معرفی سایت Substack

معرفی سایت Substack

توسط : تیم محتوا
1,893

در اینجا خواهیم گفت که چرا سایت Substack چیست و چرا بسیار محبوب است؟ این شرکت خود را به عنوان جایگزینی برای توتم های روزنامه نگاری قرن گذشته ، معرفی می کند. این شرکت در سانفرانسیسکو مستقر بوده و بیش از 500،000 مشترک برای خبرنامه های خود دارد. 

در حقیقت باید گفت که توتم های بزرگ روزنامه نگاری در حال مرگ هستند. سازمان های خبری و دیگر نهادهایی که خود را به نمایش می گذارند، برای بقا به اقدامات عجیبی روی آورده اند. بنابراین مزرعه های محتوا ، کلیک کلی ، فهرست ها ، بحث های بیهوده اما ویروسی در مورد همه گیری اخبار جعلی داریم. 

عملکرد سایت Substack

این شرکت از تعداد زیادی مشترک برای خبرنامه های خود برخوردار است که توسط مجموعه ای از نویسندگان منتشر شده است. همچنین ، هیچ فشاری برای جلب توجه الگوریتم های گوگل یا فیس بوک یا به دست آوردن تعداد خوانندگان بزرگ وجود ندارد. این یک ویژگی روزنامه نگاری مدرن است که به محکم کردن پیوند اعتماد بین عموم و مطبوعات کمک کرده است.

پیشنهاد مطالعهگیفت کارت توییچ Twitch

سایت Substack توسط کریس بست راه اندازی شد که قبلاً Kik را راه اندازی کرده بود. یک برنامه پیام رسانی که او آن را مانند WhatsApp توصیف می کرد. یکی از حامیان این پلتفرم، شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Andreessen Horowitz است که سرمایه گذاری های قبلی آن شامل فیس بوک ، توییتر و Airbnb است.

Best ، مدیر اجرایی این سایت، هدف این سایت را کمک به نویسندگان و سازندگان می داند که امپراتوری رسانه ای خود را اداره کنند. مطمئناً محبوب ترین نویسندگان Substack مبالغ هنگفتی از این پلتفرم به دست می آورند و 10 ناشر برتر آن، سالانه 7 میلیون دلار درآمد دارند.

معرفی سایت Substack

هزینه های اشتراک سایت 

سایت Substack  از اشتراک های خود درآمد را دریافت می کند. نویسندگان حدود 5 دلار در ماه  یا 50 دلار در سال برای دسترسی به خبرنامه های خود هزینه می کنند، اگرچه بسیاری از خبرنامه های رایگان این پلتفرم نیز طرفداران زیادی دارد.

این سایت به نویسندگان کمک مالی اعطا کرده است. از جمله شش رقم برای نویسندگان اصلی، تا مخاطبان خود را در این پلت فرم ایجاد کنند. به طوری که تعداد نویسندگان فعال آن در ماه های اول همه گیری در سال گذشته دو برابر شد.

سایت Substack مناسب رسانه های اجتماعی

این سایت، مناسب ناشر دیجیتالی و رسانه های اجتماعی است که می توانند در نزدیک شدن Substack نقش داشته باشند. اگرچه نویسندگان می توانند خبرنامه خود را به طور مستقل در Substack شروع کنند. یکی از عواملی که توسط سایت Substack مورد بررسی قرار گرفته است، جامعه پیروان ایجاد شده توسط نویسنده است. به عنوان مثال، سازمان به اندازه و اشتیاق طرفداران نویسنده در رسانه های اجتماعی نگاه خواهد کرد. اما به طور اجباری به آنچه نویسنده می نویسد توجه نمی کند، تا از تعصب در نحوه انتخاب نویسندگان جلوگیری شود.

با انعکاس تعداد روزنامه نگاران که در سایت منتشر می کنند، این سایت همچنین از طریق خدمات Substack Defender پشتیبانی قانونی ارائه می دهد. Substack ، شرکت خبرنامه ای چهار ساله ، همیشه خود را به عنوان یک نجات دهنده معرفی کرده است. 

پیشنهاد مطالعهخدمات ایمیل مارکتینگ با AWeber

این راهی برای کسب درآمد واقعی از نوشتن بدون شلوغی کار آزاد است. شما می توانید بدون رئیس کار کنید و روی خودتان سرمایه گذاری کنید. مهمتر از همه، این وسیله ای برای فرار از آشفتگی صنعت رسانه است. هیچ سهمیه یا معیار ، اخراج یا تغییرات دلخواه ناشی از انحصارات فناوری وجود نخواهد داشت. به استثنای چند مورد، روزنامه نگاری به عنوان یک صنعت در حال سقوط آزاد است و در این شرایط، سایت Substack راه دیگری ارائه داد.

اهداف سایت 

Substack می گوید اصل راهنمای آن آزادی بیان است. بنیانگذاران آن نوشتند: ما هر چیزی را که کسی می گوید تایید نمی کنیم. اما استقلال و خودمختاری نویسنده و مطبوعات آزاد را تایید می کنیم. توانایی بیان حقیقت با قدرت را مورد تأیید قرار می دهیم.

اما وجود Substack Pro نشان می دهد که این شرکت یک پلت فرم خنثی نیست. با نزدیک شدن و پرداختن به نویسندگان، درگیر مراقبت و ارتقاء برخی از دیدگاه ها بر دیگران است. این یک نقش ویراستاری معمولی است. سایت Substack اساساً به عنوان ناشر عمل می کند. 

توسل به بی طرفی باهوش، وسیله ای است برای انحراف از انتقاد به جای مشارکت اساسی با آن است. همانند Substack Pro ، ناشران کتاب با نویسندگان شرط بندی می کنند و آنها را با پیشرفت های بالا جذب می کنند و به این امید هستند که آنها نگارش هایی را تولید کنند که باعث پیشرفت شود.

معرفی سایت Substack

Substack چگونه به نویسندگان کمک می کند؟

تصور کنید می خواهید یک وب سایت اختصاصی برای پوشش موضوعات تخصصی راه اندازی کنید. شاید بخواهید از این وب سایت پول بیشتری بدست آورید. یا آنکه شما آنقدر به موضوعی علاقه دارید که می خواهید با نوشتن در مورد آن امرار معاش کنید. شما علاقه ای به اجرای تبلیغات در سایت خود ندارید و لزوماً محصول خود را برای فروش ارائه نمی کنید. بنابراین تصمیم می گیرید با فروش اشتراک به خوانندگان وفادار از محتوای خود از سایت Substack درآمد کسب کنید.

برای رسیدن به این هدف، شما نیاز به ایجاد و نگهداری وب سایت داشته و باید برای ایجاد یک قیف با ارائه محتوای رایگان و محدود کردن دسترسی به محتوای باقی مانده به منظور جلب رضایت مخاطبان خود اقدام کنید. همه اینها باید علاوه بر محتوای فوق العاده ای که شما به عنوان نویسنده مسئول آن هستید، توسعه یابد.

ابزارهای سایت Substack

سایت Substack همه این ابزارها را از طریق یک پلت فرم خبرنامه ایمیل ارائه می دهد که به هر کسی اجازه می دهد، صرف نظر از فن آوری، از محتوای خود با فروش اشتراک به خوانندگان وفادار درآمد کسب کند. مدل تجاری این سایت ساده است. در مقابل ابزارهایی که در اختیار نویسندگان قرار می دهد، با دریافت 10٪ کمیسیون از هر مشترک پولی، درآمد کسب می کند. 

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از 2Captcha

نویسندگانی که تصمیم نگرفته اند از محتوای خود درآمد کسب کنند، می توانند از این سایت به صورت رایگان استفاده کنند. علاوه بر این ، در فوریه 2019 ، این سایت، پشتیبانی از محتوای صوتی را برای سازندگانی که می خواهند اشتراک پادکست را به مخاطبان خود بفروشند، راه اندازی کرد.

سایت Substack علاوه بر ارائه زیرساخت های فنی برای حمایت از نویسندگان ، به نویسندگان حس آزادی می بخشد ، زیرا آنها دیگر به یک پلت فرم رسانه های اجتماعی وابسته نیستند. ارتباط شخصی بین نویسندگان و خوانندگان را افزایش می دهد که به نویسندگان اجازه می دهد محتوایی را ایجاد کنند که برای مخاطبان خود منحصر به فرد باشد، در حالی که می تواند کسب درآمد کند. این سایت، به نویسندگان این امکان را می دهد که هزینه ای را برای دسترسی به نوشتار خود، ارائه رایگان یا ترکیبی از هر دو برای مشترکان خود انتخاب کنند.

برچسـب هـا : سایر ، سایت Substack
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد