درباره گیفت کارت Epic Games اپیک گیمز

درباره گیفت کارت Epic Games اپیک گیمز

توسط : تیم محتوا
3,058

یکی از شرکت های توسعه دهنده بازی های ویدئویی که توانسته است بسیار موفق نیز عمل نماید، شرکت اپیک گیمز است که نرم افزارش نیز به همین نام در دنیا شناخته شده است و اداره بزرگ ترین بازی ها را در دنیا به خود اختصاص داده است. در فروشگاه Epic Games می توانید برای خرید و دانلود بازی ها به صورت آنلاین و آفلاین اقدام کرده و از آن ها لذت ببرید. همچنین با تهیه گیفت کارت اپیک گیمز ، می توانید این بازی ها را از فروشگاه خرید کرده و به دوستان خود هدیه کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که این کارت هدیه، بدون تاریخ انقضا می باشد که از مزیت های آن به شمار می آید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت 000Webhost

چگونه از کارت هدیه در Epic Games استفاده می کنید؟

برای این کار ، لازم است که به www.epicgames.com بروید و وارد حساب Epic Games خود شوید. نشانگر را روی نام خود در گوشه بالا سمت راست نگه دارید و سپس روی کارت کلیک کنید. برای شروع فرآیند خرید ، Get Started را انتخاب کرده و کد پین خود را وارد کنید. شما می توانید خرید Epic Games را با استفاده از روش های مختلف پرداخت از جمله Visa ، MasterCard ، American Express و Discover انجام دهید. 

درباره گیفت کارت Epic Games اپیک گیمز

عملکرد اپیک گیمز

Epic Games برای افزودن ویژگی های دلخواه به فروشگاه خود کند بوده است. اگرچه رقیب Steam با مجموعه ای محدود از ویژگی ها شروع به کار کرد ، اما Epic Games در مورد روند توسعه آن صحبت کرده است. پس از ارتقاء اخیر این فروشگاه ، ویژگی جدیدی به بالاترین سطح خود رسیده است. این یک عملکرد جدید ذخیره پول نقد در گیفت کارت اپیک گیمز است.

کاربران فروشگاه Epic Games قادر خواهند بود با استفاده از این کارت هدیه، پول خود را به حساب خود بارگذاری کنند. به بیان دیگر، مصرف کنندگان می توانند از پرداخت همه چیز با کارت اعتباری یا PayPal خود صرف نظر کنند. در عوض، آنها می توانند پول نقد را در این کارت ، از قبل بارگیری کنند و در صورت عدم اطمینان از این که پول نقد در دست دارند، آن را برای فروش یا راه اندازی بازی ذخیره کنند.

گیفت کارت اپیک گیمز تنها اولین قدم برای آوردن ویژگی های مهمتر به فروشگاه Epic Games است. کارت های نقدی و هدیه نقدی به سایر کاربران دو گزینه محبوب هستند. کارت های نقدی به طور گسترده در بسیاری از کشورها مورد استفاده قرار می گیرند و به کاربران اجازه می دهند پول نقد را واریز کنند نه اینکه آن را برای مدت طولانی نگه دارند و از آن برای خرید بازی ها و یا هدیه به دوستان خود استفاده کنند.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از سایت FreshBooks

استفاده از گیفت کارت اپیک گیمز

خرید هدیه برای دوستان خود در Epic Games به عنوان هدیه ای مطمئن برای آنها است. با وجود کتابخانه وسیع بازی ها در این فروشگاه ، مردم ارسال بازی ها را به عنوان هدیه در Epic Games چالش برانگیز می دانند. فروشگاه Epic Games در سال 2018 برای Windows و Mac OS عرضه شد. راه اندازی با تعداد زیادی از هدایای رایگان توسط Epic تقویت شد. شایان ذکر است ، عناوین بزرگی مانند GTA V ، Sub Nautica ، و سایر موارد ، به طور رایگان برای جذب پایگاه کاربر داده شد.

Epic قصد دارد محتوا را قبل از پیاده سازی عملکرد در فروشگاه افزایش دهد. زیرا بسیاری از کاربران عدم بررسی ، پشتیبانی از mod ، و سایر موارد را فاقد آن می دانند. یکی از ویژگی هایی که در ذهن بازیکن قرار گرفته است، توانایی ارسال بازی به عنوان گیفت کارت اپیک گیمز برای دوستان و خانواده است.

هدیه در Epic Games

Epic Games از ارسال بازی به عنوان هدیه برای دیگران یا خرید بازی برای شخص دیگری به جز شما پشتیبانی نمی کند. بازی هایی که در Epic Games خریداری می کنید فقط به حساب شما مرتبط است و نمی تواند برای شخص دیگری ارسال شود.

حتی اگر Epic Games ویژگی ارسال هدیه را نداشته باشد، فروشگاه به طور مداوم در حال پیشرفت و افزودن ویژگی ها است. انتظار می رود این ویژگی هنوز اضافه نشده باشد و توسعه دهندگان هیچ نقشه راهی در مورد افزودن این قابلیت ارائه نکرده اند. با این وجود، راه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید بازی ها را از فروشگاه Epic ارسال کنید. 

اما اگر می خواهید بدانید که چگونه می توان بازی ها را به عنوان هدیه از فروشگاه Epic Games ارسال کرد؟ می توانید با خرید گیفت کارت اپیک گیمز ، برای بازیکنان جدید، هدیه ارسال کنید. بازی های خریداری شده از فروشگاه Epic Games به حسابی که در آن خریداری شده است، مرتبط است. این امر توانایی شما در خرید و ارسال کلید بازی به عنوان هدیه را ممکن می کند.

اگر شخصی که به او بازی می دهید بازیکن جدیدی است و هنوز حساب بازی های حماسی ندارد، می توانید با بازی خریداری شده و هزینه آن را با یک حساب جدید تنظیم کنید. می توانید یک حساب جدید در فروشگاه Epic Games ایجاد کنید و بازی مورد نظر خود را به عنوان هدیه در آن حساب خریداری کنید.

درباره گیفت کارت Epic Games اپیک گیمز

کارت هدیه پیش پرداخت

کارت های هدیه پیش پرداخت احتمالاً ساده ترین و همه کاره ترین گزینه های هدیه هستند، اما آنها ارتباط شخصی خود را از دست می دهند. از آنجا که Epic Games اجازه هدیه بازی را نمی دهد، می توانید به جای اینکه به گیرنده اجازه دهید بازی مورد نظر خود را خریداری کند ، یک گیفت کارت اپیک گیمز ارسال کنید. این حتی به آنها اجازه می دهد تا بازی دیگری بخرند 

یک کارت هدیه پیش پرداخت می تواند به عنوان هدیه ارسال شود و در فروشگاه Epic Games (EGS) برای خرید بازی ها استفاده شود، زیرا EGS اجازه ارسال مستقیم هدایا را نمی دهد. هر دو VISA و Mastercard کارت های هدیه پیش پرداخت ارائه می دهند و حتی می توان آنها را شخصی سازی کرد و هنگام پرداخت در فروشگاه Epic Games استفاده کرد.

پیشنهاد مطالعهگیفت کارت توییچ Twitch

نحوه خرید بازی از Epic Games

خرید بازی از Epic Games نسبتاً آسان است. فقط مراحل را دنبال کنید. با استفاده از مرورگر خود به فروشگاه Epic Games بروید. بازی موردنظر را برای خرید یا هدیه جستجو کرده و بر روی Buy Now کلیک کنید. می توانید برای تهیه این گیفت کارت اپیک گیمز از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد