پرداخت بیمه swisscare

پرداخت بیمه swisscare

توسط : تیم محتوا
989

یکی از شرکت های بیمه که در تمامی دنیا خدمات خود را در سطحی بالا ارائه می دهد بیمه Swisscare است که در طرح های بیمه دانشجویی، مهاجرت و مسافرتی می باشد. این شرکت بیمه فروش خود را در سطوح مختلفی عرضه می نماید که برای پرداخت بیمه Swisscare را مطابق با شرایط سفر و مقصدی که در نظر گرفته شده است، انجام دهید. بیمه سوئیس کر، جهت دریافت ویزاهای مسافرتی و دانشجویی از سوی تمامی کشورهایی که دارای ویزای شینگن هستند، قابل قبول می باشد.

نوع طرح مسافرتی را کسانی استفاده می کنند که قصد دارد سفر کوتاهی به یک کشور داشته اند. برای این طرح، دو حوزه سفرهای بین المللی و یا سفر به منطقه شنگن تعریف شده است. با توجه به اینکه کمترین میزانی که این نوع از بیمه پوشش می دهد سی هزار یورو می باشد، می توان موارد همچون بیماری و تصادفات، اورژانس های درمانی و هزنیه بازگرداندن جسد به کشورش را در بر می گیرد. این بیمه معتبر و بین المللی ، به صورت تمام وقت خدمات خود را ارائه می نماید.

پرداخت بیمه swisscare

روش پرداخت بیمه Swisscare

برای کسانی که تصمیم دارند در کشورهای اروپایی تحصیل نمایند، میزان مبلغ بیمه سوئیس به یورو متفاوت بوده و متناسب با مدتی که برای بیمه منظور می شود و نوع بیمه متغیر خواهد بود. ابتدا لازم است که کشوری را که قصد سفر یا تحصیل دارید مشخص کرده و مدت زمانی را که می خواهید از بیمه استفاده نمایید، تعیین کنید. 

سپس به شما حالات مختلف بیمه که شامل Premium ، Standard ، Comfort می باشد ، معرفی می گردد. برای آن که بخواهید از هزینه بیمه خود اطلاع یابید می توانید به سایت اصلی این شرکت بیمه مراجعه کرده و تاریخ های شروع و اتمام بیمه خود و نوع آن را انتخاب کنید. 

هنگامی که این اطلاعات را در سایت سوئیس کر وارد نمودید، هزینه پرداخت بیمه Swisscare  برای شما به نمایش درخواهد آمد. در صفحه اصلی سایت plan انتخابی خود را تعیین نمایید. این که برای بیمه تحصیلی یا مسافرتی و ... درخواست بیمه دارید در این مرحله باید روشن شود. سپس نام کشوری که در نظر گرفته اید را انتخاب کرده و با وارد کردن مشخصات فردی خود و مدتی که به بیمه نیاز دارید، می توانید به مرحله اعلام هزینه وارد شوید.

پیشنهاد مطالعهخرید بیمه دانشجویی استرالیا

میزان هزینه بیمه سوئیس کر

لازم به ذکر است که طرح بیمه نوع مهاجرتی به طور معمول از سی و چهار دلار آغاز شده و برای کسانی مناسب است که به جهت اقامت طولانی در یک کشور دیگر، می خواهند از خدمات بیمه Swisscare  استفاده نمایند. چنانچه بخواهید برای طرح مهاجرت استفاده کنید در خصوص نوع پریمیوم، پوشش بیمه شامل دو میلیون دلار، در طرح کامفورت یک و نیم میلیون دلار و طرح استاندارد پانصد هزار دلار خواهد بود. 

این درحالی است که برای نوع تحصیلی در کشوری مانند فنلاند طرح استاندارد سی هزار دلار، کامفورت یکصد هزار دلار و پریمیوم پانصد هزار دلار می باشد. توجه داشته باشید که این هزینه ها با نوسانات ارز و نوع کشور و مدت آن ها تعیین می شود، لذا لازم است که ابتدا از مبلغ نهایی آن ها اطلاع کسب نموده و سپس پرداخت خود را انجام دهید. هنگامی که پرداخت بیمه سوئیس کر انجام شود، بیمه نامه به صورت ایمیل برای درخواست کننده فرستاده می شود.

پرداخت بیمه swisscare

نحوه دریافت بیمه نامه Swisscare  

برای آن که بتوانید بیمه سوئیس کر را دریافت نمایید، چندین مرحله را باید انجام دهید. توجه داشته باشید که ابتدا نوع بیمه نامه را در نظر داشته باشید. سپس وارد سایت Swisscare  شده و گزینه استارت را انتخاب نمایید.

در این بخش نوع بیمه را باید در این سایت انتخاب نمایید ، پس از آن لازم است که سایر مشخصات درخواستی مانند مقصد، تاریخ شروع و اتمام بیمه ، ملیت و تاریخ تولد خود را ثبت نموده و وارد مرحله بعدی شوید.

در این بخش نیاز است که طرحی را که تصمیم دارید، انتخاب نمایید. پیش از این سه نوع طرح این بیمه را به شما معرفی کردیم . پس از انتخاب نوع طرح کلید اپلای را بزنید. به این ترتیب صفحه ای برای شما به نمایش درخواهد آمد که تمامی مقررات مربوط به بیمه Swisscare شرح داده شده است. توصیه می شود این قوانین را مطالعه نموده و در صورت موافقت، گزینه تایید را انتخاب نمایید. 

در این مرحله به صفحه پرداخت بیمه وارد خواهید شد که برای پرداخت آن می توانید از کارت های اعتباری ارزی استفاده نمایید. هنگامی که اطلاعات کارت یا حساب خود را وارد کنید، از طریق آدرس ایمیلی که ثبت کرده اید، بیمه نامه را دریافت خواهید کرد.

پیشنهاد مطالعهپرداخت حق بیمه ایرانیان خارج از کشور

روش های پرداخت بیمه Swisscare

همان گونه که پیش از این نیز بدان اشاره شد شرکت Swisscare در تمامی دنیا، خدمات بیمه خود را به صورت آنلاین جهت مهاجرت، تحصیل یا سفر ارائه می نماید. هنگامی که درخواست ویزای خود را ارسال می دارید، بیمه نامه ای معتبر نیز می بایست همراه با مدارک شما تحویل گردد. 

بیمه نامه سوئیس کر یکی از معتبرترین بیمه های بین المللی است که با هزینه هایی مناسب خدمات خود را ارائه می نماید. برای پرداخت هزینه بیمه این شرکت، می توانید از کارت اعتباری ارزی مانند مسترکارت یا ویزاکارت استفاده نمایید. 

درصورتی که این نوع از حساب ها را ندارید و یا برای انجام مراحل ثبت تقاضا و پرداخت آنلاین بیمه Swisscare مساله دارید می توانید از طریق 20پیمنت اقدام نمایید. کارشناسان با تجربه 20پیمنت به درستی شما را راهنمایی کرده و برای پرداخت ارزی آن اقدام خواهند نمود.

به خاطر داشته باشید که برای ثبت تقاضای بیمه Swisscare، لازم است که اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی، مقصد، آدرس پستی  به همراه شماره تماس، ایمیل معتبر، تاریخ شروع و اتمام بیمه خود را به صورت کامل و صحیح ثبت کنید.

پرداخت بیمه swisscare

چه کسانی لازم است بیمه Swisscare را دریافت کنند؟

این بیمه نامه برای تمامی کسانی که قصد سفر به دیگر کشورها را دارند الزامی است. ممکن است هدف از سفر، ادامه تحصیل، اقامت و یا تفریح باشد، در هر صورت لازم است که هنگام ارائه مدارک برای دریافت ویزا، بیمه نامه را ارائه کنید.

پیشنهاد مطالعهآشنایی با دونیت Donate و کسب درآمد ارزی

ضمن آنکه حتما باید تحت پوشش خدمات بیمه درمانی باشید. شما به آسانی می توانید هزینه بیمه خود را پرداخت نمایید. برای این کار با کارشناسان 20پیمنت همراه باشید. توجه داشته باشید که برای ارسال درخواست آنلاین خود می توانید از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 24 اقدام نمایید. مدت زمانی که برای ثبت این درخواست به شما داده می شود حدود نود دقیقه خواهد بود. 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد