خرید بهترین سهام هوش مصنوعی 2023

خرید بهترین سهام هوش مصنوعی 2023

توسط : تیم محتوا
1,694

کامپیوترها در خرد کردن اعداد برتری دارند، اما نه در انواع کارهایی که بسیاری از مردم به راحتی انجام می دهند. کارهایی مانند پردازش زبان، ادراک بصری، دستکاری اشیا، استدلال، برنامه ریزی و یادگیری از جمله کارهایی است که با هوش مصنوعی انجام می شود. هوش مصنوعی (AI)، از جمله شاخه‌های یادگیری عمیق و یادگیری ماشینی، از رایانه‌ها برای انجام کارهایی استفاده می‌کند که معمولاً به هوش انسانی نیاز دارند. در اینجا 5 سهام هوش مصنوعی معرفی شده است. می توانید از طریق 20پیمنت برای خرید بهترین سهام هوش مصنوعی 2023 اقدام کنید.

نحوه استفاده شرکت ها از هوش مصنوعی

هوش مصنوعی از طریق یادگیری ماشینی ایجاد می شود که شامل آموزش سیستمی با حجم عظیمی از داده است. سپس از سیستم آموزش دیده برای استنباط در مورد داده های جدیدی که هرگز دیده نشده است استفاده می کند.

ساده ترین مثال سیستمی است که برای تشخیص اشیاء در تصاویر طراحی شده است. تصاویر با آن اشیاء در اختیار سیستم قرار می‌گیرد، که «می‌آموزد» چگونه آن اشیاء را در تصاویر دیگر شناسایی کند. هرچه اشیاء بیشتری در تصاویر شناسایی شود، امکان تشخیص دقیق تر می شود.  می توانید برای خرید بهترین سهام هوش مصنوعی جهت شرکت خود، از کارشناسان ما راهنمایی بخواهید.

شرکت ها از هوش مصنوعی به دو روش اصلی استفاده می کنند. بسیاری از شرکت‌های فناوری از هوش مصنوعی برای قدرتمندتر کردن عملیات موجود خود از جمله از طریق برنامه‌های کاربردی سطح بالا، از جمله روباتیک، خودروهای خودران و دستیاران مجازی استفاده می‌کنند. 

گوگل، زیرمجموعه Alphabet (GOOGL -0.71%)، (GOOG -0.78%)، از هوش مصنوعی برای فیلتر کردن هرزنامه برای کاربران Gmail استفاده می کند. آمازون (AMZN -0.55٪) از هوش مصنوعی برای توصیه محصولات به مشتریان استفاده می کند، در حالی که Netflix (NFLX 5.5٪) از هوش مصنوعی برای هدایت ایجاد محتوا و توصیه ها استفاده می کند.

اخیراً، ChatGPT از OpenAI نشان داده است که بخش هوش مصنوعی که قادر به تولید متون، تصاویر، صداها و ایده‌ها است تا کجا پیش رفته است. پتانسیل چنین مدل های زبانی بزرگ بسیار زیاد است. برخی از شرکت‌ها نیز با فروش سخت‌افزار، نرم‌افزار، خدمات یا تخصص مورد نیاز فناوری، مستقیماً از هوش مصنوعی سود می‌برند. برای خرید بهترین سهام هوش مصنوعی اقدام کنید تا به کسب و کار خود بهتر و هوشمندانه سروسامان دهید.

پیشنهاد مطالعه:کیف پول اتمیک

برترین سهام هوش مصنوعی برای خرید در سال 2023

    NVIDIA (NASDAQ:NVDA) تراشه‌های گرافیکی و خودروهای خودران

    IBM (NYSE:IBM) تقویت هوش انسانی در سراسر صنایع

    مایکروسافت (NASDAQ:MSFT) تراشه های حافظه برای مراکز داده و خودروهای خودران

    آمازون (NASDAQ:AMZN) فناوری صوتی فعال، رایانش ابری، و تجارت الکترونیک

    C3.AI (NYSE:AI) از نرم افزار به عنوان یک سرویس برای ارائه برنامه های کاربردی هوش مصنوعی در مقیاس سازمانی استفاده می کند.

خرید بهترین سهام هوش مصنوعی 2023

انویدیا

شرکت تراشه ‌های گرافیکی Nvidia بهره زیادی از هوش مصنوعی برده است. می توان گفت که کارت‌های گرافیکی این شرکت در سراسر جهان دارای استانداردهای واقعی است. اگر برای خرید بهترین سهام هوش مصنوعی برنامه ریزی کرده اید، این یک انتخاب عالی است.

 مرحله آموزش یادگیری ماشین به قدرت محاسباتی زیادی نیاز دارد. مرحله بعد، مرحله استنتاج، کمتر نیاز دارد. از سویی دیگر، تراشه‌ های پردازش گرافیک (GPU) که به طور معمول جهت رندر بازی‌ های ویدیویی مورد  استفاده قرار می گیرد، دارای پشتیبانی کاملی در هر دو فاز است.

کسب و کار مرکز داده انویدیا به طور پیوسته سهم فزاینده ای از کل درآمد این شرکت را نشان می دهد و در سال مالی 2022 در صدر بخش بازی های آن قرار گرفت. اما از مهم ترین محرک های رشد در این شرکت، هوش مصنوعی است.

تراشه‌های آن برای حجم‌های کاری سخت که برنامه‌هایی مانند مدل‌های زبان بزرگ به آن نیاز دارند، محبوب هستند، و این شرکت به تازگی مجموعه جدیدی از پلت‌فرم‌های استنتاج را به‌طور خاص برای هوش مصنوعی مولد طراحی کرده است.

خودروهای خودران انویدیا

خودروهای خودران یکی دیگر از موضوعات مورد توجه است که هنگام خرید بهترین سهام هوش مصنوعی می توانید آن را در نظر بگیرید. تجهیزات این خودروها، نیاز به میزان زیادی قدرت محاسباتی خواهند داشت که انویدیا در اختیارشان خواهد گذاشت. بخش تجسم حرفه‌ای آن، که شامل همه‌جانبه‌اش می‌شود، نیز پتانسیل زیادی در هوش مصنوعی دارد. کارت‌های گرافیک انویدیا می‌توانند روزی با پردازنده‌های تخصصی‌تری که برای هوش مصنوعی طراحی شده‌اند جایگزین شوند، اما در حال حاضر، این شرکت در موقعیت رشک‌آوری قرار دارد.

شرکت  IBM

این شرکت فناوری قدیمی، ارائه‌دهنده یکپارچه سخت‌افزار، نرم‌افزار و خدمات به مشتریان بزرگ سازمانی است. سیستم‌های رایانه‌ای اصلی آن هنوز در صنایع خاصی در همه جا حاضر هستند و مرتباً قراردادهای فناوری چند ساله به ارزش صدها میلیون دلار را امضا می‌کند. خرید بهترین سهام هوش مصنوعی شما را در امورتان یاری می کند.

استراتژی این شرکت در استفاده از هوش مصنوعی این است که از این فناوری پیشرفته استفاده کند تا باعث رشد هوش انسان شده و با کاهش هزینه ها، کارایی را ارتقاء دهد. در صنعت مراقبت های بهداشتی، فناوری هوش مصنوعی IBM برای ایجاد برنامه های مراقبت فردی، تسریع روند ارائه داروهای جدید به بازار و بهبود کیفیت مراقبت استفاده می شود. 

شرکت تحقیقات بازار IDC، آی‌بی‌ام را با 13.7 درصد سهم بازار در سال 2020 به عنوان پیشرو در پلتفرم‌های نرم‌افزاری هوش مصنوعی رتبه‌بندی کرد که نسبت به سال قبل 46 درصد رشد داشت. این شرکت در حال رشد بوده و با کمک هوش مصنوعی آن را محقق کرده است. 

در صورتی که می خواهید از رونق هوش مصنوعی بهره مند شوید می توانید این شرکت را انتخاب کنید. بنابراین، خرید بهترین سهام هوش مصنوعی می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند.

پیشنهاد مطالعه:معرفی نرم افزارClickUp و کاربردهای آن

 مایکروسافت

مایکروسافت اخیراً به لطف همکاری خود با OpenAI سر و صدای زیادی به دست آورده است. مایکروسافت در سال 2019 سرمایه‌گذاری در این استارت‌آپ فناوری را آغاز کرد و اخیراً پس از راه‌اندازی ChatGPT، 10 میلیارد دلار دیگر در OpenAI سرمایه‌گذاری کرد.

مایکروسافت نسخه جدیدی از موتور جستجوی Bing خود را که توسط ChatGPT پشتیبانی می‌شود، رونمایی کرد و این شرکت در حال رقابت برای گنجاندن ویژگی‌های GPT در مجموعه محصولات خود، از جمله سرویس زیرساخت ابری Azure، مرورگر وب Edge، مجموعه نرم‌افزار بهره‌وری آفیس و Bing است.

مدیر عامل شرکت ساتیا نادلا بارها گفته است که هوش مصنوعی را پلتفرم محاسباتی بزرگ بعدی می‌داند و سرمایه‌گذاری 10 میلیارد دلاری در OpenAI نشانه اعتقاد او به هوش مصنوعی و اعتقادش به این است که باید این انتقال را به ترتیب رهبری کند یا در همان حال عقب بماند. با موبایل انجام داد.

مایکروسافت همچنین در حال بهره برداری از قدرت هوش مصنوعی به روش های دیگر است، از جمله مستندات بالینی خودکار در مراقبت های بهداشتی برای کاهش کاغذبازی و نیازهای اداری و استفاده از Azure برای اجازه دادن به مشتریان برای ساخت ابزارهای AI سفارشی که می توانید هنگام خرید بهترین سهام هوش مصنوعی به آن توجه کنید.

خرید بهترین سهام هوش مصنوعی 2023

آمازون

اگرچه آمازون به عنوان یک خرده فروش آنلاین شروع به کار کرد، اما فناوری هوش مصنوعی همیشه هسته اصلی این شرکت بوده است. امروزه آمازون از هوش مصنوعی برای همه چیز استفاده می‌کند. از الکسا، فناوری فعال‌کننده صوتی پیشرو در صنعت تا فروشگاه‌های مواد غذایی بدون صندوق‌دار Amazon Go، تا Amazon Web Services Sagemaker، ابزار زیرساخت ابری که مدل‌های یادگیری ماشینی با کیفیت بالا را برای دانشمندان داده و داده‌ها به کار می‌گیرد. 

تجارت الکترونیک آمازون نیز بر اساس هوش مصنوعی ساخته شده است زیرا الگوریتم‌ها موتورهای پیشنهادی برتر آن را برای تجارت الکترونیک و پخش ویدیو و موسیقی اجرا می‌کنند. علاوه بر این، آمازون از هوش مصنوعی برای تعیین رتبه بندی محصولات استفاده می کند. خرید بهترین سهام هوش مصنوعی، امکان استفاده از امکانات ویژه را فراهم می کند.

عملیات لجستیکی آمازون

حتی عملیات لجستیکی آمازون از مهارت هوش مصنوعی آن سود می‌برد، که به برنامه‌ریزی، مسیریابی مجدد و راه‌های دیگر برای بهبود دقت و کارایی تحویل کمک می‌کند. تحویل هواپیماهای بدون سرنشین، که شرکت مدت‌ها به دنبال اجرای آن بوده است، یکی دیگر از برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی برای این غول فناوری خواهد بود.

تعیین کمیت تأثیر هوش مصنوعی بر تجارت آمازون دشوار است، اما به وضوح یکی از اجزای اصلی مزیت رقابتی این شرکت است. می توانیدخرید بهترین سهام هوش مصنوعی را در برنامه کاری خود قرار دهید تا با عصر جدید رشد کنید.

شرکت C3.ai

C3.ai ممکن است نزدیکترین گزینه در بازار سهام به سهام هوش مصنوعی خالص باشد، همانطور که "ai" در نام شرکت و علامت آن ممکن است نشان دهد. در حالی که شرکت‌های فهرست بالا غول‌های فناوری یا سازندگان تراشه‌های متنوعی هستند که برخی از مشاغل با هوش مصنوعی درگیر هستند، هوش مصنوعی تمام تمرکز C3.ai است.

C3.ai یک شرکت SaaS است که نرم افزار آن به شرکت ها اجازه می دهد تا برنامه های بزرگ هوش مصنوعی را به کار گیرند. ابزارهای این شرکت به مشتریانش کمک می کند تا توسعه نرم افزار را تسریع کنند و هزینه و ریسک را کاهش دهند و کاربردهای بسیار متنوعی دارند. خرید بهترین سهام هوش مصنوعی می تواند اطمینان خاطر را در استراتژی های کسب و کار فراهم کند.

این شرکت در حال راه اندازی مجموعه هوش مصنوعی مولد خود با جستجوی سازمانی به عنوان اولین محصول است. جستجوی سازمانی به مشتریان اجازه می دهد تا از یک رابط زبان طبیعی برای مکان یابی و بازیابی داده های مربوطه در تمام سیستم های اطلاعاتی شرکت استفاده کنند.

C3.ai اولین محرک در صنعت خود است و می گوید که از پلتفرم توسعه هوش مصنوعی سازمانی end-to-end در رقابت مستقیم با آن آگاه نیست. این موقعیت منحصربه‌فرد می‌تواند شرکت را در درازمدت به یک برنده بزرگ تبدیل کند، اگرچه بازار هوش مصنوعی SaaS در حال تکامل است و می‌تواند رقابت زیرساخت‌های ابری بزرگ مانند آمازون یا مایکروسافت را به خود جلب کند.

فراگیری ماشین

یادگیری ماشینی تکنیکی است که توسط آن برنامه های هوش مصنوعی آموزش داده می شود.

پیشنهاد مطالعه:نحوه استفاده از  PasteDownload

سهام یادگیری ماشینی

همه سهام فوق از فناوری های یادگیری ماشینی استفاده می کنند، اما اگر به دنبال گزینه های بیشتری برای خرید بهترین سهام هوش مصنوعی هستید، دو مورد دیگر را نیز بررسی کنید.

Alteryx (AYX 0.63%)  

ارائه‌دهنده نرم‌افزار تجزیه و تحلیل داده‌ها است که به کارکنان داده قدرت می‌دهد تا مشکلات را با طیف گسترده‌ای از ابزارهای تجزیه و تحلیل و علم داده حل کنند. Alteryx Intelligence Suite ، یکی از چندین محصول، قابلیت‌های یادگیری ماشینی از جمله مدل‌سازی خودکار و پردازش زبان طبیعی برای ساخت مدل‌ها را ارائه می‌دهد.

DocuSign (DOCU 2.05%) 

یک پیشرو مبتنی بر هوش مصنوعی در نرم افزار امضای دیجیتال، در سال های اخیر نفوذ قابل توجهی به یادگیری ماشین داشته است. در سال 2020، این شرکت نرم افزار Seal را خریداری کرد، یک شرکت تجزیه و تحلیل قراردادهای سازمانی که از یادگیری ماشینی برای سازماندهی و شناسایی ریسک ها و فرصت ها در قراردادها استفاده می کند. 

برای سال‌ها، DocuSign در حال ساخت ابزارهای یادگیری ماشینی مانند DocuSign Insight برای کمک به تجزیه و تحلیل قرارداد از طریق پردازش زبان طبیعی است. خرید بهترین سهام هوش مصنوعی راهی برای پیشرفت سریع تر خواهد بود.

خرید بهترین سهام هوش مصنوعی 2023

سهام یادگیری عمیق

یادگیری عمیق زیرمجموعه ای از یادگیری ماشینی است که از شبکه های عصبی مصنوعی الهام گرفته از مغز انسان استفاده می کند. این پیشرفته ترین نوع هوش مصنوعی است و در فناوری هایی مانند اتومبیل های خودران بسیار مهم است. 

یادگیری عمیق در حال پیشرفت در زمینه هایی مانند مراقبت های بهداشتی پیشگیرانه است، جایی که الگوریتم های پیش بینی لازم است، و تفاوت آن با یادگیری ماشینی در این است که به ورودی های انسانی نیاز ندارد.

از جمله شرکت هایی که ارتباط نزدیکی با یادگیری عمیق دارند، انویدیا هستند که تراشه های GPU آن از یادگیری عمیق برای نیرو دادن به مراکز داده و فعال کردن رانندگی مستقل و محاسبات ابری، از جمله عملکردهای دیگر، استفاده می کنند. با خرید بهترین سهام هوش مصنوعی، درهای پیشرفت را به روی کسب و کار خود خواهید گشود

آلفابت از طریق تعدادی از مشاغل خود، از جمله راه اندازی خودروی خودران Waymo، در معرض یادگیری عمیق است. همچنین صاحب DeepMind است، یک پلت فرم یادگیری عمیق که می تواند بیماری های چشمی را تشخیص دهد، شکل پروتئین ها را پیش بینی کند و روند کشف علمی را تسریع بخشد.
هوش مصنوعی یک تجارت در حال رشد 

پیش‌بینی می‌شود که کل هزینه‌های سیستم‌های هوش مصنوعی در سال 2023 به 97.9 میلیارد دلار برسد که از 37.5 میلیارد دلار در سال 2019 افزایش یافته است. برای دوره پنج ساله منتهی به سال 2023، پیش‌بینی می‌شود که بخش هوش مصنوعی با نرخ سالانه 28.4 درصد رشد کند.

با توجه به اینکه بازار هوش مصنوعی در حال حاضر بزرگ است و هنوز به سرعت در حال رشد است، شرکت های زیادی می توانند از خرید بهترین سهام هوش مصنوعی سود ببرند. اگرچه انتخاب سهام در یک صنعت در حال رشد با ابهامات زیادی همراه است، این سهام برتر هوش مصنوعی همگی ارزش بررسی دارند.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد