بهترین دانشگاه های آلمان برای مهندسی مکانیک

بهترین دانشگاه های آلمان برای مهندسی مکانیک

توسط : تیم محتوا
1,582

آلمان خانه برخی از برجسته ترین و معتبرترین دانشگاه های مهندسی در جهان است. این دانشگاه ها در درجه اول بر ترکیب یک برنامه درسی غنی از تئوری با یک کارآموزی صنعتی کافی به منظور ارائه یک تجربه یادگیری جامع تمرکز می کنند. با توجه به فرصت های گسترده ای که در انتظار کسانی است که متقاضی تحصیل در بهترین دانشگاه های آلمان برای مهندسی مکانیک هستند، بسیاری از دانشجویان بین المللی برای پیگیری تحصیلات عالی خود به آلمان هجوم آورده اند.

بنابراین، اگر شما از آن دسته دانشجویانی هستید که قصد مهاجرت به آلمان برای مدرک مهندسی مکانیک را دارید، ما لیستی از برترین کالج های مهندسی مکانیک در آلمان را آماده کرده ایم تا به شما در انتخاب بهترین آنها کمک کنیم.

چرا در آلمان مهندسی مکانیک بخوانیم؟

آلمان به عنوان یکی از اقتصادهای پیشرو در جهان فرصت های شغلی شگفت انگیزی را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند. اما تصمیم شما برای ادامه تحصیل در آلمان نمی تواند تنها به این عامل بستگی داشته باشد. بنابراین، بیایید مزایای دیگر انتخاب آلمان برای مهندسی مکانیک را بررسی کنیم.

بهترین دانشگاه های آلمان برای مهندسی مکانیک

مهندسی مکانیک در آلمان

دوره های مختلف مهندسی مکانیک به زبان انگلیسی در دانشگاه ها و موسسات آلمان موجود است. علاوه بر این، دانشجویان بین المللی نیز می توانند تحصیلات خود را با اخذ مدرک کارشناسی ارشد معتبر یا انجام تحقیقات به زبان آلمانی در بهترین دانشگاه های آلمان برای مهندسی مکانیک ارتقا دهند.

پس از اخذ مدرک معتبر مهندسی مکانیک، می توان به تحصیل در آلمان یا هر جای دیگر در سطح جهان ادامه داد. آلمان از معدود کشورهایی است که فرصت های شغلی را برای دانشجویان بین المللی که از دانشگاه ها یا دانشکده های مهندسی آن با مدرک آلمانی فارغ التحصیل شده اند، ارائه می دهد.

دانشجویان خارجی نیز می توانند پس از پایان تحصیل به مدت سه و نیم تا چهارده ماه اقامت داشته و به دنبال فرصت های کاری باشند. دانشگاه‌های مهندسی مکانیک در آلمان از استانداردهای آکادمیک بسیار بالا و کنترل‌های کیفی دقیق پیروی می‌کنند و تضمین خواهند کرد که دانشجویان تحصیلات با کیفیتی دریافت می‌کنند و مدارک و گواهینامه‌هایی را دریافت می‌کنند که در سراسر جهان ارزشمند است.

بهترین مدارک مهندسی مکانیک در آلمان؟

مهندسی مکانیک یک برنامه حرفه ای است که به دانشجویان کمک می کند تا نحوه طراحی و ساخت سیستم های مکانیکی را درک کنند. در زیر مدارک در بهترین دانشگاه های آلمان برای مهندسی مکانیک آمده است. لازم به ذکر است مدرک مهندسی مکانیک در آلمان در مدت 3 تا 3.5 سال تکمیل می شود.

•    مهندسی عمومی

•    مهندسی انرژی و فرآیند

•    مهندسی خودرو

•    مهندسی هوا فضا

•    علوم مواد

•    مکاترونیک

•    فناوری تولید و سیستم

شرایط واجد شرایط بودن در مهندسی مکانیک در آلمان

شرایط ثبت نام در رشته مهندسی مکانیک در آلمان بسته به دانشگاه و مقطع تحصیلی متفاوت است. با این حال، بیایید شرایط کلی برای تحصیل در آلمان را بررسی کنیم، که در زمان پذیرش الزامی است.

•    ریز نمرات دانشگاهی

•    نمرات مهارت زبان

•    آلمانی:  Goethe-Zertifikat C2، Test Deutsch als Fremdsprache (TestDaF)

•    انگلیسی: TOEFL، C1 Advanced و IELTS

•    گذرنامه معتبر

•    توصیه نامه

•    بیانیه ای از هدف

•    نامه تشویق

•    نمرات GRE اختیاری

پیشنهاد مطالعه:تحصیل در ایسلند

برترین دانشگاه های آلمان برای مهندسی مکانیک

آلمان مرکز برخی از استثنایی و بهترین دانشگاه های آلمان برای مهندسی مکانیک در جهان است. با ارائه آموزش با کیفیت بالا همراه با کادر آموزشی عالی و دوره های متنوع، در اینجا برخی از برترین دانشگاه های آلمان برای مهندسی مکانیک ارائه شده است.

•    دانشگاه فنی مونیخ

•    موسسه فناوری کارلسروهه

•    دانشگاه اشتوتگارت

•    دانشگاه RWTH آخن

•    دانشگاه لایب نیتس در هانوفر

•    موسسه فناوری برلین

•    دانشگاه فنی براونشوایگ

•    دانشگاه سیگن

•    دانشگاه علمی کاربردی (HSD)

•    دانشگاه راونسبورگ وینگارتن

علاوه بر این، بیایید این بهترین دانشگاه ها برای مهندسی مکانیک در آلمان را با جزئیات بررسی کنیم.

بهترین دانشگاه های آلمان برای مهندسی مکانیک

دانشگاه فنی مونیخ

در بین دانشگاه های برتر آلمان برای کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک یا سایر دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد، دانشگاه فنی مونیخ بهترین دانشگاه دولتی آلمان برای مدرک مهندسی مکانیک محسوب می شود. این دانشگاه با مجموعه ای از دوره ها و برنامه ها در هر دو سطح لیسانس و کارشناسی ارشد، برای کسانی که قصد دارند در آلمان درخواست دهند ضروری است.

موسسه فناوری کارلسروهه

دانشگاه عالی، موسسه فناوری کارلسروهه نیز یکی از برترین دانشگاه های مهندسی مکانیک در آلمان است. این دانشگاه دولتی تاکید زیادی بر کار تحقیق و توسعه دارد. دانشجویان می توانند از میان طیف وسیعی از برنامه های دانشگاه انتخاب کنند. این یکی از بهترین دانشگاه های آلمان برای مهندسی مکانیک محسوب می شود.

دانشگاه اشتوتگارت

دانشگاه اشتوتگارت به یکی از بهترین کالج‌های مهندسی مکانیک آلمان تبدیل شده است. دانشگاه اشتوتگارت همچنین به دلیل جذب گسترده دانشجویان بین المللی که دوره های مختلف مهندسی آن را دنبال می کنند، مشهور است. این یکی از بهترین کالج های مهندسی مکانیک در آلمان است.

دانشگاه RWTH آخن

دانشگاه RWTH آخن یکی از منتخب ترین دانشگاه های آلمان است که نرخ پذیرش آن حدود 10٪ است. با توجه به شهرت آن به عنوان بهترین دانشگاه پژوهش محور در آلمان، این دانشگاه شرایط واجد شرایط بسیار خاصی برای دوره های مهندسی مکانیک خود دارد. این یکی از دانشگاه های دولتی آلمان و بهترین دانشگاه های آلمان برای مهندسی مکانیک است.

پیشنهاد مطالعه:آزمون بین المللی تیمز  Timss

 دانشگاه لایب نیتس در هانوفر

بیش از 30000 دانشجوی بین المللی در دانشگاه لایب نیتس برای برنامه های مختلف آن ثبت نام می کنند. این دانشگاه به عنوان یکی از دانشگاه های برتر آلمان برای کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک دیده می شود. همچنین یکی از معدود دانشگاه های مهندسی مکانیک در آلمان به زبان انگلیسی است.

موسسه فناوری برلین

حوزه های اصلی تمرکز در برنامه های انستیتو فناوری برلین برای مهندسی مکانیک عبارتند از محاسبات، دینامیک سیستم سیالات، ساخت و ساز و توسعه، نیروی محرکه هوانوردی، و طیف گسترده ای از گزینه های جالب دیگر. این بهترین دانشگاه های آلمان برای مهندسی مکانیک امکان تحقیق و کاربرد عملی مواد مطالعه را برای پیشبرد روند یادگیری فراهم می کند.

دانشگاه فنی براونشوایگ

TU Braunschweig قدیمی‌ترین دانشگاه فنی و مکانیک آلمان است و اغلب در فهرست برترین دانشگاه‌های مهندسی این کشور قرار دارد. این بهترین دانشگاه مهندسی مکانیک در آلمان به دلیل تدریس پژوهش محور خود شناخته شده است و چندین برنامه کارشناسی ارشد و کارشناسی در مهندسی مکانیک ارائه می دهد.

دانشگاه سیگن

دانشگاه سیگن یک دانشگاه دولتی است که ساختار برنامه درسی خود را به رهبری دانشجو و توانایی انتخاب رشته های انتخابی مورد علاقه را نوید می دهد. علاوه بر این، یک دوره شش هفته کارآموزی صنعتی و همچنین کادر آموزشی استثنایی، دانشگاه زیگن را به انتخابی درخشان برای کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک در آلمان تبدیل کرده است. در میان بهترین دانشگاه های آلمان برای مهندسی مکانیک، این دانشگاه نیز یک دانشگاه با فرصت های شغلی شگفت انگیز است.

بهترین دانشگاه های آلمان برای مهندسی مکانیک

دانشگاه علمی کاربردی (HSD)

همچنین به عنوان Hochschule Düsseldorf شناخته می شود، یکی از بهترین موسسات در آلمان برای مهندسی مکانیک، دانشگاه علوم کاربردی HSD است. این دانشگاه نه تنها برنامه های متنوعی را زیر نظر دانشکده مهندسی مکانیک خود ارائه می دهد، بلکه آنها را به زبان انگلیسی نیز ارائه می دهد. بنابراین شما همچنین می توانید این را در بین سایر دانشگاه های برتر آلمان برای کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک انتخاب کنید.

10. دانشگاه Ravensburg Weingarten

دانشکده مهندسی مکانیک در دانشگاه علمی کاربردی برنامه های مهندسی را ارائه می دهد که بر "تخصص عمل محور" تمرکز دارند. دانشگاه راونزبورگ با بیش از 600 دانشجو در دوره های کارشناسی ارشد خود که به طور خاص بر توسعه پروژه و اتوماسیون تمرکز دارد، یکی از مؤسسات پیشرو و بهترین دانشگاه های آلمان برای مهندسی مکانیک است. شما می توانید این را در میان سایر کالج های مهندسی مکانیک آلمان برای ادامه تحصیلات عالی خود انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین دانشگاه های مالزی

هزینه تحصیل در رشته مهندسی مکانیک در آلمان

در اینجا هزینه تحصیل در رشته مهندسی مکانیک در آلمان آورده شده است. دانشگاه های دولتی آلمان دانشجویان را ملزم به پرداخت شهریه نمی کنند. با این حال، آنها ملزم به پرداخت هزینه ترم در ابتدای هر ترم هستند که 150-300یورو است. هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی آلمان برای مهندسی مکانیک 11000-17000 یورو می باشد.

اکنون هزینه تحصیل در آلمان را می دانید. در مرحله بعد، بیایید فرصت های شغلی را که فرد می تواند پس از اتمام دوره مهندسی در بهترین دانشگاه های آلمان برای مهندسی مکانیک خود تجربه کند، بررسی کنیم. فرصت های شغلی بعد از مهندسی مکانیک در آلمان بسیار زیاد است.

دامنه مهندسی مکانیک در آلمان گسترده است. زیرا این کشور دارای بیش از 6000 شرکت با بیش از 964000 فرصت مهندسی مکانیک است. بنابراین نقش های شغلی را که فرد می تواند پس از دوره خود دنبال کند، بسیار بوده و فرد می تواند بر اساس توانمندی و علاقه خود، آن ها را انتخاب کند.

بهترین دانشگاه های آلمان برای مهندسی مکانیک

جمع بندی

برای نتیجه گیری، اگرچه اکثر دانشگاه های مهندسی مکانیک در آلمان دارای هزینه های ترم، ساختار و تعداد دانشجویان متنوع هستند، اما ممکن است در معیارهای واجد شرایط بودن، تاریخ درخواست و موارد دیگر متفاوت باشند. بنابراین، به یاد داشته باشید که برای اطلاعات بیشتر در مورد سوالات خود، وب سایت رسمی آنها را بررسی کنید. و اگر در هر نقطه ای سردرگم شدید یا مایل به دریافت راهنمایی تخصصی سرتاسر هستید، با 20پیمنت و مشاوران آن در ارتباط باشید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد