ارزان ترین راه حل باز کردن قفل تلفن همراه با سایت T-Unlock

ارزان ترین راه حل باز کردن قفل تلفن همراه با سایت T-Unlock

توسط : تیم محتوا ارزی
3,131

سایت T-Unlock

سایت T-Unlock یکی از ارائه دهندگان سرویس آنلاک شبکه می باشد که غالباً گوشی های سامسونگ به آن نیاز دارند. برنامه  T-Unlock ارزان ترین راه حل برای باز کردن قفل تلفن همراه شما در بازار امروز است که شما می توانید در سایت T-Unlock مدل گوشی خود را جستجو کنید و از ساپورت شدن آن اطمینان حاصل کنید. گام نخست برای این کار این است که بررسی کنید آیا  تلفن همراه شما (یا تلفن همراه مشتری شما) که می خواهید قفل آن را برداشته یا بشکنید، میان مدل های پشتیبانی شده در منوی اصلی، پشتیبانی می شود (مدل های پشتیبانی شده) یا خیر. پس از آن شما باید از میزان اعتبار خود برای تهیه این قفل اطمینان حاصل کنید.

 باز کردن قفل گوشی اندروید با T-Unlock

گام بعدی این است که شما باید با کلیک کردن بر روی دکمه buy credits در منوی اصلی و انتخاب موردی که به آن نیاز دارید، قفل خود را خریداری کنید. سپس پشتیبانی سایت T-Unlock طی 24 ساعت نام کاربری و رمز عبور جدید آن را برای شما ارسال می کند که پس از اتمام پرداخت از طریق برنامه T-Unlock  از آن استفاده کنید.

در نهایت با کلیک بر روی دکمه Download در منوی اصلی، می توانید برنامه را بارگیری کرده و آن را روی رایانه خود نصب کنید. سپس باید برنامه T-Unlock را اجرا کرده،  نام کاربری و رمز عبور خود را که از قبل برای ایمیل شما ارسال شده، وارد کنید و روی Login کلیک کنید تا میزان اعتبار خود را بررسی کنید و سپس روی Unlock کلیک کنید تا قفل برای شما باز شود. تمام کارهایی که باید در سایت T-Unlock انجام دهید به ترتیب این فرآیند می باشد که در ادامه به طور مفصل به آن خواهیم پرداخت.

خرید از سایت T-Unlock

نحوه شروع استفاده و خرید از سایت T-Unlock همانطور که پیش از این نیز گفتیم بسیار ساده است، فقط نیاز به صبوری و حوصله شما دارد که امیدواریم تا پایان مراحل انجام خرید از سایت T-Unlock از حوصله شما خارج نباشد و از آن نهایت لذت را ببرید. تمام چیزی که شما نیاز دارید این است که پرداخت خود در سایت T-Unlock را برای دریافت نام کاربری و رمزعبور با استفاده از یکی از روشهای زیر انجام دهید:

1. نمایندگی فروش یا روش ارزان قیمت برای خرید از سایت T-Unlock

در صفحه اصلی روی پیوند Resellers یا فروشندگان در فهرست اصلی وب سایت  T-Unlock کلیک کنید. همانطور که در تصویر زیر به شما نشان داده شده است :
نمایندگی وبسایت T-Unlock 

بازدید از وب سایت نمایندگی های فروش یا تماس با آنها به همراه تمام جزئیات آنها در وب سایت T-Unlock به شما در این صفحه ارائه خواهد شد.

2. خرید اعتبار از وب سایت  T-Unlock

همانطور که در ابتدا گفتیم، پیش از هر کاری باید ابتدا اعتبار کسب کنید و یا از داشتن آن اطمینان حاصل کنید. برای خرید اعتبار از سایت T-Unlock باید روی گزینه Buy credits در صفحه اصلی وب سایت T-Unlock کلیک کنید تا برای خرید اعتبار اقدام نمایید.
خرید اعتبار از وبسایت T-unlock 

هنگامی که بر روی Buy Credits کلیک می کنید، پنجره زیر برای شما ظاهر می شود که باید در آن اعتبار بسته خود را به شرح زیر انتخاب کنید :

متدهای مختلف پرداخت ارزی 

در این پنجره شما سه گزینه زیر را باید مشخص نمایید:

میزان اعتبار بسته که هزینه هر یک از آنها درون پرانتز برای شما مشخص شده است. در پایین این کادر مجموع هزینه نیز برای شما مشخص شده است.

موافقت با قوانین سایت تی آنلاک می باشد که با کلیک بر روی آن می توانید هر یک از این مقررات را مطالعه نمایید. قوانین سایت تی آنلاک مربوط به حق پرداخت و حقوق شما پس از پرداخت می باشد که به شما اطلاع داده می شود در صورت بروز هرگونه نارضایتی، چگونه حقوق خود را حفظ کنید.

انتخاب روش پرداخت که شامل انواع کارت های اعتباری، حساب پی پال و دیگر حساب ها می باشد. شما می توانید برای پرداخت هزینه بازکردن قفل گوشی در این سایت از خدمات سایت ما استفاده نمائید. کافی است از منوی خدمات به بخش پی پال بروید و از آنجا فرم مربوط به پرداخت با پی پال را تکمیل و سفارش خود را ثبت نمائید.

گاهی از شما ایمیل نیز خواسته می شود تا اطلاعات پرداخت برای شما ارسال شود.

نکته: شما بسته اعتباری خود را می توانید از نمایندگی های فروش ارزان تر خریداری کنید که این نکته در پایین این پنجره به شما یادآوری می شود.

پرداخت با پی پال در سایت t-unlock 

پس از آن با کلیک کردن بر روی پرداخت به صفحه پرداخت برای تکمیل مراحل خرید بسته اعتباری ، هدایت خواهید شد. در اینجا ما حساب پی پال را برای پرداخت خود انتخاب نموده ایم که پس از انجام پرداخت در پی پال بلافاصله ایمیلی برای شما ارسال خواهد شد که حاوی نام کاربری و رمز عبور بسته اعتباری شما می باشد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، ایمیلی که برای شما ارسال می شود حاوی تمام موارد زیر از جمله نام کاربری، گذرواژه و تشکر از شما بایت انجام این خرید می باشد.

ایمیل تایید پرداخت در سایت t-unlock

مزایای استفاده از سایت T-Unlock

از جمله مزایای استفاده از این سایت می توان به موارد زیر اشاره ای داشت:

- شما به سرعت و در عرض 5 دقیقه می توانید گوشی خود را آنلاک نمایید.

- این سرویس یکی از بهترین و ارزان ترین سرویس های آنلاک برای گوشی همراه به ویژه سامسونگ می باشد.

- عدم نیاز به تجهیزات بخصوص

- ساپورت تمامی نسخه های سیستم عامل اندروید

- بدون نیاز به هیچ دانشی برای راه اندازی

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد