رزرو هاستل در Hostelworld

رزرو هاستل در Hostelworld

توسط : تیم محتوا
1,745

اگر از جمله افرادی هستید که علاقه مند به سفرهای زیادی هستید و تصمیم دارید با بودجه کم سفر ‌کنید، شانس خوبی وجود دارد که در طول مسیر خود را در چند هاستل اقامت داشته باشید. علیرغم آنچه ممکن است شنیده باشید، هاستل های بسیار خوبی وجود دارد که در سایت Hostelworld می توانید آن ها را پیدا کنید.

رزرو هاستل در Hostelworld

یافتن هاستل در Hostelworld

Hostelworld بزرگترین وب سایت رزرو هاستل است که با بیش از 36000 لیست، در اختیار علاقه مندان سفر است. رزرو هاستل با این سایت یک فرآیند نسبتاً ساده است، اما پیدا کردن یک هاستل عالی که متناسب با نیازهای شما باشد، می‌تواند کمی جستجو نیاز داشته باشد. در این سایت، روندی را باید دنبال کنید. ابتدا لازم است که قیمت‌ها، رتبه‌بندی کلی و تعداد بررسی‌ها را با هم مقایسه کنید.

بعد از اینکه مقصد و تاریخ سفر خود را وارد کردید، وقت آن است که نتایج را در سایت Hostelworld مرتب کنید تا بتوانید بهترین گزینه های هاستل خود را حذف کنید. می توانید قیمت، امتیاز کلی و تعداد بررسی‌ها را در نظر داشته باشید. صفحه نتایج جستجو، شروع قیمت شبانه برای یک تخت خواب در هاستل مشترک و قیمت اجاره یک اتاق خصوصی را نشان می دهد. 

ارزان‌ترین هاستل ها معمولاً اتاق‌هایی هستند که بیشترین تعداد تخت و کمترین حریم خصوصی و آرامش را دارند. هاستل ها اغلب دارای چند اندازه اتاق هستند، بنابراین اگر اتاقی با تخت های کمتر می خواهید، معمولاً هزینه اضافی می پردازید. شما باید لیست را مشاهده کنید تا ایده بهتری در مورد طیف کامل گزینه های قیمت داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین هتل های ترکیه

مجموع امتیاز

سایت Hostelworld هاستل ها را در مقیاس 1 تا 10 رتبه بندی می کند، رتبه بندی کلی شامل مواردی مانند موقعیت مکانی، امکانات رفاهی، محیط، امنیت، تمیزی و غیره است. برای دریافت ایده بهتر از نظرات، باید روی هاستل کلیک کنید.

رتبه بندی کلی فهرست شده در صفحه نتایج جستجو می تواند فریبنده باشد، زیرا برخی از هاستل ها می توانند امتیازات بسیار بالایی داشته باشند اما فقط تعداد انگشت شماری از بررسی ها آن را نشان می دهد. این بدان معنا نیست که شما باید از مکان‌هایی با کمترین بازبینی اجتناب کنید، اما هنگام نگاه دقیق‌تر به آن ملک باید در نظر گرفت. از سوی دیگر، اگر هاستل هزاران بررسی و امتیاز بالایی داشته باشد، می‌دانید که احتمالاً مکان خوبی برای بررسی است.

رزرو هاستل در Hostelworld

نکات مهم در انتخاب هاستل

هنگامی که چند هاستل را پیدا کردید که جالب به نظر می رسند، وقت آن است که به جزئیات فهرست شده در نمایه سایت Hostelworld هر هاستل نگاه کنید. اینجاست که عاقلانه است که به جزئیات توجه کنید زیرا حتی هاستل های دارای رتبه خوب، ممکن است با سبک سفر شما مطابقت نداشته باشند.

نگاهی عمیق به نظرات مهمانان گذشته داشته باشید. این سایت در دریافت نظرات مهمانان گذشته کار خوبی انجام می دهد و مردم تمایل دارند در مورد قسمت های خوب و بد اقامت خود بنویسند. سعی کنید نگاهی جامع به بررسی‌ها داشته باشید. زیرا چیزهای زیادی وجود دارد که می‌تواند بر اقامت افراد تأثیر بگذارد.

در نظر داشته باشید که برخی هاستل ها با موقعیت مهمانی هستند، برخی آرام اما شاید کمی کسل کننده باشند، برخی آرام و دنج هستند، برخی برای خانواده ها مناسبند. پیدا کردن یک هاستل متناسب با سبک شما مهم است. همچنین موقعیت مکانی بسیار مهم است و در مرورهای سایت Hostelworld اغلب در مورد ایمنی منطقه نیز نظر می دهند.

هاستل ها فقط به دلیل ماهیت خود می توانند به سرعت کثیف شوند اگر کارکنان در نظافت آنها متعهد نمانند، بنابراین این چیزی است که فکر می کنم مهم است که به آن توجه کنید. منتقدان گذشته اغلب در مورد کیفیت تخت‌ها نظر می‌دهند. در برخی از مواقع تشک‌های بسیار وحشتناکی در هاستل ها وجود دارد.

ضمن آنکه خوابگاه ها به دوش و حمام نامناسب بدنام هستند. به آنچه کاربران در مورد آنها می گویند توجه کنید. اگر تمایل دارید غذاهای ساده درست کنید، آشپزخانه یک امتیاز خوب است. آشپزخانه همچنین مکان محبوبی برای معاشرت است، بنابراین این هاستل ها بیشتر اجتماعی هستند.

پیشنهاد مطالعه:راهنمای جامع مسافرت به دبی

فضای تعامل در سایت Hostelworld

برخی از هاستل ها فضایی برای استراحت دارند و این به اجتماعی شدن هاستل کمک می کند. هاستل های دارای بار معمولاً اجتماعی‌تر هستند، اما گاهی اوقات می‌توانند صدای بلندتری داشته باشند، بنابراین باید به آن توجه کرد. همچنین داشتن تهویه مطبوع در این فضاها بسیار مهم است. سرما و گرمای مناسب و گردش هوایی متعادل در این فضاها دارای اهمیت بالایی است. علاوه بر این، به امکانات هاستل در سایت Hostelworld نیز نگاه کنید. امکاناتی  مانند وای فای رایگان، فعالیت ها، کارکنان، امنیت، و غیره. 

رزرو هاستل در Hostelworld

سایر امکانات رفاهی

همانطور که قبلا ذکر شد، اکثر هاستل ها دارای چندین اتاق خوابگاه با اندازه های مختلف هستند. برخی از هاستل ها نیز اتاق های مخصوص زنان دارند. معمولاً اتاق‌هایی که بیشترین تعداد تخت را دارند ارزان‌ترین گزینه هستند. بنابراین یک تخت در یک اتاق 14 تخته ممکن است 30 دلار در هر شب و یک تخت در یک اتاق 4 تخته ممکن است 40 دلار در هر شب باشد.

هاستل ها همچنین در سایت Hostelworld ، اغلب دارای اتاق های خصوصی هستند که به طور قابل توجهی گران تر از خوابگاه ها هستند، اما شما همچنان حال و هوای هاستل را با حریم خصوصی بیشتری دریافت می کنید. برخی از هاستل ها همچنین دارای اتاق های خصوصی با چهار یا شش تخت هستند که گزینه خوبی برای گروه ها است اما شما باید هزینه کل اتاق را صرف نظر از اینکه از همه تخت ها استفاده می کنید، بپردازید.

پیشنهاد مطالعه:سیستم پیش پرداخت مستر کارت برای مسافرت

لغو رایگان و رزرو غیر قابل استرداد

سایت Hostelworld اخیراً شروع به ارائه سطوح قیمت گذاری رایگان و غیر قابل استرداد کرده است. تفاوت قیمت نسبتاً قابل توجهی وجود دارد، بنابراین برای رزرو لغو رایگان هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد. از سوی دیگر، اگر با رزرو ارزان‌تر غیر قابل استرداد همراه باشید، کل رزرو را پرداخت خواهید کرد.

رزرو هاستل در این سایت ساده است. شما نوع اتاق مورد نظر خود را انتخاب می کنید و قیمت کل در پایین صفحه نمایش داده می شود. 15% سپرده یا پیش پرداخت از شما دریافت می شود که از کل حساب شما کسر می شود. پس از ورود به هاستل، بقیه مبلغ را مستقیماً به هاستل پرداخت می کنید. 

کل این پروسه بدون زحمت است و بیشتر هاستل ها در این سایتبه شما امکان می دهند با کارت اعتباری پرداخت کنید، اما تعداد کمی هستند که فقط هنگام ورود پول نقد می پذیرند. می توانید برای پرداخت در سایت Hostelworld از طریق 20پیمنت اقدام کنید.
 

برچسـب هـا : مسافرتی ، سایت Hostelworld
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد