ثبت دامنه در onlinenic

ثبت دامنه در onlinenic

توسط : تیم محتوا ارزی
1,896

معرفی سایت Onlinenic

Onlinenic، یک شرکت خدمات اینترنتی است که مجموعه ای از خدمات اینترنتی مکمل و عالی که شامل خدمات ثبت دامنه و سایر خدمات مرتبط می باشد را ارائه می دهد. ICANN به عنوان یکی از اولین شرکت اینترنتی برای ثبت دامنه و شماره های اختصاص یافته، ثبت دامنه معتبر را از سال 1996 آغاز کرد. Onlinenic به عنوان یک پیشرو در ارائه خدمات اینترنتی به شبکه جهانی، به بیش از 6000 شرکت میزبانی وب، خدمات اینترنتی ارائه می دهد. همچنین میزبان نمایندگی cPanel ، ایمیل کسب و کار ، چت رایگان سازمانی ، گواهینامه های SSL و غیره را نیز ارائه می دهد.

پرداخت هزینه ثبت دامنه در onlinenic

ثبت نام در سایت Onlinenic

پیش از دریافت خدمات و هر کاری شما باید یک حساب نزد این سایت داشته باشید و برای این منظور نیز باید ثبت نام کنید. جهت ثبت نام در این سایت باید به بخش sign up  بروید و اطلاعاتی که از شما خواسته می شود را وارد کنید. این اطلاعات شامل ایمیل، کشوری که در آن زندگی می کنید، رمز یا گذر واژه و در نهایت اسلاید قسمت Authentication که مربوط به احراز هویت می باشد را از چپ به راست بکشید تا سبز شود. در نهایت روی sign up  کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید.

ثبت نام در onlineNIC 
شما پس از آن با پیغام زیر روبرو خواهید شد که از شما می خواهد اطلاعات حساب خود را تکمیل کنید. با انتخاب گزینه ok شما وارد اطلاعات تکمیلی حساب خود خواهید شد. شما پیش از اینکه حساب صندوق خود را وارد کنید، باید این اطلاعات را تکمیل کنید.

تکمیل اطلاعات در سایت آنلاین نیک 
به شما یک شناسه نمایندگی فروش اعطا خواهد شد که بر اساس آن شما گزینه های پرداخت گوناگونی وجود دارد که می توانید برای اضافه کردن بودجه از آنها استفاده کنید. علاوه بر آن شما باید اطلاعات دقیق تری در مورد نام، سازمان، نشانی، شهر، ایالت و یا استان، کدپستی و شماره تلفن را وارد کنید. این خدمات برای کشور ایران مسدود می باشد اما شما نیازی نیست در این مرحله حتماً نام سازمان و ... را وارد کنید و تنها وارد کردن نام کفایت می کند تا بتونید به مرحله بعد بروید. مرحله بعدی مربوط به پرداخت هزینه ها و بودجه می باشد که شما باید در آن میزان بودجه خود را وارد کنید.

پرداخت هزینه در سایت Onlinenic

برای پرداخت هزینه ها و اضافه کردن بودجه گزینه های پرداخت گوناگونی در سایت Onlinenic وجود دارد که شما می توانید برای اضافه کردن بودجه از آنها استفاده کنید. شما این کار را به دو صورت می توانید انجام دهید:

•    آنلاین

در این قسمت شما می توانید با استفاده از کارت اعتباری یا حساب پی پال خود، مبلغی را به حساب نمایندگی فروش آنلاین خود اضافه کنید.

•    آفلاین

شما گزینه های پرداخت دیگری را به صورت آفلاین برای اضافه کردن بودجه در اختیار دارید. شما می توانید به سادگی گزینه آفلاین مورد نظر خود را انتخاب کنید و ببینید که چگونه می توانید از طریق سیم یا چک وجوه ارسال کنید.

 پرداخت هزینه در سایت Onlinenic
با توجه به خدماتی که توسط Onlinenic به شما ارائه می شود، شما قبول می کنید که تمامی پرداختی ها را به Onlinenic را بپردازید. در زمان ارسال درخواست خود برای ثبت نام، کلیه هزینه های ثبت نام اولیه و هزینه های تمدید مطابق با برنامه هزینه Onlinenic که در وب سایت منتشر شده است، محاسبه می شود. تمام هزینه ها چه جزئی و چه کامل، قابل برگشت هستند. این برگشت هزینه حتی اگر ثبت نام دامنه شما قبل از پایان مدت ثبت نام به حالت تعلیق درآمده یا لغو شود و یا به آن منتقل شود، انجام می شود. هنگامی که هزینه های تمدید به شما اطلاع داده می شود، شما موظف هستید که از پرداخت چنین هزینه هایی اطمینان حاصل کنید. این پرداخت هزینه یک مدت زمان مشخصی دارد و تا زمانی که در اطلاعیه مشخص شده، شما مهلت پرداخت دارید. در صورت عدم پرداخت، ثبت نام شما لغو می شود. شما با تایید و پذیرش قوانین سایت Onlinenic هر گونه مسئولیتی در قبال فسخ قرارداد را پذیرفته و سایت Onlinenic نیز هیچ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

ثبت دامنه در Onlinenic

ثبت دامنه در OnlineNIC یکی از کارهایی است که بسیاری از افراد و سازمان ها برای وسعت دادن به کار خود و گسترش آن در سطح جهانی اقدام به ثبت دامنه می کنند. برای ثبت دامنه در این سایت باید چند مرحله را دنبال کنید که در ادامه می خواهیم به ترتیب به آنها بپردازیم.
 ثبت دامنه در Onlinenic
1.    ساخت حساب کاربری در سایت و پس از آن به حساب کاربری وارد یا Log in شوید.

2.    پس از ورود به حساب کاربری باید اقدام به ثبت دامنه کنید. برای این منظور شما باید دامنه و منطقه آن را تنظیم کنید. برای این کار باید وارد منوی E.Manager  شوید و پس از آن گزینه DNS manager  را از این منو انتخاب کنید.  در صفحه جدیدی که ظاهر می شود، روی لینک Add Dns Zone کلیک کنید. در صفحه بعدی از شما اطلاعاتی از قبیل نام دامنه بدون WWW، آدرس پست الکترونیکی و میزبانی سطح سوم که باید در آن ایمیل خود را وارد کنید.

3.    پیش از خروج از بخش قبلی روی Submit کلیک کنید و یک الگوی مستعار فوری نیز ایجاد کنید. الگوی نام مستعار فوری برای تولید نام مستعار فوری مورد نیاز می باشد. در حالی که سرورهای DNS به روز می شوند، آنها دسترسی فوری به سایتهای مشتریان شما را ارائه می دهند. این الگو به عنوان جایگزینی برای آدرس IP در نظر گرفته می شود و به شما این امکان را می دهد تا بلافاصله پس از ثبت نام به صفحات کنترلی خود دسترسی پیدا کرده و پرونده های خود را بارگذاری کنند، در حالی که آنها منتظر هستند تا دامنه ثبت و یا به سرورهای سایت Onlinenic منتقل شوند.

خدمات سایت Onlinenic

خدمات اینترنتی سایت Onlinenic متعدد بوده و از میان آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

•    اعطای گواهینامه های SSL

گواهینامه های SSL یا Transport Layer Security پرونده های داده ای هستند که یک کلید رمزنگاری را به جزئیات یک سازمان وصل می کنند. هنگامی که گواهینامه SSL یا TLS روی یک وب سرور نصب می شود، اتصال ایمن بین وب سرور و مرورگر اتصال دهنده به آن را امکان پذیر می کند.URL وب سایت به جای http پیشوند  https دارد و یک قفل در نوار آدرس نیز نشان داده می شود. اگر وب سایت از گواهی اعتبار سنجی گسترده EV استفاده کند، ممکن است مرورگر نوار آدرس سبز را نشان دهد.

نکته اصلی امنیت سایبری این است که همیشه باید یک قدم جلوتر بمانید. امروزه هیچ مؤلفه ای وجود ندارد تا یک راه حل امنیتی در دفاع از وب سایت شما از SSL یا TLS ارائه دهد. البته تا حدودی می توان برخی راهکارها را در این زمینه بکار گرفت.

•    میزبانی نمایندگی فروش

بعد از خرید یک حساب میزبانی نمایندگی با سایت Onlinenic، یک ایمیل دریافت خواهید کرد که حاوی اطلاعات ورود به صفحه کنترل میزبان سایت Onlinenic به نام WHM که مدیر میزبان وب می باشد، است. این خدمات به شما این امکان را می دهد تا کنترل پنل کنترل کاربر نهایی خود را در اختیار مشتریان خود قرار دهید و به آنها اجازه دهید بدون نیاز به کمک، فایلهای وب سایت، نام دامنه، بانک اطلاعاتی، ایمیل و غیره را مدیریت کنند.

•    ساخت وب سایت

یک وب سایت برای هر تجارت مدرن حیاتی است. حتی اگر به صورت محلی و یا به صورت شفاهی فروش می کنید، مشتریان شما در وب به دنبال شما خواهند گشت. شما با ساخت سایت می توانید هر چیزی که مورد نیازتان می باشد را اینجا پیدا کنید.

 •    ایمیل

موتور چهار لایه هوشمند ضد اسپم،پنج گیگابایت حافظه در هر صندوق ایمیل که شامل حداکثر ضمیمه 300 مگابایت در هر ایمیل، خدمات ضد اسپم و ضد ویروس قوی و همچنین پشتیبانی از لیست های سفید و لیست سیاه می باشد.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد