درباره Linkedin و نحوه استفاده از آن

درباره Linkedin و نحوه استفاده از آن

توسط : تیم محتوا
884

شاید بهترین نکته ای که باید به آن پرداخت این است که Linkedin می تواند به شما در رشد تجارت یا حرفه خود کمک کند. لینکدین، یک منبع ارزشمند برای شبکه سازی حرفه ای و تجاری است. با استفاده از آن منابع و پشتیبانی مناسبی را بدست می آورید و می توانید ارتباط با مشتریان و همکاران را بیشتر نمایید. این قابلیت، برای صاحبان مشاغل مستقر در خانه، فریلنسرها و ارتباط از راه دور ایده آل است، زیرا می تواند به آنها در ایجاد شغل و حرفه و همچنین ارتباط با دنیای خارج کمک زیادی کند.

درباره LinkedIn

لینکدین یک شبکه اجتماعی است که به طور خاص برای ارتباط مشاغل طراحی شده است. در این شبکه از سال 2020، بیش از 722 میلیون متخصص، برای پرورش مشاغل خود استفاده می کنند. برخلاف سایر شبکه های اجتماعی که در آنها ممکن است با هر کسی ارتباط برقرار کنید، LinkedIn در مورد ایجاد روابط استراتژیک عمل می کند. بنابراین تعداد ارتباط نسبت به نوع آن از اهمیت کمتری برخوردار است. در واقع، در این شبکه با داشتن 500 ارتباط، نشان دهنده تعداد واقعی ارتباطات شما نیست، زیرا موضوع مهم در این امر کیفیت ارتباطات مطرح است، نه کمیت آن ها.

در این سایت از هر کشور و هر صنعتی، عضو داشته و در واقع، بسیاری از مشاغل در این سایت هستند و با وجود تبلیغاتی که در این شبکه به چشم می خورد، همچنان محبوب می باشد، شاید به این دلیل است که به اندازه سایر سایت های شبکه ای تهاجمی نیست.

در این شبکه، شما با برقراری ارتباط با کسانی که می شناسید و شما را می شناسند، شروع می کنید و از طریق آنها یک شبکه بزرگ تر را با هدف کسب منابع، یافتن کار مستقل یا مشتری و ایجاد اتحاد و مشارکت ایجاد می کنید. LinkedIn برای ایجاد ارتباطات برای کارهای مستقل، مشتری، شرکای بالقوه یا فقط برای چشم اندازهای شغلی شما ایده آل است.

پیشنهاد مطالعه: آزمون دولینگو

نحوه استفاده از LinkedIn

LinkedIn بستر و سیستم خاص خود بوده و از شبکه های دیگر متفاوت است، اما باید افزود که یادگیری نحوه استفاده از آن دشوارتر از استفاده از هر شبکه اجتماعی دیگر نیست. شما برای استفاده از این شبکه، لازم است که با ایجاد یک حساب و نمایه شخصی در آن شروع کنید.

توجه داشته باشید که شبکه در لینکدین بسیار متفاوت است. شما در این شبکه، با فیلم و عکس ها روزمره مواجه نیستید. LinkedIn سایتی برای افراد حرفه ای است، بنابراین همه چیز در جهت مشاغل و تجارت است. هنگامی که نمایه خود را ایجاد می کنید و به دنبال ارتباطات، تأییدها و توصیه ها هستید، می توانید در این گروه حرفه ای باشید.

https://www.20payment.com/article/13991118605195/%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-Linkedin-%D9%88-%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%A2%D9%86

خرید اشتراک در لینکدین

تمام آنچه برای شروع به کار نیاز دارید ایجاد یک ورود به سیستم لینکدین است. همچنین می توانید به یکی از اشتراک های پرداخت شده در این شبکه ارتقا پیدا کنید. اشتراک هایPremium ، Business Plus،LinkedIn Learning ، Sales Navigator در سه سطح و Recruiter Lite را می توانید داشته باشید. برای این کار می توانید از خدمات 20پیمنت استفاده کنید.

توجه داشته باشید که استفاده از خدمات رایگان برای بسیاری از کارمندان و صاحبان مشاغل خانگی کافی است که ویژگی های آن شامل: 

-داشتن مشخصات حرفه ای از مهارت ها و تجربیات. 
-اطلاعات محدود درباره بازدید کنندگان نمایه شما. 
-امکان دیدن یک هزار پروفایل در هر جستجو.
-امکان ذخیره سه جستجو. 

لازم به ذکر است که به روزرسانی لینکدین، برخی از این ویژگی ها را افزایش می دهد. به عنوان مثال اطلاعات بیشتری در مورد افرادی که نمایه شما را مشاهده کرده اند، تعداد نمایه ها در هر جستجو و تعداد جستجوها افزایش خواهد یافت. به علاوه، ارتقای آن، می تواند شامل ویژگی های اضافی مانند اعتبارات باشد که به شما امکان می دهد به افرادی که به شما متصل نیستند و فیلترهای برتر که پیام جستجو را سریع تر و آسان تر می کند، پیام دهید.

پیشنهاد مطالعه: کسب درآمد ارزی از سایت Ebesucher

ایجاد نمایه LinkedIn 

پس از ثبت نام در حساب LinkedIn ، به صورت رایگان یا پولی، می توانید نمایه حرفه ای خود را ایجاد کنید. به یاد داشته باشید، این یک وب سایت حرفه ای است، بنابراین مهم است که اطلاعات موجود در نمایه شما نشان دهنده تجارت یا شغل شما باشد. لینکدین، مکانی برای به اشتراک گذاشتن عکس های شخصی و خانوادگی نیست.

مواردی که می توانید به یک نمایه اضافه کنید، شامل رزومه، خلاصه ای از شرح حال خود، اطلاعات تماس، پیوند به وب سایت یا وبلاگ، کارفرمایان قبلی، کتاب های منتشر شده و پروژه های قابل توجه است. فراموش نکنید که یک عکس حرفه ای اضافه کنید، زیرا افراد تمایلی به برقراری ارتباط با شخصی بدون عکس ندارند.

از آنجا که نمایه LinkedIn شما همانند رزومه یا کارت ویزیت است، در اصل یک ابزار بازاریابی است. به همین دلیل، نوشتن پروفایلی را در نظر بگیرید که منافع مشخصی را دنبال می کند. بنابراین شرکای بالقوه می توانند مزیت کار با شما را تشخیص دهند.

پس از تکمیل نمایه خود، می توانید آن را منتشر کرده و به جستجوی ارتباطات بپردازید. هدف شما شخصی است که شما آن را می شناسید یا دوست دارید بشناسید. اساساً، ایده اصلی، ارتباط مستقیم با افزودن افراد در حلقه حرفه ای خود و ایجاد انشعابات برای درج ارتباطات آنها است. 

ارتباطات شما می تواند به افراد حرفه ای دیگری که می خواهید ارتباط برقرارکنید، معرفی می کند. همچنین این ارتباطات می توانند مهارت های شما را تأیید کنند و توصیه هایی به شما ارائه دهند.

درباره Linkedin و نحوه استفاده از آن

استفاده از LinkedIn برای ایجاد مشاغل خانگی 

LinkedIn می تواند به شما کمک کند تا مشاغل خانگی را شروع کرده و رشد دهید. بنابراین فرصتی را برای شما فراهم می کند تا با سایر متخصصان علاقه مند به اشتراک دانش و تجارت در صنعت ارتباط برقرار کرده و همکاری کنید. این یک ابزار کارآمد برای کسانی است که می توانند در موفقیت کسب و کار شما موثر باشند.

شما در لینکدین می توانید رزومه و کارت ویزیت آنلاین داشته باشید که مشتریان، و داوطلبان سرمایه گذاری مشترک بتوانند در مورد آن اطلاعات کسب کرده و با شما ارتباط برقرار کنند. این امکان برای شما وجود دارد که با استفاده از این شبکه، برای توانایی ها و کسب و کار حرفه ای خود تأیید و توصیه های آنلاین دریافت کنید.

پیشنهاد مطالعه: کسب درآمد ارزی از FlexJobs

معرفی به مشتریان و همکاران 

برای رشد کسب و کار خود، می توانید آگهی های شغلی موجود را که توسط اعضا در وب سایت LinkedIn قرار داده شده است را جستجو کنید. در حالی که می توانید در وب به دنبال مشاغل باشید، از طریق لینکدین این مزیت بزرگ را دارید که بسیاری از پست های شغلی منحصر به این شبکه را مشاهده نمایید که در جای دیگری تبلیغ نمی شوند. 

به گروه های مختلفی بروید که با علایق شما همسو هستند و در بحث ها شرکت می کنند. داشتن یک گروه مشترک با کاربران دیگر LinkedIn ، یکی از راه های دعوت دیگران به شبکه شما است. هر بحث گروهی شامل لیست های شغلی خاص خود است و مکانی برای به اشتراک گذاشتن تخصص شما و ایجاد اعتماد و روابط مورد نیاز برای پرورش مشتریان جدید می باشد.

در صورت باید اشاره شود که ارتباط با دنیای خارج تنها مزیت لینکدین نیست. یادگیری نحوه استفاده از این شبکه و به به کارگیری همه موارد ارائه شده، می تواند ارتباطات حرفه ای قوی را ایجاد کند و شهرت آنلاین شما را بیش از اکثر منابع شبکه های اجتماعی دیگر افزایش دهد. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص با کارشناسان 20پیمنت تماس بگیرید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد