درآمدزایی از بازارهای جهانی با کارگزاری

درآمدزایی از بازارهای جهانی با کارگزاری

توسط : تیم محتوا
737

کارگزار یک فرد یا شرکت است که به عنوان واسطه بین یک سرمایه گذار و بورس اوراق بهادار عمل می کند. از آنجا که بورس اوراق بهادار فقط سفارشات افراد یا شرکت هایی را که عضو آن بورس هستند می پذیرد، تجار و سرمایه گذاران به خدمات اعضای بورس نیاز دارند. این خدمات توسط بروکرها یا کارگزاران صورت می گیرد که به ازای آن کارمزدهایی را دریافت می کنند و بدین ترتیب به سرمایه گذاران در کسب درآمد از بازارهای جهانی کمک می نمایند.

اصول کارگزار

علاوه بر اجرای سفارشات مشتری، کارگزاران ممکن است تحقیقات، برنامه های سرمایه گذاری و اطلاعات بازار را در اختیار سرمایه گذاران قرار دهند. آنها ممکن است دیگر خدمات مالی شرکت کارگزاری خود را مانند دسترسی به مشتری خصوصی که راه حل های متناسب با ارزش خالص بالا را ارائه می دهند، به فروش متقابل برسانند. 

در گذشته تنها افراد ثروتمند می توانستند از عهده خرید یک کارگزار و دسترسی به بازار سهام برآیند. واسطه گری آنلاین باعث تغییر در این مسیر شد و به سرمایه گذاران اجازه داد با هزینه کمتری، اما بدون مشاوره شخصی معامله کنند و به کسب درآمد از بازارهای جهانی دست یابند.

درآمدزایی از بازارهای جهانی با کارگزاری

تخفیف در مقابل کارگزاران خدمات کامل

کارگزاران تخفیف می توانند انواع مختلف معاملات را از طرف مشتری انجام دهند و در ازای این کار برای هر معامله، کمیسیون کاهش یافته را در محدوده 5 تا 15 دلار دریافت می کنند. آنها مشاوره سرمایه گذاری ارائه نمی دهند و کارگزاران معمولاً به جای کارمزد حقوق می گیرند. 

بیشتر کارگزاران تخفیف یک بستر تجارت آنلاین ارائه می دهند که تعداد فزاینده ای از سرمایه گذاران خودگردان را به خود جلب می کند و شما می توانید در هر جای دنیا از خدمات این بروکرها بهره مند شوید. برای آن که بتوانید اطلاعات کامل تری دریافت کنید، با کارشناسان 20پیمنت تماس بگیرید.

این در حالی است که کارگزاران خدمات،  فعالیت های متنوعی از جمله تحقیقات بازار، مشاوره سرمایه گذاری و برنامه ریزی سرمایه را در کنار طیف گسترده ای از محصولات سرمایه گذاری ارائه می دهند. سرمایه گذاران باید انتظار داشته باشند که برای معاملات خود کمیسیون های بالاتری پرداخت کنند. اما در ازای آن را تجربه نمایند.

کارگزاران بر اساس حجم معاملات خود و همچنین فروش محصولات سرمایه گذاری، از شرکت کارگزاری هزینه دریافت می کنند. تعداد زیادی از کارگزاران محصولات سرمایه گذاری مبتنی بر کارمزد مانند حساب های سرمایه گذاری مدیریت شده را ارائه می دهند.

کارگزاران املاک و مستغلات

در صنعت املاک و مستغلات، کارگزار یک متخصص املاک دارای مجوز است که به طور معمول فروشنده یک ملک را نمایندگی می کند. وظایف کارگزار هنگام کار برای فروشنده ممکن است شامل مواردی همچون تعیین ارزش بازار املاک، لیست و تبلیغ ملک برای فروش، نمایش ملک به خریداران احتمالی، مشاوره دادن به مشتریان درباره پیشنهادات، مقررات و موارد مرتبط، ارائه کلیه پیشنهادات به فروشنده جهت بررسی می باشد. که می تواند برای فعالان در این حوزه و کسب درآمد از بازارهای جهانی کمک موثری باشد.

غیر معمول نیست که کارگزار املاک و مستغلات برای خریدار کار می کند، در این صورت، کارگزار مسئول قرار دادن املاک در منطقه مورد نظر خریدار بر اساس محدوده قیمت و معیارها بوده و پیشنهاد اولیه و قرارداد خرید برای خریدار که تصمیم دارد پیشنهادی برای یک ملک ارائه دهد، تهیه کرده، به مذاکره با فروشنده از طرف خریدار می پردازد و مدیریت بازرسی از املاک و مذاکره در مورد تعمیرات را انجام داده و به خریدار برای بستن و تصرف در ملک کمک می نماید.

درآمدزایی از بازارهای جهانی با کارگزاری

مقررات کارگزار

کارگزاران در سازمان تنظیم مقررات صنعت مالی FINRA ، ثبت نام می کنند و در جهت خدمت به مشتریان خود، طبق استاندارد رفتاری و براساس قانون مناسب بودن پیشنهاد، عمل می کنند که این امر مستلزم وجود دلایل منطقی برای توصیه یک محصول یا سرمایه گذاری خاص است تا بتواند در کسب درآمد از بازارهای جهانی سرمایه گذاران موثر باشد.

سپس مراحلی را که یک کارگزار برای شناسایی مشتری و اهداف خود باید استفاده کند، بیان می شود که به آنها کمک می کند تا دلایل منطقی را تعیین کنند. کارگزار باید تلاش معقولانه ای برای به دست آوردن اطلاعاتی در مورد وضعیت مالی مشتری، وضعیت مالیات، اهداف سرمایه گذاری و سایر اطلاعاتی که در تهیه یک پیشنهاد عالی استفاده می شود، کسب کند.

مثال جهانی واقعی کارگزاران

بسیاری از شرکت ها به عنوان کارگزار با FINRA ثبت شده اند، اگرچه برخی ممکن است از نام کارگزار خود برای اهداف متفاوتی دیگران استفاده کنند. بسیاری از شرکت های بازرگانی اختصاصی به عنوان کارگزار ثبت شده اند تا آنها و تاجران شان بتوانند مستقیماً به مبادلات دسترسی داشته باشند. با این وجود خدمات کارگزار را به طور گسترده به مشتریان ارائه نمی دهند. 

این با نقشی که کارگزاران خدمات کامل یا تخفیف ایفا می کنند متفاوت است. کارگزاران خدمات کامل تمایل دارند از نقش خود به عنوان کارگزاری به عنوان یک سرویس جانبی با ارزش خالص استفاده کنند که در دسترس مشتریان بوده و در کنار بسیاری از خدمات دیگر مانند برنامه سرمایه گذاری یا مدیریت دارایی به کار ببندند که می تواند نقش مهمی در کسب درآمد از بازارهای جهانی داشته باشد.

سایر کارگزاران خدمات کامل مشاوره مشتریان را برای کمک به مدیریت ثروت و برنامه ریزی آن همراهی می کنند. شرکت های بزرگ کارگزاری تمایل دارند سهام موجود برای فروش را برای مشتریان خود معرفی کنند. آنها این کار را برای کمک به کاهش هزینه های کارمزد مبادله انجام می دهند، ضمن آنکه به آنها امکان می دهد دسترسی سریعی به سهام محبوب داشته باشند. 

سایر شرکت های کارگزار خدمات کامل در واقع کارگزاران نمایندگی هستند. این بدان معناست که بر خلاف بسیاری از کارگزاران بزرگ، آنها موجودی سهام ندارند، اما به عنوان نمایندگانی برای مشتریان خود عمل می کنند تا بهترین معامله های تجاری را انجام دهند و به کسب درآمد از بازارهای جهانی برسند.

درآمدزایی از بازارهای جهانی با کارگزاری

ترید کردن چیست ؟ 

اگر بخواهیم به مفهوم ترید کردن بپردازیم باید گفت که به انجام معامله در بازارهای تجاری و مالی گفته می شود که در آن خرید با قیمتی کم و فروشی بالا صورت می گیرد. لازم به ذکر است که می تواند در بازارهای جهانی، مواردی همچون سهام، ارز دیجیتال یا ارزهای خاص، به عنوان دارایی خرید و فروش شوند. این دارایی ها دارای بازارهای متفاوتی هستند که مشخصات و ویژگی های متفاوتی را در بر می گیرند. 

اگر می خواهید به عنوان معامله گر و سرمایه گذار وارد این عرصه شوید، لازم است که اطلاعات کافی در این خصوص را داشته و از روش های پرداخت نیز آگاهی کامل داشته باشید. برای این کار می توانید از خدمات 20پیمنت استفاده کرده و برای افتتاح حساب ارزی خود از کارشناسان 20پیمنت راهنمایی های لازم را دریافت کنید تا بتوانید با کسب درآمد از بازارهای جهانی آن را به ریال تبدیل نمایید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد