معرفی سایت CodeCanyon و نحوه کسب درآمد از آن

معرفی سایت CodeCanyon و نحوه کسب درآمد از آن

توسط : تیم محتوا
1,724

در این مقاله به معرفی سایت CodeCanyon و نحوه خرید ریالی و کسب درآمد از این سایت خواهیم پرداخت.

در صورتی که در حوزه ی اپلیکیشن و یا توسعه ی وب فعالیت می کنید، به حتم به کدهای آماده و پلاگین ها نیازمند هستید. در این خصوص سایتهایی هستند که حوزه ی فعالیت آن ها ارائه ی کدها می باشد. سایت هایی مانند CodeCanyon که از زیر مجموعه های ENVATO هستند در این خصوص به صورت گسترده ای فعالیت داشته و از جمله سایت های معتبر و شناخته شده می باشد. 

معرفی سایت CodeCanyon و نحوه کسب درآمد از آن

معرفی سایت CodeCanyon

پیش تر اشاره شد که سایت CodeCanyon فروش کدهای برنامه نویسی و یا پلاگین ها را به فروش می رساند که برای پلتفرم های مختلفی کاربردی است . از مهم ترین مزیت های این سایت این است که می توان از آن درآمد زایی داشته و با فروش در این سایت به کسب درآمد ریالی دست یافت.

از همین روست که می توانید در کنار آن که خریدار کدهای آماده باشید ، فروش آن ها را نیز انجام دهید و به صورت آنلاین درآمد کسب نمایید. برای آن که بدانید نحوه خرید ریالی و کسب درآمد از این سایت چگونه است توصیه می شود که این مقاله را مطالعه نمایید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Name.com و نحوه کسب درآمد از آن

خرید از سایت CodeCanyon

با وجود گستردگی محصولات در این سایت ، برای خرید از آن احتمالا دچار پیچیدگی خواهید بود. پیشنهاد می شود که ابتدا از دسته بندی هایی استفاده کنید که در سایت ایجاد شده است. با استفاده از آن ها سریع تر می توانید محصول خود را بیابید.

هنگامی که محصول دلخواه خود را یافتید، به سراغ قسمت توضیح و نظرات رفته و به خوبی آن ها را بررسی کنید. با این کار محصولی را خرید می کنید که مشخصات و اطلاعات آن را مطالعه کرده و مطابق با نیاز خود آن را تهیه می کنید. همچنین مطالعه ی نظرات دیگر کاربران می تواند در انتخاب شما نیز تاثیر گذار باشد.

اکنون زمان آن است که پرداخت را انجام دهید. برای خرید از سایت CodeCanyon می بایست پرداخت هزینه به شکل ارزی باشد. برای این کار می توانید از روش هایی مانند کارت های اعتباری و یا کیف پول الکترونیکی استفاده نمایید. در صورتی که در این خصوص مساله دارید با کارشناسان مجرب در 20پیمنت تماس بگیرید.

1-خرید از طریق ویزا یا مسترکارت : برای خرید در سایت های خارجی مانند CodeCanyon می توان از کارت های اعتباری ارزی مانند مسترکارت و یا ویزا کارت استفاده نمایید. در صورتی که این کارت ها را در اختیار ندارید می توانید از سایت 20پیمنت تهیه و خرید کنید. 
2-خرید از طریق پی پال : از روش های دیگر پرداخت هزینه ی خرید در سایت CodeCanyon ، پی پال می باشد که با ایجاد این حساب و شارژ کردن آن ، می توانید از این سایت خرید خود را انجام دهید.

پیشنهاد مطالعهنحوه استفاده از پی‌پال در iOS

پشتیبانی در سایت CodeCanyon 

بخش پشتیبانی در این سایت ، تمامی محصولات را به خوبی مورد بررسی قرار می دهد تا مطمئن باشند که شرایط مناسب و امکانات مطلوبی برای کاربران سایت ایجاد شده است و به سهولت می توانند از آن استفاده نماید. پشتیبانی از مواردی مانند ارتقاء و یا تغییر در انتخاب نویسنده است و این سایت در این حوزه پشتیبانی نخواهد داشت.

این مرکز ، متخصصان بسیار متبحری دارد که می توان از آن ها در قسمت های مختلف کمک دریافت نمود. این تیم هر روزه از ساعت 9 صبح تا 17 به وقت استرالیا ، در حال فعالیت خواهد بود و به تیکت های ارسالی نهایتا تا چهل و هشت ساعت پاسخ می دهد.

معرفی سایت CodeCanyon و نحوه کسب درآمد از آن

دریافت درآمد ریالی از سایت CodeCanyon

در صورتی که در خصوص برنامه نویسی و یا به وجود آوردن پلاگین ها تبحر و مهارت دارید می توانید در این سایت فعالیت کنید و به صورت تخصصی کسب درآمد داشته باشید. برای آن که بتوانید درآمد دلاری از این سایت کسب کنید، فعالیت خود را به صورت فریلنسر شروع کرده و فروش کد و پلاگین های متنوعی را آغاز نمایید. شرایط برای فروش این محصولات مشخص شده است. 

یکی از شرایط این است که هنگام فروش کدها ،جهت پشتیبانی بایستی آن ها را ضمانت نمایید. یه همین دلیل است که ایجاد حساب کاربری در این سایت نیاز است و خوب است به خوبی قوانین آن را مطالعه کرده و سپس فعالیت خود در این سایت را شروع کرده و به کسب درآمد دلاری اقدام نمایید. 

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت لیندا lynda و پرداخت در لیندا

در صورتی که در خصوص چگونگی تبدیل درآمد ارزی خود به ریال سوال دارید می توانید از کارشناسان 20پیمنت یاری گرفته و کار نقد کردن درآمد ریالی خود از سایت CodeCanyon و دیگر سایت های خارجی به 20پیمنت بسپارید. در صورتی که خود نیز حساب پی پال دارید می توانید درآمدهای ارزی خود را از طریق این حساب انجام دهید. 

نحوه کسب درآمد از سایت Codecanyon

در صورتی که می خواهید در دسته بندی نویسندگان و متخصصات سایت Codecanyon باشید، ابتدا بایستی سه قانون کمپانی Envato را مطالعه و پذیرا باشید.

1-اولین نکته آن است که محصولات باید مرغوبیت و کیفیت لازم را داشته باشد. در این سایت تمامی محصولات پس از بازبینی و بررسی در صورتی که دارای استانداردهای لازم باشند و مطابق با قوانین و کیفیت های تعیین شده در Envato باشند مورد تایید واقع می شوند.
2-در کنار آن که جهت تهیه ی محصولات می بایست در نهایت دقت عمل شود، جهت شناساندن و معرفی آن نیز می بایست به صراحت و روشن عمل شود. این موضوع دارای اهمیت زیادی بوده و معرفی کامل محصول، در فروش آن نقش مهمی را دارد.
3-از پشتیبانی محصولی که تهیه کرده اید ، مطمئن باشید.

در صورتی که این سه قانون را پذیرا باشید، خواهید توانست یکی از اعضای نویسنده در سایت Codecanyon باشید و به درآمدی ریالی دست یابید. این سایت برای کاربرانی کاربردی است که در حوزه ی طراحی و توسعه اپلیکیشن و سایت و برنامه های متفاوتی فعال هستند. شما می توانید به عنوان یک فریلنسر در این سایت درآمد دلاری کسب نموده و به عنوان یک متخصص در این سایت ارزشمند شانس خود را برای کسب درآمدی بیشتر بیابید.

پیشنهاد مطالعهخرید از سایت GearBest

نحوه ثبت نام در سایت Codecanyon

ابتدا وارد سایت Codecanyon به آدرس https://codecanyon.net/ شوید.

بر روی گزینه Sign In کلیک کنید.

معرفی سایت CodeCanyon و نحوه کسب درآمد از آن

سپس بر روی گزینه Create an Envato account بزنید.

معرفی سایت CodeCanyon و نحوه کسب درآمد از آن

فرم مشاهده شده را پر نمایید.

معرفی سایت CodeCanyon و نحوه کسب درآمد از آن

سپس به ایمیل خود مراجعه کنید و گزینه Verify را بزنید تا اکانت شما ثبت گردد.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد