فروش موکاپ Mockup و کسب درآمد ارزی

فروش موکاپ Mockup و کسب درآمد ارزی

توسط : تیم محتوا
1,163

ماکت یک مدل در اندازه کامل از یک طرح یا دستگاه است که برای ارائه محصولات یا اهداف دیگر استفاده می شود.  این وسیله ای برای نشان دادن این است که طراحی شما در دنیای واقعی به چه شکل در می آید. بسته به مهارت و زمان خود، می توانید مراحل ساخت ماکت را با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی اختصاصی مانند Adobe Illustrator یا Photoshop دنبال کنید، اما گاهی اوقات بهتر است از ابزارهای ساده تری مانند Mockup  استفاده نمایید. بدین ترتیب می توانید برای فروش و کسب درآمد از موکاپ نیز اقدام نمایید.

باید اضافه کنیم که موکاپ شامل فایل‌های گرافیکی در فرمت TIFF یا PSD است که به عنوان طراح می توانید از آن ها استفاده کرده و از طراحی خود از اشیاء پیش نمایش تهیه نمایید. این به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید در خصوص طراحی های خود، دید بازتری را به مشتریان خود منتقل کرده و فروش بالاتری را در خصوص طرح های تهیه شده خود داشته باشید و به درآمد ارزی مناسبی دست یابید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت ArtStation آرت استیشن

برای افتتاح حساب ارزی مانند پی پال و دریافت درآمد ارزی خود و تبدیل آن به ریال، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید. 

فروش موکاپ Mockup و کسب درآمد ارزی

آنچه در Mockups باید در نظر بگیرید 

لازم به ذکر است که هنگام استفاده از Mockups ، بایستی این نکات را در ذهن داشته باشید. ابتدا مفاهیم خود را کوچک کنید. ابتدا باید سایر گزینه های مربوط به تصویر بزرگ را حذف کنید. اگر در مورد ساختار ناوبری ابهام دارید، برای هر دو نسخه ماکت تهیه نکنید و ابتدا یکی را انتخاب نمایید.

همچنین محصولات رقبا را بررسی کنید. قبل از تصمیم گیری در مورد تصاویر شخصی خود، نگاهی به آنچه رقبا انجام می دهند، بیندازید و از آن ها ایده بگیرید. به دنبال نکاتی باشید که می توانید در آنها بهبود یابید یا از الگوهای UI مورد نظر کاربران در محصولات استفاده کنید. یک بررسی سریع می تواند به روند کار شما کمک کند.

برای آن که بتوانید فروشی موفق و کسب درآمد از موکاپ را تجربه کنید لازم است که طرح بندی محتوا داشته و نحوه نمایش محتوا، کارت ها یا متن را در نظر بگیرید. همچنین باید اندازه هر یک از مطالب را در نظر داشته باشید و اینکه چند مورد را می خواهید همزمان روی صفحه قرار دهید.

لازم است که از یک ابزار کنتراست رنگ برای تست خوانایی متن خود در برابر پس زمینه استفاده کنید. ضمن آن که رنگها احساسات مختلفی را بر می انگیزند و تأثیرات آنها بر اساس رنگ های اطراف تغییر می کند. توجه داشته باشید که ماکت ها به شما امکان می دهند اندازه تایپوگرافی، قلم، سبک و فاصله خود را جستجو کنید. 

ضمن آنکه فضای منفی، فضای خالی برای پر کردن نیست. این یک عنصر طراحی قدرتمند است. مقدار خالی مناسب، درک و خوانایی کاربر را بهبود می بخشد و به عنوان ابزاری قدرتمند در سلسله مراتب بصری عمل می کند. هرچه فضای منفی اطراف یک عنصر بیشتر باشد، چشم بیشتر به سمت آن جلب می شود.

پیشنهاد مطالعهمعرفی نحوه کسب درآمد از Minted

سه نوع ابزار mockups

می توان ابزارهای موکاپ را به سه نوع مختلف تقسیم نمود. نرم افزار طراحی گرافیک، برنامه های mockup و mockup های کدگذاری شده که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند و در کسب درآمد از موکاپ بسیار موثر هستند.

به دلیل تأکید بر تصاویر، برخی از طراحان ترجیح می دهند در نرم افزار طراحی گرافیکی که بیشتر با آن آشنایی دارند، ماکت بسازند. نرم افزاری مانند فتوشاپ برای ایجاد تصاویر پیکسلی ساخته شده است. البته این برنامه ها به شما اجازه نمی دهند تعاملات را به ماکت های خود اضافه کنید و شاید لازم باشد آن را با برنامه دیگری ادغام کنید.

همچنین شما باید نحوه استفاده از این نرم افزار را که معمولاً پیچیده است، باید بدانید. زیرا این نرم افزار برای ایجاد تغییرات بصری بیشتر در زمان ساخت ماکت، طراحی شده است. مگر اینکه مدل های شما به بالاترین سطح ممکن احتیاج داشته باشند، نرم افزار طراحی گرافیک می تواند مناسب باشد.ابزارهایی که به طور خاص برای طراحی محصول دیجیتال ایجاد شده اند، مانند برنامه ما UXPin یا Sketch ، بر اساس تجربه موجود با ابزارهای کلاسیک مانند فتوشاپ ساخته شده اند.

موکاپ های رمزگذاری شده یک روش کارآمد برای صرفه جویی در وقت و منابع است به شرطی که از نظر فنی به آنها مسلط باشید. تا زمانی که مهارت کافی نداشته باشید ، احتمالاً می توانید مفاهیم بیشتری را در یک ابزار تخصصی کشف کنید تا در موکاپ های کدگذاری شده آن را بیابید. توجه داشته باشید که برای کسب درآمد از موکاپ لازم است که بر اساس مهارت خود عمل نمایید تا بتوانید کاری حرفه ای را ارائه کنید.

فروش موکاپ Mockup و کسب درآمد ارزی

همکاری با برنامه نویسان در Mockups

ماکت ها یکی از مهمترین اسناد توسعه دهندگان است زیرا در آنجا تعیین می شود که چگونه تصاویر را ایجاد کنید در اینجا چند نکته برای کمک به هموار سازی همکاری معرفی می شود. با استفاده از طراحی اتمی قطعات را توضیح دهید و همه چیز را به اجزای کوچک تقسیم کنید، بنابراین می توانید ایده های خود را بهتر بیان کنید.

به عناصر تعاملی و متحرک اشاره کنید. از آنجا که ماکت ها ایستا هستند، حرکت و تعامل همیشه با یک نگاه مشخص نیست. به طور خاص به آنها اشاره کنید. همچنین اصول توسعه را درک کنید. دانستن اصول سایر بخشها نه فقط توسعه، بلکه بازاریابی، فروش، تحقیق و بهتری را ایجاد می کند و می تواند در کسب درآمد از موکاپ قدم موثری باشد. هدف این است که کمترین تلاش را انجام دهید تا مفیدترین ایده را به آنچه می خواهید بسازید داشته باشید.

پیشنهاد مطالعهچگونه از پادکست درآمد دلاری کسب کنیم

ما در جهانی زندگی می کنیم که باید سریع حرکت کنیم و ایده های خود را تا حد امکان انعطاف پذیر تکرار کنیم. ساخت ماکت باعث ایجاد تعادل ایده آل بین نمایش واقعی محصول نهایی و سهولت انجام آن است. ماکت ها برای مرحله خلاقانه پروژه مفید هستند. وقتی می خواهید جریان کاربر یا سلسله مراتب بصری مناسب را دریابید و یا برای مرحله تولید و روند ایجاد محصول به آن نیاز دارید، مفید هستند.

ساختن ماکت به عنوان بخشی از فرآیند خلاقیت و توسعه، به شما امکان می دهد قبل از اینکه در فرآیند ساخت واقعی سرمایه گذاری کنید، به سرعت و به آسانی طرح خود را ایده پردازی و تکرار کنید. شما یک چیز ملموس برای نشان دادن به مشتری های خود داشته و یک مرجع مفید برای کار خواهید داشت از زمانی که شروع به انجام آن می کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد