خرید بازی و برنامه های پولی از اپ استور

خرید بازی و برنامه های پولی از اپ استور

توسط : تیم محتوا
1,560

دستگاه هایی که دارای سیستم عامل iOS هستند، خرید بازی و برنامه های پولی از اپ استور را می توانند انجام دهند. برخی از اپلیکیشن های اپ استور به صورت رایگان قابل دانلود می باشد اما برای تهیه اپلیکیشن ها پریمیوم، لازم است که هزینه پرداخت شود. 

البته این نکته را نیز باید مطرح کنیم که به دلیل تحریم ها، امکان خرید مستقیم از اپ استور برای  ایرانیان ممکن نیست. برای این منظور می توانید از خدمات 20پیمنت استفاده نمایید. کارشناسان 20پیمنت شما را در جهت خرید اپلیکیشن و گیم های پریمیوم یاری خواهند کرد.

درباره اپ استور آیفون 

می توان گفت که بزرگ ترین مرجع دانلود اپلیکیشن ، بازی و برنامه های نرم افزاری در دنیا، اپ استور است. در این مرجع، می توان حدود یکی و نیم میلیون اپلیکیشن را مشاهده نمود که برخی از آن ها به صورت رایگان ارائه شده و برای اغلب آن ها لازم است که هزینه ای پرداخت شود. 

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت Squadhelp

برای آن که بتوانید از اپ استور خرید داشته و برنامه ها را دانلود کنید، لازم است که اپل آیدی داشته باشید. شما می توانید اپل آیدی را به صورت رایگان و از سایت تهیه کنید. سپس لازم است که در تنظیمات گوشی اپل خود، آن را وارد نمایید. 

متاسفانه به دلیل تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، شما نمی‌توانید از آدرس ایران برای ساخت اپل آیدی استفاده کنید. بنابراین برای ساخت این اکانت، می‌توانید از طریق یکی از آشنایان خود در خارج از کشور و یا شرکت‌های واسط ایرانی استفاده کنید.

بعد از اینکه ساخت اپل آیدی شما با موفقیت انجام شد، شما باید حساب خود را شارژ کنید تا با استفاده از موجودی حسابتان قادر به خرید از اپ استور باشید.

خرید بازی و برنامه های پولی از اپ استور

روش خرید از اپ استور 

اگر تصمیم به خرید از اپ استور دارید، می توان گفت که راه های بسیاری برای پرداخت وجود دارد که کارت های اعتباری ارزی مانند مسترکارت و ویزاکارت، پرداخت آنلاین پی پال و یا گیفت کارت از جمله آن ها می باشند. 

برای خرید از اپ استور، لازم است که مراحلی را طی نمایید. ابتدا لازم است که اپ استور را از طریق برنامه های نصب شده در تبلت آیپد یا گوشی هوشمند آیفون اجرا نمایید. توجه داشته باشید که اپ پریمیوم را در اپ استور اجرا کنید. 

سپس برنامه ای را که مورد نظرتان است جستجو کرده و در پایین صفحه بازی و برنامه های پولی را که نیاز دارید جستجو نموده و آن را بیابید. پس از انتخاب برنامه و اپلیکیشن دلخواه خود، گزینه خرید را انتخاب کرده و قیمت آن را مشاهده کنید.

پیشنهاد مطالعه15 روش کسب درآمد 100 دلار هر روز بصورت آنلاین

در این جا لازم است که مشخصات پرداخت خود را وارد نمایید. می توانید در این قسمت از کارشناسان 20یپمنت یاری بگیرید تا با شارژ کارت اعتباری ارزی، یا افتتاح حساب پی پال، پرداخت شما را انجام دهند. هنگامی که اطلاعات پرداخت را وارد کردید، لازم است که مشخصات خود را به عنوان خریدار، به صورت کامل و دقیق ثبت نموده و جهت تایید نهایی خرید، اثر انگشت خود را نیز وارد نمایید تا احراز هویت شوید. 

برای آن که خیالی آسوده در خرید بازی و برنامه های پولی از اپ استور داشته باشید، توصیه می شود با کارشناسان 20پیمنت تماس بگیرید و از خدمات 20پیمنت استفاده کنید. 

خرید بازی و برنامه های پولی از اپ استور

استرداد پول در صورت خرید اشتباه

برای آن که بتوانید خریدی مطمئن از اپ استور داشته باشید، پیشنهاد می کنیم تا از مشاوره کارشناسان با تجربه 20پیمنت بهره بگیرید. در صورتی که به اشتباه برنامه ای را از اپ استور خرید کردید، دو روش وجود دارد که بتوانید آن را پس بگیرید.

راه نخست : 

برای پس گرفتن پول پس از آن که متوجه اشتباهی در خرید برنامه از اپ استور شدید، می توانید مطابق با رسید اختصاصی که اپل در زمان خرید برنامه ارائه نموده است، اقدام نمایید. مطابق با خریدی که از طریق اپل آیدی انجام داده اید، رسید به ایمیل شما ارسال شده است که می توانید با استفاده از این رسید، پولی را که هنگام خرید اشتباه برنامه از اپ استور پرداخت کرده اید را پس بگیرید. 

وارد اینباکس ایمیل شده و رسید خرید را باز کنید. پس از آن لازم است که گزینه Report a Problem را انتخاب نمایید. با انتخاب این گزینه  شما به سمت پشتیبانی اپل منتقل خواهید شد. هنگامی که در این صفحه اطلاعات مربوط به اپل آیدی و پس ورد خود را ثبت می کنید، از شما خواسته می شود که مسائل ایجاد شده را ثبت کنید. لازم است که اشتباه رخ داده شده را به زبان انگلیسی وارد کرده و گزینه Submit را انتخاب نمایید.

چنانچه در این خصوص نیاز به مشاوره دارید، می توانید از کارشناسان 20پیمنت یاری بگیرید. هنگامی که درخواست خود را ثبت کردید، لازم است منتظر بمانید تا اپل به شما پاسخ دهد.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت Pikbest پیک بست

راه دوم : 

راه دیگری نیز برای پس گرفتن پول هنگام رخ دادن اشتباه خرید برنامه وجود دارد. می توانید به صفحه گزارش مسائل اپل وارد شده و در بخش پشتیبانی، مسائل خود را ثبت نمایید. در این روش نیز بایستی از زبان انگلیسی برای ثبت مساله پیش آمده استفاده کنید. هنگامی که در صحفه پشتیبانی گزینه Sign in را کلیک نمایید، از شما پس ورد و اطلاعات اپل آیدی شما را می خواهد. پس از آن که بصورت کامل مساله را وارد کردید، منتظر پاسخ اپل بمانید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص، می توانید از مشاوره کارشناسان باتجربه و متخصص 20پیمنت بهره گرفته و خریدی کامل و مطمئن را از اپ استور داشته باشید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد