بهترین هاستل های عمان

بهترین هاستل های عمان

توسط : تیم محتوا
6,800

اگر به دنبال بهترین هاستل های عمان هستید تا بتوان سفر خود به این کشور را مدیریت کرده و سفری هیجان انگیز و اقتصادی را داشته باشید، می توانید در شهرهایی همچون مسقط آنها را بیابید. تلاش برای مجبور کردن خود را به تعطیلاتی گران قیمت را رها کنید. وقت آن است که راه خود را طی کنید. اجازه دهید شما را با یک اقامتگاه مقرون به صرفه که متناسب با سبک و بودجه شما باشد آشنا کنیم. چه ماه‌ها آرزوی سفر داشته باشید، چه تازه تصمیم به این کار گرفته اید اکنون زمانی عالی برای تعطیلات است. می توانید برای بلیط هواپیما و رزرو هاستل در عمان، از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

پیشنهاد مطالعه:خرید بلیط خارجی ارزان قیمت

هاستل suliaman

این هاستل زیبا در شرق صلاله در ساحلی زیبا واقع شده است. دارای اتاق های بزرگ و زیباست. کارکنان به خصوص suliaman بسیار مفید هستند، آنها تمایل بیشتری دارند تا زندگی را برای مهمانان راحت تر کنند.  رستوران در انتخاب غذا بسیار محدود است. 

مدیریت باید امکانات مرکز تجاری را در نظر بگیرد زیرا این امر برای این نوع هتل ها مهم است. در لابی آنها قهوه عمانی و خرما سرو می کنند که هر دو محصول عمان نیستند. ما فقط 4 شب در تعطیلات خانوادگی در اینجا داشتیم، اما می توانستیم بیشتر لذت ببریم. 

موقعیت مکانی عالی خارج از صلاله اما در دسترس است. اگر ماشین کرایه ای داشته باشید، دیدن موزه آل بلید ضروری است، و بازار شبانه در نزدیکی آنجا دلپذیر است و همچنین فرصتی عالی برای یک وعده غذایی عصرانه بسیار متفاوت فراهم می کند. 

ساحل به روش معمولی عمان بسیار دلپذیر و بدون سایه است، بنابراین بهتر است از صبح زود یا هنگام غروب از آفتاب لذت ببرید. هر روز صبح گروه کوچکی از دلفین ها شنا می کردند. کارکنان رستوران نیز خدمات بسیار خوبی ارائه دادند.

بهترین هاستل های عمان

هاستل شانگری 

ما در 2 اتاق ماندیم که خانواده به هم متصل بودند در الواها اتاق ها تمیز و مرتب هستند. بطری های آب به اندازه کافی ارائه شده است. وای فای سالم است (سرعت بالا نیست). مطمئنم این هتل یکی از بهترین هتل های عمان است و شما راضی خواهید بود. 

کارکنان بسیار دوستانه و مفید هستند. نکات منفی وجود دارد که می خواهم به آنها اشاره کنم. Play Station 4  در اتاق ارائه شد، اما کارکنان نمی دانند چگونه آن را فعال کنند. فشار آب دوش کمی ضعیف است. اگر تور را رزرو می کنید، توصیه می کنم از قبل با آژانس مسافرتی از طریق وب سایت رزرو کنید، زیرا رزرو در هتل گران تر است. 

موقعیت مکانی هاستل تقریبا 40 دقیقه تا فرودگاه  OMRو چندان دور نیست و می توانید از منظره شهر عمان لذت ببرید. به طور کلی، این هتل فوق العاده است. این هاستل در نزدیکی فرودگاه قرار داشت، فقط کمتر از 10 دقیقه با ماشین فاصله داشت. 

همچنین، در وسط یک سایت ساخت و ساز بود اما در شب زیاد سر و صدا نبود. شاید پیدا کردن آن دشوار باشد، اما نقشه های گوگل کمک کرد. ممکن است چند سال دیگر که ساخت و ساز انجام شود بهتر شود. اتاق ها واقعا تمیز بودند و حس نو بودن داشتند. 

اگر به مکانی در نزدیکی فرودگاه نیاز دارید که ارزان باشد توصیه می کنم. همچنین 10 دقیقه با مسجد جامع برای گشت و گذار و مرکز خرید بزرگ برای خرید فاصله دارد. رستوران روزنا در این نزدیکی هست که رستورانی شبیه قلعه است و رستوران ترکی که غذاهای خوبی سرو می کند.

پیشنهاد مطالعه:بهترین هاستل های قطر در جام جهانی 2022

مهمان خانه راس الحد

اگر نمی ‌توانید لاک‌پشت‌ ها را از بالکن خود در مهما ن‌خانه راس ‌الحد ببینید، اینجا مکانی عالی برای توقف در مسیر شما به راس ‌الجینز برای تماشای لاک ‌پشت‌ها است که فقط 15 کیلومتر با آن فاصله دارد. نسبت قیمت به ارزش بسیار بهتر است.

کارکنان بسیار با انگیزه، دوستانه و مفید (حتی بدون درخواست اطلاعات به ما ارائه شد!) سرویس دهی می کردند. اتاق تمیز و جادار خوب، ساحلی به سبک کارائیب با آب فیروزه‌ای و شن‌های سفید نرم در فاصله‌ی پیاده‌روی، شامی که در ساعت آخر در اتاق ما ارائه می‌شود با لبخند و بطری‌های آب اضافی که برای سفر بعدی ما ارائه می‌شود، این اقامت را بسیار خوب کرده است. 

اگر دوباره به منطقه راس الحد بیاییم، قطعا در این مهمانسرا خواهیم ماند! البته موقعیت خانه مهمان به درستی در نقشه آگودا نمایش داده نمی شود از مختصات در بررسی ذکر شده استفاده کنید یا علائم شهر را دنبال کنید و به محض دیدن ساختمان بلندتر با چراغ های آبی به آن سمت بروید.

هاستل آریانا

در این هاستل، اتاق به درستی تمیز نشده است. هیچ چای کیسه ای و قهوه در اتاق وجود ندارد. خدمات فقط ابتدایی بود. هیچ رستورانی در هتل وجود ندارد و باید به یک رستوران ایرانی در یکی دیگر از هتل های همسایه بروید، صبحانه به اتاق ارسال می شود. تنها مزیت این هتل موقعیت مکانی آن و سوپرمارکت است.

هاستل بوتیک جوویرا 

در جوویرا خیلی خوش گذشت، امکانات بسیار شیک و عالی بود. البته نکته این است که وای فای باید در همه اتاق ها ارائه شود، صرف نظر از نوع اتاق ها، داشتن وای فای فقط در مناطق عمومی راحت نیست. ثانیا، امکانات اسپا و درمان های ارائه شده نیاز به بهبود دارند که ما احساس کردیم ارزشی برای هزینه کردن ندارد.

بهترین هاستل های عمان

هاستل دایسوکه 

بهترین مهمان نوازی که تا به حال تجربه کرده ایم و امکانات عالی که ارائه می شد، هاستل دایسوکه بود. استخر کنترل دما دارد و ساحل تمیز است. موقعیت عالی در صلاح نزدیک به بسیاری از جاذبه های گردشگری است. شما می توانید هاستل های زیادی را در شهرهای عمان به ویژه مسقط بیابید.

در صورتی که برای رزرو هاستل و بلیط پرواز به عمان نیاز به کمک دارید، می توانید با کارشناسان 20پیمنت در ارتباط بوده و برنامه سفر خود را تنظیم کنید. یافتن اقامتگاه های ارزان و تمیز که بتواند سفری مناسب را با هزینه و بودجه ای کم فراهم کند، چندان ساده نیست. 

از همین روست که توصیه می شود از خدمات گردشگری 20پیمنت بهره برده و برای رزرو اقامتگاه خود از تجربه و تخصص ایشان استفاده کنید. بدین ترتیب بدون نگرانی، می توانید برنامه سفر خود را تنظیم کرده و خاطراتی زیبا و به یادماندنی را ایجاد کنید.

پیشنهاد مطالعه:کشور های توریستی در جهان

میانگین قیمت یک هتل در عمان چقدر است؟

متوسط قیمت یک هتل 3 ستاره در عمان 75 دلار است. میانگین قیمت یک هتل 4 ستاره در عمان 130 دلار است. میانگین قیمت برای یک هتل 5 ستاره در عمان 300 دلار است. توجه داشته باشید این قیمت ها می تواند با توجه به نوسانات ارز و تغییر هزینه ها در فصل های پرمسافر، متفاوت باشد.

محبوب ترین هتل های عمان کدامند؟

برخی از محبوب ترین هتل های عمان عبارتند از Golden Tulip Headington Ruwi، City Seasons Hotel Muscat و Mysk Al Mouj Hotel.

بهترین هتل های عمان برای زوج ها کدامند؟

هتل‌هایی در عمان که توسط زوج‌ها امتیاز بالایی دریافت می‌کنند عبارتند از: Muscat Plaza Hotel، Al Hail Waves Hotel Managed By Centara و Centra by Centara Muscat Dunes Hotel.

بهترین هاستل های عمان

اطلاعات بیشتر در مورد عمان

عمان مدت‌هاست که در فهرست بهترین مقاصد برای بازدید در خاورمیانه قرار دارد. قیمت ارزان هتل ها همیشه آسان نیست، اما سایت هایی وجود دارد که بهترین نرخ های موجود را در بیش از 382 هتل و هاستل در عمان ارائه می دهد.

 شما می توانید مطمئن باشید که به روزترین اطلاعات و معاملات هتل را در 20پیمنت پیدا خواهید کرد. این کشور با 9 منطقه مختلف، تنوع زیادی از مناظر زیبا و همچنین فرهنگ و سبک زندگی پر جنب و جوش را به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهد. 

در حالی که مطمئناً هر شهری هیجان انگیز است، مسقط، نیزوا، سور برای جلب توجه شما فراتر از آن هستند. تاریخ سفر خود را انتخاب کنید و به  20پیمنت اجازه دهید هتل عالی در عمان را برای شما پیدا کند. پایین ترین نرخ در هاستل ها به این معنی است که نرخ های بهتری را در هیچ کجای دیگری پیدا نخواهید کرد.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد