبورگ

بهترین ماه برای پرواز به آسیا

معمولاً ژوئن و جولای فصل پربازدید برای سفر به آسیا در نظر گرفته می شود. با این وجود، اگر در هر ماه به آسیا بیایید، می توانید احساس خوبی داشته باشید زیرا آب و هوا از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. آسیای جنوب شرقی دارای سه فصل گرم، بارانی و خشک است. فصل گرما از مارس تا مه ادامه دارد. فصل بارانی از ژوئن تا اکتبر ادامه دارد. نوامبر تا فوریه فصل خشک و بهترین زمان برای سفر به آسیای جنوب شرقی است. در بهترین وب سایت های بلیط هواپیما برای سفر خود اقدام کنید.

پروازها به آمریکای شمالی

برای درک تنوع آمریکای شمالی و اینکه چه مکان بزرگ و جذابی است، فقط بدانید که شامل دومین کشور بزرگ جهان (کانادا) و بزرگترین جزیره جهان (گرینلند) و اتفاقاً پایین ترین جزیره جهان است. دمای ثبت شده تا کنون در گرینلند 69.6- درجه سانتیگراد (93.3- درجه فارنهایت) و بالاترین دمای کالیفرنیا +57 درجه سانتیگراد (+134.6 درجه فارنهایت) بوده است. بله، در همان قاره اتفاق افتاده است!

بهترین وب سایت های بلیط هواپیما

بهترین زمان برای پرواز به آمریکای شمالی

بهترین زمان برای سفر به آمریکای شمالی، بهار، از اواخر مارس تا می، و پاییز، از سپتامبر تا اکتبر است. این ماه ها از نظر آب و هوایی بسیار معتدل و همچنین به دلیل کاهش جریان گردشگری ارزان هستند. به طور رسمی، فصل اوج سفر به آمریکای شمالی از ماه می تا سپتامبر و همچنین تعطیلات کریسمس در ماه دسامبر است.

با این وجود، اگر به دنبال پروازهای ارزان نیستید، بلکه به دنبال فعالیت‌های سرگرم‌کننده در طول فصل بالا هستید، می‌توانید هر زمان که بخواهید به آمریکای شمالی بیایید و مناسب‌ترین گزینه را پیدا کنید. به عنوان مثال، در حالی که بازدیدکنندگان در کلرادو در زمستان به اسکی می روند، گردشگران در فلوریدا اشعه های خورشید را می گیرند و شنا می کنند. لذت سفر به این کشورها، با بهترین وب سایت های بلیط هواپیما امکان پذیر است.

پروازها به آفریقا

در چند سال گذشته، آفریقا روز به روز محبوب تر شده است. و این به دلیل خوبی است. چه کسی می تواند در برابر ترکیبی از طبیعت شگفت انگیز و قیمت های مقرون به صرفه مقاومت کند؟ آیا سفر به آفریقای باشکوه همیشه رویای شما بوده است؟ اگر هنوز به دلیل کلیشه های خاص در مورد کشورهای آفریقایی جرأت نکرده اید که خارج شوید، از این لیست از امن ترین کشورهایی استفاده کنید که در آنها تجربه خوبی خواهید داشت:

•    رواندا - از تعداد افراد مسلح در اماکن عمومی نترسید. آنها فقط برای امنیت شما اینجا هستند و جمعیت رواندا با گردشگران بسیار دوستانه است.

•    بوتسوانا - مقصدی عالی برای دوستداران طبیعت است، زیرا پربازدیدترین مکان‌های توریستی شامل پارک‌های ملی است که هیچ‌کس در اطراف آن به جز راهنما و گروه شما وجود ندارد. بهترین وب سایت های بلیط هواپیما برنامه سفر به این کشور را مهیا خواهند کرد.

•    غنا - خیابان‌های شهرها همیشه مملو از مردم محلی و گردشگران دوستانه است.

•    زامبیا - طبق گزارش سالانه گردشگری وزارت امور خارجه ایالات متحده، زامبیا یک مقصد سفر امن است. برخی از نقاط کشور، یعنی استان های مس و لوزاکا، نرخ جرم و جنایت بالاتری دارند. با این حال، هیچ یک از آنها طبق استانداردهای بین المللی ناامن تلقی نمی شوند.

پیشنهاد مطالعه:حداقل نمره آیلتس برای کانادا

پروازها به آمریکای جنوبی

آمریکای جنوبی به دلیل وفور مکان های عجیب و غریب، بهشتی برای مسافران ماجراجو است. علاوه بر مناظر طبیعی، این قاره به دلیل تعداد زیادی از کشورهای مقرون به صرفه نیز شناخته شده است. بهترین کشورهای آمریکای جنوبی برای سفر شامل

•    بولیوی – می‌توانید با توقف در کافه‌های محلی برای صرف وعده‌های غذایی سه وعده‌ای با هزینه کمتر از ۲ دلار، در امتداد آمازون قدم بزنید.

•    اروگوئه - این کشور شگفت انگیز یک شب اقامت در یک هتل خوب (نه هاستل!) را با قیمت 12 دلار به شما پیشنهاد می کند. وقتی غذاهای سنتی آنها را امتحان کنید، متوجه خواهید شد که چرا اروگوئه در صادرات گوشت گاو رتبه اول را دارد. سفری ناب را با بهترین وب سایت های بلیط هواپیما تجربه کنید.

•    شیلی - قطعه ای از اروپا در آمریکای لاتین. به بیان دقیق‌تر، سانتیاگو، پایتخت شیلی، با متروی مدرن، خیابان‌های عابر پیاده در مرکز، یک میدان بزرگ و یک پارک کوهستانی پانوراما شبیه اروپا است. 

•    Valparaiso -این در ساحل اقیانوس با خانه های واقع در دامنه کوه ایستاده است. برای رسیدن به آنها باید از آسانسورهای مخصوص استفاده کنید که قدیمی ترین آنها بیش از 100 سال قدمت دارد.

بهترین ماه برای سفر به آمریکای جنوبی

سپتامبر، اکتبر و نوامبر فصل خشک آمریکای جنوبی را تشکیل می دهند که بهترین زمان برای سفر به آنجا است. دسامبر معمولاً فصل پرباری با قیمت های بالاتر و ازدحام بیشتر گردشگران است. همچنین بهتر است در ماه های ژانویه و فوریه از سفر به آمریکای جنوبی خودداری کنید زیرا ماه های بارانی هستند.

پروازها به اقیانوسیه

اقیانوسیه از بیش از 90 درصد سرسبزی تشکیل شده است که با وجود فاصله زیاد از اکثر قاره ها ارزش بازدید را دارد. اگر فکر می کنید اقیانوسیه فقط استرالیا و نیوزلند هستند، دوباره فکر کنید. اقیانوسیه در واقع شامل 14 کشور است.

بهترین وب سایت های بلیط هواپیما

بهترین کشورهای اقیانوسیه برای بازدید

حالا بیایید در مورد بهترین کشورهای منطقه که ارزش توجه شما را دارند و امکانات گردشگری عالی دارند صحبت کنیم. سفر بی نظیری با بهترین وب سایت های بلیط هواپیما امکان پذیر خواهد شد.

•    استرالیا - واضح است، اما درست است. در اینجا می توانید همه چیز را از شگفتی های طبیعی مانند دریاچه صورتی گرفته تا شاهکارهای معماری مانند خانه اپرای سیدنی بیابید.

•    نیوزلند - سرزمین مادری ورزش های شدید و فراتر از آن. تماشای نهنگ‌ها، تحسین آبدره‌ها و قدم زدن در شهرهای مدرن همگی از فعالیت‌های موجود هستند. شاید به همین دلیل بود که کارگردان اربابان حلقه ها این کشور را برای فیلمبرداری انتخاب کرد.

•    فیجی - بر اساس نظرسنجی مجله مسافرتی Conde Nast Traveler به عنوان یکی از بهترین نقاط تعطیلات در جهان شناخته شده است. از فرصت تماشای رقص روی ذغال‌های داغ استفاده کنید یا با قایق‌های بامبو در میان رودخانه‌های کوهستانی در جنگل به قایقرانی بروید.

•    ساموآ - تقریباً گوشه ای بکر از زمین. رابرت استیونسون، نویسنده جزیره افسانه ای گنج، آخرین روزهای زندگی خود را در اینجا گذراند.

•    جزایر سلیمان - محل نبردهای خشمگین بین ناوگان انگلیسی-آمریکایی و ژاپنی. غواصان مشتاق ممکن است تعداد زیادی کشتی غرق شده را در کف اقیانوس کشف کنند.

پیشنهاد مطالعه:رشته های تحصیلی ارزان در اروپا

بهترین زمان برای سفر به استرالیا

اگر قصد دارید در دریا شنا کنید، می توانید با بهترین وب سایت های بلیط هواپیما در تمام طول سال از استرالیا دیدن کنید. به هر حال، مسافران اروپا و سایر مناطق نیمکره شمالی باید توجه داشته باشند که وقتی در کشورشان زمستان است، در استرالیا تابستان است و بالعکس.

گرمترین ماهها از نوامبر تا ژانویه (+32 درجه سانتیگراد) و سردترین ماهها از ژوئن تا آگوست (+18 درجه سانتیگراد) است. معمولاً راحت ترین ماهها برای بازدید از آوریل تا مه و سپتامبر تا نوامبر به دلیل میزان بارندگی کم است. .

بهترین زمان برای پرواز به نیوزلند

اگر بخواهید از شلوغی دوری کنید، بهار فصل کم است. اگر هدف سفر شما ورزش های آبی است، دسامبر و ژانویه بهترین گزینه برای شما هستند. و دوستداران اسکی باید در ماه های ژوئن و جولای به نیوزیلند بیایند، زمانی که قله های کوه پوشیده از برف هستند. با بهترین وب سایت های بلیط هواپیما تعطیلاتی فوق العاده را برنامه ریزی کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد