چاپ مقاله در ScienceDirect

چاپ مقاله در ScienceDirect

توسط : تیم محتوا
1,412

مطالعه بخش بزرگی از زندگی شماست. چه در حال انجام تحقیق باشید، چه برای نوشتن یا تدریس آماده می ‌شوید، یا نیاز به مطالعه برای رشته تحصیلی خود دارید، زمان زیادی را صرف جستجو و خواندن مقالات و کتاب ‌ها می‌کنید. بنابراین دسترسی به مقالات علمی برای شما بسیار مهم است. می توانید در سایت ScienceDirect به بهترین منابع دسترسی داشته و یا مقاله خود را به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد مطالعه:دانشگاه ها و کالج های برتر در امارات متحده عربی

دسترسی به سایت

هدف این سایت، دسترسی به مقالات و کتاب ‌های تمام متنی است که برای پیشبرد کارها به شکلی راحت ‌تر نیاز دارید. چه در یک مؤسسه دانشگاهی یا بیمارستان، مؤسسه تحقیقاتی، تجاری یا سازمان دولتی باشید، دسترسی به این سایت برای شما ممکن خواهد بود.

دسترسی به این سایت می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. برای مثال، ممکن است فقط از داخل مکان فیزیکی سازمان خود دسترسی داشته باشید. یا ممکن است یک یا چند گزینه دسترسی از راه دور را نیز در اختیار بگیرید که معمولاً در خود راه حل سایت ScienceDirect نشان داده شده است.

چاپ مقاله در ScienceDirect

راه های دیگر برای دسترسی افراد به محتوا  

ScienceDirect حجم فزاینده ای از دسترسی آزاد و مطالب رایگان را برای هر کسی که بتواند به آن دسترسی داشته باشد و بخواند ارائه می دهد افراد می توانند از طریق Pay per View، یک گزینه خرید مقاله مبتنی بر کارت اعتباری، مقالاتی را برای تحویل در قالب الکترونیکی یا چاپی سفارش دهند.

در فروشگاه الزویر، می‌توانید اشتراک آنلاین یا چاپی بسیاری از مجلات و کتاب‌های ما را سفارش دهید و همچنین بسته‌های مقاله را خریداری کنید. دسترسی کاربر مهمان به این معنی است که شما می توانید به صورت رایگان به همه چکیده ها و نقل قول ها در سایت ScienceDirect دسترسی داشته باشید و آنها را بخوانید. 

حتی می توانید برای تنظیم هشدارها و مدیریت تنظیمات برگزیده خود در این سایت وارد شوید. به یک کاربر ثبت شده در این سایت تبدیل شوید و واقعاً از خواندن مقالات در دستگاه iOS یا Android خود لذت ببرید. یا آنکه جدیدترین مقاله مجله خود را با همکاران به اشتراک بگذارید و مورد توجه قرار بگیرید.

Share Link سرویسی است که دسترسی رایگان به مقاله تازه منتشر شده شما در سایت ScienceDirect را به مدت 50 روز فراهم می کند. شما در این جا پیوند سفارشی را به مقاله خود دریافت می کنید که به سادگی می توانید آن را با همکاران خود به اشتراک گذاشته و یا در شبکه های اجتماعی از آن استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه:تحصیل در روسیه

جستجو در ScienceDirect

در ScienceDirect، می‌توانید جستجوهای سریع و پیشرفته انجام دهید و همچنین در مجلات و کتاب‌ها مرور کنید. با یک جستجوی سریع می توانید پس از آن فیلتر کنید. ابتدا به نوار جستجو بروید و حداقل یکی از موارد زیر را وارد کنید:

•    کلید واژه ها

•    یک نام نویسنده

•    نکات جستجو

•    یا عنوان یک مجله یا کتاب

می توانید رابط بین جعبه های جستجو را تغییر دهید تا از عملگرهای AND، OR و AND NOT برای اصلاح جستجوی خود استفاده کنید. در اطراف کلماتی که می خواهید به عنوان یک عبارت در نظر گرفته شوند از کاماهای معکوس استفاده کنید. برای موثرتر کردن جستجوی خود از کاراکترهای عام در سایت ScienceDirect استفاده نمایید. 

از یک علامت سوال برای جایگزینی یک کاراکتر، برای کمک به جستجوی املای جایگزین، یا یک ستاره (*) به عنوان یک علامت عام چند نویسه برای جایگزینی کاراکترها در هر نقطه در یک کلمه استفاده کنید. ستاره جایگزین 0 یا بیشتر نویسه می‌شود، بنابراین می‌توان از آن برای نشان دادن شخصیتی استفاده کرد که ممکن است وجود داشته باشد یا نباشد. 

چاپ مقاله در ScienceDirect

جستجوی پیشرفته

با جستجوی پیشرفته می توانید کارهای زیر را انجام دهید:

1.    هشدارهای جستجو را تنظیم نمایید.

2.    انتشارات پیشنهادی را بررسی کنید.

3.    جستجو بر اساس وابستگی نویسنده یا نوع مقاله

4.    فیلتر برای مقالات دسترسی باز/باز کردن بایگانی

5.    به نماد دسترسی/حق در هر مقاله توجه کنید.

6.    برای جلد/شماره شماره در جستجوهای مجله/کتاب فیلتر نمایید.

7.    لیست هشدارهای جستجو را به صورت CSV دانلود کنید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین دانشگاه های کانادا

مرور کردن

به جای جستجو، از صفحه مرور در سایت ScienceDirect استفاده کنید تا:

•    نوع انتشارات را انتخاب کنید.

•    نوع دسترسی را انتخاب نمایید.

•    انتشارات را بر اساس دامنه و زیر دامنه اصلاح کنید.

هنگامی که به مجلات و کتاب های این سایت دسترسی پیدا می کنید، موارد ذیل را خواهید دید:

1.    اطلاعات دقیق مجله و کتاب

2.    پیوند به فصل های انتخابی شما

3.    روش های شهودی برای پیمایش و تعامل با محتوا

پیوند به مجلات مرتبط

سایت ScienceDirect به دسترسی به متن کامل مقالات مجلات در تمام مجموعه های موضوعی منتشر شده توسط Elsevier Science اشاره دارد. پوشش مربوط به سال 1995 و شامل بیش از 2500 مجله و 11000 کتاب در انواع رشته های علمی است. 

این یک مدل دسترسی است که از تاریخ اشتراک موجود این سایت، با حداقل چهار سال فایل پشتیبان به اضافه سال جاری شروع می شود. دسترسی تا زمانی که مجوز و اشتراک تمدید شود، جمعی است.

کاربران مجاز

کاربران مجاز استفاده در این سایت، دانشجویان تمام وقت و پاره وقت، اساتید، کارکنان، محققان و پیمانکاران مستقل مشترک وابسته به مکان های مشترک و افرادی هستند که از پایانه های کامپیوتری در داخل امکانات کتابخانه در سایت هایی که مشترک برای دسترسی به محصولات دارد، استفاده می کنند. کاربران مجاز سایت ScienceDirect که پیمانکاران مستقل هستند، می توانند از محصولات مشترک شده فقط برای اهداف کار قراردادی مشترک استفاده کنند.

مجوز امانت بین کتابخانه ای

Elsevier خط مشی ILL خود را تغییر داده است. قبلاً لازم بود ابتدا مقاله را چاپ کنید و سپس آن را برای ارسال الکترونیکی اسکن نمایید. درخواست ILL از یک کتابخانه تحقیقاتی، دانشگاهی یا غیرتجاری و غیرشرکتی دیگر که در همان کشور مشترک قرار دارد، می آید.  

چاپ مقاله در ScienceDirect

مجوز ذخایر الکترونیکی

پیوندهایی را به محصولات مشترک در وب ‌سایت‌های اینترنتی وارد کنید، مشروط بر اینکه ظاهر چنین پیوندها و یا بیانیه‌ های همراه با چنین پیوندهایی طبق درخواست منطقی الزویر تغییر کند. در سایت ScienceDirect کپی ‌های چاپی یا الکترونیکی از موارد جداگانه از مشترکین ارائه کنید. محصولات به سایر کاربران مجاز و همکاران شخص ثالث برای استفاده علمی یا تحقیقاتی آنها مورد استفاده قرار می گیرد. می توانید برای استفاده از این سایت با 20پیمنت همراه باشید.
 

برچسـب هـا : دانشگاهی ، سایت ScienceDirect
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد