معافیت از هزینه دانشگاه با Application Fee

معافیت از هزینه دانشگاه با Application Fee

توسط : تیم محتوا
1,408

هنگامی که تصمیم می گیرید در خارج از کشور، ادامه تحصیل بدهید، اولین نکته ای که خود را نشان می دهد، هزینه های ورود به کالج است. در اینجاست که Application Fee می تواند راه حل مناسبی برای شما باشد تا بتوانید با معافیت از هزینه ها، در رشته مورد علاقه خود تحصیل کنید.

معافیت از هزینه دانشگاه با Application Fee

هزینه های تحصیل

هزینه های درخواست کالج معمولاً از 25 تا 90 دلار برای هر درخواست متغیر است و این پول غیرقابل استرداد است. برای دانش آموزی که برای پنج تا هشت مدرسه درخواست می دهد، میانگین هزینه کل از نزدیک به 200 دلار تا بیش از 300 دلار متغیر است. این علاوه بر هزینه‌هایی است که ممکن است با ارسال ریز نمرات یا گرفتن و ارسال نتایج آزمون استاندارد همراه باشد که با  Application Feeمی توان آن ها را ساده تر کرد.

این هزینه، تنها موردی نیست که هنگام درخواست برای کالج متحمل خواهید شد. هزینه های اضافی وجود دارد که اغلب نادیده گرفته می شوند. به عنوان بخشی از درخواست خود، باید کارنامه دبیرستان خود را به مدارسی که برای آنها درخواست می دهید، ارسال کنید. 

در حالی که برخی از مدارس این کار را به صورت رایگان انجام می دهند، برخی دیگر هزینه کمی را برای هر مدرسه دریافت می کنند. مدرسه شما همچنین ممکن است هزینه کمی برای برخی از مدارس دریافت کند. بخش مشاوره کالج یا اداره ثبت نام می تواند به شما بگوید که هزینه مدرسه شما چقدر است. در این خصوص، می توانید راهنمایی های لازم را از 20پیمنت دریافت کنید.

سوابق نمرات 

همچنین باید سوابقی از نمرات آزمون استاندارد خود را برای مدارس ارسال کنید. به عنوان مثال، هنگامی که برای آزمون SAT ثبت نام می کنید، چهار گزارش نمره رایگان دریافت می کنید، اما درخواست برای گزارش های اضافی هر کدام 11.25 دلار است که با  Application Feeمرتفع می شود.

بسته به نوع برنامه آکادمیکی که برای آن درخواست می دهید، ممکن است لازم باشد مطالب بیشتری را به مدرسه ارسال کنید. به عنوان مثال، برنامه های هنری و طراحی اغلب به نمونه کارها یا نمونه کارها نیاز دارند و هزینه تهیه و ارسال آن اقلام بر عهده شماست. این هزینه بسته به تعداد و نوع موادی که می‌فرستید می‌تواند به ‌طور قابل توجهی متفاوت باشد.

پیشنهاد مطالعه:رتبه بندی دانشگاه های برتر جهان در سال 2022

راه هایی برای کاهش هزینه ها

خبر خوب این است که راه هایی همچون  Application Fee برای به حداقل رساندن مبلغی که برای هزینه های درخواست کالج خرج می کنید وجود دارد. سه نکته برای کاهش هزینه کل شامل موارد زیر است:

فقط برای مدارسی که به طور جدی علاقه مند به حضور در آنها هستید، درخواست دهید. در حالی که این هوشمندانه است که برای چندین مدرسه، از جمله یک یا دو مدرسه که امکان پذیرش بالا دارند، درخواست دهید، بیشتر درخواست ‌های شما باید برای مدارسی باشد که احتمالاً شما را می‌پذیرند و به شدت به شرکت در آن ‌ها فکر می ‌کنید.

معافیت های هزینه را بررسی کنید. اکثر مدارس از هزینه درخواست برای دانش آموزانی که می توانند نشان دهند که خانواده هایشان به کمک مالی نیاز دارند، چشم پوشی می کنند. مشاور شما می‌تواند به شما در تکمیل فرم درخواست معافیت از هزینه Application Fee و درخواست پذیرش، که توسط اکثر کالج‌ها پذیرفته شده است، کمک کند.

 برخی از کالج‌ ها، مانند دانشگاه هارتفورد، به افرادی که درخواست خود را از طریق وب تکمیل می‌ک نند، هزینه‌ های درخواست رایگان یا کاهش یافته ارائه می ‌دهند. انجام این کار هزینه های اداری مدرسه را کاهش می دهد و اغلب برای شما سریعتر و راحت تر است.

معافیت از هزینه دانشگاه با Application Fee

در نظر گرفتن هزینه های مهم

همانطور که برای درخواست برای کالج آماده می شوید، هزینه های همراه با انجام این کار را فراموش نکنید. هزینه های درخواست کالج می تواند به سرعت افزایش یابد، به خصوص اگر برای چندین مدرسه درخواست دهید، بنابراین اقداماتی را انجام دهید تا کل هزینه خود را در مقداری که برای شما معقول است، نگه دارید. با  Application Feeمی توانید به این امر دست یابید.

هزینه تحصیل در کالج این روزها توجه زیادی را به خود جلب کرده است و دلیل خوبی دارد. صرف درخواست برای کالج می تواند یک کار گران باشد. هزینه آزمون های استاندارد، هزینه درخواست و هزینه های سفر برای بازدید از دانشگاه وجود دارد. قبل از اینکه متوجه شوید، ممکن است مجبور شوید برای هر مدرسه ای که برای آن درخواست می دهید هزینه کنید. یکی از راه‌های کاهش این بار مالی این است که Application Fee را درخواست است.

 Application Feeچیست؟

اکثر برنامه های کالج نیاز به هزینه دارند. مقدار دقیق بستگی به مدرسه دارد، هدف از پرداخت هزینه درخواست کمک به کالج یا دانشگاهی است که درخواست می دهید تا هزینه بررسی درخواست شما و تصمیم گیری برای پذیرش را بپردازد. تعداد دانشجویان کالج به عوامل مختلفی بستگی دارد، مانند توانایی مالی و نوع وضعیت تصمیم گیری که دانشجو برای آن درخواست می دهد.

 به عنوان مثال، اگر در طول فرآیند تصمیم گیری اولیه درخواست دهید و پذیرفته شوید، می توانید فقط برای یک مدرسه پذیرش را درخواست دهید. اما کسانی که برای ورود به مدارس دلخواه خود تلاش می‌کنند اما می‌خواهند نسخه پشتیبان داشته باشند، باید حداقل به سه مدرسه مراجعه کنند.

برای دانش‌آموزانی که  Application Feeدریافت می ‌کنند یا می ‌توانند برای مدارس بیشتری درخواست دهند، درخواست برای شش یا 10 مدرسه غیر معمول نیست. دانش آموزی که برای 10 مدرسه درخواست می دهد، می تواند به راحتی بیش از 500 دلار برای هزینه های درخواست هزینه کند، با این فرض که هیچ معافیت هزینه ای استفاده نشده است.

سایر هزینه های درخواست برای کالج

حداقل، دانش آموزان باید حدود 50 دلار برای SAT یا ACT و 12 دلار دیگر هزینه کنند تا نمره آزمون استاندارد خود را به کالجی که درخواست می کنند ارسال کنند. اگر دانشجو بخواهد در یک برنامه کاغذی پست کند، هزینه پست نیز وجود خواهد داشت.

دانش‌آموزانی که می‌خواهند در چند مدرسه درخواست دهند، می‌توانند انتظار داشته باشند که چند صد تا چند هزار دلار برای آماده ‌سازی آزمون بپردازند، سپس هزینه بازدید از دانشگاه وجود دارد. هنگام استفاده از  Application Feeبسته به اینکه چقدر از مدرسه زندگی می کنید، این ممکن است هزینه رانندگی در سراسر شهر یا هزینه بلیط هواپیما رفت و برگشت و اتاق هتل باشد.

پیشنهاد مطالعه:تحصیل در رشته پزشکی در روسیه

کدام دانش آموزان واجد شرایط معافیت از هزینه هستند؟

معافیت های شهریه عموماً به دانش آموزانی که نیاز مالی نشان می دهند، داده می شود. با این حال، برخی از مدارس به هر دانش‌آموزی اجازه می‌دهند در صورت داشتن شرایط خاص، مانند بازدید رسمی از دانشگاه، از پرداخت هزینه درخواست خودداری کنند.

برای دانش‌آموزانی که بر اساس نیاز مالی درخواست معافیت از هزینه‌ها می ‌کنند، شرایط دقیق برای واجد شرایط بودن به فرآیند معافیتی که دانشجو استفاده می‌کند، بستگی دارد. به عنوان مثال، برخی از مدارس فرآیند درخواست با  Application Fee از هزینه خود را دارند. با این حال، اگر دانش‌آموزان براساس مشارکت در برنامه‌ های خانواده ‌های کم‌درآمد، از کمک‌ های دولتی برخوردار شوند، می ‌توانند انتظار معافیت از هزینه‌ها را داشته باشند.

نحوه دریافت با  Application Fee

روش های مختلفی وجود دارد که از طریق آنها دانشجویان می توانند معافیت های هزینه درخواست کالج را دریافت کنند. بسیاری از این موارد، دانشجویان را ملزم به تکمیل فرآیند درخواست جداگانه برای هر معافیت می کند.

معافیت هزینه SAT هیئت کالج:

دانشجویانی که واجد شرایط معافیت هزینه آزمون SAT هیئت کالج هستند، به طور خودکار واجد شرایط چهار معافیت از هزینه درخواست کالج خواهند بود. اگر دانش‌آموزان در برنامه ملی ناهار مدرسه ثبت‌نام کرده باشند، درآمد خانواده ‌شان مطابق با دستورالعمل‌ های واجد شرایط بودن درآمد باشد، در یک برنامه دولتی برای دانش‌آموزان کم‌ درآمد ثبت ‌نام شده باشند، یا عضوی از خانواده باشند که دریافت می‌کنند، واجد شرایط معافیت از هزینه آزمون SAT هستند.

درخواست آنلاین:

در صورت درخواست آنلاین، بسیاری از کالج ها از هزینه درخواست چشم پوشی می کنند. مثالها عبارتند از کالج جنوب آیداهو، کالج وسلیان، دانشگاه منچستر وکالج واشنگتن و جفرسون که می توانید برای  Application Feeاز آن ها استفاده کنید. اگر دانش‌آموزان ترجیح می‌دهند به صورت آنلاین درخواست نکنند، می ‌توانند در یک برنامه کاغذی، درخواست خود را پست کنند، اگرچه هزینه درخواست عادی اعمال می‌شود.

درخواست مستقیم از کالج بر اساس نیاز مالی: 

اکثر مدارس با هزینه های درخواست به دانش آموزان اجازه می دهند برای معافیت از هزینه درخواست درخواست دهند. این فرآیند برای هر مدرسه متفاوت است، اما اغلب شامل تکمیل فرم جداگانه ای است که وضعیت مالی دانش آموز را مشخص می کند.

متقاضیان میراث:

چند مدرسه برای دانش‌آموزانی که والدین یا پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌هایی دارند که در مدرسه خاصی تحصیل کرده و فارغ‌التحصیل شده‌اند، معافیت از هزینه اعطا می‌کنند. 

بازدید از مدرسه:

بسیاری از مدارس، مانند دانشگاه پیتسبورگ، در صورت بازدید از مدرسه،  Application Feeرا ارائه می دهند. اعطای این معافیت نیازی به نشان دادن نیاز مالی ندارد. روند دقیق به مدرسه بستگی دارد. به عنوان مثال، معافیت از هزینه درخواست دانشگاه پیتسبورگ نیاز به بازدید از دانشگاه بین 15 ژوئن و 31 اوت دارد. سایر مدارس این نوع معافیت از هزینه را تبلیغ نمی کنند، بنابراین ممکن است مجبور شوید مستقیماً با دفتر پذیرش تماس بگیرید و جزئیات را بپرسید.

آزمون ACT

اگر واجد شرایط معافیت هزینه آزمون ACT هستید، ممکن است واجد شرایط درخواست چشم پوشی یا تعویق هزینه درخواست پذیرش کالج نیز باشید. الزامات با  Application Feeآزمون ACT بسیار شبیه به معافیت هزینه آزمون SAT است.

انتخاب یکی از موارد:

 اگر شما کاندیدای ارزشمند با نمرات آزمون عالی و معدل عالی دبیرستان هستید، درخواست معافیت از هزینه کنید و آن را دریافت کنید. این استراتژی معمولاً زمانی بهترین کار را خواهد داشت که اعداد بسیار بالاتر از میانگین دانشجویان پذیرفته شده داشته باشید.

دانشجویان بین المللی:

اگر به عنوان یک دانشجوی بین المللی درخواست می دهید، برخی از مدارس از هزینه درخواست چشم پوشی می کنند. کالج ایتاکا نمونه ای از کالج هایی با این مزیت همراه با  Application Feeاست.

معافیت از هزینه دانشگاه با Application Fee


معافیت از هزینه انجمن ملی مشاوره پذیرش کالج (NACAC)

NACAC به دانشجویان این امکان را می دهد که برای حداکثر چهار کالج بدون نیاز به پرداخت هزینه درخواست درخواست دهند. اگر دانش‌آموزی واجد شرایط معافیت هزینه آزمون SAT یا ACT باشد، واجد شرایط معافیت از هزینه درخواست کالج NACAC خواهد بود. در حالی که اکثر کالج ها و دانشگاه ها معافیت از هزینه درخواست کالج NACAC را می پذیرند، همه آنها این امکان را ندارند.

شرکت در برنامه های بالقوه دانشگاه:

دانش‌آموزان دبیرستانی که در 10 تا 15 درصد بالای کلاس خود قرار دارند، اما از نظر درآمد خانواده در سومین سوم قرار دارند، ممکن است واجد شرایط شرکت در برنامه Realize Your College Potential باشند که توسط هیئت کالج حمایت می‌شود، درخواست و حضور در کالج و همچنین  Application Feeرا دریافت خواهند کرد.

دعوتنامه ویژه:

دانش‌آموزانی که علاقه خود را به مدرسه ابراز می ‌کنند، مانند ارائه اطلاعات تماس در نمایشگاه استخدام کالج یا در نظر گرفتن انجام یک ورزش در مدرسه، ممکن است دعوتنامه ویژه‌ای برای درخواست رایگان دریافت کنند. در موارد دیگر، دعوت به درخواست با هزینه درخواست لغو شده، می تواند ناخواسته باشد.

پیشنهاد مطالعه:همه چیز درباره آزمون های زبان آلمانی

نحوه درخواست معافیت هزینه

دانش آموزان باید یک نامه شرایط خاص به نماینده پذیرش در مدرسه ای که به آنها اختصاص داده شده است، بنویسند. در نامه، دانش آموز باید وضعیت شخصی خود و تفاوت بین نحوه دیدگاه خود را بر روی کاغذ توضیح دهد. بهتر از این، اگر مدرسه محلی است، دانش آموز باید برای مصاحبه حضوری با نماینده پذیرش خود مراجعه کند تا مورد خود را مطرح کند. 100 درصد مواقع کار نمی کند، اما در اکثر مواقع صحبت کردن با کسی جواب می دهد. اگر دانش آموز متقاضی  Application Fee قوی باشد، یک مدرسه معمولاً با درخواست، موافقت می کند.

اگر مدرسه ای معافیت از هزینه ارائه نمی دهد، دانش آموز یا خانواده باید با سازمان دسترسی به کالج محلی تماس بگیرند. بسیاری از سازمان ‌های دسترسی به کالج وجود دارند که برای راهنمایی دانشجویان و خانواده‌ها در فرآیند درخواست کالج و کمک مالی فعالیت می‌کنند. یکی دیگر از منابع، The College Board است که حداکثر چهار معافیت از درخواست کالج را به دانشجویانی که واجد شرایط دریافت معافیت از هزینه SAT هستند، ارائه می دهد. در این خصوص، با کارشناسان 20پیمنت مشورت نموده و راهکارهای مناسب برای دریافت  Application Fee را کسب نمایید.
 

برچسـب هـا : دانشگاهی ،
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد