پرداخت هزینه آزمون TEF زبان فرانسوی

پرداخت هزینه آزمون TEF زبان فرانسوی

توسط : تیم محتوا
2,476

برای تعیین سطح زبان فرانسه دو آزمون وجود دارد که هر یک دارای اعتبار متفاوتی است. در خصوص آزمون TCF می توان گفت که برای کسانی که اصالتا فرانسوی زبان نیستند، صورت می گیرد که دارای شش سطح بوده و از سوی وزارت آموزش فرانسه برگزار شده و در صورتی قبولی، مدرک آن تحویل می گردد. اما آزمون TEF یک آزمون دوازده سطحی است که برای پرداخت هزینه آزمون TEF زبان فرانسوی ، در این جا توضیحات لازم را ارائه خواهیم داد.

اعتبار آزمون TEF تا دو سال خواهد بود. در صورتی که موفق به دریافت مدرک این آزمون شوید، می توانید در کشور فرانسه ادامه تحصیل داده و حتی اقامت این کشور را نیز دریافت نمایید. همچنین با دریافت مدرک TEF امکان دریافت اقامت کانادا را نیز خواهید داشت.

برای آن که بتوانید در دانشگاه های فرانسه ادامه تحصیل دهید داشتن مدارک معتبر زبان فرانسوی ضروری و داشتن همزمان مدرک زبان انگلیسی، یک امتیاز محسوب می شود. آزمون هایی مانند TEF یا DELF از جمله آزمون های زبان فرانسوی برای ورودی دانشجویان بین المللی می باشد. 

پرداخت هزینه آزمون TEF زبان فرانسوی

مزایای کسب مدرک TEF

با گذراندن آزمون TEF و کسب قبولی در این آزمون ، این امکان ایجاد می شود که بتوانید در حوزه های مختلفی مانند دانشگاهی ، مشاغل و ... رشد داده و برای ایجاد شرایطی بهتر در دیگر کشورها از آن استفاده نمایید. کسب این مدرک می تواند به شما کمک نماید که بتوانید به خوبی به زبان فرانسوی مسط شدن و ملیت فرانسوی و اقامت این کشور را دریافت کنید.

همچنین با دریافت مدرک زبان فرانسوی TEF خواهید توانست به کانادا مهاجرت کرده و تابعیت این کشور را کسب نمایید. همچنین مهاجرت به کبک کانادا نیز با کسب موفقیت در این آزمون میسر است.

پیشنهاد مطالعهپرداخت هزینه آزمون DSH زبان آلمانی

بخش های مختلف آزمون TEF 

برای گذراندن آزمون TEF ، می بایست قسمت های مختلفی را طی نمایید که شامل  Listening، Reading ، Oral، Writing، Lexicon and structure می باشد. برای هر یک از این بخش ها، مدت زمان معینی تعیین شده است که به عنوان مثال برای شنیداری، چهل دقیقه ، برای مکالمه شصت دقیقه ، نوشتن شصت دقیقه، oral پانزده دقیقه و ساختار و لغات نیز سی دقیقه منظور شده است.

می توان مطابق با هدفی که دارید، نوع آزمون TEF را انتخاب نمایید که بتوانید به خوبی تست های آن را متناسب با توانمندی خود، انجام دهید. در بعضی از انواع آزمون TEF لازم است که آزمون در یک جلسه برگزار و نهایی شود. از سویی دیگر برای برخی از آزمون های زبان فرانسوی TEF زمان بندی و مدت برگزاری آزمون متفاوت می باشد. به طور کلی این آزمون ها در یک مقیاس کلی از یک سطح ابتدایی که سطح سفر می باشد شروع شده و تا سطح شش که تسلط کامل به زبان فرانسوی می باشد، تعیین می گردد.

پرداخت هزینه آزمون TEF زبان فرانسوی

نحوه ثبت نام در آزمون TEF زبان فرانسوی 

لازم به ذکر است که این آزمون، در طول سال در تمامی دنیا، در مراکز مشخصی برگزار می گردد. جهت ثبت نام در آزمون TEF لازم است که به نزدیک ترین مرکز این آزمون مراجعه کرده و در خصوص شرایط آزمون، هزینه های آن، نحوه برگزاری و زمان دقیق آزمون اطلاعات کامل تری را کسب کنید. 

می توان گفت که محل ثبت نام نیز همین مراکز اعلام شده می باشند و هزینه های آزمون را نیز هر مرکز به صورت جداگانه اعلام می نماید. توجه داشته باشید که این مراکز یک هفته پیش از برگزاری آزمون، تعطیل خواهند شد. بنابر این در صورتی که تصمیم دارید در آزمون زبان فرانسوی TEF شرکت کنید، لازم است که به سرعت کارهای اداری مربوطه را انجام دهید. برای شرکت در این آزمون نیازی به مدرک تحصیلی نبوده و تنها شرط آن داشتن سن بالای 16 سال می باشد.

همچنین بایستی تصویری از مدارک شناسایی معتبر خود به همراه عکس را در زمان ثبت نام آزمون، ارائه نمایید. در صورتی که در مرکز آزمون، امکان عکس از شما نباشد، لازم است که photo ID را تهیه کرده و ارائه نمایید. 

همچنین در زمان ثبت نام، بایستی یک فرم مشخصات شخصی را کامل نمایید و آن را امضاء کنید. در صورتی که ثبت نام شما کامل شده وتایید شود، محل آزمون از طریق ایمیلی به شما اعلام خواهد شد که می بایست در روز آزمون، با در دست داشتن یک مدرک شناسایی معتبر به محل آزمون مراجعه نمایید.

در صورتی که ایمیلی را دریافت ننمودید، اسپم ایمیل خود را کنترل نمایید. اگر در این قسمت نیز مطلبی دریافت نکرده بودید، لازم است که با مرکز ثبت نام و آزمون تماس بگیرید.

پیشنهاد مطالعهآنچه باید در مورد کاریابی در خارج از کشور بدانید

روش پرداخت هزینه آزمون TEF زبان فرانسوی 

همان گونه که پیش از این اشاره شد، هزینه آزمون در محل ثبت نام و توسط مرکزی که برای ثبت نام مراجعه کرده اید، دریافت می شود و سپس تاییدیه پرداخت از طریق ایمیل برای شما ارسال خواهد شد. هزینه آزمون در هر مرکز متفاوت بوده و از سوی همان مرکز تعیین می شود. برای پرداخت آزمون TEF می توانید از طریق 20پیمنت اقدام نمایید.

پرداخت هزینه آزمون TEF زبان فرانسوی

آمادگی در آزمون TEF فرانسه 

برای آن که بتوانید خود را به خوبی برای شرکت در آزمون TEF آماده کنید، راه های مختلفی وجود دارد. می توانید از طریق سوالات پیشین این آزمون، خود را آماده کرده و به صورت آزمایشی در مدت زمان های تعیین شده، تست ها را بزنید. همچنین می توانید از طریق اپلیکیشن موبایل French 3.0، برای تمرین و تست زدن این آزمون اقدام نمایید. 

از سوی دیگر می توانید با ثبت نام در دوره آماده سازی آنلاین این آزمون، به مدت یکسال، از تمارین، تست ها و نکته های درسی به صورت رسمی برخوردار شوید. بدین ترتیب با خیالی آسوده برای آزمون TEF آماده خواهید بود.

برای پرداخت هزینه این دوره و ثبت نام در آن، لازم است که یک حساب ارزی داشته باشید. در صورتی که حساب ارزی و یا کارت اعتباری ارزی ندارید، می توانید از خدمات 20پیمنت برای پرداخت آن اقدام نمایید. کارشناسان 20پیمنت ثبت نام شما را در دوره آماده سازی و یا شرکت در آزمون، انجام خواهند داد.

پیشنهاد مطالعهکشور های ارزان برای تحصیل در خارج از کشور

این نکته را نیز باید اضافه کنیم که پس از گذشت پانزده روز از آزمون، نتایج مشخص شده و می توانید نتیجه آزمون خود را از مرکز پیگیر شوید. 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد