بهترین برنامه های کاریابی کانادا

بهترین برنامه های کاریابی کانادا

توسط : تیم محتوا
1,363

طیف گسترده ای از گواهینامه ها وجود دارد که در کانادا، حقوق خوبی دارند. تنها با یک دوره آموزشی کوتاه، می توانید رزومه خود را بهبود ببخشید و شغلی عالی با درآمد خوب را در زمینه ای که مدنظر دارید، انتخاب نمایید.. می توانید با بهترین برنامه های کاریابی کانادا، موفقیت های شغلی خود را در کانادا رقم بزنید.

گواهینامه های دوره آموزشی

برنامه های گواهی با پرداخت خوب به وفور در دسترس هستند، خواه شما برای اولین بار جویای کار باشید یا یک متخصص باتجربه که می خواهید مشخصات شغلی خود را تقویت کنید. می توانید گواهینامه هایی برای مشاغل در صنایع مختلف از فناوری و مراقبت های بهداشتی گرفته تا تجارت و هنرهای رسانه ای پیدا کنید. 

بسیاری از بهترین برنامه های گواهینامه را می توان در یک سال یا کمتر تکمیل کرد و به شما این امکان را می دهد که زودتر از مهارت های خود در نیروی کار حقوق بگیر استفاده کنید. یک برنامه گواهینامه سریع می تواند برای وارد کردن شما به انواع مشاغل مفید کافی باشد. گزینه ‌های فوق‌العاده‌ای وجود دارد که برای افراد حرفه‌ای تحصیل‌کرده و باتجربه فهرست شده است.

همچنین گواهینامه های محبوب در زمینه های کسب و کار، فناوری اطلاعات و مشاغل را در بهترین برنامه های کاریابی کانادا، خواهید یافت. از این پیشنهادات برای شروع سریع برنامه شغلی خود استفاده کنید و شروع به فکر کردن در مورد بهترین گزینه ها برای آینده خود کنید.

1-مشاغلی با پرداخت خوب

گواهینامه هایی که به خوبی پرداخت می کنند بسیاری از برنامه های گواهی یک ساله منجر به مشاغل با درآمد خوب می شوند. همه برنامه های ذکر شده در اینجا می توانند در 12 ماه یا کمتر تکمیل شوند، نیازی به تجربه کاری یا تحصیلات فراتر از دبیرستان ندارند و شما را برای مشاغل با ارزش آماده می کنند. مشاغلی مانند فناوری، مراقبت های بهداشتی و هنر وجود دارد که فقط به گواهی نیاز دارند. گزینه های زیر را برای گواهی هایی که پرداخت خوبی دارند بررسی کنید:

بهترین برنامه های کاریابی کانادا

 طراح وب

جای تعجب نیست که طراح وب در لیست مشاغل گواهینامه پردرآمد قرار دارد. برای موفقیت در این زمینه نیاز به ترکیبی منحصر به فرد از خلاقیت و دانش فنی است. اگر با رایانه راحت هستید و می‌خواهید وب‌سایت‌های کاربردی و در عین حال جذاب بسازید، یک دوره گواهینامه کوتاه می‌تواند مهارت‌های تخصصی مورد نیاز برای شروع را به شما بدهد. برخی از دوره ها کاملاً آنلاین ارائه می شوند، به این معنی که شما می توانید بدون توجه به جایی که زندگی می کنید از بهترین برنامه های کاریابی کانادا، استفاده کنید.

کمترین دستمزد: 37440 دلار

میانگین دستمزد: 62400 دلار

بالاترین دستمزد: 92997 دلار

تکنسین مخابرات

جهان به طور فزاینده ای به فناوری بی سیم برای حفظ ارتباط مردم متکی است. این بدان معناست که تکنسین های مخابراتی برای طراحی، نصب و تعمیر همه چیز، از کابل های فیبر نوری گرفته تا تجهیزات ارتباطی ماهواره ای، تقاضای زیادی دارند. شما می توانید مهارت های اساسی برای این حرفه را در یک برنامه گواهینامه سریع بیاموزید و آماده باشید تا جای خود را در نیروی کار بگیرید.

کمترین دستمزد: 35360 دلار

میانگین دستمزد: 58240 دلار

بالاترین دستمزد: 83200 دلار

تکنسین نقشه کشی

هماهنگی خوب چشم و دست و استعداد ریاضی و مکانیک کاربردی برای هر کسی که می خواهد یک تکنسین نقشه کشی شود ضروری است. این آموزش با هدف یادگیری تکنیک های طراحی و آیین نامه های ساختمانی به شما می باشد. شما می توانید در کمتر از یک سال آماده باشید تا موقعیت های ابتدایی را در شرکت های معماری، شرکت های تولیدی و گروه های مهندسی دنبال کنید و در بهترین برنامه های

کاریابی کانادا شرکت نمایید.

کمترین دستمزد: 41600 دلار

میانگین پرداخت: 59072 دلار

بالاترین دستمزد: 88525 دلار

تهیه کننده موسیقی

آیا رویای تهیه موسیقی را دارید؟ از طریق یک برنامه گواهینامه کوتاه، می توانید مهارت های ضبط، میکس و مسترینگ را که برای نقش یک تهیه کننده موسیقی اساسی است، بیاموزید. همچنین با جنبه تجاری تجارت موسیقی آشنا خواهید شد. بسیاری از برنامه ها نحوه بازاریابی و ترویج موسیقی و مدیریت حرفه یک هنرمند ضبط را توضیح می دهند.

کمترین دستمزد: 36400 دلار

میانگین دستمزد: 65333 دلار

بالاترین دستمزد: 98010 دلار

یشنهاد مطالعه:تحصیل در دانمارک

آرایشگری

از کمک به عروس در روز عروسی گرفته تا اینکه طراح بازیگری، آرایشگری می تواند تاثیر زیادی بر ظاهر افراد داشته باشد. برنامه های آموزشی موضوعاتی مانند ویژگی های صورت، تئوری رنگ ها و تکنیک های آن را پوشش می دهد. آنها می توانند به شما در آماده شدن برای حرفه ای به عنوان بخشی از سالن یا تیم جلوه های ویژه کمک کنند. می توانید به راحتی در بهترین برنامه های کاریابی کانادا، شرکت کنید.

کمترین دستمزد: 16.80 دلار در ساعت

میانگین دستمزد: 30.00 دلار در ساعت

بالاترین دستمزد: 40.00 دلار در ساعت

مهماندار هواپیما

دوست دارید برای سفر به دور دنیا دستمزد دریافت کنید؟ یک دوره آموزشی کوتاه می تواند شما را با مهارت های اولیه مورد نیاز برای شغل مهماندار هواپیما آشنا کند. این مهارت ها می تواند شامل مدیریت ایمنی هواپیما، ارائه خدمات به مشتریان، انجام تخلیه اضطراری و غیره باشد. شما همچنان باید برنامه های آموزشی خاصی را که توسط خطوط هوایی ارائه می شود تکمیل کنید، اما برای انجام این کار به خوبی آماده خواهید بود.

کمترین دستمزد: 31200 دلار

میانگین دستمزد: 52000 دلار

بالاترین دستمزد: 93704 دلار

 انیماتور کامپیوتری

یاد بگیرید که چگونه به شخصیت های انیمیشن جان بدهید. برخی از دوره‌های گواهینامه به مبتدیان امکان می‌دهند تا آموزش عملی در تکنیک‌های اولیه انیمیشن را ببینند که می‌تواند برای نمایش‌های تلویزیونی، فیلم‌ها، آگهی‌های بازرگانی یا بازی‌های ویدیویی استفاده شود. اگر می خواهید آموزش خود را ادامه دهید و چشم انداز شغلی خود را افزایش دهید، ممکن است بتوانید اعتبار دوره خود را برای یک برنامه دیپلم طولانی تر اعمال کنید.

کمترین دستمزد: 37440 دلار

میانگین دستمزد: 57138 دلار

بالاترین دستمزد: 90126 دلار

بهترین برنامه های کاریابی کانادا

برنامه ریز رویداد

برای تبدیل شدن به آن به عنوان یک برنامه ریز رویداد در بهترین برنامه های کاریابی کانادا، به مهارت های سازمانی درجه یک نیاز دارید. پس از همه، این نقش شامل رسیدگی به تمام جزئیات مربوط به بودجه، طراحی منو، رزرو هتل، و ترتیبات حمل و نقل است. برنامه های آموزشی کوتاه می تواند شما را برای برنامه ریزی هر چیزی از عروسی های خانوادگی گرفته تا کنفرانس های شرکتی آماده کند.

کمترین دستمزد: 32802 دلار

میانگین دستمزد: 47840 دلار

بالاترین دستمزد: 79206 دلار

دستیار دندانپزشک

برخی از مدارس برنامه های یک ساله را برای آماده سازی دانش آموزان برای کار در مطب ها یا کلینیک های دندانپزشکی ارائه می دهند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه وظایف اولیه آزمایشگاهی را انجام دهید و چگونه مراقبت های مناسب از دهان را به بیماران آموزش دهید. پس از تکمیل یک برنامه آموزشی، می توانید در آزمون آن شرکت کنید. 

کمترین دستمزد: 37440 دلار

میانگین پرداخت: 49920 دلار

بالاترین دستمزد: 66560 دلار

یشنهاد مطالعه:تحصیل در یونان

2-برنامه های گواهی که نیاز به تجربه کاری یا مدرک دارند.

گواهینامه هایی که پرداخت خوبی دارند اگر قبلاً مدرک کاردانی، مدرک چهار ساله یا چند سال تجربه در یک زمینه خاص دارید، ممکن است بخواهید برنامه های صدور گواهینامه سریعی را در نظر بگیرید که می تواند مجموعه مهارت های موجود شما را افزایش دهد و شما را به عنوان یک فرد متمایز کند. نامزد شغل برنامه های ذکر شده در اینجا همه می توانند در یک سال یا کمتر تکمیل شوند، مشروط بر اینکه شما دارای تحصیلات مناسب پس از متوسطه یا تجربه کاری باشید. در اینجا برخی از بهترین برنامه های گواهینامه وجود دارد که باید به آنها نگاه کنید:

 بازپرس پلیس

شما می توانید با گرفتن یک برنامه گواهی در تحقیقات پیشرفته به مدرک یا دیپلم خود در عدالت کیفری یا پایه های پلیس اضافه کنید. شما در مورد حل اختلاف، تکنیک های نظارت، استراتژی های تحقیقاتی و ایمنی سلاح گرم خواهید آموخت. برخی از برنامه ها همچنین شامل مکان هایی هستند که به شما امکان می دهد غربالگری مورد نیاز برای خدمات پلیس را تکمیل کنید. در بهترین برنامه های کاریابی کانادا، به درآمدی عالی خواهید رسید.

کمترین دستمزد: 60008 دلار

میانگین دستمزد: 93995 دلار

بالاترین دستمزد: 119995 دلار

مدیر بازاریابی

مدیر بازاریابی به طور بالقوه یکی از پردرآمدترین مشاغل گواهی است. برنامه های گواهی مدیریت بازاریابی بر بازاریابی دیجیتال، مدیریت برند، تکنیک های تحقیق و استراتژی های قیمت گذاری تمرکز دارند. بیاموزید که چگونه به طور موثر یک پیام هدفمند برای مشتریان خود ایجاد کنید. چنین برنامه هایی می توانند شما را برای کار در شرکت های خصوصی، سازمان های دولتی یا سازمان های غیرانتفاعی آماده کنند. اکثر مدارس نیاز دارند که قبل از درخواست، مدرک بازاریابی (یا چیزی مشابه) یا چند سال تجربه مرتبط داشته باشید.

کمترین دستمزد: 50003 دلار

میانگین دستمزد: 90002 دلار

بالاترین دستمزد: 140005 دلار

بهترین برنامه های کاریابی کانادا

پرستار مراقبت های ویژه

با توجه به تقاضای زیاد برای پرستاران در سراسر کانادا، این می تواند یکی از بهترین گواهینامه ها در بهترین برنامه های کاریابی کانادا باشد. می تواند ارزش شغلی شما را حتی بالاتر ببرد. اگر قبلاً به عنوان یک پرستار دارای مجوز در رشته پرستاری کار می‌کنید، می‌توانید با ایجاد مهارت‌های تخصصی برای مراقبت از بیماران بدحال در بخش‌های مراقبت ویژه، به پایگاه دانش خود بیفزایید. بسیاری از برنامه ها یک گزینه آموزش از راه دور ارائه می دهند که شامل یک تمرین بالینی است.

کمترین دستمزد: 54662 دلار

میانگین دستمزد: 83200 دلار

بالاترین دستمزد: 100610 دلار

مترجم

یاد بگیرید که چگونه مطالب نوشتاری یا گفتار شفاهی را از یک زبان به زبان دیگر تبدیل کنید. برنامه های گواهی به شما در مورد بهترین شیوه ها در یادداشت برداری، بازنویسی و ترجمه متوالی و همزمان آموزش می دهند. شما یاد خواهید گرفت که در انتقال معنا از یک زبان به زبان دیگر دقیق باشید. در کمتر از یک سال، می‌توانید برای یافتن موقعیت‌هایی در بخش‌های حقوقی، پزشکی یا خدمات اجتماعی آماده باشید. شما باید کاملاً دو زبانه باشید و برخی از برنامه ها برای پذیرش نیاز به مدرک کارشناسی دارند.

کمترین دستمزد: 41600 دلار

میانگین دستمزد: 61360 دلار

بالاترین دستمزد: 93870 دلار

یشنهاد مطالعه:پرداخت آزمون پرستاری  CGFNS

3-برنامه های صدور گواهینامه تجاری که پرداخت خوبی دارند.

گواهینامه هایی که به خوبی پرداخت می شوند به شرط اینکه کمی آموزش رسمی و تجربه واقعی داشته باشید، تعدادی گواهینامه وجود دارد که می تواند به پتانسیل درآمد شما در بخش کسب و کار اضافه کند. منابع انسانی و برنامه ریزی مالی تنها دو نمونه از گواهینامه های خوب در این زمینه هستند، اما بسیاری دیگر در دسترس هستند. در اینجا برخی از بهترین گواهینامه ها برای مشاغل در تجارت آورده شده است:

 مدیر منابع انسانی

شایستگی خود را در زمینه منابع انسانی با کسب عنوان حرفه ای خبره در منابع انسانی (CPHR) نشان دهید. انجام این کار قطعا می تواند نتیجه دهد. یک مطالعه نشان داد که مدیران منابع انسانی در کانادا که دارای نام CPHR هستند، 23 درصد بیشتر از افرادی که فاقد آن بودند، درآمد داشتند. قبل از اینکه بتوانید در آزمون شرکت کنید به مدرک لیسانس و حداقل سه سال تجربه نیاز دارید.

کمترین دستمزد: 60008 دلار

میانگین دستمزد: 103,459 دلار

بالاترین دستمزد: 146661 دلار

تحلیلگر کسب و کار سیستم های اطلاعاتی

چه در زمینه تجزیه و تحلیل کسب و کار تازه کار باشید یا چند سالی در این صنعت کار کرده باشید، می توانید از طریق موسسه بین المللی تحلیل کسب و کار برای صدور گواهینامه در بهترین برنامه های کاریابی کانادا، اقدام کنید. چهار سطح گواهینامه موجود است. 

عنوان Certified Business Analysis Professional (CBAP) (برای افرادی با حداقل پنج سال تجربه) محبوب ترین است. بسیاری از شرکت ها مایلند هزینه چنین گواهینامه ای را برای کارمندان خود پوشش دهند، بنابراین ارزش آن را دارد که بررسی کنید.

کمترین دستمزد: 52000 دلار

میانگین دستمزد: 85000 دلار

بالاترین دستمزد: 125008 دلار

حسابدار

حرفه حسابداری در کانادا قبلاً از حسابداران خبره (CAs)، حسابداران مدیریت خبره (CMA) و حسابداران عمومی خبره (CGAs) تشکیل می شد. این متخصصان اکنون تحت یک اعتبار بسیار معتبر متحد شده اند. برای شروع فرآیند صدور گواهینامه که شامل چندین آزمون است، به مدرک کارشناسی در رشته حسابداری یا حداقل هشت سال تجربه کاری مرتبط نیاز دارید.

کمترین دستمزد: 44990 دلار

میانگین دستمزد: 74360 دلار

بالاترین دستمزد: 124800 دلار

بهترین برنامه های کاریابی کانادا

برنامه ریز مالی

تبدیل شدن به یک برنامه ریز مالی معتبر (CFP) یک فرآیند شش مرحله ای است که شامل تکمیل چند برنامه آموزشی، گذراندن برخی از امتحانات و کسب سه سال تجربه کاری مرتبط است. گرفتن گواهینامه در این زمینه به تلاش و تعهد زیادی نیاز دارد، اما می تواند ارزشمند باشد. در کانادا، حدود 16500 متخصص دارای نام CFP هستند.

کمترین دستمزد: 43992 دلار

میانگین دستمزد: 68640 دلار

بالاترین دستمزد: 128003 دلار

کارمند حقوق و دستمزد

با تبدیل شدن به یک متخصص تأیید حقوق و دستمزد (PCP) در بهترین برنامه های کاریابی کانادا، از طریق موسسه ملی حقوق و دستمزد، از رقابت متمایز شوید. شما باید سه آزمون انجمن را تکمیل کنید که همه آنها را می توان به صورت آنلاین انجام داد و یک دوره مقدماتی حسابداری را در یک دانشگاه یا کالج بگذرانید. سپس شما کاندید PCP می شوید. هنگامی که یک سال سابقه کار دارید، می توانید به طور کامل گواهینامه دریافت کنید.

کمترین دستمزد: 37960 دلار

میانگین دستمزد: 55557 دلار

بالاترین دستمزد: 79040 دلار

شما می توانید برای ثبت نام در این دوره ها جهت یافتن شغل مناسب در کانادا اقدام کنید. در این خصوص، کارشناسان 20پیمنت شما را راهنمایی می کنند.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد