کسب درآمد ارزی از سایت Boomy

کسب درآمد ارزی از سایت Boomy

توسط : تیم محتوا
2,785

سایت Boomy به کاربران کمک می کند موسیقی های ساخته شده توسط هوش مصنوعی را در سرویس های استریم آپلود کنند. این یکی از استارت‌آپ‌هایی است که موسیقی تولید شده توسط هوش مصنوعی را بررسی می‌کند و در ابتدا به صورت بتا راه‌اندازی شده است. اکنون از آن دوره بتا بیرون آمده و کاربران توانسته اند بیش از 100 هزار آهنگ با استفاده از فناوری آن را ایجاد نمایند.

از همین روست که از عموم کاربران دعوت می شود تا وارد وب سایت Boomy شوند و شروع به ساخت آهنگ کنند. به گونه ای که داده های این سایت نشان می دهد که شما اولین آهنگ خود را در پنج دقیقه اول خواهید یافت که ارزش ذخیره کردن آن را دارد.

پیشنهاد مطالعهبرترین سایت های کلیکی برای کسب درآمد ارزی

لازم به ذکر است که این سایت را می توان در مقرون به صرفه ترین تلفن های هوشمند استفاده کرد، زیرا اهداف مدیران این سایت این است که ساخت موسیقی باید ساده و قابل دسترس برای همه باشد، صرف نظر از تعهد زمانی، دسترسی به منابع یا حتی استعداد وجود داشته باشد. boomy.com با استانداردهای مرورگر مدرن اجرا می شود تا اطمینان حاصل کند که مردم می توانند بدون توجه به دستگاهی که دارند از آن استفاده کنند.

کسب درآمد ارزی از سایت Boomy

عملکرد سایت Boomy

با این حال، بخش جالب اینجاست که سایت Boomy فعالانه کاربران را تشویق می کند تا موسیقی ایجاد شده توسط سیستم خود را دریافت کنند و آن را در سرویس های پخش بارگذاری کنند. بسیاری از کاربران، آهنگ‌های خود را دانلود کرده و آن‌ها را در سرویس‌های استریم آپلود می‌کنند که به عنوان بخشی از سطح برتر سرویس این سایت منظور می شود. این سایت، صدها آهنگ را به نمایندگی از کاربران خود در سرویس‌های استریم مانند Spotify و Apple Music توزیع کرده و کاربران نیز، قبلاً هزاران استریم را جمع‌آوری کرده‌اند.

پیوندهایی به برخی از آن آهنگ‌ها در پست‌های آنان، به همراه تصاویر ایجاد شده توسط ابزار تولید آثار هنری داخلی سایت Boomy وجود دارد. با همان میزان تلاشی که پست کردن در اینستاگرام دارید، اکنون می‌توانید آهنگ‌های اصلی بسازید، آن‌ها را مطابق میل خود ویرایش کنید و آن‌ها را در سرویس‌های استریم دریافت کنید. 

Boomy یک لیست پخش Spotify با برخی از آهنگ ها ایجاد کرده است. این اولین باری نیست که یک استارت‌آپ موسیقی هوش مصنوعی نتایج فناوری خود را در سرویس‌های استریم تجاری در دسترس قرار می‌دهد، اما این سایت، مطمئناً در تشویق کاربران به انجام این کار و کسب درآمد از آن بیشترین تلاش را کرده است. این چیزی نیست که در این مقطع زمانی نوازندگان حرفه‌ای را تهدید کند، اما آیا آهنگ‌های ساخته شده توسط سایت Boomy فراتر از هزاران استریم، بیشتر جذب می‌شوند.

پیشنهاد مطالعهدرآمدزایی از سایت Respondent

Boomy چگونه عمل می کند؟

این سایت یک ربات جادویی موسیقی فوری است. پس از تنظیم چند فیلتر و فشار دادن Create Song، هوش مصنوعی خلاق Boomy یک آهنگ کامل را در عرض چند ثانیه برای شما می‌نویسد و تولید می‌کند، سپس از شما می‌خواهد آن را رد یا ذخیره کنید. با انجام این کار، این سایت، پروفایل شما را توسعه می دهد که کمک می کند تا دریابد چه عواملی باعث می شود آهنگی را دوست داشته باشید.

سپس یک آهنگ در https://boomy.com/create ایجاد کنید. لازم به ذکر است که امروزه،  سایتBoomy در ایجاد ضربات مدرن و آینده نگر مناسب برای انواع ژانرها عالی است. بنابراین با استفاده از هوش مصنوعی در چند ثانیه آهنگ های خلاقانه بسازید. ضمن آنکه می‌توان آن‌ها را نیز تغییر داد زیرا سبک‌های مستقل مناسب‌ترند.

پس از ذخیره یک آهنگ، می توانید آن را ویرایش کنید. حتی کل آهنگ را به یکباره می توانید ویرایش و بازسازی کنید.  Boomy آهنگ‌های کاملاً تولید شده را ارائه می‌کند، بنابراین می‌توانید سبک آهنگ خود را به یکباره پس از ذخیره آن تغییر دهید. 

کسب درآمد ارزی از سایت Boomy

انقلاب سایت بومی در موسیقی 

این استارت آپ روزانه ده ها هزار آهنگ جدید تولید می کند. تا به امروز، کاربران آن در مجموع بیش از 3.2 میلیون آهنگ ساخته اند. می توان گفت که از نظر فنی ، این بزرگترین شرکت ضبط در جهان است. در سایت Boomy هر آهنگ با کمک هوش مصنوعی تولید می‌شود و کاربران به سادگی یک ژانر را انتخاب می‌کنند و الگوریتم‌ها یک قطعه کامل ابزاری را ایجاد خواهند کرد که می‌تواند به صورت دستی و در عرض چند دقیقه تنظیم مجدد شود.

همانطور که Boomy به عنوان یک محصول جالب است، پیامدهای آن برای صنعت موسیقی حتی جذاب تر است. اگر هوش مصنوعی سریعتر از آنچه که بشر می توانسته است موسیقی بسازد، به چه معنا خواهد بود؟ انتشارات Boomy چه تأثیری بر کاتالوگ سرویس‌های پخش موسیقی مانند Spotify دارد؟ چگونه بر شرکت‌های موسیقی سنتی و نوازندگان متکی به درآمدهای مجوز موسیقی تأثیر می‌گذارد؟  

از برخی جهات، داستان این سایت، یک داستان معمولی از فناوری است که موانع ورود را کاهش می دهد. اما افراد زیادی از ساخت موسیقی کنار گذاشته شده اند. ابزارهای تولید موسیقی می‌توانند گران باشند و تبدیل ایده‌ها به آهنگ می‌تواند زمان‌بر و نیازمند دانش زیادی باشد، حتی با ابزارهای دیجیتال این گونه است. با سایت  Boomy، تنها چیزی که فرد نیاز دارد یک گوشی هوشمند و اتصال به اینترنت است.

پیشنهاد مطالعهنحوه موفقیت در آزمون دولینگو

آسانی کار با سایت Boomy

بدین ترتیب ، هر کسی در جهان می تواند موسیقی بسازد. اما این فقط یک ابزار تولید هوش مصنوعی نیست. این استارت‌آپ همچنین به‌عنوان نوعی فروشگاه برای افرادی است که به دنبال انتشار آهنگ‌های خود هستند و با هر دو سرویس استریم مانند Spotify و نهادهای حقوق موسیقی مانند ASCAP ارتباط برقرار کرده است. 

یک شرکت مستقل که می تواند به سرعت تبدیل به یک بازیکن اصلی در دنیای موسیقی ضبط شده شود. سایت Boomy با افتخار تعداد آهنگ‌های ساخته شده با کمک هوش مصنوعی خود را در زمان واقعی نمایش می‌دهد. سرعت تولید به سرعت در حال افزایش است و یک میلیون از آن آهنگ ها تنها در 40 روز گذشته ساخته شده اند.

تاکنون هوش مصنوعی Boomy ممکن است 3.2 میلیون آهنگ ایجاد کرده باشد، اما تعداد کسانی که واقعاً شایسته ذخیره شدن آهنگ هایشان توسط کاربران بومی هستند، نزدیک به 800000 است. علاوه بر این، کاربران باید پنج آهنگ را قبل از انتشار آن‌ها ذخیره کنند و تعداد انتشارات تنها در حال حاضر به 100000 نزدیک می‌شود. می توانید در این سایت Boomy ، برای ساخت آهنگ های خود و کسب درآمد فعالیت کنید. برای تبدیل درآمد خود به ریال نیز می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد