10 سایت مفید برای دانشجویان

10 سایت مفید برای دانشجویان

توسط : تیم محتوا
1,137

به دنبال لیستی از وب سایت هایی که بتوانید نکاتی که به آن نیاز دارید یا علاقه مند هستید را در آن ها بیابید. در واقع، امروزه رسانه های اجتماعی و پلتفرم های خبری، بدون شک نقش مهمی در زندگی ما دارند. اما آیا لیست خاصی از وب سایت های آموزشی برای دانشجویان وجود دارد که بتواند برای پیشرفت تحصیلی نجات بخش باشد؟ در اینجا مفیدترین سایت ها برای دانشجویان معرفی شده اند.

مفیدترین وب سایت ها برای دانش آموزان کدامند؟

خواه به وب‌ سایت‌ه ای کمک مطالعه، پایگاه ‌های اطلاعاتی عالی از مقالات مجلات  یا یک بررسی‌کننده سرقت ادبی در سطح جهانی نیاز داشته باشید، این فهرست از بهترین وب‌سایت ‌ها برای دانشجویان آماده شده است. برخی از این منابع به شما کمک می‌کنند تا از آخرین اخباری که می‌توانند خلاقیت شما را تقویت کرده و کارهای روزمره‌تان را آسان‌تر کنند، در اختیار داشته باشید. برخی از آنها وب سایت های مطالعه برای دانش آموزانی هستند که به تقویت اضافی نیاز دارند. 

پیشنهاد مطالعه:آیا هزینه ارسال نمره تافل و گری به دانشگاه ها افزایش دارد؟

مفیدترین سایت ها برای دانشجویان

اگر به تقویت خلاقیت و روش‌های جدید برای نگاه کردن به چیزهای معمولی نیاز دارید، TED Talks یک انتخاب عالی برای شماست. این سایت دارای هزاران ویدیوی منحصر به فرد و برنامه های صوتی مختلف است که شما را تشویق می کنند تا روزانه چیزی جدید کشف کنید. تقریباً در هر زمینه موضوعی که توسط کارشناسان و رهبران صنعت ارائه می شود، می توانید استفاده کنید.

این پلتفرم به عنوان مفیدترین سایت ها برای دانشجویان به بیش از 100 زبان با زیرنویس و متن سخنرانی ها در دسترس است. برای همه رایگان است و همچنین می توانید به منابع اضافی میزبانی شده توسط TED دسترسی داشته باشید.

Studyfy

Studyfy شامل بازنگری و بررسی مقالات شما است. همیشه سخت است که در نوشتن خود بی طرف باشید و باید تلاش بیشتری برای یادگیری هنر ویرایش انجام دهید. خوشبختانه، برخی از خدمات می توانند این مهارت را به سطح بالاتری برسانند.

Studyfy  یکی از بهترین وب سایت ها برای مطالعه و نوشتن است. این مجموعه وسیعی از نمونه‌های مقاله، مقالات و راهنماهای نوشتن، ویرایش مقاله و بسیاری از جنبه‌های دیگر دارد که باید هنگام کار با مقالات بدانید. Studyfy به عنوان مفیدترین سایت ها برای دانشجویان شناخته می شود و در همه موضوعات متخصص دارد و شما می توانید یک متخصص مناسب برای کمک به شما در بررسی و ویرایش نظرات استاد در تلاش برای دستیابی به نمره علمی بالا پیدا کنید، البته باید از سرقت ادبی اجتناب کنید. 

10 سایت مفید برای دانشجویان

جلوگیری از سرقت علمی 

اکثر مؤسسات آموزشی با اقدامی علیه سرقت ادبی پاسخ می دهند. موسسات سیاست هایی در برابر سرقت ادبی دارند و در صورتی که دانشجویان دزدی ادبی کرده اند، اقدام کنند. استفاده از چک کننده سرقت علمی دانش آموز راه حلی عالی برای جلوگیری از سرقت علمی غیرعمدی است. 

دانش آموزان در مقاطع راهنمایی، دبیرستان و تحصیلات تکمیلی می توانند از Copyleaks برای بررسی سرقت ادبی استفاده کنند. آنها می‌توانند از جستجوگر سرقت ادبی Copyleaks برای یافتن محتوای سرقت‌شده در تکالیف خود استفاده کنند. این فناوری پیشرفته سند شما را به طور موثر با وب، پایگاه های داده داخلی، مجلات و میلیاردها سند مقایسه می کند تا محتوای تکراری را پیدا کند.

OWL at Purdue

آزمایشگاه نوشتن آنلاین در دانشگاه پردو ابزاری باورنکردنی است، مگر اینکه در استناد صحیح منابع خود متخصص باشید. از نکات کلی نوشتن تا راهنمایی دقیق در نکات ظریف نیاز به راهنمایی دارید،OWL در Purdue یکی از مفیدترین سایت ها برای دانشجویان است.

پیشنهاد مطالعه:برنامه APEUni برای آزمون PTE

Coursera

بخش اساسی مطالعات نیز شامل بازنگری و بررسی مقالات خودتان است. Coursera یکی از بهترین وب سایت ها برای دانش آموزانی است که می خواهند یادگیری خود را فراتر از کلاس درس گسترش دهند. با هزاران دوره آنلاین که توسط بهترین دانشگاه ها در سراسر جهان برگزار می شود. این یک منبع الهام اضافی برای بسیاری از دانش آموزان و متخصصان است و به آنها اجازه می دهد تا مهارت های جدیدی را با برنامه ای انعطاف پذیر به دست آورند.

شما می توانید به سرعت ثبت نام کنید و از مزایای دوره های رایگان استفاده کنید و فقط در صورتی که مدرکی را بخواهید که دانش شما را ثابت کند، هزینه آن را بپردازید. Coursera  یکی از مفیدترین سایت ها برای دانشجویان است که به موضوعات خاصی محدود نمی شود و به شما امکان می دهد هر چیزی از هنر گرفته تا کدنویسی را پیدا کنید. ساختار دوره به راحتی قابل پیگیری است و مطالب میزبان می تواند مزیت قابل توجهی برای تحقیقات بیشتر شما باشد

10 سایت مفید برای دانشجویان

Healthline

زندگی یک دانشجو به اندازه کافی استرس زا است با همه چیزهایی که باید با آن دست و پنجه نرم کنید، از پیدا کردن مسکن گرفته تا اوراق و امتحانات. این می تواند یک دوره سخت باشد که نیاز به تمرکز کامل شما بر روی اهدافتان دارد. به عنوان یک منبع اضافی برای خودیاری، می‌توانید مشترک Healthline شوید. این پلت فرم به شما کمک می کند تا با رایج ترین مشکلاتی که دانش آموزان با آن مواجه هستند کنار بیایید. با این حال، جایگزین مناسبی برای درمان یا مشاوره نیست که باید به آن توجه کنید.

Wired

شاید به نظر برسد که Wired یک مجله سرگرمی دیجیتال است و شما فقط می توانید از آن به عنوان منبع الهام از سرگرمی استفاده کنید. در واقع، Wired یکی از مفیدترین سایت ها برای دانشجویان است که موضوعات زیادی را پوشش می دهد که ممکن است به تحقیق شما مرتبط باشد و شما را تشویق کند تا در زمینه های جدید فناوری و هنر جستجو کنید. هزاران مقاله در مورد علم، تجارت، امنیت و موارد دیگر دارد.

Wired در فهرست نشانک‌های هر دانش‌آموزی که می‌خواهد به‌روز بماند و از گرایش‌ها و ایده‌های جدید الهام گرفته شود، ضروری است. دسترسی به آن و مشارکت در جامعه Wired کاملاً رایگان و آسان است.

Bright Knowledge

اگر می خواهید مجموعه ای مناسب از مقالات مرتبط در موضوعات مختلف داشته باشید، Bright Knowledge معدن طلا برای هر دانشجو است. دانش روشن می تواند به دانش آموزان با سوالات چالش برانگیز و فرصت های یادگیری کمک کند. می‌توانید در بسیاری از زمینه‌ها، از سلامت و رفاه گرفته تا پول و مسکن، توصیه‌های مفیدی بیابید.

بدون شک، Bright Knowledge  یکی از مفیدترین سایت ها برای دانشجویان است و برای هر کسی که از پشتیبانی خارجی برخوردار نیست یک لطف است.

پیشنهاد مطالعه:تحصیل در کره جنوبی

 LifeHack

Lifehack یک وب سایت منحصر به فرد برای دانش آموزان است زیرا مجموعه گسترده ای از مقالات مفید نوشته شده توسط متخصصان و دوره های رایگان را ارائه می دهد. این پلتفرم موضوعات مختلفی را پوشش می‌دهد، از تعیین هدف گرفته تا پیشرفت یادگیری، و یک منبع ضروری در بوکمارک‌های هر کسی است. این با بسیاری از پلتفرم هایی که راه حل های "سریع" را برای هر چیزی ارائه می دهند متفاوت است.

در اینجا می توانید توصیه های عملی را بیابید که به خوبی کار می کند. Lifehack همچنین یک کانال یوتیوب با موضوعات زیادی برای در نظر گرفتن دارد.

Gizmodo

تجربه کالج فقط حول تجربه دانشگاهی نمی چرخد. زمانی است که باید به امور مالی خود رسیدگی کنید و برای خود خرید کنید. Gizmodo یکی از مفیدترین سایت ها برای دانشجویان است که به دنبال کاهش زمان خود در مواجهه با جنبه های مربوط به فناوری در زندگی خود در دانشگاه هستند.

این وب سایت برای ارائه آخرین اخبار در مورد بررسی های فنی و ابزارک طراحی شده است که می تواند چند صد دلار برای شما صرفه جویی کند. اگر اهل فن آوری نیستید، Gizmodo  همه چیزهایی را که در مورد دنیای نرم افزار و سخت افزار باید بدانید را ارائه می کند.

10 سایت مفید برای دانشجویان

The Balance Careers

اگر می خواهید برای مسیر شغلی عالی خود آماده شوید، The Balance Careers را به لیست خواندن خود اضافه کنید. این پلتفرم یکی از کارآمدترین و موثرترین وب سایت ها برای مطالعه بازار کار است. مجموعه‌ای از راهنماها در مورد نوشتن رزومه، نکات مصاحبه، فرصت‌های کارآموزی و بسیاری موضوعات دیگر را ارائه می‌کند. 

بدون شک، این وب سایت یکی از مفیدترین سایت ها برای دانشجویان است و اولین منبعی خواهد بود که می توانید با آن مشورت کنید تا اضطراب خود را در ارتباط با دیدگاه های شغلی کاهش دهید. تمامی مقالات توسط کارشناسان منابع انسانی، برنامه ریزی شغلی و کاریابی نوشته و بازنگری شده است. Balance Careers بخشی از شبکه انتشارات Dotdash است که شامل بسیاری از پلتفرم های درجه یک مانند Investopedia و Verywell است.

جمع بندی

این فهرست از وب‌سایت‌ها برای دانش‌آموزان می‌تواند به وضوح زمان شما را آسان کند: از مجلات فناوری گرفته تا بهترین پلتفرم‌های انتخاب شغل در آنجا. این مجموعه ای محکم است که می توانید اضافه کنید و سپس تحقیقات خود را بیشتر گسترش دهید. فراموش نکنید که در کنار بهره مندی از مفیدترین سایت ها برای دانشجویان، مطابق با برنامه های سازنده زندگی خود، همیشه استراحت کنید و به جنبه های روشن وضعیت نگاه کنید. این روند می تواند در کسب موفقیت پایدار به شما کمک کند.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد