کسب درآمد از سایت Design Bundles

کسب درآمد از سایت Design Bundles

توسط : تیم محتوا
988

می توان گفت که سایت Design Bundles یکی از بهترین ابزارهای موجود برای طراحانی است که به کار خود حرفه ای نگاه می کنند. به گونه ای که طراحان برتر از ابزارهای با کیفیت بهره می برند تا بتوانند همراه با خلاقیتی ناب، بهترین طرح را اجرا نموده و بدین ترتیب بتوانند به کسب درآمد از سایت Design Bundles برسند. شما می توانید خود را با بهترین مجموعه های موجود با این سایت مجهز کنید که شامل فونت های پرفروش، اشکال سفارشی، عناصر و تصاویر جدید است که به طراحی شما کمک موثری خواهد نمود.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Eldorado.GG و کسب درآمد دلاری از بازی

ضمن آنکه  این بسته های باورنکردنی با تخفیف گسترده در دسترس هستند. این به معنای واقعی کلمه، بهترین راه ارزشمند برای تقویت طراحی و ایجاد رضایت مشتری است. هنگامی که برای خرید اشتراک این سایت اقدام می کنید، می توانید از امکاناتی همچون مجوز کامل تمدید شده استفاده کرده و از این منابع در کارهای تجاری موجود برای فروش استفاده کنید. بدین ترتیب می توانید از پشتیبانی رایگان نامحدود سایت استفاده کرده و اگر در کار با منابع جدید خود به کمک احتیاج داشته باشید، از تیم حرفه ای سایت Design Bundles بهره ببرید.

کسب درآمد از سایت Design Bundles

طراحی های Design Bundles

در میان طراحی های موجود در این سایت، ایجاد طرح بندی حروف خیره کننده هرگز آسان نبوده است. نکته ای که بسیاری از طراحان با آن دسته و پنجه نرم می کنند. این که یک ترکیب عالی را در حروف برجسته خود بنویسید. شما نقل قول یا کلماتی را که می خواهید استفاده کنید دارید، سبک آن را می دانید، اما فقط در نحوه چیدمان آن گیر کرده اید، بنابراین به نظر نمی رسد که حروف فقط روی صفحه ای رها شده باشند.

بنابراین در این سایت Design Bundles به این فکر شده است که چگونه می توان چیزی را تولید کرد که بتواند این روند را تا حد ممکن آسان کند، اما همچنان ابزارهایی را برای خلق آثار هنری منحصر به فرد در اختیار شما قرار دهد. استفاده از Grid Builder می تواند در این خصوص کمک موثری نماید.

 مجموعه ای از 35 شکل شبکه جداگانه که می توانید در کنار هم قرار دهید تا هنگام ایجاد طرح بندی خود به عنوان راهنما عمل کند. آنها را می توان تغییر اندازه، کشش و رنگ آمیزی مجدد داد به طوری که هر چیدمانی که می نویسید کاملاً متفاوت از طرح بعدی است.

علاوه بر این، آنها تقریباً در همه برنامه های برتر حروف کار می کنند. براش در Procreate ، اشکال سفارشی و براش در Adobe Photoshop و نمادها را در Adobe Illustrator بکشید و رها کنید. بنابراین چه شما دارای iPad ، Surface ، Wacom یا Desktop Computer هستید، گزینه ای وجود دارد که می تواند برای شما کار کند.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی با نتورک مارکتینگ

حتی اگر بخواهید از آن به شکل قلم استفاده کنید نیز، مشکلی نیست، آنها را در یکی از برنامه های بالا در سایت Design Bundles ترکیب کنید و چاپ نمایید. حتی اگر می خواهید از آن در برنامه ای استفاده کنید که در اینجا ذکر نشده است، این امکان وجود دارد که از فونت Grid Builder در برنامه هایی مانند Keynote ، Powerpoint ، CorelDraw ، Canva ، هر چیزی که به فونت دسترسی دارد، استفاده کنید.

این مجموعه شامل 35 براش تولید، 35 براش Adobe Photoshop یا اشکال سفارشی، 35 نمادهای Adobe Illustrator، 35 براش های Adobe Sketch، 35 Autodesk Sketchbook Pro Brushes (فقط برای رایانه شخصی و Mac)، 35 طرح نمادهای برنامه و Grid Builder Font .OTF & .TTF، فایلهای تصویری .PNG/.PDF/.SVG و راهنمای ترکیب .PDF می شود . 

همچنین دستورالعمل های نصب برای هر برنامه را داشته و حجم فایل فشرده 22.3 مگابایت را دارد که انواع فایل شامل ABR ، PNG ، AI ، PDF ، SVG ، TTF ، OTF خواهد بود. ضمن آنکه گرافیک پیش نمایش توسط طراحان فقط برای اهداف سایت Design Bundles ارائه شده است.

کسب درآمد از سایت Design Bundles

قلم براش Amithen

Amithen یک قلم موی زیبا و بافت دار با حساسیت بالا نسبت به طراحی است. این فونت دارای دستباف است و حس طبیعی دارد و برای استفاده در طیف گسترده ای از کارها مناسب است. برای انواع مارک های تجاری مانند لباس، دعوتنامه، عنوان کتاب، طرح لوازم التحریر، مارک تجاری، لوگو، کارت تبریک، طراحی تی شرت، طرح بسته بندی، پوستر و موارد دیگر قابل استفاده است.

Amithen دارای دو Amithen normal و Amithen Extra است که با حروف بزرگ و کوچک و همچنین پشتیبانی چند زبانه، اعداد ، علائم نگارشی کامل شده است. همچنین برخی از لیگاتورها را ارائه می دهد. که این مجموعه شاملAmithen Regular  ، .TTF فایل ها و Amithen Extra ، .TTF است که حجم فایل فشرده 739 کیلوبایت است و در انواع فایلTTF ،  OTF می باشد و سازگاری نرم افزاری با Adobe Photoshop CS4 و بالاتر ، Adobe Illustrator نسخه CS4 و بالاتر دارد که می تواند در سایت Design Bundles کمک موثری در طراحی های شما باشد.

پیشنهاد مطالعهمعرفی انواع گیفت کارت

همچنین Sparkles Font یک حروف چاپ شده با دست طراحی شده برای کمک به شما در ایجاد جلوه ای واقعاً و همچنین براق در هر یک از پروژه های تایپوگرافی است که در این سایت عرضه می شود و می تواند در کسب درآمد ارزی شما از این سایت و رضایت مندی بالاتر مشتریان تاثیر مستقیمی داشته باشد. البته این اکنون سرگرم کننده ترین بخش پروژه سایت Design Bundles است. در این بخش سعی شده است تا چیزی واقعاً خاص ساخته شده و یک مجموعه فوق العاده شیک از 15 ابزار براق ایجاد شود که می تواند بهترین نتیجه را در طراحی های شما به نمایش بگذارد.

در صورتی که قصد خرید از این سایت را دارید، می توانید از طریق 20پیمنت اقدام کرده و بهترین ابزارها و طرح های آن را تهیه کرده و با کمک آن طرح هایی ناب را خلق نموده و به درآمد ارزی قابل قبولی برسید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد