خرید لوازم الکترونیکی سایت آنلاین Gearbest

خرید لوازم الکترونیکی سایت آنلاین Gearbest

توسط : تیم محتوا
1,469

Gearbest یک سایت تجارت الکترونیک جهانی مستقر در چین است که احتمالاً یکی از محبوب‌ترین سایت‌های خارج از چین پس از Aliexpress می باشد. این سایت ابتدا به برزیل و سایر کشورهای غیرمعمول برای این نوع سایت ها نفوذ کرد، اما در اروپا نیز محبوب شد. سایت آنلاین Gearbest کاملاً شبیه Aliexpress است، تقریباً محصولات مشابهی وجود دارد، اما برخلاف علی اکسپرس، شما به جای هر فروشنده جداگانه، این سایت را مورد خطاب قرار می دهید.

خرید لوازم الکترونیکی سایت آنلاین Gearbest

GEARBEST چیست؟

Gearbest یک شرکت چینی است که در صادرات انواع محصولات از منسوجات گرفته تا الکترونیک تخصص دارد. همانطور که در Aliexpress، شما برندهای آمریکایی یا اروپایی را پیدا نمی کنید، آنها فقط مارک های چینی را می فروشند. این یک مدل متمرکز دارد، بنابراین هنگام خرید چیزی با سایت آنلاین Gearbest سروکار دارید و نه فروشنده مستقیم. آنها خدمات مشتری را به زبان انگلیسی ارائه می دهند، سایر زبان ها بر اساس ترجمه خودکار هستند که همیشه از کیفیت بالایی برخوردار نیستند.

این سایت، ظاهر مدرن تری نسبت به علی اکسپرس دارد و سیستم وفاداری پیشرفته تری را ارائه می دهد. با هر خرید امتیاز جمع آوری می کنید که می توانید آن را به پول نقد یا کوپن برای خریدهای بعدی خود تبدیل کنید. برنامه وفاداری علی اکسپرس به شما اجازه انجام این نوع کارها را نمی دهد. این سایت آنلاین Gearbest همچنین اغلب فعالیت‌های تبلیغاتی را سازماندهی می‌کنند که در آن روش هایی برای کسب امتیاز انجام می‌دهید. 

پشتیبانی از زبان

مانند Aliexpress، Gearbest طیف گسترده ای از زبان ها را ارائه می دهد، اما بیشتر آنها از ترجمه های ماشینی هستند. همه چیز در فرانسه یا هر زبان دیگری کاملاً قابل درک است، اما برخی از ترجمه ها گاهی گنگ هستند. توضیحات محصول از همان اصل پیروی می کند اما قابل درک است. 

در صورت وجود سوال می توانید سوالات خود را به زبان دلخواه مطرح کنید. از آنجایی که پشتیبانی متمرکز است، آنها می توانند خود را سازماندهی کنند تا مهارت هایی را برای ترجمه پاسخ ها به زبان مناسب، از طریق ترجمه خودکار یا فردی که به زبان مورد نظر صحبت می کند، بیابند. در سوالات متداول متوجه زبان اسپانیایی یا پرتغالی زیادی خواهید شد. سایت آنلاین Gearbest در برزیل و اسپانیا بسیار محبوب است.

پیشنهاد مطالعه:مقایسه تریدینگ ویو TradingView و دیگر برنامه های مشابه

رابط کاربری

رابط کاربری مدرن تر از Aliexpress است، اما هنوز هم سلیقه ای است، زیرا از نظر عملکرد تفاوت های زیادی وجود ندارد، موتور جستجو بهتر از علی اکسپرس کار می کند و جستجو بر اساس دسته بندی نیز واضح تر از علی اکسپرس است. این سایت همچنین با رابط مشتری خود که می توانید سفارشات خود را دنبال کنید متمایز می شود، Aliexpress همان چیزی را ارائه می دهد اما سایت آنلاین Gearbest فراتر می رود و مشتریان خود را با سیستم وفاداری تحریک می کند.  شما برای هر خرید امتیاز کسب می کنید، با نوشتن نظر یا شرکت در فعالیت های خاص امتیاز کسب می کنید. این امتیازات را می توان خیلی سریع به پول نقد تبدیل کرد. 

ارزیابی یا رتبه بندی ها

مانند همه سایت های فروش، این سایت، سیستم ارزیابی خود را دارد. از آنجایی که اغلب اوقات، یک سیستم رتبه بندی ستاره طراحی شده است و برخلاف Aliexpress، امتیاز پیش فرض وجود ندارد، رتبه بندی ها دقیق تر هستند. خریداران همچنین می توانند کمی بیشتر خود را بیان کنند، بنابراین بازخورد مشتری گسترده تر از جاهای دیگر است. مانند آمازون، سایت آنلاین Gearbest نیز دارای یک سیستم پرسش و پاسخ است که به شما امکان می دهد قبل از خرید از آن مطلع شوید. 

بنابراین ارزیابی ها یک نقطه قوت برای این سایت است اما این نقطه قوت یک ضعف در ارتباط با مخاطبان Gearbest دارد، شما تعداد زیادی ارزیابی را به زبان اسپانیایی یا روسی خواهید دید، اگر به این زبان ها تسلط نداشته باشید ارزیابی ها کمک زیادی به شما نخواهد کرد. همچنین سیاست تحریک بررسی ها را دارد، زیرا در صورت بررسی سفارش خود، امتیازی دریافت خواهید کرد که می توانید از آن برای کاهش قیمت سفارش بعدی خود استفاده کنید.

خرید لوازم الکترونیکی سایت آنلاین Gearbest

روش های پرداخت

سایت آنلاین Gearbest تمام روش های پرداختی را که می توان از این نوع سایت ها انتظار داشت را ارائه می دهد. این سایت از Paypal پشتیبانی می کند، بنابراین در صورت ادعا می توانید از پشتیبانی Paypal بهره مند شوید. ضمن آن که از لحظه ای که چیزی در خارج از اروپا خریداری می کنید، اگر قیمت کالای شما از 22 یورو بیشتر شود، در معرض عوارض گمرکی قرار می گیرید. 

آنچه در این سایت خریداری می کنید نیز از این قاعده مستثنی نیست، گاهی اوقات خوش شانس خواهید بود، گاهی اوقات نه. عوارض گمرکی معمولاً با مالیات بر ارزش افزوده به اضافه هزینه های پردازش مطابقت دارد. برای کالایی به ارزش 25 یورو، می توانید به خوبی متوجه شوید که هزینه های گمرکی بیشتری نسبت به قیمت کالایی که خریداری می کنید، پرداخت می نمایید. 

برخی از فروشندگان راه حل هایی را به شما پیشنهاد می کنند تا با تغییر ارزش اظهار شده یا اجتناب از برخی از حامل ها، شانس عبور از گمرک را کاهش دهید، اما این خطر همیشه وجود خواهد داشت. سایت آنلاین Gearbest گاهی اوقات امکان سفارش کالاهای موجود در اروپا را به صورت فیزیکی ارائه می دهد، این به شما امکان می دهد از گمرک خودداری کنید، بنابراین قبل از سفارش باید روش های تحویل را بررسی کنید.

پیشنهاد مطالعه:Lynda چیست و چگونه کار می کند؟

انبار محلی Gearbest

برخلاف Aliexpress، Gearbest کل ارتباط با مشتری را مدیریت می کند، بنابراین شما با فروشنده تماس نگیرید. این یک تجربه یکپارچه و خدمات مشتری منحصر به فرد را ارائه می دهد. پیشینی این باید تأثیر مثبتی بر خدمات مشتری داشته باشد، اما لزوماً اینطور نیست. 

گوشی های هوشمند

سایت آنلاین Gearbest ، طیف گسترده ای از گوشی های هوشمند چینی دارد و قیمت ارائه شده اغلب رقابتی است. بدیهی است ریسک عوارض گمرکی را نباید فراموش کرد. زیرا حتی اگر قیمت ها کمتر باشد باز هم مشمول عوارض گمرکی خواهند بود. گارانتی نیز مهم است زیرا برخلاف Aliexpress، این سایت هنوز گارانتی محلی ارائه نمی دهد. در صورت خرابی، تلفن شما باید با هزینه شما به چین بازگردانده شود.

اینجا می توانید همه چیز را پیدا کنید. کارت های حافظه، USB، دوربین های نظارتی، لوازم آشپزخانه، جاروبرقی و بسیاری موارد دیگر وجود دارد. البته آنها محصولات چینی هستند، اما برای دستگاه های کم ارزش، نسبت کیفیت به قیمت بی نظیر است. 

چینی ها نیز برندهای خاص خود را دارند و این برندها (مثلاً شیائومی) محصولات باکیفیت را با قیمتی بی نظیر تولید می کنند. Gearbest کاتالوگ بزرگی از وسایل نقلیه کنترل از راه دور دارد، چه زمینی و چه هوایی (پهپاد)، اسباب بازی هایی را با قیمت های بسیار پایین پیدا خواهید کرد.

خرید لوازم الکترونیکی سایت آنلاین Gearbest

آیا Gearbest سایت خوبی است؟ 

سایت آنلاین Gearbest سایت بهتری نسبت به Aliexpress دارد، اما کاتالوگ آن کمتر ارائه شده است، بنابراین این دو سایت مکمل یکدیگر هستند. اگر قبلاً در چین سفارش نداده‌اید، به شما توصیه می‌کنم ابتدا این سایت را مرور  کنید. توجه کنید که محصولی را که می‌خواهید بخرید با دقت انتخاب نمایید، زیرا اگر خدمات خوبی به مشتریان می‌خواهید، باید خودتان بیشتر دقت کنید.

به نظر می رسد که این سایت، برای استفاده قانونی و ایمن است و یک وب سایت کلاهبرداری نیست. بررسی سایت gearbest.com مثبت است. امتیاز اعتماد مثبت بر اساس تجزیه و تحلیل خودکار 40 منبع داده مختلف است که به صورت آنلاین، مانند فناوری مورد استفاده، مکان شرکت، سایر وب سایت های یافت شده در همان وب سرور و غیره مناسب بوده است.

وب‌سایت‌هایی که امتیاز 80 درصد یا بالاتر دارند، به طور کلی برای استفاده ایمن هستند و 100 درصد بسیار ایمن هستند. با این وجود، قویاً توصیه شود هر وب ‌سایت جدیدی مانند سایت آنلاین Gearbest را که در آن قصد خرید یا گذاشتن جزئیات تماس خود را دارید، بررسی کنید. مواردی وجود داشته است که مجرمان وب سایت های بسیار معتبری را خریداری کرده اند.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های فریلنسری خارجی هنری

نکات مثبت:

این وب سایت برای چندین سال وجود دارد.

DNSFilter این وب سایت را ایمن می داند.

این وب سایت مورد اعتماد Trend Micro است.

طبق Xolphin SSL Check گواهینامه SSL معتبر است.

صاحب سایت مدت زیادی است که نام دامنه را ادعا کرده است.

این وب سایت با توجه به الکسا، ترافیک زیادی دریافت می کند.

این وب سایت روش های پرداختی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد پول خود را پس بگیرید.

خرید لوازم الکترونیکی سایت آنلاین Gearbest

خریدی مقرون به صرفه

سایت آنلاین Gearbest، به عنوان سایت تجارت الکترونیکی ارزان چینی، برای خریدهای جذاب با قیمت مناسب و تنوع بالا، گزینه ای مناسب بوده و می تواند تمامی سلایق را پوشش دهد. شما می توانید برای خرید از این سایت و تحویل کالای خود در ایران، از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

برچسـب هـا : سایر ، سایت آنلاین Gearbest
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد