معرفی سایت Ubisoft

معرفی سایت Ubisoft

توسط : تیم محتوا
607

تصور کنید با ایده های خلاقانه و نوین بازی ویدیویی خود بر جهان حکومت می کنید. امروزه در تمامی دنیا، بازی ها همه ما را غافلگیر کرده اند. نام هایی مانند Assassin’s Creed ، Ghost Recon و Rainbow Six انقلاب جدیدی ایجاد کرده اند. می خواهیم معرفی سایت Ubisoft را که نامی آشنا و یکی از ایده های موفق خارق العاده است را ارائه دهیم.

این شرکت فرانسوی اکنون مقام سوم خود را در لیست نخبگان ناشران بازی های جهان دارا می باشد که تنها از یک دهکده کوچک ناشناخته از بریتنی توسط پنج برادر از خانواده گیلموت با یک هدف ساده اما خلاقانه شروع شد.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت People Per Hour

بنیانگذاران Ubisoft

بنیانگذاران نام شرکت خود را Ubisoft گذاشتند که دارای ایده های تازه و قابل توجه بود و خیلی زود با شرکت هایی مانند Electronic Arts ، MicroProse و Sierra On-line معاملات تجاری خود را شروع کرد. این ایده ها به اوج خود رسید و سایت Ubisoft در سال 1993 وارد لیگ اصلی شد. 

پس از تبدیل شدن به بزرگ ترین توزیع کننده بازی های ویدیویی در فرانسه، این شرکت استودیویی را در Montreuli افتتاح کرد. آنها همچنین یک استراتژی منحصر به فرد برای توسعه تجارت خود داشتند. به عنوان یک شرکت جوان در فرانسه، جایی که صنعت بازی تازه شروع به بارور شدن کرده بود ، برادران گیلموت تصمیم گرفتند توسعه دهندگان بازی  را که عمدتا جوانان 18-19 ساله بودند، در بریتانی جمع کنند و آنها را تشویق به توسعه بازی های ابتکاری کنند. 

آنها در یک بازه کوتاه با نینتندو و سگا رقابت کردند. داستان موفقیت سایت Ubisoft علی رغم شروع پر سر و صدایی که داشت، اما سختی هایی را نیز پیش روی خود می دید. هزینه نگهداری شرکت بیش از حد زیاد شده بود. بنابراین تجارت به پاریس منتقل شد. 

معرفی سایت Ubisoft

رشد و توسعه سایت Ubisoft

یکی از مهم ترین دستاوردهای Ubisoft ورود به بازار آمریکا با خرید Red بود. این شرکت ریسک بزرگی را در مورد این سریال انجام داد و نتیجه خوبی هم داد. همچنین هنگامی که Xbox برای اولین بار به بازار آمد، هیچ کس علاقه ای به تهیه بازی برای آن نداشت. بنابراین ، Ubisoft با Halo و Ghost Recon به بازار آمد که محبوبیت زیادی پیدا کرد.

دفتر مرکزی Ubisoft در مونترال طی چند سال بعد، فعالیت خود را گسترش داد و در چندین مکان مانند مونترال، میلان، آنسی، شانگهای، کازابلانکا و بارسلونا حضور یافت. همچنین دفاتر توزیع را در دانمارک، استرالیا، بلژیک، چین، اسپانیا و ایتالیا راه اندازی کردد. شاید بتوان گفت یکی از مهمترین موانع سایت Ubisoft زمانی بود که  Electronic Arts    بیست درصد سهام Ubisoft را خریداری کرد.

EA دارای یک فرهنگ تجاری بود که سودآوری را نسبت به خلاقیت ترجیح می داد و این باعث آزار بنیانگذاران Ubisoft شد. اما این شرکت موفق شد در این دوره سخت کار کند و EA سهام خود را در سال 2010 فروخت. از این روست که یوبی سافت بعد از اکتیویژن بلیزارد و الکترونیک آرتز یکی از بزرگترین ناشران مستقل بازی در جهان است و همچنان در این صنعت در حال رشد و گسترش است و پس از چندین سال، به بازارهای بزرگ تری مانند انگلیس، ایالات متحده و آلمان گسترش یافته است.

معرفی سایت Ubisoft

دستاوردهای سایت یوبی سافت

سایت Ubisoft برای مدتی از StarForce که فناوری ایجاد مشکلات سخت افزاری و سازگاری بود استفاده کرد. اما پس از مدتی، این شرکت تأیید کرد که دیگر استفاده از این فناوری را متوقف خواهد کرد. در سال 2010 ، قطع برق مرتبط با سرورهای Ubisoft باعث بروز مشکلات اتصال شد.

بنابراین گیمرها نمی توانستند بازی های مورد علاقه خود مانند Assassin’s Creed II و Silent Hunter را بازی کنند. در سال 2010 ، سایت Ubisoft یک بستر خدمات آنلاین را معرفی کرد که به Uplay معروف است. بدین ترتیب گیمرها در حین انجام بازی های مورد علاقه خود آنلاین می مانند. اما گاهی اوقات هنگام قطعی، اتصال شبکه غیرممکن بود.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از FlexJobs

در حال حاضر، Ubisoft یکی از توزیع کننده های عظیم بازی در دنیا بوده و خوشبختانه، این شرکت در حال رشد و توسعه بازی های ویدیویی در سطحی عالی است که می تواند برای کسانی که به بازی های هیجان انگیز علاقه مند بوده و در برخی از مواقع برای کسب درآمدهای ارزی به صورت حرفه ای به بازی می پردازند، دارای اهمیت زیادی باشد. برای آن که بتوانید اطلاعات کامل تری در خصوص این سایت بازی خلاق کسب نمایید، می توانید با 20پیمنت در ارتباط باشید.

برچسـب هـا : سایر ، Ubisoft ، سایت Ubisoft
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد